Ja juuri siitä syystä todellinen pers...nreikä.
Kemi on punikkila
14
266
Vastaukset
- Anonyymi
On kemi kyllä huippupaikka ei oo valittamista pankkitili täyttyy ku vähän töitä tekee eikä luukuilla jonota ja täällä valita punieista
- Anonyymi
Kemi aivan mahtava kaupunki.mitä täältä ei löydy sitä ei tarvita.
- Anonyymi
Kemi on ikävä sekä ruma persläpi keskellä ei mitään ja kaukana kaikesta.
Kaiken lisäksi se on punikkila.
- Anonyymi
kyllä kö päästäis noita juusolaisita eroon ryöstävät kuolleista tavarat kult korut .. hyy saatna muka omivat toisten peritöä hy saatnan jätkä ja sen akka saatan luuserit
- Anonyymi
Oletteko katsoneet mitä teidän housuista löytyy. Minä en tiedä kun en ole nähnyt.
- Anonyymi
Jos on vakituinen työpaikka niin rahaa piisaa
- Anonyymi
Niinkö! Ei taida pitää paikkaansa.
- Anonyymi
Kemi on mahtava paikka asua. Ei ole katujengejä ja muutenkin rauhallista. Vakituiset työpaikat ja hyvät palvelut.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣 tyhmä kommentti
- Anonyymi
Kyllä,rahaakin on jahyvinvointia itselläni.
- Anonyymi
Persut suosiossa koko Lapissa.
- Anonyymi
Kemistä oon ja kehtaan sanoa.
- Anonyymi
Demarit pärjäs Kemin seudulla.
- Anonyymi
Slava kemi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1565071- 1934040
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia512981Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat452448- 1461987
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441737Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351478Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319