Pyhä Henki ei ole hurmoksellisuutta

Anonyymi-ap

Saatana halua väärentää Pyhän Hengen muilla hengillä.
Esim. hurmoksellisuudella, kaatamisilla ja glossolialla.

34

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja on ymmärtänyt asian täysin oikein.

      • Anonyymi

        2. Tim. 1:7

        Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja terveen harkinnan hengen.

        Helluntailaisten teltassa ihminen makaa lattialla selällään taju kankaanlla, ruumis vapisee ja silmät pyörii päässä kuin peliautomaatin kuvat, suusta voi tulla epämääräistä mongerrusta.
        Sama voi toistua vaikka useamman kerran viikossa.

        Mitä muutakan se on kuin Jumalan pilkkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Tim. 1:7

        Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja terveen harkinnan hengen.

        Helluntailaisten teltassa ihminen makaa lattialla selällään taju kankaanlla, ruumis vapisee ja silmät pyörii päässä kuin peliautomaatin kuvat, suusta voi tulla epämääräistä mongerrusta.
        Sama voi toistua vaikka useamman kerran viikossa.

        Mitä muutakan se on kuin Jumalan pilkkaa?

        Tuollaistako on luterilainen "rakkauden henki"?


    • Anonyymi

      Kristinuskossa on taistelu henkivaltoja vastaan ja lahkohengissä on taistelu muiden henkien puolesta.
      Niimpä, mitä nämä muut henget sitten ovatkin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vauvakastettu kiellätkö, että teidän oppinne mukaan vauvakastettu pääsee varmasti taivaaseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastettu kiellätkö, että teidän oppinne mukaan vauvakastettu pääsee varmasti taivaaseen!

        Kasteet eivät pelasta helluntailaisia ja luterilaisia.


    • Anonyymi

      Pelastusvarmuus tulee uskosta.

      2Kor 11:14
       Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

      2Tes. 2:9
       Tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä.


      Pelastuksen evankeliumin ja uskon puolesta.

      Usko Toivonen

      • Anonyymi

        Hurmoslahkojen pelastusvarmuus päättyy Jeesuksen sanoihin.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.

        Room. 9:18

        Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurmoslahkojen pelastusvarmuus päättyy Jeesuksen sanoihin.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.

        Room. 9:18

        Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.

        Luterilaisilla ei ole tuollaista ongelmaa, koska heidän keskuudessaan ei näy minkäänlaista Pyhän hengen toimintaa.
        Sambaminen ei ole Pyhän hengen toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisilla ei ole tuollaista ongelmaa, koska heidän keskuudessaan ei näy minkäänlaista Pyhän hengen toimintaa.
        Sambaminen ei ole Pyhän hengen toimintaa.

        Nimenomaan luterilaisilla se näkyy mutta uudestikastajilla ei
        Heiluminen ja molottaminen ei ole Pyhän Hengen toimintaa


    • Ei matda mitään pyhälle hengelle, pimeys ei siedä valkeutta.

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on Kristuksella ja Parhamilla?


    • Anonyymi

      Tunnusteot ja ihmeet = voima-uskonnot Jenkeistä (rahastuksella)

      2Tess. 2:9

      Tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä.

      Tämä on totuus.

    • Anonyymi

      Helluntailaisten lahkohurmos on pahasta

      1. Kun. 18:29

      Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

      Hes. 13:17

      Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

      1. Sam. 18:10

      Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

      Helluntailaisten hurmos on sitä pahaa antikristillistä hurmosta, jonka tarkoitus on eksyttää mahdollisimman paljon ihmisiä.

    • Anonyymi

      Tämä kannattaa kertoa lätisijä helluntaipastoreille:
      "Saatana haluaa väärentää Pyhän Hengen muilla hengillä."

      Jos ei usko niin vahvistukseksi Jumalan Sanaa.

      • Anonyymi

        >>> Tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>> Tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä.

        Helluntaipastorit hehkuttavat Azusakadun ihmettä, toista helluntaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>> Tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä.

        Kaikki tämä on jo tapahtunut ja vaikutukset on nähtävissä.

        Saatana laskeutui Los Angelesiin slummikadulle kuin salama. monet näkivät sen ikäänkuin valopallon tulevan ylhäältä sinne punaisten lyhtyjen kadulle, se kaatoi tullessaan monta ihmistä selälleen ne alkoi kimurrella maassa ja ne meni sekavaan tilaan, josta eivät enää toipuneet.

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

        Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.

        Parhamit ja Olsenit tekeytyi Kristuksen apostoleiksi. Monet ovat lähteneet seuraamaan niitä villitseviä hurmoshenkiä, mitä ne levittää ympärilleen.

        2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


    • Anonyymi

      Pakkautuisivat kaikki helluntailaiset telttaan edes helluntaina hurmostelemaan ja imemään pastoreittensa lätinöitä.
      Silloin päässäkin huippaa.
      Helluntailaisia voisi kutsua juhannukselaisiksi.

    • Anonyymi

      Vaikutetaan kuulijoiden tunteisiin.
      Tämä on saatanan juoni.

    • Anonyymi

      Suomen helluntailaiset jaksavat myydä pelastusvarmuuttansa liittymällä heihin.

      • Anonyymi

        Kultahippusateita ja jeesuksia odotellessa helluntaitemppeliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultahippusateita ja jeesuksia odotellessa helluntaitemppeliin.

        Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään.

        Tässä tätä lihan henkeä, joka teossaan tässä kohdin ilmentää itsessään pilkan ja valheen henkeä.

        On olemassa huijarikarismaattisuutta, huijarihelluntailaisuutta, monenlaista huijariuskonnollisuutta, mutta on olemassa myös aitoa Pyhän Hengen toimintaa.

        Nämä naureskelijat eivät erota Jumalan PH:ä saatanasta.

        Myös he itse elävät jossakin valheuskossa, mutt'eivät tunnusta, mahd. edes itse huomaa tätä.


    • Anonyymi

      Aloittajan valtava viha Jumalan Pyhän Hengen armolahjoja vastaan jatkuu, ja joita hän itse selvästikään ei omista.

      Hän pukeutuu valkeuden vaatteisiin ja yrittää eksyttää muitakin mukanaan kadotukseen.

      "Rehellistä ihmistä ei voi huijata."

      • Anonyymi

        Lisäys: tarkoitan tällä sitä, että hän ovelasti sekoittaa myös kielilläpuhumisen armolahjan selkeästi noihin muihin kuten "kaatamisiin" ja "hurmoksellisuuteen".

        Nämä kaikki kolme voivat tapahtua Pyhän Hengen voimasta, mutta voivat toimia myös vastapuolen hengessä.

        Pyhän Hengen nk. henkien erottamisen armolahja kertoo uskovalle mistä hengestä kulloinkin on kyse.

        Aloittaja vetoaa todisteissaan nk. lihaan, ei Pyhään Henkeen, eli tuomitsee vain lihallisen näön mukaan. Muiden hengelliseksi opettajaksi asiassa hän kuitenkin on rohjennut ryhtyä, "eksyttämään jos mahdollista, valitutkin". Tämä on hänelle jo suorastaan jonkinlainen, lihallinen ammatti.

        Onko hän ammatiltaan pappi? Tai tekeytyy sellaiseksi?


    • Anonyymi

      Vauvakastetut ovat jatkuvasti pilkanneet Pyhää Henkeä!
      Me tiedämme mitä siitä seuraa!
      Se näkyy heidän kirjoituksissaan valheita, saastana, parhamia, sodomiaa...

      • Anonyymi

        Harhaoppisilla on omat henget ja manifestaatiot.
        Pyhän Hengen jäljitelmät.
        Pastoreilla ainakin rahastuksen armoitus.
        Tämä on todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaoppisilla on omat henget ja manifestaatiot.
        Pyhän Hengen jäljitelmät.
        Pastoreilla ainakin rahastuksen armoitus.
        Tämä on todellisuutta.

        On se, eikä uudestikastetun sodomiasta höpöttävän kitisijän märinä sitä muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se, eikä uudestikastetun sodomiasta höpöttävän kitisijän märinä sitä muuta

        Tälläiselle tasolle ovat vauvakastettujen "hengelliset" opettajat vajonneet.
        Jatkuvasti tulee valheita, saastaa, parhamia, sodomiaa...
        Tällä he "elävät"!


      • Anonyymi

        Niin näkyy myös helluntailaisten kirjoituksissa:

        "Vauvakastetut ovat jatkuvasti ..."

        Suomenkielinen, monikollinen sana "vauvakastetut" viittaa koko joukkoon, leimaa kaikki kristityt, ei vain tiettyjä yksilöitä ja tämähän on yleinen helluntailainen valhe, tälläkin foorumilla. Eivät kylläkään kaikki upotuskastetut valehtele, uudelleenkastetuista en tiedä.

        Itseni on aikoinaan upotuskastettu, tämä oli ainoa kasteeni, eli en ollut "uudelleenkastettu". Tosin, myöhemmin, jättäessäni helluntailaisuuden ja tultuani kristityksi vaadin itselleni kristityn, luterilaisen papin suorittaman nk. kasteenvahvistuksen, eli siinä seremoniassa ääneen kielsin helluntailaisten harhaopetukset kasteen merkityksestä ja tunnustauduin kristilliseen uskoon.


    • Anonyymi

      Uushelluntailaiset ovat vajonneet vauvakaste asteelle.
      Öyhö öyhö.

      • Anonyymi

        Voisitko opetella edes suomenkielen? Onko se liian vaikeaa?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe