tarvitsen apua cdin korjaamisessa

Anonyymi-ap

TIETÄÄKÖ KUKAAN MITEN KORJATA CDI KUN OSTIN 50CC FANTIC PERFORMANCE 2019 VM JA SE KULKEE MUN ALLA 90 OON VÄHÄ KEVYEMPI JA PITÄS PÄÄSTÄ AJAA TIELLE NII MITEN KORJAAN CDI BOKSIN KUN SIINÄ OLI JOKKU MUSTA JOHTO KATKASTU MUTTA KORJASIN SEN JA SE SILTI KULKEE YHTÄ LUJAA. SE KUULOSTAA IHAN RALLIAUTOLTA KU SE OTTAA NIIN PALJON KIERROKSIA.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 15 vuotias menehtyi?

Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma
        Suomussalmi
        90
        9411
      2. Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi

Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai
        Suomussalmi
        87
        5719
      3. Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?

Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.
        Ikävä
        71
        2069
      4. Miten on mahdollista, että Aino oli koulukiusattu?

Hyvin kaunis ja lahjakas tyttö, kuka nyt tuommoista kiusas? Ennen vielä pahempina aikoina koulussa kiusattiin vain rumi
        Suomussalmi
        12
        1902
      5. Mulla on ikävä sua

En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe
        Ikävä
        45
        1266
      6. Vammaisetkin kelpaavat hallituksen sorrettavaksi

Hallituksen käsitys asiallisesta lain laatimisesta ei mennyt yksiin opposition kanssa Hallituspuolueitten ennennäkemätt
        150
        947
      7. Kavallusko

Mikähän juttu tämä Haapavesilehessä että entinen asunto osake yhtiön puheenjohtaja tuomittu PIKKU KORVAUKSIIN kavallukse
        Haapavesi
        11
        866
      8. Voi Martina raukkaa

Taas on käyty ottamassa piikkejä naamaan. Luovuttaisi jo siinä, että ikuista nuoruutta naamassaan hän ei tule saavuttama
        Kotimaiset julkkisjuorut
        152
        859
      9. TTK: Oliko mielestäsi oikea pudotus? Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä tippuivat ekana parina

Tanssii Tähtien Kanssa -viihdeohjelmassa tippui eka pari ulos kisasta. Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä saivat lähtöpass
        Tanssii tähtien kanssa
        9
        836
      10. Otetaanpa hypoteettinen tilanne

Menet kahvilaan tai ravintolaan. Sisällä menet juttelemaan jonkun ravintolassa olijan kanssa. Tämä henkilö sanoo sinulle
        Sinkut
        170
        763
      Aihe