Nyt haudattu lopullisesti. Myös Väyrysen linja!
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Paasikiven%E2%80%93Kekkosen_linja
Paasikiven Kekkosen linja
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paasikiven kekkulin lija tuli tiensä päähän jo aikaa sitten kun Neukkula sortui.
Nykyään se olisikin tuhon tie, kun Putin ei sellaisista mitään noteeraa. Ainoastaan voima on se jota Putinkin uskoo, ei uskalla Naton rajaa ylittää, siinä sitä löytyy nykyistä linjaa, joka on pitäämpi. - Anonyymi
Saihan Nato ainakin yhden varman jäsenmaksun maksajan. Muilla jäsenmailla taitaa olla maksut rästissä. Nyt ollaan sitten suomettuina länteen ja tosi rähmällään. Aletaanpa nyt odotteleen mitä tästä seuraa kun kuullaan mitä tuli luvattua jäsenyyden takaamiseksi.
- Anonyymi
Hyvä kun rahalla selviää, parempi vaihtoehto kuin naapurin panssarit meidän kadulla sillä niitä ei saa pois rahallakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun rahalla selviää, parempi vaihtoehto kuin naapurin panssarit meidän kadulla sillä niitä ei saa pois rahallakaan.
Aivan niin, ryssien pysyminen meidän rajan ulkopuolella on se juttu, josta ollaan valmis maksamaan vaikka mitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1762792- 1551839
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1241608Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621469- 941220
- 801210
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591099- 291083
- 471041
- 841020