Mitä tapahtui eurooppalaiselle miehelle?

Anonyymi-ap

Ei vielä kovinkaan kauan sitten eurooppalainen mies oli valloittaja, herra ja hidalgo minne sitten vain menikin, kukaan ei ryttyillyt eikä pompottanut. Mitä on tapahtunut? nykyään eurooppalainen mies on surkea kynnysmatto jota rumat naiset pompottaa mielin määrin ja alistavat tahtoonsa, niin kuin nyt tuossakin aisuroinnin ylistyslaulussa:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009505955.html

-harmiseikirj-

42

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niistä on tullut Randeja ja MikkoJuhaneita

• Anonyymi

Niinpä. tuohon se johtaa kun kaikki sallitaan ja ollaan vain miellyttäviä, ei osata yhtään kyseenlaistaa. Siis ihan oikeasti, mitä tuommoisella naisella tekee vaikka olisi miten kaunis? ei h..tti :D

"Syy on minussa. Olen tämmöinen... seksipositiivinen ihminen. Halusin seksisuhteita, joissa ei soitella perään, Teresia sanoo."

"Villen ja Teresian avioliitto on ollut jo jonkin aikaa polyamorinen. Ville ei tarvitse muita kuin Teresian, mutta Teresia puolestaan kertoo, että hän todennäköisesti kärsisi yksiavioisessa suhteessa."

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. tuohon se johtaa kun kaikki sallitaan ja ollaan vain miellyttäviä, ei osata yhtään kyseenlaistaa. Siis ihan oikeasti, mitä tuommoisella naisella tekee vaikka olisi miten kaunis? ei h..tti :D

"Syy on minussa. Olen tämmöinen... seksipositiivinen ihminen. Halusin seksisuhteita, joissa ei soitella perään, Teresia sanoo."

"Villen ja Teresian avioliitto on ollut jo jonkin aikaa polyamorinen. Ville ei tarvitse muita kuin Teresian, mutta Teresia puolestaan kertoo, että hän todennäköisesti kärsisi yksiavioisessa suhteessa."

-harmiseikirj-

Eniten minua hämmästyttää tyhmyys näissä tyypeissä. Ok, voivat suhteilla niin kuin haluavat, mutta se että tullaan julkisuuteen sen kanssa, kielii kyllä käsittämättömästä tyhmyydestä. Ja sen jälkeen itketään kaikenlaista netin vihapuhetta ja sellaista.

Mutta tämä on sitä nykyaikaa. Teknologia ja some on tyhmentänyt ihmisiä entistään. Ihmiskunta on mahdollisesti tyhmempi kuin koskaan aiemmin historiansa aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten minua hämmästyttää tyhmyys näissä tyypeissä. Ok, voivat suhteilla niin kuin haluavat, mutta se että tullaan julkisuuteen sen kanssa, kielii kyllä käsittämättömästä tyhmyydestä. Ja sen jälkeen itketään kaikenlaista netin vihapuhetta ja sellaista.

Mutta tämä on sitä nykyaikaa. Teknologia ja some on tyhmentänyt ihmisiä entistään. Ihmiskunta on mahdollisesti tyhmempi kuin koskaan aiemmin historiansa aikana.

Juuripa noin ja sitten siitä pahasta olosta joka aihautuu tuosta jatkuvasta alistumisesta itselle epämieluisiin ratkaisuihin syytetään varmaan vielä niitä jotka koettaa neuvoa ja auttaa että ei h..ti, lähde nyt kävelemään tuollaisesta sairaasta kuviosta.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten minua hämmästyttää taas, että ihmiset lukee näitä juttuja. Jopa älykkäinä itseään pitävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten minua hämmästyttää taas, että ihmiset lukee näitä juttuja. Jopa älykkäinä itseään pitävät.

En tiedä sinusta, mutta esimerkiksi täällä, kun joku tekee jostain aiheesta aloituksen ja laittaa linkin mukaan niin ainakin itse näen ihan hyvänä sen, että sen jutun lukee ennen kun kommentoi. Näen sen paljon parempana kuin sen, että kommentoi aloitukseen lukematta aiheeseen liittyvää artikkelia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sinusta, mutta esimerkiksi täällä, kun joku tekee jostain aiheesta aloituksen ja laittaa linkin mukaan niin ainakin itse näen ihan hyvänä sen, että sen jutun lukee ennen kun kommentoi. Näen sen paljon parempana kuin sen, että kommentoi aloitukseen lukematta aiheeseen liittyvää artikkelia.

Tarvitsiko sinun oikeasti käyttää aikaasi koko jutun lukemiseen? Ihmettelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsiko sinun oikeasti käyttää aikaasi koko jutun lukemiseen? Ihmettelen.

Tarvitsiko sinun käyttää aikaasi kommentoidakseen tähän aloitukseen?

Minusta me eletään aika mielenkiintoisia aikoja. Ihmisten tyhmentyminen on yksi asian mielenkiintoiseksi tekevä asia. On hyvä aina silloin tälloin saada vahvistus sille, että muutosta parempaan ei ole edelleenkään havaittavissa. Silloin aloituksessa linkitetyn tapaiset artikkelit ovat aika hyviä siihen. Niissähän kiteytyy aika hyvin ihmisten tyhmyys. Yhdet tulee julkisuuteen, toimittelijat näkee siinä hyvän jutun aiheen, harmis tekee aloituksen, somessa yhdet puolustaa toiset haukku ja vittuilee. Ja minä edelleen hämmästelen sitä tyhmyyttä, minkä voisi välttää hyvin yksinkertaisella valinnalla. Ei vaan tulisi julkisuuteen ja pitäisi yksityiset asiat yksityisinä.

Enemmän huolestuisin itsestäni silloin, jos aloituksen kaltaiset aiheet veisi kaiken mielenkiintoni muiden aiheiden kustannuksella. Onneksi asia ei kuitenkaan ole niin, vaan edelleenkin minua kiinnosta moni muu asia maailmassa ja elämässä paljon enemmän kuin muiden suhteilut. Mutta kun olen itsekin elämäni aikana ehtinyt suhteilemaan enemmän kuin tarpeeksi, on minun helppoa muodostaa mielipide myös muista.

Tämä koskee lopulta ihan kaikkia. On yksi asia miten jokainen väittää asioiden ääneen olevan ja toinen mitä oikeasti ajatellaan ja tunnetaan. Ihmisten kotien suljettujen ovien takana on monet asiat toisin kuin julkisuudessa ja somessa esitetään.

• Anonyymi

Kumpikin äärilaita, Randen ja Mikkojuhanin jatkuva naisten mielistely ja harmiksen kaipaama nainen nyrkin ja hellan väliin on huonoja. Oikeasti tasa-arvoinen malli olisi paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikin äärilaita, Randen ja Mikkojuhanin jatkuva naisten mielistely ja harmiksen kaipaama nainen nyrkin ja hellan väliin on huonoja. Oikeasti tasa-arvoinen malli olisi paras.

Olet käsittänyt jotain väärin. Minähän en väkivaltaa kannata missään muodossa enkä minkäänlaista pakottamista vaan sukuouolten tulisi vapaaehtoisesti olla sellaisia että kaikilla olisi mukavaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

50-lukua ei saa takaisin, vaikka kuinka toivot.

• Anonyymi

Silloin vasta sikailtiinkin.

xLiner

• Anonyymi

Ne jätkät on molemmat bi. Ainoa looginen selitys tuolle.

• Anonyymi

Raflaava otsikko, siihen nähden köyhät argumentit. Ymmärrän huolesi miehen tilasta, olen siitä huolissani itsekin. Miehistä tulisi alkaa tilanteen korjaaminen ja tasapainottaminen, mutta rauhan aikana se tuskin tapahtuu.

Yksi iltapäivälehden typerä juttu ei vielä mitenkään kerro koko totuutta. Näiden lukeminen tulisi lopettaa ja suunnata mielenkiinto oikeasti ratkaiseviin kysymyksiin. Siinä mielessä aloituksesi otsikko on hyvä. Mitä tapahtuu miehelle? Miksi väkivallasta on niin vaikea päästää irti? Miksi sukupuolesta tuli uhka?

Mutta vielä Euroopassa miehelläkin on asemansa, eritoten siellä missä naisellakin on omansa. Kun kaikki tasapäistetään, molemmat menettävät. Siksi ääritasa-arvoisuudesta kärsivät myös kaikki.

• Anonyymi

Mjaa

Mielestäni terveet eurooppalaiset miehet kävelevät kadulla pastasiivilä päässään. Ja jos kyseenalaistaa heidän uskomuksiaan, niin nämä opponentit voivat itse hämmennellä itsensä vaikka Krimille puolustamaan eurooppalaisia arvojaan.

En tosin itsekään tiedä mitä nämä eurooppalaiset arvot ovat, koska kävelyretkenikin tuntuvat jämähtävän paikoilleen.

Mutta tsemppiä vaan ja hyvä boogie.

(reps)

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan verikauha päässään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan verikauha päässään.

Tsekkasin Wikistä Krimin niemimaan historiaa - aina vetten alle saakka (botneen).

En lainkaan saa selvää siitä kenelle se nyt sitten kuuluu.

Maantiede ja apinoiden vinkuminen puissa (poliittiset reagenssit) ei taida olla mun juttu.

Eli tyydyn kansainvälisiin soppareihin, joissa tullaan maininneeksi se että kenenkään asuntoon ei saa murtautua, eikä varsinkaan posauttaa majaa taivaan tuuliin jostain kauempaa.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsekkasin Wikistä Krimin niemimaan historiaa - aina vetten alle saakka (botneen).

En lainkaan saa selvää siitä kenelle se nyt sitten kuuluu.

Maantiede ja apinoiden vinkuminen puissa (poliittiset reagenssit) ei taida olla mun juttu.

Eli tyydyn kansainvälisiin soppareihin, joissa tullaan maininneeksi se että kenenkään asuntoon ei saa murtautua, eikä varsinkaan posauttaa majaa taivaan tuuliin jostain kauempaa.

(naurua)

Tsekkases toi:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03/21/krim-halusi-irti-ukrainasta-jo-1990-luvulla

Videolla "Krimin huono talustilanne 1994" mummo sanoo totuuden kohdassa 01:55.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Just äitini kanssa juttelin, ettei miehen kanssa ole mahdollista onnellista parisuhdetta vuosikymmeniksi aikaan saada, miehistä tulee kyynisiä, tympeitä, pitää itsestään selviönä asioita ja ainoa mitä suhteen vanhetessa kuulee on kritiikki.

Emme kumpikaan enää miehiä huoli, kun nykyiset joskus luotamme poistuu. Tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Aikas epäviehättävän näkönen emakko.

Eihän tollanen ees peseydy viikkoihin.

:D

- KonnaKettu

• Anonyymi

Ehkä nuolettaa itsensä aisureilla puhtaaksi.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä nuolettaa itsensä aisureilla puhtaaksi.

-harmiseikirj-

Jostain syystä sua ei koskaan valita palstan suosittujen miesten listoille.

Ei normaali käytös naisia kohtaan ole mielistelyä.

Jos täällä jostain käsittämättömästä syystä muutama täysjärkinen mies viitsii kirjoitella, niin heti tälläinen viha- ja kateusketju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain syystä sua ei koskaan valita palstan suosittujen miesten listoille.

Ei normaali käytös naisia kohtaan ole mielistelyä.

Jos täällä jostain käsittämättömästä syystä muutama täysjärkinen mies viitsii kirjoitella, niin heti tälläinen viha- ja kateusketju.

Luuletko että haluaisin? jotkut haluaa suosikkilisotille ja jotkut on rehellisiä itselleen ja muille.

Ei niin normaali, mutta täällä(kin) on aika läpinäkyvää touhua toisinaan. Ehkä sitä ei nainen osaa tunnistaa ja siksi jouduttekin aina pettymään kun rehelliset ihmiset ei kelpaa ja ne jotka kelpaa ei ole rehellisiä.

Tällä ketjulla ei ole mitään tekemistä sinun mielistelyjuttujen kanssa, voit jättää sellaiset ketjut lukematta joissa ei ole kivaa ja taukoamatonta törkeästi käyttäytyvien naisten ylistystä, minun ketjuissa harvemmin on.

-harmiseikirj-

• Vaikea sanoa, mutta lienee yksittäistapaus tuokin.

Itse en ole polyamorinen, eikä vissiin Ilkka ja Villekään, mutta jostain kumman syystä he haluavat roikkua polyamorisessa naisessa kiinni?

Itselle tulee mieleen heikko itsetunto ja itsestä ja omista haluistaan kiinni pitämättömyys.

Muuten ei kyllä hetkauta koko homma yhtään... ihmisillä on erilaisia arvokäsityksiä, eikä ne muille kuulu, kun sivullisia ei satuteta.

Jokuhan voi vedota tuohon lapseen ja tulevaan, mutta miten paljon lapsia on muunlaisissakin, jopa ihan perinteisissä "ydinperheissä" satutettu väkivallalla ja alkoholismilla ja pettämisellä ties miten paljon.. se on ikävä homma, mille vaan ei oikein mitään voi...lapsi ei voi oikein päättää mihin syntyy ja keille...🤷‍♂️

• Anonyymi

Mieseliitistä (toimittajat ja poliitikot erityisesti) on tullut äärifeministisen liikkeen mielistelijöitä. Tätä ilosanomaa on sitten kansalle jaettu. Fox-newsin Tucker Carlson sanoi, että pahimpia riidanhaastajia ovat 40-50 -vuotiaat lakimiesnaiset. Tucker kysyi: minkälaisiahan näiden naisten puolisot ovat?

• Anonyymi
    • Mitä tapahtui Harmikselle? Sitä koko palsta ihmettelee, kun lukee tämän kaltaisia aloituksia.

• Anonyymi

Mjaa

Harmis ei voi myöntää mulle olevansa nainen.

Oikea Harmis on lomalla.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Harmis ei voi myöntää mulle olevansa nainen.

Oikea Harmis on lomalla.

(hihitystä)

Ookei...

Lähtikö Harmaaritari Espanjaan, tuulimyllyjä kaatamaan?

Ja palstaa jäi pitämään uskollinen kaakki, Rosinante?

• Anonyymi

Hienoa, että Harmikselta on muutakin ajateltavaa kuin Putlerin propagandan syöttäminen palstalle!

Lutka-aloitukset ovat pirteää vaihtelua kevätkeleille 😁

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, että Harmikselta on muutakin ajateltavaa kuin Putlerin propagandan syöttäminen palstalle!

Lutka-aloitukset ovat pirteää vaihtelua kevätkeleille 😁

xLiner

Onhan niissä pirteyttä, eikä hän aina esiinny vakavissaan 😀

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Ookei...

Lähtikö Harmaaritari Espanjaan, tuulimyllyjä kaatamaan?

Ja palstaa jäi pitämään uskollinen kaakki, Rosinante?

Mjaa-a

Kuulostaisi loogiselta vaihtoehdolta. Kuitenkin helpointa Harmiksen paikallistamiseksi on kuunnella mistä nitinä kuuluu.

(hihitystä)

• Anonyymi

Aloituksessa on myös paljon totuutta.

Koen sen myös itse miten oma näkemys elämästä on muuttunut. Muutosta on tehnyt itse koettu elämä. Aikaisemmin olin tunnettu menijä, bailaaja ja nautiskelija.
      Sain tästä muuten vasta huomautuksen, oletko enää mies?
      No, en kai enää ole, kun nuo juoksut ja menot eivät enää niin kiinnosta, joku muu on noussut tärkeämmäksi mitä perinteisesti miehiset jutut.

AV

• Anonyymi

Ainakin tää entinen piilohomous tullut esille.
      Enää ei tarvitse leikkiä miestä.
      Suomi homouden edelläkävijä.

• Anonyymi

Ollur ilmeisesti aina. Pride: kääntykää kaikki, käännä takapuolesi.

• Anonyymi

Homolandia

• "That's a Horrible Idea" lukee toisen kundin paidassa. Onkohan tarkoituksella valinnut ko. paidan lehtikuvaa varten? Myöskään miesten ilmeet kuvassa eivät kauhean ilahtuneilta näytä, vasemmanpuoleisen sellaiselta kuin miettisi vakavia ja oikeanpuoleisen suorastaan tuskalliselta - nainen on ainoa joka siinä hymyilee.

• Anonyymi

No naisellahan on kaksi rakastajaa, miksei hymylyttäisi?

• Kelpaa Teresian kulkea talvisäissä, kun on lapanen molemmissa käissä.

• Ketjua lukiessa ei voi kuin ihmetellä tätä ksenofobian määrää, jopa sellaisissa kirjoittajissa jotka muuten käyvät älykästä keskustelua.

• Anonyymi

Mitä on ksenofobia? Ei jaksaisi googlata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40