Jeesuksen oppi on taajuusasetus

Jokaiselle ihmiselle mahdollinen taajuus joka säädetään kohdilleen ymmärtämällä Jeesuksen oppi ja sisäistämällä se niin hyvin että "näet" kristuksen silmin kaiken.
Tuolloin elät kaikkeudessa niin kuin puhtaan ihmisen kuuluukin.
Tuolloin ollaan yhtä kaiken kanssa eikä erillisiä kaikkeudesta niin kuin normaalisti/valitettavasti itsekäs/syntinen ihminen on.
Silloin ollaan Luojan kanssa yhtä eikä langennut ego ole päättäjänä.
Taivasten valtakunta on ihmisessä itsessään sanoi Jeesuskin.

19

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mikään taajus joksa säädättä jotakin oppi kesetä.

      • Se on taajuus jolle pitää vain antautua kun aika on.
        Omien säätelyjen tulos on aina lihan tekoja, siksi vajavainen ja huono viritys taajuuksille.


      • MJAAH kirjoitti:

        Se on taajuus jolle pitää vain antautua kun aika on.
        Omien säätelyjen tulos on aina lihan tekoja, siksi vajavainen ja huono viritys taajuuksille.

        Kaikki minkä kirjoitavat ova uskottevat itselleen kaikea, sama kuin mikä on auringon uv sätteily.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Kaikki minkä kirjoitavat ova uskottevat itselleen kaikea, sama kuin mikä on auringon uv sätteily.

        Ahaa....


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­y­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17819168m

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Taajuus kuulyy radio yhteysiin, eikä Raamatun ja Jeesuken opetuksusiin, opetta se jolla valta on eikä ole ihmisen mielipiteiten alamainen.

      • Jotkut käyttävät vertauskuvia ja sinä et niitä käsitä , se tuli esille nyt .


      • MJAAH kirjoitti:

        Jotkut käyttävät vertauskuvia ja sinä et niitä käsitä , se tuli esille nyt .

        Tälle maailmalle aikoinaa puhui vertausin, eivätkä ymmärtäneet, sama pätee tänäkin aikana eivät ymmärrä, vetauskuvalista evankeljumia.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Tälle maailmalle aikoinaa puhui vertausin, eivätkä ymmärtäneet, sama pätee tänäkin aikana eivät ymmärrä, vetauskuvalista evankeljumia.

        Älä nyt itseäsi teitittele...


    • Jeesuksen opetuksella ole mitään tekemistä taajuuden kanssa.

      • Kyllä on .


      • MJAAH kirjoitti:

        Kyllä on .

        Et tiedä mistä puhut etkä tunne Raamatus kirjoituksia lainkaan, mikä todelisuudessa Jeesus oli.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Et tiedä mistä puhut etkä tunne Raamatus kirjoituksia lainkaan, mikä todelisuudessa Jeesus oli.

        Luota sinä kirjaan , minä luotan Jumalaan.


      • MJAAH kirjoitti:

        Luota sinä kirjaan , minä luotan Jumalaan.

        Raamatun kirja kun onkin Jumalan sanelma profetioiten kautta. sitä et osaa huomioida lainkaan.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Raamatun kirja kun onkin Jumalan sanelma profetioiten kautta. sitä et osaa huomioida lainkaan.

        Joka ei tunne Jeesusta ei tunne Jumalaakaan.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Raamatun kirja kun onkin Jumalan sanelma profetioiten kautta. sitä et osaa huomioida lainkaan.

        Ihmisen kirjoittama kuten sinäkin.


      • MJAAH kirjoitti:

        Ihmisen kirjoittama kuten sinäkin.

        Profeeta ova ihmisiä kun minäkin, heillä on toisen lainen tilanne kirjoittamisessa kuin tavallisella kristilyllä.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Profeeta ova ihmisiä kun minäkin, heillä on toisen lainen tilanne kirjoittamisessa kuin tavallisella kristilyllä.

        Profeetatko mielestäsi ovat raamatun kirjoittaneet?


      • MJAAH kirjoitti:

        Profeetatko mielestäsi ovat raamatun kirjoittaneet?

        Jumalan profeetat ovat kirjoittaneet Raamatun sivut ei kukaan muu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe