Hei! Olen 16-vuotias tyttö Lappeenrannasta ja olen miettinyt jo pitkään lentopallon aloittamista. Tulin tänne kysyäkseni vain yleisesti lentopalloa harrastavilta millaista laji oikeastaan on. Onko laji kuinka raskasta ja on esim. liian myöhä aloittaa jo 16-vuotiaana. En ole itse kauheammin harrastellut pallo lajeja, mutta nyt kiinnoistaisi oppia lisää kyseisestä lajista. Olisi kiva kuulla lentopallon harrastajilta millaista laji oikeasti on ja vinkkejä mitä kannattaisi odottaa kyseiseltä lajilta.
Haluaisin aloitta lentopallon
2
587
Vastaukset
- Anonyymi
Ei liian myöhäistä aloittaa, rohkeasti kokeilemaan vaan.
- Anonyymi
Lauritsalan Kisa taitaa olla Lappeenrannassa lentopalloseura. Sinne vaan rohkeasti yhteyttä ja treeneihin.
Itse aloitin lentopallon 12v. Suosittelen kyllä kovasti. Toki alussa se on erittäin hankalan tuntuinen laji kun tekniikoiden työstäminen ottaa aikaa ja malttia. Mutta esim YouTubesta löytyy paljon videoita ja ohjeita oikeiden tekniikoiden harjoittelemiseen.
Lajina lentopallo on tosiaan joukkuelaji jossa parhaillaan pelikavereista tulee kuin veljiä tai siskoja. Yksi harvoista lajeista joissa sekajoukkueet myös mahdollisia turnauksissa.
Lentopallo on siitä erikoinen laji että pelaaja itse voi tehdä asiat helpoksi tai vaikeaksi. Hyvä pelaaja osaa lukea vastustajaa ja liikkuu mahdollisimman vähän kentällä nostaessaan palloa. Toiset pelaajat taas noh ovat kuin terrieri pallon perässä ja innoissaan tekevät näyttäviä tiikereitä ja nostoja ja hyökkäyksiä. (Viihdyttävää myös katsojille)
Mitä korkeammalle sarjatasolla mennään sitä kovempia suoritukset kuten hyökkäykset ja syötöt ovat jolloin on tärkeää osata myös oikeat ja turvalliset tekniikat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626765- 666628
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445414Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504453En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204069Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53620- 373178
- 283093
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692730Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362233