Elämän tarkoitus

Anonyymi-ap

Tottele. Kuluta. Osta. Nuku. Työskentele. Lepää. Mukaudu. Kuole. 🫵👽🧞‍♂️

21

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohdit yhden parhaista: Käy Suomulla!

      • Anonyymi

        Suomulle mennään kuolemaan. Hiljaisuuden keskus, johon elämä päättyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomulle mennään kuolemaan. Hiljaisuuden keskus, johon elämä päättyy.

        Suomulle jättikokoinen mausoleumi, johon mahtuu miljoonia ruumiita.


    • Anonyymi

      Huh huh ja voi nenä. Kuulostaa niin samalta kuin elämä entisen vaimon kanssa. Ei ollut mitään vapautta tai elämää yleensäkään. Niin NEGA ihminen kuin voi olla, ei kahta sanaa. Nyt on vapaus olla ja harrastaa. Kiitos kiitos.

      • Anonyymi

        Miksi matkit? Todella oikean nimimerkin ex-vaimo oli paha, todella pahuuden ihminen huusi kuin raivoaa sika oikein sikojen sika, mutta tuo on jonkun toisen kirjoittama valematkinta. Oikea nimimerkki voi loukkaantua ja lopettaa kirjoittamisen, oletteko sitten onnellisia matkijat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi matkit? Todella oikean nimimerkin ex-vaimo oli paha, todella pahuuden ihminen huusi kuin raivoaa sika oikein sikojen sika, mutta tuo on jonkun toisen kirjoittama valematkinta. Oikea nimimerkki voi loukkaantua ja lopettaa kirjoittamisen, oletteko sitten onnellisia matkijat

        Oletko katsonut peiliin? Jos ärtyisyydellä oli syynsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katsonut peiliin? Jos ärtyisyydellä oli syynsä.

        Kyllä oli syynsä, olisi pitäny istua kotona eikä mitään harrastuksia eikä mitään kuin kuunnella kun yksi haukkuu koko ajan huutaa ja haukkuu. Kun hän lähti oli paras päivä elämässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli syynsä, olisi pitäny istua kotona eikä mitään harrastuksia eikä mitään kuin kuunnella kun yksi haukkuu koko ajan huutaa ja haukkuu. Kun hän lähti oli paras päivä elämässä!

        Naiset ärtyvät jos heitä ei tyydytetä. Olit sitten kiinnostuneempi miehekkäissä harrastushommoiluista? Niitä kun ei kukaan nainen katso hyvällä ja ei ole ihme jos on ollut pahalla tuulella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ärtyvät jos heitä ei tyydytetä. Olit sitten kiinnostuneempi miehekkäissä harrastushommoiluista? Niitä kun ei kukaan nainen katso hyvällä ja ei ole ihme jos on ollut pahalla tuulella.

        Niin, olisi pitänyt tulla pois kaapista jo sen entisen vaimon aikana ja tunnustaa se tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olisi pitänyt tulla pois kaapista jo sen entisen vaimon aikana ja tunnustaa se tosiasia.

        Valetta! Matkija paskasina djsisk korkki auki sitkä haluatte 24 ei ole ä että hän juo!!!!????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta! Matkija paskasina djsisk korkki auki sitkä haluatte 24 ei ole ä että hän juo!!!!????

        Jos otat, et aja. Et, vaikka Lada saataisiin korjattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos otat, et aja. Et, vaikka Lada saataisiin korjattua.

        Ex-vaimon määräilyn vuoksi jouduin nukkumaan sohvalla tai jopa koirankopissa. Ihan kauhea natsiakka. Olo oli kuin keskitysleirin vangilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex-vaimon määräilyn vuoksi jouduin nukkumaan sohvalla tai jopa koirankopissa. Ihan kauhea natsiakka. Olo oli kuin keskitysleirin vangilla.

        Ja Posiolta tuli vielä anoppi joka haukkui minua vaimon kanssa yhdessä. Se oli kostonhimoinen, kun pistin hänen kanssa seksisuhteen poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Posiolta tuli vielä anoppi joka haukkui minua vaimon kanssa yhdessä. Se oli kostonhimoinen, kun pistin hänen kanssa seksisuhteen poikki.

        Huh huh, onneksi lähti. Itsellä kun ei ollut mahdollisuuksia erota tai yleensäkään mitään päätäntävaltaa. Nyt olen vapaa ja lentelen suklaarasiasta toiseen. Ihanaa, ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Posiolta tuli vielä anoppi joka haukkui minua vaimon kanssa yhdessä. Se oli kostonhimoinen, kun pistin hänen kanssa seksisuhteen poikki.

        Miitä tamuk muka tiedät että ex- anoppi oli Posiolta oletko se entinen läskinaaburi ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miitä tamuk muka tiedät että ex- anoppi oli Posiolta oletko se entinen läskinaaburi ???

        Minä olin posteljooni joka kävi vaimosi luona. Kerran viikossa luukusta sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin posteljooni joka kävi vaimosi luona. Kerran viikossa luukusta sisään.

        Postimies soittaa aina kahdesti. Ensin ykköseen ja sen jälkeen kakkoseen.


    • Anonyymi

      Tykkään enemmän stathammista kuin hellmannista.

    • Anonyymi

      Minun ei tarvitse kuin naia

    • Anonyymi

      Elämä ei ole testi. Elämä on lahja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe