Maistuuko kahvi ennen taikka jälkeen lenkin?
Jäättekö lenkillä kahvittelemaan?
Ultra ukoilla taitaa hammasta kolottaa kilpailussakin.
Mielimerkki? Juhla Mokan voittanutta onko päällä maan
Kahvi ja juoksu
23
507
Vastaukset
- Anonyymi
Kahvia menee ennen ja jälkeen lenkin. Kunnon pöhinä piällä, kun kahvia juo. Monta kuppia päivässä.
- Anonyymi
Kaffea ennen ja jälkeen rennon lenkin. Joskus keskenkin mutta ei ahnehtien.
- Anonyymi
Randonneur pyöräilyssä tärkeä osa tämä. Esim. pulla, munkki ja kaffe paussit. Aikarajat löysät. Keskivauhti rennosti hiukan päälle 20km/h. Varmasti hölkkääjätkin pysähtyvät pitkillä lenkillä nauttimaan näistä eväistä.
- Anonyymi
Haltialan korvarit laittaa meikällä vattan liian täyteen.
- Anonyymi
Voiko maratonin juosta randonneurina kuha menee alta kuuden tunnin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko maratonin juosta randonneurina kuha menee alta kuuden tunnin?
Voi toki. Kähöllä menee alle kuuden. Juoksureppuun kahvit ja korvapuustit, tai omahuoltaja reitin varrelle tarjoilemaan jauhelihakeittoa.
- Anonyymi
Kunnon maralla on kahvitarjoilut.
- Anonyymi
Iltapäivän pullakahvit syöty.
- Anonyymi
Otitko kauramaidolla?
- Anonyymi
Saako mistään tapahtumasta enää kunnon pannukahvia?
- Anonyymi
Miula kahvit mukana termarissa. Nyt mäneepi Juhla-mokka tummapaahtoa.
- Anonyymi
Ei kannata juoda kahvia lenkillä, hölskyy vaan mahassa, eikä tahdo saada kunnon tasapainoa.
- Anonyymi
Mainitsin kahvimerkin ja viesti meni poistoon?
- Anonyymi
Segafredon tummaa juon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Segafredon tummaa juon.
Minä juon kultakatriinan tummapaahtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä juon kultakatriinan tummapaahtoa.
Tänään join Presidenttiä.
- Anonyymi
Jäin tammiston teboilille.
Mitä sitten - Anonyymi
Miula mänee Costa Ricaa ennen lenkkiä.
- Anonyymi
Kahvetta tarjottiin ennen maratonien maalissa.
Miksi nykyjään ei saa sumppi- Anonyymi
Eikö marski enää tarjoa pulla kaffeja urheilutalolla? Miksi ei enää Akilla kaffe kojua maalissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö marski enää tarjoa pulla kaffeja urheilutalolla? Miksi ei enää Akilla kaffe kojua maalissa?
Aki tarjoaa maalissa oluen. Marski pullakahvit.
- Anonyymi
Minulla paino lähti putoamaan kun ahnehdin kahvia. Ei ole nälkä. Iltapalaksi ohut ruisviipale maapähkinävoilla.
- Anonyymi00026UUSI
Kahvi on paskaa kuraa. Joo buustaa suorituskykyä, mutta mieluummin otan kofeiinin energiajuomasta tai pillereistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271