Korvaako tekoäly sanakirjat?

Anonyymi-ap

Tekeekö tekoäly ja oppivat kielimallit perinteiset sanakirjat tarpeettomiksi?

5

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomasi kerran sattumalta että mun enkun maikan (nainen) omassa sanakirjassa oli alleviivattu sanat kuten intercourse, fornication, cock, pussy, erection, vulva, orgasm.

Hän oli naimaton, kai koko ikänsä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­N­­­y­m­­f­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17833398R

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Perinteiset sanakirjat ovat olleet jo pitkään tarpeettomia. Kaikki on netissä.

• Anonyymi

Kysytään tekoälyn mielipidettä asiasta:

"Tekoälyavustajana minulla ei ole henkilökohtaisia mielipiteitä, mutta voin analysoida ja esittää argumentteja molemmin puolin tästä aiheesta.

"Tekoäly ja oppivat kielimallit, kuten GPT, voivat muuttaa tapaa, jolla ihmiset käyttävät ja hyödyntävät sanakirjoja. Ne voivat tarjota monia etuja perinteisiin sanakirjoihin verrattuna, kuten nopeamman tiedonhaun, jatkuvan päivittämisen ja uusien sanojen lisäämisen sekä kyvyn ymmärtää ja tuottaa luonnollista kieltä.

"Toisaalta perinteiset sanakirjat eivät välttämättä tule täysin tarpeettomiksi. Ne tarjoavat edelleen laajan ja luotettavan tietolähteen kielen ja sanaston osalta. Lisäksi jotkut käyttäjät saattavat arvostaa sanakirjojen rakennetta ja tapaa, jolla ne esittävät tietoa. Perinteiset sanakirjat voivat myös olla hyödyllisiä silloin, kun internet-yhteys ei ole saatavilla tai halutaan keskittyä tiettyyn kieleen tai aihealueeseen.

"Vaikka tekoäly ja oppivat kielimallit tarjoavat monia etuja, on epätodennäköistä, että ne tekisivät perinteiset sanakirjat täysin tarpeettomiksi ainakin lähitulevaisuudessa. Sanakirjoilla on edelleen roolinsa tarkkojen määritelmien ja standardoitujen kirjoitus- ja ääntämisnormien tarjoamisessa. Lisäksi jotkut ihmiset saattavat edelleen suosia perinteisen sanakirjan käyttöä esimerkiksi opetuksessa tai henkilökohtaisen mieltymyksen vuoksi.

"On kuitenkin selvää, että tekoäly ja oppivat kielimallit tulevat muuttamaan tapaa, jolla käytämme ja ymmärrämme kieliä. Ne saattavat johtaa uudenlaisiin sanakirja- ja kieliresursseihin, jotka hyödyntävät tekoälyn tuomia etuja perinteisten sanakirjojen rinnalla."

• Anonyymi

Perinteiset sanakirjat... vaikka omistan vielä pari sellaista niin en ole avannut niitä enää vuosiin. Kaikki käännökset löytyvät netistä.

Että vastaukseni esitettiin kysymykseen on kyllä. Ja tämä muutos on jo alkanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe