Onko palstan naiset

Anonyymi-ap

Kaikki jotain fitness kaunottaria koska palstan tavis miehet ei teille kelpaa?

49

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunis olen kuulemma, vaikkakaan itse en tuota allekirjoita. "Fitneskaunotar", no luojan kiitos en. Minusta heissä ei noin yleisesti ole siinä kisakunnossaan peljon kehumista, mutta jokaiselle on oma makunsa. Kauhean tavallinen tapaus en voi sanoa olevani, vaan pikemminkin olen ilmeisesti vasin epätavallinen yksilö kaikkine kummallisuuksinen. En "kelpuuta" sellaista yksilöä. josta tiedän, että yhdessäoleminen ei tulisi pidemmän päälle toimimaan, sori.

• Anonyymi

On se kumma ettei tavisnaiselle, eli kaksikymppiselle fitnesskaunottarelle, kelpaa tavismies, eli kuusikymppinen kaljamahakomistus.

• Anonyymi

😁 tuota mäkin olen ihmetellyt kovasti, ilmiselvä paradoksi...

• Anonyymi

No ihan normaalia

• Anonyymi

Tuskin on kovaa huutoa missään maailmankolkassa ätmikäiset jotka kuolaa teinien perään samalla leikkien stayuppien kanssa neljän seinän sisällä

• Enemmän ovat fatness kaunottaria.

• Anonyymi

Joo, täällähn tosiana määritellään tuo lihavuus painon mukaan ja bmi:n. Rasvaprosentilla ja kehonkoostumuksella ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Neitsytpuppelia kiukuttaa kun edes ne fatness daamit ei innostu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neitsytpuppelia kiukuttaa kun edes ne fatness daamit ei innostu

Eihän puppelipoika naisellisista muodoista kiinnostunut olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän puppelipoika naisellisista muodoista kiinnostunut olekaan.

Eiköhän tuolle teinilarppaajalla käy kuka vaan teineistä pappoihin

• Anonyymi

Sergei ei ole ikinä päässyt edes näkemään palstan leidejä joten tietenkin olettaa heidän olevan itsensä kaltaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Sergei ei ole ikinä päässyt edes näkemään palstan leidejä joten tietenkin olettaa heidän olevan itsensä kaltaisia.

Ei nähnyt, mutta kuullut. Se leidi älähtää johon kalikka kalahtaa.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ei nähnyt, mutta kuullut. Se leidi älähtää johon kalikka kalahtaa.

Ai tämä rasvaprosentin 17 leidi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä rasvaprosentin 17 leidi?

Jos takoitat minua, joka puhuin tuossa yllä rasvaprosentista, niin hyi hitto, ei todellakaan ole noin alhainen - rumaa ja epäterveellistä naiselle. Rasvaprosenttini on 22 ja olen (jos nyt muistan se teulukon oikein) kammottavanpainoinen ja bmi on 25. Olen siis TODELLA läski, siis ihan valtava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos takoitat minua, joka puhuin tuossa yllä rasvaprosentista, niin hyi hitto, ei todellakaan ole noin alhainen - rumaa ja epäterveellistä naiselle. Rasvaprosenttini on 22 ja olen (jos nyt muistan se teulukon oikein) kammottavanpainoinen ja bmi on 25. Olen siis TODELLA läski, siis ihan valtava.

Kiitti hei kehuista 👍 kehopositiivisuus rulez.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti hei kehuista 👍 kehopositiivisuus rulez.

Ole hyvä vaan. Jokaisella on oikeus omaan kauneuskäsitykseen ja mys sen esilletuomiseen. On eri asia sanoa pitävänsä jotakin yleistä trendiä rumana, kuin haukkua yksilöä. Minä esimerkiksipidän kaikki jotain epämääräisiä hiusvärjäyksiä, yksisarvishiuksia ja neonkeltaisia ym. aivan hiton rumina. Vaan en kiellä muita niistä pitämästä. Ei täällä kenenkään homma ole minun kauneuskäsitystäni tukea ja minun estetiikantajuani hivellä. Jos kysyt minulta suoraan, niin sanon suht suoraan mitä ajattelen, mutta kysymättä en ala kenellekään päin naamaa huutelemaan.

p.s. Enkä odota sinun pitävän minua kauniina. Se on täysin fine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä vaan. Jokaisella on oikeus omaan kauneuskäsitykseen ja mys sen esilletuomiseen. On eri asia sanoa pitävänsä jotakin yleistä trendiä rumana, kuin haukkua yksilöä. Minä esimerkiksipidän kaikki jotain epämääräisiä hiusvärjäyksiä, yksisarvishiuksia ja neonkeltaisia ym. aivan hiton rumina. Vaan en kiellä muita niistä pitämästä. Ei täällä kenenkään homma ole minun kauneuskäsitystäni tukea ja minun estetiikantajuani hivellä. Jos kysyt minulta suoraan, niin sanon suht suoraan mitä ajattelen, mutta kysymättä en ala kenellekään päin naamaa huutelemaan.

p.s. Enkä odota sinun pitävän minua kauniina. Se on täysin fine.

Juurihan huutelit kysymättä. Olet varmasti kaunis juuri sellaisena kuin olet ja jollaisena tunnet olosi hyväksi. Muiden ulkoisen olemuksen morkkaaminen on jokatapauksessa ala-arvoista ja saattaa olla todella vahingollista. Lisäksi yksi mittauslukema tai indeksi ei ihmisestä paljoa kerro. Sitähän koitit itse sanoa, vai kuinka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurihan huutelit kysymättä. Olet varmasti kaunis juuri sellaisena kuin olet ja jollaisena tunnet olosi hyväksi. Muiden ulkoisen olemuksen morkkaaminen on jokatapauksessa ala-arvoista ja saattaa olla todella vahingollista. Lisäksi yksi mittauslukema tai indeksi ei ihmisestä paljoa kerro. Sitähän koitit itse sanoa, vai kuinka?

En huudellut. En ole osoittanut sanojani yhdellekään yksilölle, vaan sanonut mielipiteeni yleisellä tasolla. Jos et näe eroa, niin se on ihan sinun oma ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotta voisin ahdistaa sinua vielä enemmän, niin totean, että en pidä lainkaan blondeista. He ovat minusta hyvin mitättömän ja mitäänsanomattoman näköisiä. En ole koskaan elämässäni nähnyt yhtään hyvännnäköistä blondia. Jos ahdistaa, niin siitä vaan. Kokemukseni ei siitä mihinkään muutu. Voisin luetella monta muutakin ryhmää, jotka nyt eivät vain minusta ole mitenkään hyvän näköisiä. Itseasiassa koko ihmislaji on valtaosaan muista eläinlajeista verrattuna aika hitokseen ruma. Vaan edelleen, en odota sinun, tai kenenkään muukaan, ottavan asiakseen täyttää minun esteettisiä vaatimuksiani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotta voisin ahdistaa sinua vielä enemmän, niin totean, että en pidä lainkaan blondeista. He ovat minusta hyvin mitättömän ja mitäänsanomattoman näköisiä. En ole koskaan elämässäni nähnyt yhtään hyvännnäköistä blondia. Jos ahdistaa, niin siitä vaan. Kokemukseni ei siitä mihinkään muutu. Voisin luetella monta muutakin ryhmää, jotka nyt eivät vain minusta ole mitenkään hyvän näköisiä. Itseasiassa koko ihmislaji on valtaosaan muista eläinlajeista verrattuna aika hitokseen ruma. Vaan edelleen, en odota sinun, tai kenenkään muukaan, ottavan asiakseen täyttää minun esteettisiä vaatimuksiani.

Nyt aletaan pääsemään siihen, että onko ulkonäöllä mitään väliä jos sisusta on sekundaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt aletaan pääsemään siihen, että onko ulkonäöllä mitään väliä jos sisusta on sekundaa.

Tietysti sillä on väliä. Ulkonäkö en sellainen jännä suure, että sen kuuluu ylittää tietty (arvioivasta yksilöstä ja hänen maustaan riippuva) raja ja oikeastaan kaikki tuosta ylitse on täysin turhaa ja se voi olla jopa negatiivistakin. Se onko vaikka nyt blondi tai brunette mieleen on täysin subjektiivista, eikä tee kummastakaan ominaisuudesta globaalisti sen kauniinpaa tai rumempaa, mutta subjektiivisesti sillä voi olla suurikin merkitys, tai myös olla olematta. Ulkonäkö ja sen arvioiminen on aina makuasia.

Ulkonäöllä on väliä ja monille myös sisustalla on väliä, ei tosin kaikille. Eiväthän kaikki edes ole mitenkään kiinnostuneita ihmisen sisustasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti sillä on väliä. Ulkonäkö en sellainen jännä suure, että sen kuuluu ylittää tietty (arvioivasta yksilöstä ja hänen maustaan riippuva) raja ja oikeastaan kaikki tuosta ylitse on täysin turhaa ja se voi olla jopa negatiivistakin. Se onko vaikka nyt blondi tai brunette mieleen on täysin subjektiivista, eikä tee kummastakaan ominaisuudesta globaalisti sen kauniinpaa tai rumempaa, mutta subjektiivisesti sillä voi olla suurikin merkitys, tai myös olla olematta. Ulkonäkö ja sen arvioiminen on aina makuasia.

Ulkonäöllä on väliä ja monille myös sisustalla on väliä, ei tosin kaikille. Eiväthän kaikki edes ole mitenkään kiinnostuneita ihmisen sisustasta.

Mitä ilmeisimmin sinä et ainakaan ole kiinnostunut mistään muusta kuin kauniista ulkokuoresta, ja muuta sinulla ei taida olla tarjotakaan, joten hyvät kaupathan tuossa on tiedossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ilmeisimmin sinä et ainakaan ole kiinnostunut mistään muusta kuin kauniista ulkokuoresta, ja muuta sinulla ei taida olla tarjotakaan, joten hyvät kaupathan tuossa on tiedossa.

Minä olen kiinnostunut paljosta muusta ja oikeastaan hyvinn vähän ulkokuoresta. En ole sanonut ulkoisen kauneuden olevan itselleni minkäänlainen valintakriteeri. Voin ajatella jonkin olevan kaunista ja komeaa, ilman että valitsisin sitä itselleni. Esimerkiksi kissat ovat minusta monesti hyvin kauniita, mutta en silti ottaisi itselleni kissaa.

• Anonyymi

Eipä liity mitenkään ulkonäkööni tuo, vaan parisuhdestatukseeni. Olen jo parisuhteessa ollut vuosia saman miehen kanssa, perheenkin perustaen ja matkamme yhdessä jatkuu eteenpäinkin.

En ole miestä/naista/uutta kumppania vailla, joten en reagoi ihmisiin kuin kaverina.👍

Cool❄️

• Niin keitäs ne palstan tavis-miehet sitten olikaan, ketkä olis tarjolla? 🤔

• Anonyymi

• Anonyymi

Älä yllytä, spammarit heräävät horroksestaan...

• Anonyymi

Minä minä minä!!!

t. Rande off

• Anonyymi kirjoitti:

Minä minä minä!!!

t. Rande off

Ai Rande olis "tavis", vai?😳
        Eehhheee 🤣

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä upea Xena Lumikkina 😍😍😍
        Rammstein - Sonne
        https://www.youtube.com/watch?v=sU_wwaxfalE

Hmmm🤔
        Epäilyttävän iloisilta nuo pojat näyttivät, kun saivat akan tyrmättyä arkkuun..😉

• Anonyymi

Kuulutko sinä noihin maahisiin?

• Anonyymi

Minusta vähän tuntuu, että täällä on naiset olleet viime aikoina enemmän tyrkyllä kuin miehet.
      Miehet ovat jo tajunneet parisuhteiden raskauden ja vetäytyneet omiin koloihinsa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Tai miehet on tajunneet oman mukavuudenhalunsa olevan enemmän kuin hetket naisen kanssa?

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai miehet on tajunneet oman mukavuudenhalunsa olevan enemmän kuin hetket naisen kanssa?

Cool❄️

Niin no,
        Voihan sen parisuhteen raskauden noinkin ajatella.

Mikä ei ole tarpeeksi kevyttä, on liian raskasta :)
        Kevyet eväät repussa ovat pitkällä matkalla parhaita.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no,
        Voihan sen parisuhteen raskauden noinkin ajatella.

Mikä ei ole tarpeeksi kevyttä, on liian raskasta :)
        Kevyet eväät repussa ovat pitkällä matkalla parhaita.

-keinovaginamies-

Juurikin näin. 😅👍

Cool❄️

• Palstan naiset ovat nyt aika tuloshakuisia. Tuntuu, että niitä ei kiinnosta ukkomiesten jorinat.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Palstan naiset ovat nyt aika tuloshakuisia. Tuntuu, että niitä ei kiinnosta ukkomiesten jorinat.

No kun ne päivystää täällä miestä, eikä niille kelpaa jalkavaimon hommat. Empiirisesti tutkimalla todistettu :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Ollaan me. Aivoiltamme. Ette kelpaa💩

• Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! 😄

• Anonyymi

Jos palstan miehet on adoniksia mihin naisten taso ei vaan riitä? 🤣

Paluu alkuun.

Cool❄️😅

• Anonyymi

Kyllä on naiset kaikki kaunottaria eikä nillle kelpaa mikään tavis ätmit sinkut palstalta. Miehet on alempaa tasoa heti syntyessään ja nyt huomaatte miten naiset välttelee teitä jottei tarttis edes jutella teille alempitasoisille.

• Anonyymi

Se nyt on ainakin selvä, että mies, joka pitää fitnesharrastajia kaunottarina, ei minulle kelpaa. Mitä ihmeen iloa minulle olisi sellaisesta miehestä?

• Anonyymi

Missä niin on sanottu, etteivät palstan miehet kelpaisi? En ole tavannut kuin yhden palstan miehen ja hän kyllä kelpasi minulle, mutta minä en lopulta tainnut kelvata hänelle.

• Anonyymi

Miksei tavis mies voisi kelvata?

• Anonyymi

Mieheni on isomahainen ja minä olen normaalivartaloinen. Tärkeintä on kuitenkin miten mies naistaan kohtelee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe