Onkohan hänellä mukava sohva?

🤔🛋🖥 Jos aletaan sohvaperunoiksi, niin kummankohan sohvalla oltais.

Kivaa lauantaita kaikille.

15

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea sanoa.Mutta yleensä miehillä on mukava sohva.Se seura siinä saa vanhankin sohvan tuntuun hyvältä.

      • Totta on ,että hyvässä seurassa ympäristö unohtuu.


    • Anonyymi

      Täältä joutais yks ylimääräinen sohva kelle tahansa. Äsh, pitäis varmaan etsiä kaupunkipalsta, niin sais menee paremmin. Taidan lahjoittaa kirpparille.

      • En ole itse kokeillut, mutta joku sanoi että huonekaluista pääsee hyvin eroon kun laittaa tori.fi annetaan osastolle. Hakevatkin vielä kotoa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole itse kokeillut, mutta joku sanoi että huonekaluista pääsee hyvin eroon kun laittaa tori.fi annetaan osastolle. Hakevatkin vielä kotoa.

        Joskus jopa tuovat eipähän mene jätemaksua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus jopa tuovat eipähän mene jätemaksua.

        Niin ja luontoa säästyy kun kierrätetään tavaroita niin kauan kuin ovat käyttökelpoisia.


    • Anonyymi

      Mun on nyt pakko leuhkia tähän väliin sohvasta puheenollen, mulle tuodaan ens ke upouus, jättisohva mallia U ja vuodemekanismit kaikki on, runko on mustaa keinonahkaa ja istuinosat ja nojat mustaa kangasta, mä vähän kyllä odotan sen saapumista, samalla saa uutta vitriiniä ja senkkiä myös olkkariin, verhoista ja mattosta puhumattakaan, kyl tulloo hieno! No, kuha leveilin😅 Teenainen

      • Onpa hienoa tulossa. Wau. U-mallinen sohva on hieno. Mulle ei kävis musta soffa kun siinä näkyis kotieläimen karvat.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Onpa hienoa tulossa. Wau. U-mallinen sohva on hieno. Mulle ei kävis musta soffa kun siinä näkyis kotieläimen karvat.

        Juu ihan totta toi kotieläin, en ole vuosiin hankkinut etenkään sohvaa uutena koska koira, oli mulla melkein 12v. mutta meni reilu vuos sitten niin ajattelin että nyt tulee uus mööpeli, uutta koiraa tai mitään muutakaan karvaista ei enää tule. Ei kahdella jalallakaan kävelevää, piereskelkööt nekin muilla sohvilla😅 Teenainen


    • Anonyymi

      Ihan mukava, kolmen istuttava, kermanvalkoinen.

      • Nätti väri mutta ei koiran kestävä 🐕


    • Anonyymi

      Miehen sohvalla oltais, jos hänellä sellainen on. Minulla ei ole sohvaa.

      • Mulla on puinen sohva josta edellinen koira söi taittopatjasarjan ja muutaman muunkin patjan. Nyt tämä tavallinen sänkypatja on ollut 9v ehjänä. Hommaan kustavilaisen kalustuksen kun ei ole elukoita.


    • Outoa, että tämä sohvakeskustelu on ihan mukava ilman säröääniä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe