Kestääkö talvi 6 kk vai sää muokkaus?

Anonyymi-ap

Eikö ole vuodessa 4 vuoden aika ja yksi vuoden aika kestä 3 kk?

Eli lumi ei kuulu toukokuulle vaan toukokuulle kuulu vihreä nurmikko ja lehtiä puussa mutta ehdottomasti ei lumi koska muuten talvi kestä 6 kk eli 01.12-31.05 eli talvi kestä puoli vuotta.

No kuinka kauan sitten kesä ja syksy kestä jos talvi kestä puoli vuotta?

Eli talvi ei voi kestä puoli vuotta se ei ole normaalia eli kyse on selvästi sää muokkauksesta?

11

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka kauan sitten kevät ja syksy kestä jos talvi kestä puoli vuotta?

      Alkako kevät vasta 01.06?

    • Anonyymi

      Kyllä lumi kuuluu toukokuuhun. Muokkasin säätä niin nyt saadaan kesäkuussakin lunta.

    • Anonyymi

      Sää muokkajat ovat luonnet uuden kylmän kuplan suomen pälle mitä pysy monta kuukautta.

      Räntä nillä sää muokajilla on ollut mielessä vaikka ne vasta eilen sittä puhuivat mutta ne ovat kaikki etukäten sunnitellet.

      Räntä juhannukseksi nillä on ollut mielessä eli pitä luoda kunnon kylmä kupla mitä pysy suomen yllä kauan.

      01.11.2022-31.06.2023 aika epäokeuden muukaista että talvi pitä kestä 8 kuukautta kauanko muut vuodenajat kestä?

      Ahneudella ei ole mitän raja kun ei puolen vuoden talvi rittä sää muokajille?

    • Anonyymi

      Vuodenaikojen vaihtumisen määrittely löytyy ilmatieteelaitoksen sivuilta.
      Mistä sinä olet saanut päähäsi, että neljä vuodenaikaa olisivat yhtä pitkät ja saman pituiset sekä Kevolla että Hankoniemessä?
      Suomi on pitkä maa ja kevät tulee etelään paljon aikaisemmin kuin Lappiin.

    • Anonyymi

      Aloitus kuuluisi mielenterveyspaltalle.

      • Anonyymi

        Sittenhän se on juuri oikealla palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän se on juuri oikealla palstalla.

        Nämä ammatti netti roisto trollit sää muokkajat kuuluisi kriminali saairalan ja nillä kuuluisi olla kriminali potilan status.

        Ja että talven kuulu kestä 8 kuukautta?

        Kauanko kesän kuulu kestä vai kuuluko ollekan olla kesä vai kuuluko ainoastan joka toinen vuosi olla kesä?


    • Anonyymi

      Ihonväristä tai etnisestä alkuperästä riippumatta on typerää luottaa henkensä rokoteteollisuuden käsiin. Monet niistä, jotka heittivät noppaa, ovat maksaneet siitä hengellään. Toiset maksavat siitä kokeellisten mRNA-injektioiden aiheuttamilla elinikäisillä vammoilla ja vaurioilla. Ja todella valveutuneet ihmiset tietävät, että covid-19-”rokotteet” ovat suunniteltuja bioaseita, joiden tarkoituksena on saada aikaan ihmisten väestökato.

      Hallitusten pyrkimykset väestön vähentämiseen ovat perinteisesti kohdistuneet värillisiin ihmisiin (People of Color, PoC). Sama pätee aborttiteollisuuteen ja syöpäteollisuuteen, joissa mustat ovat rutiininomaisesti joutuneet lääketieteellisen laitoksen tuhoamisen kohteeksi, sillä sitä hallitsevat voittoa tavoittelevat, ahneet vallanpitäjät, jotka näkevät mustat vain tulonlähteenä, eivät elämän arvoisina ihmisinä.

      • Anonyymi

        Taas täydentyivät sokoboltsien kokoontumisajot. Ei tarvitse olla eds valveutunut, kun näkee sinun olevan sekaisin kuin seinäkello. Niuanniemen suljetun osaston kamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas täydentyivät sokoboltsien kokoontumisajot. Ei tarvitse olla eds valveutunut, kun näkee sinun olevan sekaisin kuin seinäkello. Niuanniemen suljetun osaston kamaa.

        Sinä näet sen niuvaniemen koska sinä haluat nähdä minut Niuvaniemessä minä vedän sinut oikeuten kunnian loukauksesta ei minä vittuilen takasin sinulle eli sinä itse sinne minne haluat minun olevan eli sinne Niuvaniemen.

        https://irc-galleria.net/user/bass45cm/picture/131035136

        Sää muokkajat ovat polari pyörtestä ihastuneitta mutta sinä polari pyörtessä on se huono puoli että se hajoa lounnollisesti.

        Niin ne sää muokkajat haluavat luoda kesäksi saman tapaisen kylmän kuplan mitä ruokki itsensä samalla tavalla kun polari pyörre.

        Eli räntä juhannukseksi nillä on mielessä koska kyllä toi kylmä kupla juannuksen asti selviä.

        Eli ahneudella ei ole raja ja Harp ne käyttä nykyän sää muokkauksen mihin litty tämä Nato joka käyttä Harp ehkä sen takia että Naton sotilat savat harjotella sodan käyntiä vielässä säässä eli tarkoitan näittä ulkomalaisia jenkki soitilaitta jolle pitä sinne metsän viedä baja majat kuorima autolla ja jenkkien hiekan väriset sota ajoneuvot mitä on tarkoitettu avikko sota varten.

        Eli nyt sinä tietenkin suttut minulle kun luen sinun ajatukset ja olet sittä mielttä että minut pitä sinne niuvanniemen ja sinä olet tosi raukkamainen kun osallistut kyttä vainon ja sen takia sinä kuulut sinne niuvaniemen koska kyttä vaino on kaikkista raukkamaisinta poliisi toiminta.

        Eli Toukokuu on lämmin ja kesäkuu on kylmä ja on räntä uusein ja heinä ja elokuu on keskimäräisiä mutta vileittä eli ei yhtän helle päivä nissä ole vaan tasaisen kylmä joka päivä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe