Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Laihdutus on kokonaisvaltainen asia.

Anonyymi-ap

laihtuminen riippuu monesta muustakin asiasta kuin syöminen.Minulle pukeutuminen ja välinehuolto on vähintään yhtä tärkeä asia kuin syöminen.
Niillä on aivan samalla tavalla vaikutusta laihtumiseen ja painonhallintaan.
Se mitä vaatetta panee päälle milläkin kelillä on erittäin tarkka asia,niin että ei ole kuuma eikä kylmä ja miten välineet toimii.

19

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sen pituinen se,

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17843831a

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Myös kehitysvammaisilla on oikeus kertoa mielipiteensä. Avauksessa näin tapahtui.

      • Anonyymi

        Se on se typerä Äreä Eläkeläinen, jonka kirjoitustyylin tuntee jo lyhyestä viimeisestä virkkeestä, jollainen on säännönmukaisesti jokaisessa viestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se typerä Äreä Eläkeläinen, jonka kirjoitustyylin tuntee jo lyhyestä viimeisestä virkkeestä, jollainen on säännönmukaisesti jokaisessa viestissä.

        Kyllä avauksen tietenkin aina tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä avauksen tietenkin aina tunnistaa.

        vartijan, mkh;n, pilailijan ja pedon tietenkin tunnistaa.Se on proteeni,65si grammaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä avauksen tietenkin aina tunnistaa.

        Totta kai. En tiedä kuinka moni kiertää MKH:n aloitukset kaukaa, mutta hänen aloituksensa saavat aina runsaasti kommentteja osakseen sekä kiihkeää keskustelua. Useimmat kommentit ovat ihmisiltä, jotka eivät halua lukea hänen aloituksiaan. 😃 Onko siinä jotain logiikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai. En tiedä kuinka moni kiertää MKH:n aloitukset kaukaa, mutta hänen aloituksensa saavat aina runsaasti kommentteja osakseen sekä kiihkeää keskustelua. Useimmat kommentit ovat ihmisiltä, jotka eivät halua lukea hänen aloituksiaan. 😃 Onko siinä jotain logiikkaa?

        MKH ei ole todellinen tai sitten hän pilailee muiden kustannuksella ja MKH kirjoittaa tahallaan samat virheet ja samat tunnusmerkit kaikissa teksteissään. Sen jälkeen hän kirjoittelee omaan avaukseensa höpöjä muita kirjoitustapoja käyttämälla koska kyseessä on puhdas huomion tavoittelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai. En tiedä kuinka moni kiertää MKH:n aloitukset kaukaa, mutta hänen aloituksensa saavat aina runsaasti kommentteja osakseen sekä kiihkeää keskustelua. Useimmat kommentit ovat ihmisiltä, jotka eivät halua lukea hänen aloituksiaan. 😃 Onko siinä jotain logiikkaa?

        Kyllähän viihdettä pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai. En tiedä kuinka moni kiertää MKH:n aloitukset kaukaa, mutta hänen aloituksensa saavat aina runsaasti kommentteja osakseen sekä kiihkeää keskustelua. Useimmat kommentit ovat ihmisiltä, jotka eivät halua lukea hänen aloituksiaan. 😃 Onko siinä jotain logiikkaa?

        Logiikasta en tiedä, mutta on ihanaa löytää joku,
        johon voi purkaa oman pahan olonsa ja vihansa!
        Kaikilla ei ole naista tai lapsia hakata tarpeen tullen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikasta en tiedä, mutta on ihanaa löytää joku,
        johon voi purkaa oman pahan olonsa ja vihansa!
        Kaikilla ei ole naista tai lapsia hakata tarpeen tullen!

        Tai kaikilla ei ole poikaystävää, siksi pitää vinoilla miehille. Miesviha on yhtä yleistä kuin naisvihakin, jollei yleisempää. Nykyään ei enää vanhempia ihmisiä kunnioita niin paljon kuin ennen.


    • Anonyymi

      Katjussa eikä valvonnassa järjen jäkeäkään

    • Anonyymi

      Meidän kaikkien muiden tietämä "empaattinen" henkilö on ottanut pihtimittaavan massiivikalorihöpöttäjän siipiensä suojaan, koska pitää MKH:ää hahmona, joka on hellyttävä ja kaikessa kouluttamattomuudessaan sydämet sulattava, ja jota ei saa sen vuoksi parodioida. Sen vuoksi parodia siirretään tunteensiirtoreaktion kautta nuoriin tyttöhin, koska vanhan miehen vastakohta on nuori tyttö.

      Empaattisen mukaan nimettömiä, siis anonyymejä ja todellisessa elämässä kaikille tuntemattomia henkilöitä ei saa "kiusata" tai samassa yhteydessä pilailla, vaikka tekstit olisivat miten järjettömiä tahansa. Tämän vuoksi tyttöjen kuukautiset tai pakarat ovat hyvä kohde, sillä useimmilla naisilla on kuukautiset jossakin vaiheessa elämäänsä. Kummallinen tapa, vaikka empaatikko pyrkii mukamas välttämään kiusaamista.

      Jos on jäänyt epäselväksi, tämän empaattisen analyytikon hokemia palstalle ovat suuret kaupungit, poikaystävät, proteeni, lutkuttaminen, kuukautiskupit sekä massiivipakarat. Empaattinen vartija itse kuvaa kirjoituksiaan naseviksi, vaikka se on iso valhe, koska hän on pikkutytöistä vain sairaalloisen kiinnostunut....? 😳

      • Anonyymi

        Minä tunnistin sinut heti koska sInä olet turhautunut ja vihainen eläkeläinen. Analysoin sinut hetkessä, sillä minä harrastan psykoanalyysejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnistin sinut heti koska sInä olet turhautunut ja vihainen eläkeläinen. Analysoin sinut hetkessä, sillä minä harrastan psykoanalyysejä.

        Erilaisuuden sieto on sinulla kateissa eli olet koulukiusaaja joka etsii tyttöjä kiusattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisuuden sieto on sinulla kateissa eli olet koulukiusaaja joka etsii tyttöjä kiusattavaksi.

        Minä olen lopettanut kaikki parodiat. Elän vain itseäni ja hiplaan vain itseäni. Jätän teidät pedofíilít tänne keskenänne. Hyvästi!


    • Anonyymi

      Katjussa eikä valvonnassa järjen jäkeäkään

      • Anonyymi

        Olet niin oikeassa!


      • Anonyymi

        Oot ihan väärässä😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe