Haluan muuttaa kemppaan

Anonyymi-ap

Minkälainen paikka asua on kemppa?

32

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tule veikkoset. Täällä on sulle töitä.
      Porukka on vieraanvaraista. Ei möllötellä kaula pitkällä uutta tulijaa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178446406

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tilaa on ja asunnoista löytyy.

      • Anonyymi

        Tämä paikkakunta on määrätty
        Saattohoitoon.
        Salla tai Pelkosenniemi on parempi.
        Inarikin menettelee.


    • Anonyymi

      Mieti kaksi kertaa.... En suosittele

    • Anonyymi

      Täällä on tosi IHANAA <3 On maisemat ja luontoa lenkkipolut, kirjasto, uimahalli lenkkipolut kalastus kalapaikat, liikuntahalli, palvelut huippuluokan tasoa, näin pieneksi kaupungiksi, yrittäjät tarjoavat myös ruokailumahdollisuuksia, kuten Kievari ja Majakka, myös ABC ja St1 grilli, kesällä voi risteilyllä järvellä

    • Anonyymi

      Kylähulluja kemijärvellä riittää.

      • Anonyymi

        Ai oonko mä hullu? No olen, ja ylpeä siitä! Olen "Lapin-hullu". Täällä saa olla vapaa ja Suomun rinteillä ajatuksen kultasiivin juosta, että repikää siitä. Kemijärveltä Posiolle päin ajat niin siellä on se kuuluisa ihanuuksien tunturi, siellä on hyvä olla ihmisellä, sinne kaikki lääkärit ja hoitajat myös, sielä tanssitaan vapaana kiireen kahleista mitä etelässä on palkkatyön ja rahan orjilla. Me vain Suomulla tanssitaan ja jos haluaa kehittää täällä mitään niin ehkä pitääkin olla vähän "hullu". Nykyään ei ole häpeä, jos on "hullu", se on ylpeys että saa olla Lapin elämästä nauttiva "Lapin-hullu". Kesällä Suomulle ja siellä vain tanssitaan Suomun rinteillä ja katsotaan pilvien lipumista taivaalla. Sanotko, että olen p-pää, mä en välitä, mutta Suomulle isoan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai oonko mä hullu? No olen, ja ylpeä siitä! Olen "Lapin-hullu". Täällä saa olla vapaa ja Suomun rinteillä ajatuksen kultasiivin juosta, että repikää siitä. Kemijärveltä Posiolle päin ajat niin siellä on se kuuluisa ihanuuksien tunturi, siellä on hyvä olla ihmisellä, sinne kaikki lääkärit ja hoitajat myös, sielä tanssitaan vapaana kiireen kahleista mitä etelässä on palkkatyön ja rahan orjilla. Me vain Suomulla tanssitaan ja jos haluaa kehittää täällä mitään niin ehkä pitääkin olla vähän "hullu". Nykyään ei ole häpeä, jos on "hullu", se on ylpeys että saa olla Lapin elämästä nauttiva "Lapin-hullu". Kesällä Suomulle ja siellä vain tanssitaan Suomun rinteillä ja katsotaan pilvien lipumista taivaalla. Sanotko, että olen p-pää, mä en välitä, mutta Suomulle isoan!!!

        Totta voit olla myös lapin hullu, mutta se on vain pieni lisä sinun kylähulluuteen. Kylähulluksi sanotaan henkilöä joka on yhteisölle harmiton, vaikkakin vähälahjainen, noin kauniisti sanottuna.


    • Anonyymi

      Osu ja upposi....heheeeehehe!

    • Anonyymi

      Tsiisus että näitä turvehönöjä on helppo jallittaa, kaikki uppoaa kuin sulaan voihin..tai tarttuu kuin kala koukkuun......hehe!

    • Anonyymi

      En suosittele. Itse lähdin pois lähes 35 v sitten. En ole yhtään ikävää potenut. Pakosta käynyt kun vanhemmat siellä asuneet, nyt suunniteltu että hekin muuttavat tänne etelään samalle paikkakunnalle kuin minä. Surkea kuoleva paikkakunta.

      • Anonyymi

        Kyllä, orjat joutaakin etelään elämään hektistä arkea keskelle petoniviidakkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, orjat joutaakin etelään elämään hektistä arkea keskelle petoniviidakkoa

        Täällä on kyllä umpitolloja nokkokylliksi.
        Mutta jos olet viriili leskirouva täällä on paljon kysyntää heille.


    • Anonyymi

      Voi nenä taas mitä kirjoitusta, kuulkaa ystävät kyllä paluumuuttaja sen tietää, Kemijärvellä on hyvä elää, tämä on Onnellisten kaupunki. IHANAA <3 Tohmo ja kaikki ja Pöyliöjärven ranta esim polkupyörällä ja kaikki palvelut lähellä, ravintolat, harrastukset kuntokeskus ja uimahalli, kirjasto, kulttuurikeskus

      • Anonyymi

        Huh, metsässä kun vaeltaa ja nauttii sen antimista niin silloin tietää elävänsä. Nokipannukahvit, marjat ja halailtavat puupöllit ❤️


    • Anonyymi

      Eihh!!
      Eikö nämä tomppelit ymmärrä edes rautalangasta vääntämällä että aloitus oli pelkkä provo?
      HALOO???

    • Anonyymi

      Suurinosa taitaa tajuta yhdestä puunhalaajasta en tiedä. Kannan minäkin korteni kekoon.
      Eläkeläisten ja kuolevien luvattu kunta. Monta kertaa nähty että kunnassa on enää vain huuhaa ihmiset jäljellä. Jostain saadaan rahaa niin se polttaa saman tien taskuun reiän. Mikäli on noin 5 vuotta elinaikaa jäljellä ei muuta kuin kemijärvelle.

      • Anonyymi

        Voi nenä. Puunhalailu virkistää mieltä. Miksi suollatte NEGAA?


      • Anonyymi

        Niin mene Itäkeskukseen, mene sinne oikein kuule ulkomaalaisia jengiä on ja betonia, asvalttia, rumia kerrostalo toisensa vieressä Helsingin Itäosissa. Sinnekö haluat?

        Täällä on vapaus, on metsät, avara taivas ja ennen kaikkea kalastusmahdollisuudet tuossa Kemijärvessä, entiset roskakalat on nyt suurta suosiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mene Itäkeskukseen, mene sinne oikein kuule ulkomaalaisia jengiä on ja betonia, asvalttia, rumia kerrostalo toisensa vieressä Helsingin Itäosissa. Sinnekö haluat?

        Täällä on vapaus, on metsät, avara taivas ja ennen kaikkea kalastusmahdollisuudet tuossa Kemijärvessä, entiset roskakalat on nyt suurta suosiota.

        Eihän kemijärvestä tällä menolla ole muuta jäljellä kuin luonto. Ei mitään muuta. Mikäli erakon elämä kiinnostaa niin kemijärvi on siihen oikea paikka.


    • Anonyymi

      Ei nämä käsitä edes mitä "provo" tarkoittaa.....

    • Anonyymi

      No huh huh mitä kirjoittelua, on se näin paluumuuttajana tunnustettava, että tuli tehtyä väärä päätös.
      Voi nenä kun oikeassa kaupungissa oli kallista asua, oten päätin muuttaa tänne, täällä tulee toki kurjallakin eläkkeellä toimeen, kun ei tee paljoa mitään. Käydään ukon kanssa kerran kuussa syömässä Majakan grillillä salaatit, ja siinä se sitten on.
      Kuljetaan polkuja metsässä ja halaillaan puita, siinä se. Kämpillä tehdään kaikenlaista, en kehtaa sanoa.

      • Anonyymi

        Sinä se matkijoiden kuningas olet, sen nyt jokainen näkee.


    • Anonyymi

      Kuoleva pikkukunta on osuva määritelmä hyvin monelle Suomen kunnalle.

      Ainoat pikkukunnat joista voi sanoa että vireä pikkukunta ovat suuremman kaupungin lähellä olevat satelliitit. Esim Liminka, Lieto, Lempäälä yms

    • Anonyymi

      hissukseen tämä kylä kuihtuu, loppu lähestyy niin että sitä ei juuri huomaakaan. Pitää verrata vähän pitemmällä perspektiivillä taaksepäin, niin huomaa kuin muutos on tullut hiljalleen. Saattohoidoksi sitä voisi kutsua, sen näkee jo siitä miten ainoat muuttajat on paluumuuttajat, tulevat tänne viimeisiksi vuosiksiin.

    • Anonyymi

      Mitä se "provo' tarkoittaa?
      Onko se jokin vieraskielinen lainasana?

    • Anonyymi

      Kemijärvi yksi pahimmista no life paikoista mitä tiedän. Kuka tykkää, pysyköön.

      • Anonyymi

        Nämä karvahatut kun pääsee vauhtiin, ei mikään maailmassa saa niitä pysähtymään, oli sitten provo tai joku muu!
        Asiaa tai henkilöä jauhetaan niin kauan kunnes honkakangas kutsuu....

        Peräkylän Jankkaus ja Tinkaus-viikot Ry


    • Anonyymi

      Kyllä Kemijärvi on ihan parhainta suomea katsoi miltä kantilta tahansa

      • Anonyymi

        Toki toki jos on elämässä jo ehtoopuolella menossa.


      • Anonyymi

        Varmaan sellaisen paluumuuttajan silmissä, joka tehnyt kouluttamattomana matalapalkka hommia etelässä, kituuttanut siellä pienellä palkalla työelämänsä, ja tulee sitten tänne kuolemaan, kun ei pienellä eläkkeellä tule muualla toimeen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe