Eli siis henkilön joka analysoi rikollisten mielenlaatua ja motiiveja mm. oikeusjuttuja varten. Ihmismielen sekä valoisa että pimeä puoli ovat m0lemmat pohjattoman kiehtovia.
En sano vielä että alan sellaiseksi kouluttautua, kokemuksia kyllä haluaisin kuulla sitä ennen.
Minua on kiinnostabut viime aikoina kummasti oikeuspsykologin työ
9
315
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa olisi psykiatrille taas töitä.
Luulen että psykiatrin olisi tuossa vaiheessa liian myöhäistä tulla kuvaan sillä vahinko on jo tapahtunut. Ellei sitten henkilön mielenterveydestä ole jotakin pelastettavissa.
Tätä alaa tarkoitan: https://en.wikipedia.org/wiki/Forensic_psychology- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Luulen että psykiatrin olisi tuossa vaiheessa liian myöhäistä tulla kuvaan sillä vahinko on jo tapahtunut. Ellei sitten henkilön mielenterveydestä ole jotakin pelastettavissa.
Tätä alaa tarkoitan: https://en.wikipedia.org/wiki/Forensic_psychologyEhkä sinun tosiaan kannattaisi mennä psykiatrin juttusille.
Tääll emme pysty auttamaan. Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinun tosiaan kannattaisi mennä psykiatrin juttusille.
Tääll emme pysty auttamaan.Jaa, kumpaa tässä oikein tarkoitat?
Sitä että ammattilaisia ei täältä löydy jotka voisivat kysymyksiini vastata
vai
että minulla heittää päästä kun ajattelen asiaa?- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Jaa, kumpaa tässä oikein tarkoitat?
Sitä että ammattilaisia ei täältä löydy jotka voisivat kysymyksiini vastata
vai
että minulla heittää päästä kun ajattelen asiaa?Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla. Anonyymi kirjoitti:
Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla.Kyllähän se alkaa hieman mietityttämään kun palstoilla on usein sellainen asenne että kovin vähäistä loukataan johtopäätöksiin.
Elionrie kirjoitti:
Kyllähän se alkaa hieman mietityttämään kun palstoilla on usein sellainen asenne että kovin vähäistä loukataan johtopäätöksiin.
Pahus kun ensin typoilee, sitten tulee puhelimen oikoluku... 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla.Ei kai siihen ammattilaisuutta tarvita, että osaa kertoa koulutusvaihtiehdot pohjakoulutuksen suhteen.
1. Psykologin tutkinto ja hakeutuminen kyseisiin tehtäviin.
2. Lääkärin tutkinto, erikoistuminen psykiatriksi ja hakeutuminen kyseisiin tehtäviin.
Alalle suunnattua spesiaalikoulutusta tuskin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091230
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1661102Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148946Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945