Eli siis henkilön joka analysoi rikollisten mielenlaatua ja motiiveja mm. oikeusjuttuja varten. Ihmismielen sekä valoisa että pimeä puoli ovat m0lemmat pohjattoman kiehtovia.
En sano vielä että alan sellaiseksi kouluttautua, kokemuksia kyllä haluaisin kuulla sitä ennen.
Minua on kiinnostabut viime aikoina kummasti oikeuspsykologin työ
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa olisi psykiatrille taas töitä.
Luulen että psykiatrin olisi tuossa vaiheessa liian myöhäistä tulla kuvaan sillä vahinko on jo tapahtunut. Ellei sitten henkilön mielenterveydestä ole jotakin pelastettavissa.
Tätä alaa tarkoitan: https://en.wikipedia.org/wiki/Forensic_psychology- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Luulen että psykiatrin olisi tuossa vaiheessa liian myöhäistä tulla kuvaan sillä vahinko on jo tapahtunut. Ellei sitten henkilön mielenterveydestä ole jotakin pelastettavissa.
Tätä alaa tarkoitan: https://en.wikipedia.org/wiki/Forensic_psychologyEhkä sinun tosiaan kannattaisi mennä psykiatrin juttusille.
Tääll emme pysty auttamaan. Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinun tosiaan kannattaisi mennä psykiatrin juttusille.
Tääll emme pysty auttamaan.Jaa, kumpaa tässä oikein tarkoitat?
Sitä että ammattilaisia ei täältä löydy jotka voisivat kysymyksiini vastata
vai
että minulla heittää päästä kun ajattelen asiaa?- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Jaa, kumpaa tässä oikein tarkoitat?
Sitä että ammattilaisia ei täältä löydy jotka voisivat kysymyksiini vastata
vai
että minulla heittää päästä kun ajattelen asiaa?Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla. Anonyymi kirjoitti:
Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla.Kyllähän se alkaa hieman mietityttämään kun palstoilla on usein sellainen asenne että kovin vähäistä loukataan johtopäätöksiin.
Elionrie kirjoitti:
Kyllähän se alkaa hieman mietityttämään kun palstoilla on usein sellainen asenne että kovin vähäistä loukataan johtopäätöksiin.
Pahus kun ensin typoilee, sitten tulee puhelimen oikoluku... 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla.Ei kai siihen ammattilaisuutta tarvita, että osaa kertoa koulutusvaihtiehdot pohjakoulutuksen suhteen.
1. Psykologin tutkinto ja hakeutuminen kyseisiin tehtäviin.
2. Lääkärin tutkinto, erikoistuminen psykiatriksi ja hakeutuminen kyseisiin tehtäviin.
Alalle suunnattua spesiaalikoulutusta tuskin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2332775
- 591402
- 951386
- 801048
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176944- 60888
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r39820- 78800
Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302758Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239700