Eli siis henkilön joka analysoi rikollisten mielenlaatua ja motiiveja mm. oikeusjuttuja varten. Ihmismielen sekä valoisa että pimeä puoli ovat m0lemmat pohjattoman kiehtovia.
En sano vielä että alan sellaiseksi kouluttautua, kokemuksia kyllä haluaisin kuulla sitä ennen.
Minua on kiinnostabut viime aikoina kummasti oikeuspsykologin työ
9
502
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa olisi psykiatrille taas töitä.
Luulen että psykiatrin olisi tuossa vaiheessa liian myöhäistä tulla kuvaan sillä vahinko on jo tapahtunut. Ellei sitten henkilön mielenterveydestä ole jotakin pelastettavissa.
Tätä alaa tarkoitan: https://en.wikipedia.org/wiki/Forensic_psychology- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Luulen että psykiatrin olisi tuossa vaiheessa liian myöhäistä tulla kuvaan sillä vahinko on jo tapahtunut. Ellei sitten henkilön mielenterveydestä ole jotakin pelastettavissa.
Tätä alaa tarkoitan: https://en.wikipedia.org/wiki/Forensic_psychologyEhkä sinun tosiaan kannattaisi mennä psykiatrin juttusille.
Tääll emme pysty auttamaan. Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinun tosiaan kannattaisi mennä psykiatrin juttusille.
Tääll emme pysty auttamaan.Jaa, kumpaa tässä oikein tarkoitat?
Sitä että ammattilaisia ei täältä löydy jotka voisivat kysymyksiini vastata
vai
että minulla heittää päästä kun ajattelen asiaa?- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Jaa, kumpaa tässä oikein tarkoitat?
Sitä että ammattilaisia ei täältä löydy jotka voisivat kysymyksiini vastata
vai
että minulla heittää päästä kun ajattelen asiaa?Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla. Anonyymi kirjoitti:
Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla.Kyllähän se alkaa hieman mietityttämään kun palstoilla on usein sellainen asenne että kovin vähäistä loukataan johtopäätöksiin.
Elionrie kirjoitti:
Kyllähän se alkaa hieman mietityttämään kun palstoilla on usein sellainen asenne että kovin vähäistä loukataan johtopäätöksiin.
Pahus kun ensin typoilee, sitten tulee puhelimen oikoluku... 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä ei taatusti löydy ammattilaista.
Sitä jälkimmäistä voit ihan itse miettiä julistamatta tulosta tällä palstalla.Ei kai siihen ammattilaisuutta tarvita, että osaa kertoa koulutusvaihtiehdot pohjakoulutuksen suhteen.
1. Psykologin tutkinto ja hakeutuminen kyseisiin tehtäviin.
2. Lääkärin tutkinto, erikoistuminen psykiatriksi ja hakeutuminen kyseisiin tehtäviin.
Alalle suunnattua spesiaalikoulutusta tuskin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen283119Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,542567Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään412361Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621328Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3011251- 411006
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100972- 79938
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94848