Perjantain SarjakuvaVisa - Muistatko eri sarjisten yksityiskohtia?

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009546448.html

Ei pahakaan, mutta kyllähän niitä eri sarjiksia tuli imuroitua skidinä ihan levotonta tahtia.


Ihan täydellinen tulos, olet viisas kuin Nalle Puhin ystävä Pöllö!

Vastasit oikein 12/12 kysymykseen

46

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama 12/12 parissa kohtaa piti onnekkasti arvatakin. Puhuva häntä selvisi poissulkemalla.

      -harmiseikirj-

      • Mahtava tulos!

        Mä tein visan lukemalla vain kysymyksen ja antamalla aivoille tilaa keksiä vastauksen. Vain sen puhuvan hännän kohdalla tuli viivettä ja oli pakko kattoa ne vaihtoehdot, jolloin vastaus oli ilmiselvä 😁


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17847859E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Ei yhtään pöllömpi visa. 😁🦉

      "Ihan täydellinen tulos, olet viisas kuin Nalle Puhin ystävä Pöllö!

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      Thänks! 😊

      • Mahtava tulos!

        No ei pöllömpi, mutta liian heleppoo 😂


    • Anonyymi

      11/12 mikä halvatun jasso kissa?, käynnissä on kansallinen salaliitto joka estää saamasta täysiä pisteitä myass 💪

      • Joo, mullekin jasu kissa on aika outo. mutta jos on puhuva häntä niin kissahan se täytyy olla. ja sitten se pellefantti, että mikä, siis möhköfantti oli nalle puhissa, mutta mikä. Yks mulla oli väärin, en muista nyt mikä.


      • Loistava tulos!

        Jasso-kissa on tunnettu julkkis ja ehkä sen häntä vielä enemmän. Hävisit, myönnä se 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Jasso-kissa on tunnettu julkkis ja ehkä sen häntä vielä enemmän. Hävisit, myönnä se 😁

        Neverrr..tappion olemassaolo tunnustetaan vain silloin kun se matelee anomaan anteeksiantoa tekosistaan 😁



    • 10/12..

      Noh.. kai tuohon pitää olla tyytyväinen.. pari hassua virhettä.

      • Loistava tulos!

        Eihän tuo huono tulos ole, turha marmattaa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Eihän tuo huono tulos ole, turha marmattaa 😂

        No mä vetoan siihen, että lapsuuteni oli niin köyhää, että ei meille tullut kotiin tilattuja sarjiksia..
        Eikä ollut rahaa irtonumeroihinkaan..
        Kirjaston sarjiksilla siis tuli mentyä.

        Ja tulos on huono noin helpossa visassa..
        Eli älä rupea..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mä vetoan siihen, että lapsuuteni oli niin köyhää, että ei meille tullut kotiin tilattuja sarjiksia..
        Eikä ollut rahaa irtonumeroihinkaan..
        Kirjaston sarjiksilla siis tuli mentyä.

        Ja tulos on huono noin helpossa visassa..
        Eli älä rupea..

        No ei se nyt niin vakavaa ole. Ei meilläkään kermapuuroa pahemmin syöty eikä sarjiksia tullut, kyllä ne piti muualla lukea. Tai käyttää "opiskelija-visaa", satunnaisesti 🙄😁


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mä vetoan siihen, että lapsuuteni oli niin köyhää, että ei meille tullut kotiin tilattuja sarjiksia..
        Eikä ollut rahaa irtonumeroihinkaan..
        Kirjaston sarjiksilla siis tuli mentyä.

        Ja tulos on huono noin helpossa visassa..
        Eli älä rupea..

        Aku Ankka oli ainoo mikä tuli kotiin meille mutta kirjastosta tuli luettua ja divareista sai isoja nippuja sarjiksia halvalla.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Aku Ankka oli ainoo mikä tuli kotiin meille mutta kirjastosta tuli luettua ja divareista sai isoja nippuja sarjiksia halvalla.🙂.

        Meillä kirjastossa oli vain Luky Lukeja muutama, muutama Maailman vahvin nalle ja Tinttejä jokunen.. ja ne kaikki tuli luettua. Siirryinkin pian nuorisokirjallisuuden pariin.
        Viisikot, Neiti etsivät ja Salaisuuksien sarjoja. Nekin tuli luettua aika nopeasti. Olin kova lukemaan aikanaan.

        Minulla on jo ikävä lukemista, sillä en ole lukenut mitään vähään aikaan. Paitsi palstaa.. heh.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Meillä kirjastossa oli vain Luky Lukeja muutama, muutama Maailman vahvin nalle ja Tinttejä jokunen.. ja ne kaikki tuli luettua. Siirryinkin pian nuorisokirjallisuuden pariin.
        Viisikot, Neiti etsivät ja Salaisuuksien sarjoja. Nekin tuli luettua aika nopeasti. Olin kova lukemaan aikanaan.

        Minulla on jo ikävä lukemista, sillä en ole lukenut mitään vähään aikaan. Paitsi palstaa.. heh.

        Muistan tuon kirjasto jutun ja nuorisokirjat sun maininneenkin kun on muistaakseni ennenkin sarjakuvista ja lukemisesta juteltu. No palstaahan tosiaan tulee luettua aivan tarpeeks.😄. Nykyään tulee ite aku ankan taskareita ja historia lehtiä eniten luettua. Kirjojakin oon tykännyt lukea ja reilusti lukenutkin mutten nyt hetkeen. Pitäis ehkä aloittaa taas joku hyvä kirja.🙂.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Meillä kirjastossa oli vain Luky Lukeja muutama, muutama Maailman vahvin nalle ja Tinttejä jokunen.. ja ne kaikki tuli luettua. Siirryinkin pian nuorisokirjallisuuden pariin.
        Viisikot, Neiti etsivät ja Salaisuuksien sarjoja. Nekin tuli luettua aika nopeasti. Olin kova lukemaan aikanaan.

        Minulla on jo ikävä lukemista, sillä en ole lukenut mitään vähään aikaan. Paitsi palstaa.. heh.

        Mun lapsuuden kirjasto oli täynnänsä sarjakuvia ja lasten/nuorten kirjoja. Se mitä sieltä ei löytynyt, sitä ei ollut vielä julkaistu 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mun lapsuuden kirjasto oli täynnänsä sarjakuvia ja lasten/nuorten kirjoja. Se mitä sieltä ei löytynyt, sitä ei ollut vielä julkaistu 😂

        Ala-Kivenlahden kirjasto oli aika kämä .. käytiin monasti Soukassa kuuntelemassa äänilevyjä. Niillä oli Disneyn satuja äänilevyinä. Bernand ja Bianca muun muassa.

        Siellä oli sellainen neljän istuimen kuunteluistuin johon oli hyvä upota kuuntelemaan satua. Oih.. ihania muistoja.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ala-Kivenlahden kirjasto oli aika kämä .. käytiin monasti Soukassa kuuntelemassa äänilevyjä. Niillä oli Disneyn satuja äänilevyinä. Bernand ja Bianca muun muassa.

        Siellä oli sellainen neljän istuimen kuunteluistuin johon oli hyvä upota kuuntelemaan satua. Oih.. ihania muistoja.

        Kirkkonummen kirjasto oli ihan helmi ja on varsin hyvä edelleen, Suomen parhimmistoa.

        Joo, muistan ne kuunteluistuimet, ne oli siistejä, ei muuta kuin siihen nauttimaan 😁


    • Liian helppo ja kaikki oikein.

      • Kaikki muka tietää että Ressu olisi muka beagle. Vaadin isyystestin. Epäilen että sukujuuret paljastavat dalmatialaisen.

        Bonuskysymys: mitä pelipaikkaa Ressu pelaa baseball-joukkueessa?


      • Mahtava tulos!

        Ja elämä on.


    • 11/12

      Minä en rasisti ja erottele sarjakuvakoiria rodun mukaan. Sen myönnän että vasta hyvin myöhään keksin miksi Kaustinen on nimeltään Kaustinen. Kaustisen Kansanmusiikkijuhlat, tuo suomalaisen huumehippinuorison kokoontumispaikka.

      • Tähän perään rakennetaan aasinsiltoja. Ressun kaverin lisäksi Ressun kanssa seikkailee Punainen Paroni, vain 25-vuotiaana kuollut ilmojen Simo Häyhä, Manfred von Richthofen.

        Simo Häyhä itse on kuuluisa Neuvostoliiton nujertaja, mutta niin on myös Siiri Rantanen.

        Lepää rauhassa. Porilaisten marssi!


      • Loistava tulos!

        Mielestäsi ei siis ole koiraa karvoihin katsominen?


    • 11/12.
      Puhuva häntä oli kyllä ihan uusi tuttavuus.

      • Loistava tulos!

        Se on vallan mainio sarjakuva, puhuvan hännän omistaja nääs.


    • 9 oikein

    • 10/12

      Väärin menivät:
      Mikä ihmeen puhuva häntä?
      Pellefantti on 5-vuotiaiden lehti. Minä en sellaisia lue.

      Bamsenin tiesin sloganista, taitaa olla enemmän tyttöjen makuun.

      • Sitä paitsi muistin kyllä pellefantin sinisen värin, mutta mielikuva siitä oli niin haalistunut, että painoin nappulaa "ruskea".
        Pisteet pitäisi olla 11/12


      • Loistava tulos!

        Ensimmäinen on modernia sarjakuvaa ja toinen antiikkista sarjakuvaa.


      • Gattino kirjoitti:

        Sitä paitsi muistin kyllä pellefantin sinisen värin, mutta mielikuva siitä oli niin haalistunut, että painoin nappulaa "ruskea".
        Pisteet pitäisi olla 11/12

        Haa, nyt haiskahtaa selittely, kuitenkin melkein vartti edellisen kommentin välissä...


      • randombypasser kirjoitti:

        Haa, nyt haiskahtaa selittely, kuitenkin melkein vartti edellisen kommentin välissä...

        😀perhana, kerrankin kun oli mahdollisuus loistaa...


    • Tulos: 10/12.

    • Anonyymi

      11/12.

      En tiennyt tuota beaglea, kun ei koirat kiinnosta. Ja ei se Ressu kyllä näytä beaglelta, kun on usein piirretty mustavalkoiseksi.

      T. Lidl-mies

      • Loistava tulos!

        No ehkäpä Ressun kohdalla pitää hyväksyä myös taiteilijan vapaudet 😁


    • 12/12 super helppo.🙂.

      • Mahtava tulos!

        No ei ihan super, mutta melkein, ihan mikki hiiri -tasoa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        No ei ihan super, mutta melkein, ihan mikki hiiri -tasoa 😂

        Joo Hesuu Hopotkin pärjäis.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo Hesuu Hopotkin pärjäis.🙂.

        Hessu


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo Hesuu Hopotkin pärjäis.🙂.

        Luultavasti kyllä 😁


    • Miksei kysytty millä Ignaz heittää kissaa.

      • Anonyymi

        Kysymättömään kysymykseen vastaus - tiiliskivellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      32
      1870
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      117
      967
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    7. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe