Kuinka kännissä olet?

Anonyymi-ap

Vai oletko ihan selvinpäin ja tylsää on yksin kotona?

36

458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

yhtä humalassa kuin pioliisen ylipäällikkö

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­­y­m­f­­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17848931q

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Migreenissä olen (ja nykyään ihan liian usein).

• Anonyymi

Suklaa aiheuttaa migreeniä.

• Niih. Olen pahoillani ja todella. Oletko varma ettet ole koronaa sairastanut isäni rouvalle(2022/10) tuli kova päänsärky. Myös itselleni ja sekä 8v pojalle (2020/3). Pojalla on kovia päänsärkykohtauksia että joutuu nukkumalla saada pois eikä aina vaikuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psilosybiini auttaa migreeniin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tiedät. Käytät, vaikka ei migua.
        Muuten vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin auttaa ja olen jo syönyt sitä liikaa.

• valtakunta kirjoitti:

Niih. Olen pahoillani ja todella. Oletko varma ettet ole koronaa sairastanut isäni rouvalle(2022/10) tuli kova päänsärky. Myös itselleni ja sekä 8v pojalle (2020/3). Pojalla on kovia päänsärkykohtauksia että joutuu nukkumalla saada pois eikä aina vaikuta.

On migreeni ja minulla on ollut tätä jo nuoresta.
        Nukuin juuri ja olo on vähän parempi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä auta, enkä huoli.

• Migreeni on kurja olotila. Tiedän fiiliksen. Oletko nukkunut tarpeeksi, vai onko sinulla univelkaa? Sinun pitäisi levätä tarpeeksi.

• buddy-love kirjoitti:

On migreeni ja minulla on ollut tätä jo nuoresta.
        Nukuin juuri ja olo on vähän parempi.

Minulla migreenin laukaisee ainakin kirkaat valot, huonosti syöminen sekä väsymys

• tosi.typy kirjoitti:

Migreeni on kurja olotila. Tiedän fiiliksen. Oletko nukkunut tarpeeksi, vai onko sinulla univelkaa? Sinun pitäisi levätä tarpeeksi.

Pitäisi mennä aina täsmälleen samaan aikaan nukkumaan, niin se vähentäsi ongelmaa, mutta unirytmini vaihtelee paljon, joten se nukkuminen ei aina onnistu.
        Ja nyt kun nukuin tätä pois, niin rytmi on entistä pahemmin sekaisin.
        Mutta kyllä se tästä taas jossain vaiheessa parantuukin.

• buddy-love kirjoitti:

Pitäisi mennä aina täsmälleen samaan aikaan nukkumaan, niin se vähentäsi ongelmaa, mutta unirytmini vaihtelee paljon, joten se nukkuminen ei aina onnistu.
        Ja nyt kun nukuin tätä pois, niin rytmi on entistä pahemmin sekaisin.
        Mutta kyllä se tästä taas jossain vaiheessa parantuukin.

Keho tarvitsee lepoa ja unenlaadun pitäisi olla palauttavaa. Väsyneenä ollessa ajatuksenjuoksu ja aivotoiminta kärsii. Järki juokseee klimpeissä.

Toivottavasti pääset pian parempaan unirytmiin.

• Anonyymi

Selvinpäin (kuten oikeastaan aina). Juon kahvia. Ei ole tylsää.

• Anonyymi

Olen kännissä kuin käki.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tällaista menos https://youtu.be/AuP0K2jHeb0 no huhhuh

Juurikin tuollaista. Tontun kanssa täällä kahdestaan juodaan ja sitten kun taju menee taskuun, niin vähän nukutaan.

• Anonyymi

niin mäki ja käet pois taskusta.

• Anonyymi

Molempia,ja vatsa täynnä 😃

• Anonyymi

Korona epidemia on ohi julisti WHO terveysjärjestö. Joten nyt voi lähteä baariin juomaan viinaa ja tutustumaan ihmisiin. Miehet löytää kumppanin parhaiten kun juodaan viinaa baareissa. Ei ole enää tekosyitä lähteä baariin koska koronaa ei ole.

T: viinamies

• Selvinpäin jos nyt sitten sitä mahdollista syntymähumalaa ei oteta huomioon.😄.

• Anonyymi

Taidan sammua, tavataan yöllä uudestaan.

• Olen selvinpäin. Palstailen vissyn voimalla. 😊

• Anonyymi

Ihan tylsää. Ota edes pari lonkeroa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan tylsää. Ota edes pari lonkeroa.

Nyt ei huvita.
        Kiitos neuvosta. Ehkä toisella kertaa?

• Anonyymi

Juopoissa ihmettelen sitä, että he eivät kestä hetkeä. Sitten seilissä ovat täysin hetkessä kiinni.

• Anonyymi

Pitkästä aikaa hain muutaman oluen ja likööripullon. Pikkuhiljaa siemailen.

• Anonyymi

yksin mutta ilman alkoa ja humalaa pahin grilliruoka mun mielestä sukat makkaralla

• Olen nauttinut tänään lasillisen shampanjaa syöminkien ohessa, siitä ei ihan vielä huppeliin tullut eli selvinpäin ollaan 😊

• Tuli oltua viikonloppuna selvinpäin. Ei minulla silti tylsää ollut ja näin palstaystävänkin ☕️🤗

Mitäpä ap. Teki?

• Vappu jäi välistä, seuraava ottopäivä on juhannusaatto, jos sää sallii.

• Kyllä ajelin omalla autolla kotiin pari tuntia sitten jo ihan lainkuuliaisesti selvin päin 👍

• Anonyymi

Kurppa-alkoholismi on vaiettu tabu.

• Anonyymi

rn lsikssn humslsdds, muyys kubiyyrlr itse minkälaista olisi olla jonkin suuren avaruusaluksen komentajakapeeni

• Anonyymi

Olen suhteellisen raitis, humaltunut en ole ollut viimeisten vuosien aikana. Snapsilasillisen konjakkia, joskus otan yskää sairastaessani, se irrottaa limaa kurkusta Ehkäisee myös kurkun kutinaa, tehokkaammin mitä apteekin myymät yskänlääkkeet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6261
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      19
      3556
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      518
      2763
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      59
      1928
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      32
      1921
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      26
      1515
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1421
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1251
    9. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1249
    10. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      11
      1083
    Aihe