hei, osaisiko joku sanoa että mitä minun täytyisi tehdä, olen 16 vuotias ja eilen yöllä otin ardinexin ja sen jälkeen alkoi sattumaan rintaan ja vaikea hengittää tämän jälkeen meinasi taju lähtä ja tärisyttämään ja rintaan sattui enemmän tämä kohtaus kesti joku 2h veikkaisin sen jälkeen sattui enään rintaan ja selkään paljon ja sitten olo lähti. Onko tämä lääkemyrkytys ja pitäisikö tänään käydä tarkistuttamassa lääkärissä?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mene ihmeessä lääkäriin.
- Anonyymi
eowow kirjoitti:
ai vaikka tapahtuma tapahtui yöllä? ja nyt ei ole mitään oireita, pitäisikö silti käydä?
Jos rintaan koski niin että "meinasi taju lähtä" niin pitää. Mutta omapa on asiasi.
- Anonyymi
Ardinex on ibuprofeenia ja kodeiinia..
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/3/23619283.pdf
"Ardinex-tabletteja ei suositella annettavaksi lapsille eikä alle 18-vuotiaille nuorille."
Oireet kuullostavat vakavilta joten kysy asiaa lääkäriltä joka tuon lääkityksen sinulle määräsi. Jonkun muun henkilön opiaatti-lääkkeiden syöminen ei todellakaan ole viisasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101230- 1081042
- 721018
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101852
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781