hei, osaisiko joku sanoa että mitä minun täytyisi tehdä, olen 16 vuotias ja eilen yöllä otin ardinexin ja sen jälkeen alkoi sattumaan rintaan ja vaikea hengittää tämän jälkeen meinasi taju lähtä ja tärisyttämään ja rintaan sattui enemmän tämä kohtaus kesti joku 2h veikkaisin sen jälkeen sattui enään rintaan ja selkään paljon ja sitten olo lähti. Onko tämä lääkemyrkytys ja pitäisikö tänään käydä tarkistuttamassa lääkärissä?
lääkemyrkytys
Anonyymi-ap
4
677
Vastaukset
- Anonyymi
Mene ihmeessä lääkäriin.
- Anonyymi
eowow kirjoitti:
ai vaikka tapahtuma tapahtui yöllä? ja nyt ei ole mitään oireita, pitäisikö silti käydä?
Jos rintaan koski niin että "meinasi taju lähtä" niin pitää. Mutta omapa on asiasi.
- Anonyymi
Ardinex on ibuprofeenia ja kodeiinia..
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/3/23619283.pdf
"Ardinex-tabletteja ei suositella annettavaksi lapsille eikä alle 18-vuotiaille nuorille."
Oireet kuullostavat vakavilta joten kysy asiaa lääkäriltä joka tuon lääkityksen sinulle määräsi. Jonkun muun henkilön opiaatti-lääkkeiden syöminen ei todellakaan ole viisasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692