Kun viimeksi kiroilit

Niin miksi kiroilit? Minä innostuksesta, kun voitin vedonlyönnissä

79

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17850061c

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Äsken. Laitoin lenkille uudet kalliit lenkkarit ja ne hankasivat pahasti kantapäätä. Se on silleen, että seuraavaksi kenkäostoksilla kävelen ainakin puoli tuntia kauppaa ympäri.

- Sheena

• Selvä kiroilun aihe

• Sun tarttee sisäänajaa ne muulla kuin varsinaisella käytöllä ensin. Jos ostan järeämmät työkengät, käytän niitä ensin kevyemmässä ja vähemmän kävelyä/kiipeilyä vaativassa hommassa. Maastokengät sisäänajan city/työkäytössä. Lenkkarit kävely/työkäytössä.

Tolleen kun niitä käyttelee noin 20-40 tuntia, niin ne asettuu sun jalalle ja samalla havaitset mahdolliset hiertävyystekijät ympäristössä jossa et ehdi saamaan pahoja rakkoja/hiertymiä. Ja varsinkin lenkkarit/maastokengät menettää pohjistaan sen tehdasjäykkyyden, niin se pohja vastaa sitten sitä mitä sen tarkoitettiin olevankin siinä varsinaisessa käytössä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Sun tarttee sisäänajaa ne muulla kuin varsinaisella käytöllä ensin. Jos ostan järeämmät työkengät, käytän niitä ensin kevyemmässä ja vähemmän kävelyä/kiipeilyä vaativassa hommassa. Maastokengät sisäänajan city/työkäytössä. Lenkkarit kävely/työkäytössä.

Tolleen kun niitä käyttelee noin 20-40 tuntia, niin ne asettuu sun jalalle ja samalla havaitset mahdolliset hiertävyystekijät ympäristössä jossa et ehdi saamaan pahoja rakkoja/hiertymiä. Ja varsinkin lenkkarit/maastokengät menettää pohjistaan sen tehdasjäykkyyden, niin se pohja vastaa sitten sitä mitä sen tarkoitettiin olevankin siinä varsinaisessa käytössä.

Naurattaa kenkien sisäänajo🤣🤣

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Sun tarttee sisäänajaa ne muulla kuin varsinaisella käytöllä ensin. Jos ostan järeämmät työkengät, käytän niitä ensin kevyemmässä ja vähemmän kävelyä/kiipeilyä vaativassa hommassa. Maastokengät sisäänajan city/työkäytössä. Lenkkarit kävely/työkäytössä.

Mä pidän uusia kenkiä yleensä aluksi jalassa ihan kotona. Onhan se huvittavaa, kun kulkee vaikka uusilla talvikengilla pitkin poikin kämppää, mutta toimii mulla. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Mä pidän uusia kenkiä yleensä aluksi jalassa ihan kotona. Onhan se huvittavaa, kun kulkee vaikka uusilla talvikengilla pitkin poikin kämppää, mutta toimii mulla. 😂

Minäkin toisinaan, mutta vain jos ne oikeasti kaipaavat muovaamista. Silloin liotan kenkiä kuumassa vedessä ensi tovin, valutan isoimmat pois kiskaisen monot jalkaan ja liikun sisällä. Hetken kulutua vaihdetaan kuivemmat sukat ja jatketaan. Parissa tunnissa saa kengän vaihtamaan muotoaan, mutta mieluummin pitää sen neljäkin tuntia.

• Taisin ihan viimeksi kirjoittaa Pikku-pirpanalle kommentin, missä kuvasin jotakin aiempia tunteitani ja käytin kirosanaa.

Useimmiten ehkä yksin autossa tulee päästettyä ruma sana ääneen, jos joku kanssakulkija tekee jotakin äkkinäistä tai liikennesääntöjen vastaista.

En pitkän työuranikaan aikana ole töissä kiroillut kuin pari kertaa ja silloin on varmasti ollut painava syy.

Hyvin harvoin siis kiroilen.

• Ja onnittelut voittajalle 👍😄

• Xena-183 kirjoitti:

Ja onnittelut voittajalle 👍😄

Kiitos, valtavat 130€ tuli

• pujotteIija kirjoitti:

Kiitos, valtavat 130€ tuli

Sehän oli hyvin. 👍 Minulta pyydettiin tänään parkkeerauksesta vielä 80 euron lisämaksukin, mutta tuhahdin vain siihen, en kironnut sittenkään. 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Sehän oli hyvin. 👍 Minulta pyydettiin tänään parkkeerauksesta vielä 80 euron lisämaksukin, mutta tuhahdin vain siihen, en kironnut sittenkään. 🙂

Minä oisin kironnut

• Jatkuvasti, olen ollut paha suustani jostain 6-7 vanhasta lähtien. Päiväkodissakin mulla oli saippuapala suussa kerran-pari joka viikko. Lopulta siihen palasaippuan makuun tottui, mutta siihen poltteluun ei totu 🤣

• Aika nuorena olet aloittanut, tuohon taitaa sopia eräs sanonta

• pujotteIija kirjoitti:

Aika nuorena olet aloittanut, tuohon taitaa sopia eräs sanonta

Juu, ne oli toisenlaiset ajat silloin. Tämän asian osalta voinee ehkä jopa sanoa, että valitettavasti se sopii 😁

• 😂😂 olet siis ollut aikamoinen nuorukainen.

Hyvin sä kyllä nykyään osaat käyttäytyä😁 tosi hyvin👌🏻

• Haaveilija39 kirjoitti:

😂😂 olet siis ollut aikamoinen nuorukainen.

Hyvin sä kyllä nykyään osaat käyttäytyä😁 tosi hyvin👌🏻

Miten niin olen ollut aikamoinen nuorukainen?? Vihjataanko tässä nyt jotain iästäni?? 🤣

Osaan toki, elämä kouluttaa jos suostuu ottamaan oppia vastaan. Mutta osaan mä edelleen ns. merimies/satamahuora -kieltäkin, tulisit vaan joskus kuuntelemaan jollekin työmaalle kun paikalla ei ole asiakkaan edustajia 🤣

• randombypasser kirjoitti:

Miten niin olen ollut aikamoinen nuorukainen?? Vihjataanko tässä nyt jotain iästäni?? 🤣

Osaan toki, elämä kouluttaa jos suostuu ottamaan oppia vastaan. Mutta osaan mä edelleen ns. merimies/satamahuora -kieltäkin, tulisit vaan joskus kuuntelemaan jollekin työmaalle kun paikalla ei ole asiakkaan edustajia 🤣

En mitään valittamista iästäsi😉 lähinnä siis minun silmääni pisti, että osaat käyttäytyä melko mukavasti.🤗

En mitään valittamista iästäsi😉 lähinnä siis minun silmääni pisti, että osaat käyttäytyä melko mukavasti.🤗

Eipä tietenkään, ehei 🤣
        Oppiihan sitä olemaan, kun haluaa oppia. Eri aika, eri paikka, eri tilanne, kaikki vaativat tilannetajua ja tasapainoilua sen osalta millainen käytös on riittävän hyvää. Ja sitten kun ollaan pelto/mettä/jne. hommissa, voi suustaan olla kuin känninen metsuri torpallaan kiukuttelemassa heinäseipäälle 🤣

Eipä tietenkään, ehei 🤣
        Oppiihan sitä olemaan, kun haluaa oppia. Eri aika, eri paikka, eri tilanne, kaikki vaativat tilannetajua ja tasapainoilua sen osalta millainen käytös on riittävän hyvää. Ja sitten kun ollaan pelto/mettä/jne. hommissa, voi suustaan olla kuin känninen metsuri torpallaan kiukuttelemassa heinäseipäälle 🤣

No se on kyllä totta. Tietysti ympäristö vaikuttaa.

.Olisin kyllä tässä tilanteessa katsellut, että herranne aika mikä mies😂🤣 ja suuhun saippuaa😂🙈

No se on kyllä totta. Tietysti ympäristö vaikuttaa.

.Olisin kyllä tässä tilanteessa katsellut, että herranne aika mikä mies😂🤣 ja suuhun saippuaa😂🙈

No mun suuhun ei kannata ainakaan palasaippuaa tai fairya tuhlata, ne on niin tutut maut lapsuudesta, että eivät tehoa 🤣
        Tarhan tädit valitti aikanaan äidillekin, olinko 5v, että kun ei sitä poikaa haittaa yhtään se saippua suussa, että mitä me tehdään 😂

No mun suuhun ei kannata ainakaan palasaippuaa tai fairya tuhlata, ne on niin tutut maut lapsuudesta, että eivät tehoa 🤣
        Tarhan tädit valitti aikanaan äidillekin, olinko 5v, että kun ei sitä poikaa haittaa yhtään se saippua suussa, että mitä me tehdään 😂

Älä 😳😂🤣

Olet ollut aikamoinen riiviö😜

Älä 😳😂🤣

Ehkä ihan vähän, vain pienen rippusen 🤣

Älä 😳😂🤣

Mutta tarhan tädeistä osasta tuli kavereita, joiden kanssa moikkailtiin kylillä ja muisteltiin menneitä vielä kun oli jonkun 30v. Olin tehnyt lähtemättömän vaikutuksen 😂

Mutta tarhan tädeistä osasta tuli kavereita, joiden kanssa moikkailtiin kylillä ja muisteltiin menneitä vielä kun oli jonkun 30v. Olin tehnyt lähtemättömän vaikutuksen 😂

😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘

Mä olin semmonen pikkumussukka ja pikkupiru yhdessä pienessä pellavapäässä. Tai siis taidan olla vieläkin, ne pellavat vaan on kadonneet matkan varrella 😂

Mä olin semmonen pikkumussukka ja pikkupiru yhdessä pienessä pellavapäässä. Tai siis taidan olla vieläkin, ne pellavat vaan on kadonneet matkan varrella 😂

Joo ne pienet on semmosia pikkumussukoita🥰 tai ei ihan aina🤣

Joo ne pienet on semmosia pikkumussukoita🥰 tai ei ihan aina🤣

Niiih, ei tosiaan *ihan* aina ja ihan on mukavan lavea kuvaus 😂

• Anonyymi

tuollaisenkin levyn ostin joskus tuon Accept -Breaker.... harvinaisia saada, jostain tilaamalla, etukuvassa on hassu kuva kuin piikkilanka menee jonkin tytön päästä läpi

• Onko Accept saksalainen?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Onko Accept saksalainen?

Mitä v****a?

Kuinka mun kommentti on vaihtunut sun kommentiksi?

(hirn)

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä v****a?

Kuinka mun kommentti on vaihtunut sun kommentiksi?

(hirn)

Erittäin vaikea sanoa, oisko putin asialla?

• Anonyymi

Paljonko voitit?

• 130€

• Anonyymi

Oikea kysymys kuuluu: Mistä löit vetoa?

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Oikea kysymys kuuluu: Mistä löit vetoa?

(hihitystä)

Jalkapallosta, Ranskalaisesta

• Nyt kiinnostaakin, mitä kirosanaa käytit..?
      Jumantsuikka ei ole esimerkiksi kirosana.
      Tai muutama muukaan..

• Anonyymi

Hitsinpimpula on hyvä kirosana. Kuin heittää hitsinpimpulan tuleen naama punaisena raivosta, niin tilanne laukeaa käsiin.

(naurua)

• NO PERKELE!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Hitsinpimpula on hyvä kirosana. Kuin heittää hitsinpimpulan tuleen naama punaisena raivosta, niin tilanne laukeaa käsiin.

(naurua)

Tai jumprahuti.
        Kilin kellit on kans.

Että niinkuin tosissasi ku olet? Ei muuten, mutta jotkut oikeasti kiroilevat noin.

Eikä sille voi kuin hirnua.

• pujotteIija kirjoitti:

NO PERKELE!!!

Voih.. olet niin seksikäs kun puhut tuhmia..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Voih.. olet niin seksikäs kun puhut tuhmia..

Kerran puhuit sängyssä niin tuhmia etten kehtaa sitä tässä kertoa :D

• pujotteIija kirjoitti:

Kerran puhuit sängyssä niin tuhmia etten kehtaa sitä tässä kertoa :D

Jaa.. nyt taitaa olla niin, että valikoiva muistini on sulkenut tuon muiston.. tai sinun mielikuvituksesi harhailee.

Ehkä puhuin ajatuksiani vahingossa ääneen...

No vaihtoehtoja löytyy.

Jaa.. nyt taitaa olla niin, että valikoiva muistini on sulkenut tuon muiston.. tai sinun mielikuvituksesi harhailee.

Ehkä puhuin ajatuksiani vahingossa ääneen...

No vaihtoehtoja löytyy.

Mutta mitäpä siitä, ei siihen sisältynyt kun 1 kirosana

• Anonyymi

Liikenteessä tietty, joku sannowabitch ajoi kuin unessa...

• Minäkin kiroilin tänään liikenteessä, tientukko harmitti

• pujotteIija kirjoitti:

Minäkin kiroilin tänään liikenteessä, tientukko harmitti

Oliko kotimstkalla tientukko? Etteivät vaan polliisit olleet sinua puhalluttamassa?

• Anonyymi

Sannowabitch on korvattu (muistaakseni viime syksyn alussa) sanalla Jango.

”Taas on niin kuin hitsinpimpula Jango poikittain radalla”.

(hirn)

Oliko kotimstkalla tientukko? Etteivät vaan polliisit olleet sinua puhalluttamassa?

Olipa hyvinkin, kuorma-auto missä mökki kyydissä

• pujotteIija kirjoitti:

Olipa hyvinkin, kuorma-auto missä mökki kyydissä

No.. hyvä että oli. Et päässyt ajamaan ylinopeutta. :D

No.. hyvä että oli. Et päässyt ajamaan ylinopeutta. :D

Juu, alinopeutta mentiin mutkaisella tiellä

• pujotteIija kirjoitti:

Juu, alinopeutta mentiin mutkaisella tiellä

Eli kiltisti jonossa.

Eli kiltisti jonossa.

Nimenomaan. Kummasti se vaan ärsyttää, vaikka todellisuudessa matka-aika ei lisäänny kun muutamalla minuutilla

• Kirosin juuri vähän aikaa sitten. Tein tuota randen linkkaamaa muistipeliä ja mokasin tyhmästi (voi hel***n hel****i!).
      Olen yksin kotona. Voin päästellä itsekseni ärräpäitä, eikä se haittaa.
      En yleensä käytä voimasanoja muiden kuullen.

• En minäkään muiden kuullen hirveästi kiroile, sopivasti vaan

• pujotteIija kirjoitti:

En minäkään muiden kuullen hirveästi kiroile, sopivasti vaan

Yleensä kiroilusessiot liittyvät omaan itseeni turhautumiseen ja jonkin asteiseen töppäilyyn.
        Sellaista sattuu! 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Yleensä kiroilusessiot liittyvät omaan itseeni turhautumiseen ja jonkin asteiseen töppäilyyn.
        Sellaista sattuu! 😊

Sattuupa hyvinkin

• Kiroilin eilen, kun pudotin kauppakassin mojovasti maahan sillä seurauksella, että maitotölkki meni rikki ja kasteli kaikki ostokset. Jupisin itsekseni eli kukaan tuskin kuuli purkaustani.

• Harmittava takaisku, mutta kiroilu varmasti auttoi ketutukseen

• Anonyymi

Cuul

Aletheias on jotenkin tuttu nimi, sillä olen ahkera Kreikan mytologian kiertäjä.

Modernissa helleenisessä kontekstissa Aletheija kuulostaa hotellin nimeltä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cuul

Aletheias on jotenkin tuttu nimi, sillä olen ahkera Kreikan mytologian kiertäjä.

(hihitystä)

Jos en väärin muista, niin olen kirjoittanut tänne ylistyslaulun naisesta, jonka syvää kreikkalaisuutta ei voinut millään tavalla korostaa, sillä hän ylitti ilmaisuvoimani rajat. Vilpittömästi.

(hirn)

• pujotteIija kirjoitti:

Harmittava takaisku, mutta kiroilu varmasti auttoi ketutukseen

Kyllähän se auttoi sen verran, että pääsin ketutuksestani eroon johtuullisen nopeasti. Ehdin jopa saada suurimman osan maidosta talteen kaatamalla jäljellä olevat kannuun. Ei siis käynyt lopulta suurtakaan vahinkoa, oli muutenki jo aika pestä kauppakassi 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Cuul

(hihitystä)

Kreikan mytologiaanhan nimi tosiaan viittaa 😊 Totuuden ja vilipttömyyden jumalatar, mutta olisihan se hieno myös hotellin nimenä 😄

• Anonyymi

sinänsä hassukin nimitys olisi jollekin työlle: Komentaja-KApteeni

• Anonyymi

Taisi olla tänään päivällä, tiputin kaukosäätimen lattialle tuhannen p**lun päreiksi, ”Voi saatana” 🥹

• Joskus on kaukosäädin mystisesti hävinnyt

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Joskus on kaukosäädin mystisesti hävinnyt

Siinäkin on aihetta kiroiluun.

• Anonyymi

Äsken. Ärsyttää kuunnella alakerran kantakävelijää.

Kuvitelkaa mille kuulostaa betonitalossa.

• Voin kuvitella tuon ärsyttävän kantakävelijän

• Myönnetään ehkä välillä turhan usein. Tänään taisin kirota salaattia tehdessä kun omena tippu kuoriessa lattialle. Ei siis kovinkaan valtava syy ollut.😄.

• Kylhän tuossa tapauksessa on miltei pakko kiroilla

• pujotteIija kirjoitti:

Kylhän tuossa tapauksessa on miltei pakko kiroilla

No se oli vähän niin kun automaattireaktio.😂.

• Anonyymi

Löin varpaani sohvaan.

• Anonyymi

Putleria oon kironnut jo yli vuoden, se on yksi suuri (vaikka pygmi) saatana, saatana!

• Anonyymi

Pari minuuttia sitten. Aloin vääntämään koirienrekisteröinnistä jollekin ruokavirastolle, lähinnä Dissen kanssa ensin. Homma vaan paisui, siihen uskoakseni yhtyi muutama trollikin mukaan. Jollei Disse itse keksinyt trollata mua, kun oli aikaisemmin vääntöä,... siitä kirjautumisesta tänne.

Jossain kohtaa vaikutti ett hän todella uskoi mun trollaileen täällä, no uskokoot mitä haluaa, eipähän ole ainut, joka uskoo... on joku muukin antanutymmärtää samoin.
      Ilmeisesti mun erimielisyyteni, joistain asioista on saanut klubinne jäsenet hermostumaan; mun kannanottoihini ja mun olisi rekistöröityvä palsta sivustolle.

Hänkin on kuulemma rekisteröitynyt, sähköpostiosoitteet ja kännynumero on siellä näkyvillä mihin voi soittaa, jos haluaa...
      Joopa joo... odottaa sopii, mutt älä pitkästy odotukseen, aika voi tulla pitkäksi.
      trollikka

• Anonyymi

Sivusta toinen kaikenlaisilla nimillä täällä usei nimitelty toteaa, että älä välitä. Anna kuvitella mitä kuvittelee. Jostain syystä osalla rekatuista aina välillä keittää yli ja he kuvittelevat olevansa jotenkin parempaa sakkia, kun ovat oikein rekisteröityneet tänne ... siis hallelujaa ja syvä kumarrus siitä .

• En kiroile ja se lienee nykyisinä aikoina jonkin asteinen puhevika.

• Anonyymi

Kiroon päivittäin. Kaikki syyt riittää. Ilo, suru, vitutus yms.
      Äsken kirosin yhtä yllättävän suurta laskua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7101
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      26
      6449
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      100
      3345
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      60
      3007
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      558
      2982
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      66
      2578
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2316
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2154
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1923
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1461
    Aihe