Elämässä pärjää ilman sinkut palstaakin.
Myös viinan juonti on turhaa
Tupakin polttaminen on turhaa
Baareissa käyminen on turhaa
Metsässä kävely on turhaa
Seksi on turhaa ellei tee lapsia
Palstailu on turhaa
12
219
Vastaukset
Höpsistä ja pöpsistä. Elämä ei ole turhaa.
Viinan, röökin ja basrien kohdslla oot oikeassa muiden kohdalla väärässä.🙂.
- Anonyymi
Kyllä tän palstan voisi sammuttaa. Sitten menisitte ulos puhumaan ihmisille.
- Anonyymi
Kaikki on turhaa. Lopetetaan kaikki ja myydään kaikki.
"Tärkeintä elämässä on puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeätä."
Zeniläisessä puutarhassa katselin kuvioitua hiekkaa ja kivenjärkälettä, ihan turhaan.
- Anonyymi
Ryyppääminen ja tupakointi on parasta mitä ihminen voi tehdä housut jalassa. Mikseipä alastikin.
>simiti< Sitten kun käsillä on elämän viimeisimmät minuutit, harmittelen täällä hukattua aikaa.
Ja siihen harmitteluun meni elämäni viimeisimmät minuutit, lopussa turhautunut huokaus.
Mutta olen ylösnouseva, kun joku pöljä nostaa vanhoja ketjuja pintaan.- Anonyymi
Turhaa on, en mene enää töihin. Sannakin erosi joten avioliitto on turhaa minäkin otan eron.
- Anonyymi
Sun ruikutus on turhaa.
- Anonyymi
Turhaan olette täällä. Menkää oikeesti pois ja pelastakaa itsenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as833389Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253033- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452102