Perjantai-ilta

Anonyymi-ap

Pian koittaa perjantai-ilta joka on täynnä mahdollisuuksia kumppanin löytämiseen.

Juotko viinaa ja tapaat naisia yökerhossa. Vai oletko raittiina yksin kotona. Valinta on sinun käytätkö mahdollisuudet hyväksesi.

t. viinamies

20

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä näin parisuhteessakin olevana miehenä alkaa harmittamaan, ettei pääse radalle juomaan viinaa ja iskemään naisia.

Toukokuussa aukeaa Helsingissä Mummotunneli, missä on rohkeita naisia ja joiden kanssa pääsee helposti juttelemaan, jos vaan vähän voitelee kielenkantoja ja pistää tanssijalan vipattamaan.

• Kai nykyään mummoikäiset naiset kuuntelevat trancea, ettei tarvitse humppata tai jenkata?

• Gattino kirjoitti:

Kai nykyään mummoikäiset naiset kuuntelevat trancea, ettei tarvitse humppata tai jenkata?

No.. en nyt ihan mummoikäinen ole, mutta ehdaksi kurpaksi tunnustaudun.. ja kuuntelen transea ja housea.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No.. en nyt ihan mummoikäinen ole, mutta ehdaksi kurpaksi tunnustaudun.. ja kuuntelen transea ja housea.

Nyt soi

https://youtu.be/CC5ca6Hsb2Q

Röhnötän pihalla riipputuolissa, nautin auringosta ja juon rommia.

• Gattino kirjoitti:

Kai nykyään mummoikäiset naiset kuuntelevat trancea, ettei tarvitse humppata tai jenkata?

Ne on nyt niitä mummoja ne entisaikoijen reivaajat ja teknon kuuntelijat. Tässä on yksi sellainen mummoikäinen, mies tosin.

Sinäpä olet nuorekas.

Noissa mummotunneleissa pakkaa soimaan suomalainen iskelmä, mattiteppoo ja karitapioo. Varmaan pitää odottaa vuosikymmen tai kaksi, että ravintolat päivittävät ohjelmaansa.
        Sitten transetetaan kunnolla, rollaatorien kanssa.

• Gattino kirjoitti:

Sinäpä olet nuorekas.

Noissa mummotunneleissa pakkaa soimaan suomalainen iskelmä, mattiteppoo ja karitapioo. Varmaan pitää odottaa vuosikymmen tai kaksi, että ravintolat päivittävät ohjelmaansa.
        Sitten transetetaan kunnolla, rollaatorien kanssa.

Stadin mummiksessa soi -90 ja 2000 - luvun musiikki. Siellä tullut käytyä pariin otteeseen.
        Muutoin hyvä, mutta väkeä on ihan liikaa.

• mustasusi kirjoitti:

Ne on nyt niitä mummoja ne entisaikoijen reivaajat ja teknon kuuntelijat. Tässä on yksi sellainen mummoikäinen, mies tosin.

Näin minäkin olen hahmotellut. Mutta kun menin reivaamaan, ympärillä oli parikymppisiä tyttöjä. Ei siellä mummoja ollut.
        Vähän tuli orpo olo ja oma sex appeal oli kadoksissa.

• Gattino kirjoitti:

Näin minäkin olen hahmotellut. Mutta kun menin reivaamaan, ympärillä oli parikymppisiä tyttöjä. Ei siellä mummoja ollut.
        Vähän tuli orpo olo ja oma sex appeal oli kadoksissa.

Vieläkö jossain pääsee reivaamaan? Ja tuo sitten vielä, että kehtaisiko sinne sitten edes mennä pappailemaan?

• mustasusi kirjoitti:

Vieläkö jossain pääsee reivaamaan? Ja tuo sitten vielä, että kehtaisiko sinne sitten edes mennä pappailemaan?

Turussa oli kerran kevyet "reivit", jonkinlainen teknodisko.

Baaritiskillä yritin olla korrekti, keskityin tuoppiin, enkä katsellut tyttöjä.
        Kyllä siitä selvittiin, kukaan ei nauranut mun pappailua.
        Olin vain höperö ukko väärässä paikassa.

Nyt soi

https://youtu.be/CC5ca6Hsb2Q

Röhnötän pihalla riipputuolissa, nautin auringosta ja juon rommia.

💖 Sä olet mun pin-up tyttöni.

• Gattino kirjoitti:

💖 Sä olet mun pin-up tyttöni.

Kiitos.

Minä olen sinun salainen ihailijasi.

• Anonyymi

Juon kotona naisen kanssa ja katsomme suomi usa jäkis ottelua pian.

• Anonyymi

Jokainen baarikäynti on aina uusi mahdollisuus alkoholistin löytämiseen!

• Anonyymi

Valitettava tosiasia.

• En ole selvinpäin, mutta ihan kotosalla nautiskelen kiekkomatsista ja vapaasta ajasta.

Onneksi minulla ei ole pakonomainen ajatus alkoholinjuontiin, yhdistettynä pariutumiseen, kuten sinulla tästä alituisesta jankkaamisestasi voi päätellä. Voin juoda alkoholia kotosalla, kun aikaa on ja tutustua naiseläjiin, vaikka kuuluisassa kassajonossa töihin mennessä.

Vaikka sinulla tuntuu olevan sosiaalinen elämä alkoholinjuomisesta kiinni, niin se lienee harvinaista...en ainakaan itse tunnista tuollaista edes tuttavissa...

• Anonyymi

Mitä tekee jollain parisuhteella? 🤷‍♂️ Parisuhde ei ole mikään automaattinen onnen tae.

• Juuri vietin pari päivää hotellielämää, joten nyt nautin vaan kotoilusta ihan yksin ja ilman alkoholia.
      Huomenna on taas uusi ilta 👍

• Anonyymi

Ei se välttämättä perjantai tarvii olla, löysin tiistaina

• Anonyymi

Fyrkkamuru.
      Sweet & Discreet.
      Ei tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      61
      2558
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1923
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1622
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1387
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      1297
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1179
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      40
      1074
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1043
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1043
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      947
    Aihe