Voi nenä, sanoi tulevansa Posiolta kyläilemään. Mieheni ei hirmuisesti pitänyt siitä.
Aina ei ole Kemijärvelläkään ihanaa, vaikka muuten on positiivisuuden kehto.
Hän itsekään ei pidä siitä, kun vanha kanttura tuppaa kylään, ei voi muuta sanoa kuin, huh huh!
Huh huh entinen anoppi soitti
11
944
Vastaukset
- Anonyymi
ai teillä taas rahat loppu juopot.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856393V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Otitko ex anopistakin eron? Kummallista, minä en ex anopista enkä muistakaan ex sukulaisista eroa ottanut. Ei ne mun liittoa rikkoneet vaan se ex-puoliso. Sen kanssa en ole enää missään tekemisissä, "päivää" sanon kyllä, jos vastaan tulee, mutta onneksi tulee harvoin.
- Anonyymi
Siehän nait sitä anoppia ,
- Anonyymi
Anoppia aina alistetaan varsinkin vitseissä. Tiedämpä tositapauksen jossa vävyllä on ollut seksisuhde anopin kanssa.
- Anonyymi
Voi nenä, sen takia onkin vaikeaa jos se tulee kyläilee, huh huh !
Minä en enää ole naisten kanssa sillee, koska olen löytänyt itseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anoppia aina alistetaan varsinkin vitseissä. Tiedämpä tositapauksen jossa vävyllä on ollut seksisuhde anopin kanssa.
tosi on vävy ja anoppi saunoivat yhdessä tyttären tietäen,eikä tytär puuttunut asiaan.otin eron,sääliksi käy heidän lapsiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi on vävy ja anoppi saunoivat yhdessä tyttären tietäen,eikä tytär puuttunut asiaan.otin eron,sääliksi käy heidän lapsiaan.
Antaisitte olla kiusaamisen, nimimerkin uuden vuoden vietto meni kuulemma aika kehnosti. Nuorisokin voisi ottaa oppia, ettei ala juoda viinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisitte olla kiusaamisen, nimimerkin uuden vuoden vietto meni kuulemma aika kehnosti. Nuorisokin voisi ottaa oppia, ettei ala juoda viinaa.
Tämähän on se kiusaajan tekstiä kaikki. Oikea "Nekalan Antti" lähti hippulat vinkuen 1.1. Kemijärveltä Etelä-Suomeen. Syytä ei voi kertoa, mutta taloyhtiössä kuiskaillaan. Mutta älkää kysykö naapurin isännältä, hän ei ole "vapaa mielinen"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on se kiusaajan tekstiä kaikki. Oikea "Nekalan Antti" lähti hippulat vinkuen 1.1. Kemijärveltä Etelä-Suomeen. Syytä ei voi kertoa, mutta taloyhtiössä kuiskaillaan. Mutta älkää kysykö naapurin isännältä, hän ei ole "vapaa mielinen"
Juokale lähti autolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juokale lähti autolla!
Terveisiä Korosta!
T. Puliukko siltojen alla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486217
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes361245- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835