Täällä ei taida olla aivan lähellä kuin 2 aktiivipyöräilijää.

Anonyymi-ap

Aktiivipyöräilijänä tarkoitan henkilöä, jonka pääasiallinen kulkuneuvo ympäri vuoden on polkupyörä.

Joskus, tai aina kun sattumalta törmäämme, siis en tarkoita yhteentörmäystä kolarin muodossa, vaan tapaamista, tulee aina vaihdettua jotain juttuja pyöriin liittyen.

Mutta tuo toinen on vähän aktiivisempikin, vähän erilaiset aktiviteetit pyöräilyssä.

12

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä yritit sanoa?

• Anonyymi

Niin, mutta asiasi on, mikä? Tuskin ketään liikuttaa, jos fillaroit ja näät toisen fillaroivan tutun, niin tottakai juttelemaan jää, mutta mitä yrität kertoa? Oliko sulla jotain asiaakin?

• Anonyymi

Kyllä hänellä asiaa oli. Asia on semmoinen että vähän on noita aktiivipolkupyöräilijöitä. Saman olen huomannut itsekin.

• Anonyymi

Monet pyöräilevät vain lämpimillä ja sateettomilla säillä , hyvää liikuntaa kuitenkin vaikkakin vähemmän aktiivista.

• Anonyymi

Ei aktiivipyöräilijät ehdi täällä kirjoitella ja luuhata näillä keleillä

• Anonyymi

5000 km vuodessa fillaroin. Työmatka-ajot + kesäisin muuta lenkkeilyä. Taitaa vaan kilometri määräni olla aktiivi harrastuksen alarajoilla.

• Anonyymi

Ei aktiivisuutta pyöräilijänä mitata kilometreillä vaan osuudella tehdyistä matkoista.

Kuka tahansa voi pyöräillä 5...10 000 km/vuosi hyvillä keleillä ja nopealla pyörällä. Mutta lähteminen joka päivä esim. töihin kelistä riippumatta, se on aktiivipyöräilyä. Varusteet kelin mukaan ja menoksi...

• Anonyymi

käveleminen on terveellisempää kuin sähköpyörällä ajaminen, tuo oli perusassiani :D

• Anonyymi

Itse ajelen aktiivisesti ympäri vuoden sähköavusteisella ja aika moni näyttäisi tekevän samoin. Muutos on ollut aika huomattava verrattaessa vaikkapa viidenvuoden takaiseen tilanteeseen. Nyt kesän tullessa on oman elämänsä tour de france pyöräilijät heränneet talviuniltaan ja paahtavat kuin viimeistä päivää XXL:n kevään tarjouspyörillä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Joo, muut on jo taivaallisilla reiteillä

• Anonyymi

Avaaja vastaa avauksessa itse itselleen. Miksi? Turha kysyä minulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe