Minä syön loppuun asti punaista pullaa, vaikka on diapetes.
Siis virallisemmin berliininmunkkia.
>simiti<
Mistä ette luopuisi ikinä?
16
321
Vastaukset
- Anonyymi
Stockan haamumunkeista.
Niitä voi vetää laatikkokaupalla, ja olo sen kun paranee.
😁👌- Anonyymi
Esimerkki
Reittikoneemme putoaa Intian valtamereen. Olen ainut eloonjäänyt, ja onnistun välttämään haiparvet ja myrkkyrauskut, kunnes huuhtoudun autiolle saarelle.
Katselen ympärilleni: Ei haamumunkkeja. Kahlaan takaisin tyrskyihin ja lähden uimaan sammakkoa kohti Stckmannia meduusoita vältellen.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkki
Reittikoneemme putoaa Intian valtamereen. Olen ainut eloonjäänyt, ja onnistun välttämään haiparvet ja myrkkyrauskut, kunnes huuhtoudun autiolle saarelle.
Katselen ympärilleni: Ei haamumunkkeja. Kahlaan takaisin tyrskyihin ja lähden uimaan sammakkoa kohti Stckmannia meduusoita vältellen.
(hihitystä)Oletus
Jos minun ja haamumunkin välissä on läpi pääsemätön seinä, niin menen sen läpi alle minuutissa.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletus
Jos minun ja haamumunkin välissä on läpi pääsemätön seinä, niin menen sen läpi alle minuutissa.
(reps)Level 2
Jos haamumunkki lähestyy minua valonnopeudella, näen sen vaivatta, ja nappaan sen kiinni ilmasta.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Level 2
Jos haamumunkki lähestyy minua valonnopeudella, näen sen vaivatta, ja nappaan sen kiinni ilmasta.
(hirn)Ultimate level
Kun haamumunkkia vasta budjetoidaan, niin olen syönyt sen.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ultimate level
Kun haamumunkkia vasta budjetoidaan, niin olen syönyt sen.
(hihitystä)Ultimate level 2
Kun kaikki haamumunkin mahdollistavat pienet osaset, tapahtumat ja sattumat liitukaudella osuivat kohdalleen, niin olin jo syönyt haamumunkin.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ultimate level 2
Kun kaikki haamumunkin mahdollistavat pienet osaset, tapahtumat ja sattumat liitukaudella osuivat kohdalleen, niin olin jo syönyt haamumunkin.
(hirn)Abstraktio
Tiedättekö miksi munkit eivät osaa haamutorjua?
No totta kai tiedätte.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abstraktio
Tiedättekö miksi munkit eivät osaa haamutorjua?
No totta kai tiedätte.
(naurua)Istuin Stockan kahvilassa kirjoittamassa jotain soopaa nettiin ihmisten huviksi ja hyödyksi. Olin ihan omissani, kunnes aristokraattiseen nokkaani leijui parfyymin läpi haamumunkin tuoksu.
Skannasin tilan:
Joku oli jättänyt pikkulapsensa syömään haamumunkkia, ja lähtenyt selvittelemään asioitaan. Haamumunkista oli puraistu, mutta se oli jätetty sivummalle, niin että se ei tuntunut enää maistuvan ipanalle.
Ovelasti luovin lomitse pöytien, sujautin ipanan herkun käsilaukkuuni ja jätin hänet pelaamaan pelejään puhelimensa kanssa. Olman talon viimeistä munkkia.
(reps) - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17857185h
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Punainen pulla = makkara.
xLiner - Anonyymi
Oletetusta vapaudesta.
- Anonyymi
Naisista jos maailmassa ei olis naisia niin ei olis maailmaakaan eikä elämää
- Anonyymi
Arvot tulee kohdalleen,kun huomaa käyrän
nousevan pystysuoraan,onko se niin hyvää
että kärsii turhasta? Mahtaisiko meidän jääkaapista löytyä munkkia?
Yritän vierottaa itseäni sokerista ja saada ravintoni nahistuneesta kaalinpalasta.- Anonyymi
En luovu lujasta luonteestani. :) N50
- Anonyymi
Viimeisiä äitienpäiviä riehutaan lestojen demarien voimin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639