Ysärillä ja ennen 2000 lukua tehtiin parasta musiikkia ikinä.
Nykyään "uusi" musiikki on samaa jumputusta, ei voi edes verrata laadultaan ennen 2000 luvun musiikkia.
Ei enää keksitä mitään uutta, kaikki ovat turtuneet kuunneltuun musiikkiin ja luovuus korva on tukkeutunut.
Kaikki muka uusi musiikki, kuulostaa jo olemassa olevilta musiikki kappaleilta, toistoa toiston perään, jos pieniä vivahteita on, mutta rakenteeltaan kaikki on samanlaista.
Sensijaan kuvataiteessa on vielä pajon ja loputtomasti käyttämättömiä ja odottavia taideelementtejä odottamassa jokun niiden toteuttamista.
On satoja miljoonia täysin uusia odottavia aiheita, joista syntyy uusia taideteoksia.
Samoin pelimaailma, uusia pelejä syntyy ja mahdollisuuksia miljooniin uusiin ja erilaisiin peleihin on, koska pelimaailman pelimaailmaa voidaan muokata ja luoda loputtomiin.
Kaikki musiikki on jo keksitty ja musiikki varastot loppuun käytetty
10
225
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta musiikkia ikinä on tehty 1700-1800-luvulla. Vielä tänäkin päivänä halutaan oppia soittamaan Für Elise pianolla, kitaralla, jne.
Taiteella ei ole rajoja.
Seinään teipattu banaani myytiin 110 000 eurolla - ”nerokas taideteos kuvastaa globalisaatiota”
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d445651c-49a6-4c58-b672-ba12789a10e9UMO, uuden musiikin orkesteri.
Uuden musiikin käsite oli tuolloin erilainen, englanniksi genreä voisi kuvata sanalla Contemporary Music.
Petyin kun YLEn uuden musiikin kilpailu olikin mauttomaksi pureskeltua purukumipoppia.- Anonyymi
Pitää keksiä lisää nuotteja eli ääniä joista voi säveltää uusia sävelmiä.
John Cage piti ympäröivää äänimaailmaa musiikkina, esimerkkinä kaupungin melu.
Kuuntelin äskettäin Art of Noise yhtyettä 80-luvulta. Tuo genre elää vieläkin elektronisen tanssimusiikin miksauksissa.
Art of Noise - Close
https://www.youtube.com/watch?v=-sFK0-lcjGU
- Anonyymi
kun nuotteja on muutenkin liian vähän kirjaimiin verrattuna: C,D,E,F,G,H,A.
hyvin voi lisätä vaikkapa Z-nuotin ja Ö-nuotin, aakkosissa riittää moniin lisänuotteihin.- Anonyymi
Onhan niitä vähän enemmän. Bb, F#, G#, D#...
- Anonyymi
Voi lisätä vaikka C -ja D-nuotin väliin 10 nuottia lisää
sitten olisi: C,j,k,l.m,z,yu, (pienellä nuo lisänuotit välissä tietystikin, vain kirjoitin pienellä)
L# mille kuulostaa se? Minusta parasta populaarimusiikkia tehtiin 1950-1980 -luvuilla (esim rockia, poppia, soulia, funkkia, iskelmää, countrya). Vielä ysärinäkin tehtiin jotain hyvää ja nyt 2000-luvullakin jotain, mutta ei niin paljon kuin ennen. Ennen 1950-lukuakin tehtiin ihan hyvää musiikkia.
Elokuvamusiikin parhaimmat kaudet olivat minusta ehkä 1950-luvulta 2000-luvun alkuun, mutta 1930-ja 40 -luvuiltakin on säilynyt hyviä elokuvasävelmiä ja 2000-luvun alun jälkeenkin on tehty joitain.
Hyvää klassista musiikkia on tehty minä vuosisatana tahansa, mutta mun makuun ehkä eniten 1500-1700 -luvuilla.
Itse henkilökohtaisesti pidän eniten modernista taiteesta kuten impressionismi (esim. Claude Monet), kubismi (esim. Picasso), abstrakti taide (kolmiot, neliöt yms) ja ehkä poptaide (esim. Andy Warhol), mutta vanhemmastakin taiteesta löytyy niitä helmiä kuten vaikka Jan Vermeerin 1600-luvulla tehdyt maalaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683119
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682880On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392037- 601647
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351605
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241580- 591546