Täytyy antaa aikaa sille ja mahdollisuus itselle ja keskittyä muuhun mukavaan kunnes se löytyy.
Sopiva nainen löytyy kun sitä vähiten odottaa
44
441
Vastaukset
Kyllä se nuorilla toteutuu noin. Ei enää tässä iässä. Parempi kun ei enää miettisi koko asiaa yhtään. Eläisi vaan ja hengittelisi. Loppusuoralla ollaan jo.
- Anonyymi
Missä iässä nuoruuden voidaan sanoa olevan ohi?
Anonyymi kirjoitti:
Keski-iässä. 40 eteenpäin.
- Anonyymi
Niin eikö edelleenkää teinit katso sutta, Se on helvetin väärin ettei parikymppiset kiinnostu keski-ikäisestä miehestä. Se on jumalattoman väärin. Teinit vois mennä itseensä ja antaa sudelle mahdollisuuden suhteeseen teini tytön kanssa.
Ei ole iästä kiinni kyllä sen onnen ja rakkauden voi löytää oli minkä ikäinen tahansa kun ikää tulee nääs niin miehille kuin naisille. Tietysti jos tavoittelee koko ikänsä samaa 20v ikäluokkaa iän mukana todennäköisyys laskee.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei ole iästä kiinni kyllä sen onnen ja rakkauden voi löytää oli minkä ikäinen tahansa kun ikää tulee nääs niin miehille kuin naisille. Tietysti jos tavoittelee koko ikänsä samaa 20v ikäluokkaa iän mukana todennäköisyys laskee.🙂.
Niin laskee todellakin. Ei minua omaikäluokka kiinnosta yhtään.
mustasusi kirjoitti:
Se on sääli koska sieltä tai ehkä sanotaan 10v-15v haarukalla suuntaan tai toiseen se todennäköisimmin löytyisi onni ja rakkaus. Itelle taas ikä on täysi sivuseikka jos ikäeroa nyt ei monta vuosikymmentä ole mutta joku tuollainen 10v-15v ikäero ei merkitse mitään jos ihminen on vain oikea ja se on se pääasia mulle.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Se on sääli koska sieltä tai ehkä sanotaan 10v-15v haarukalla suuntaan tai toiseen se todennäköisimmin löytyisi onni ja rakkaus. Itelle taas ikä on täysi sivuseikka jos ikäeroa nyt ei monta vuosikymmentä ole mutta joku tuollainen 10v-15v ikäero ei merkitse mitään jos ihminen on vain oikea ja se on se pääasia mulle.🙂.
Minulle merkitsee ulkonäkö niin paljon, ja se ihastunko ihmiseen. Tietenkin täytyy tuntua oikealta... Ja täytyyhän sen vastapuolen ihastua minuun, ei siitä muuten mitään tulisi. En todellakaan ajattele, että se voisi olla minua 10-15 vuotta vanhempi. 15-20 nuorempi mielellään. Mutta haaveiluahan tämä vain on. Ei tällä naamalla kannata enää miettiä koko asiaa.
mustasusi kirjoitti:
Minulle merkitsee ulkonäkö niin paljon, ja se ihastunko ihmiseen. Tietenkin täytyy tuntua oikealta... Ja täytyyhän sen vastapuolen ihastua minuun, ei siitä muuten mitään tulisi. En todellakaan ajattele, että se voisi olla minua 10-15 vuotta vanhempi. 15-20 nuorempi mielellään. Mutta haaveiluahan tämä vain on. Ei tällä naamalla kannata enää miettiä koko asiaa.
Itelle ei tuo ulkonäkökään ole mikään ratkaiseva asia siinä viehättääkö tai onko toinen puoleensa vetävä vai ei.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Itelle ei tuo ulkonäkökään ole mikään ratkaiseva asia siinä viehättääkö tai onko toinen puoleensa vetävä vai ei.🙂.
Sitten luulisi olevan helppoa löytää.
mustasusi kirjoitti:
Sitten luulisi olevan helppoa löytää.
No ei sitä oikeanlaista ihmistä niin helposti vaan löydetä. Ei se ole sen helpompaa oli ulkonäkö sitten tärkeää tai ei.😄.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tulit taas tänäänkin kertomaan ettei matamit kiinnosta. Kiitos ilmoituksesta ja huomenna taas voit kertoa kun nuoret naiset eivät ole kiinnostuneet susta ja sulla on paska elämä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos oikein osaan laskea niin netta on sua 32 vuotta nuorempi. On tapahtunut edistystä että jopa 35 vuotias kelpaa kuhan on sporttinen,timmi ja pystyrintainen. Ennen sulle kelpasi vaan nuoret teinit ja parikymppiset. Oot tainnut tajuta ettei teinit katsele 50 vuotiaita miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole ohi si kun itse luovuttaa keho toki vanhenee ja käytös muuttuu jonkin verran mitä enemmän ikää tulee jos on melko normijärjellä varustetta mu tarviiko mielensä silti antaa vanhentua
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vika on sinussa ei sun naamassa meinaakko vittu oikeasti että sua sata vuotta vanhempi nainenkaan vois edes kiinnostua noin palikasta idiootista
- Anonyymi
niin kun nuorethan ovat alle 16 vuotiaita, vanhukset ovat yli 24 vuotiaita aina.
mummot ja papat ovat jo sitten yli 31 vuotiaita.- Anonyymi
Noin se kai suunnilleen menee riipuu minkä ikäiseltä tuota kysytään
- Anonyymi
Älä huolehdi. Se kävelee yx kaunis päivä vastaan.
Jos et ole 65 v.
Etkä ilmeisestikään ole.
Kaikki sujuu hienosti.- Anonyymi
En. Oon 33.
- Anonyymi
Odottavan aika on pitkä josku voi joutua odottamaan satoja vuosiakin.
- Anonyymi
Ei kukaan elä niin kauan. Sata vuotta tosin voi ylittää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan elä niin kauan. Sata vuotta tosin voi ylittää.
Sielu on ikuinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sielu on ikuinen.
Milläs tuon väittämäsi todistat kuinka todistat että ihmisillä edes on sielua
Anonyymi kirjoitti:
Milläs tuon väittämäsi todistat kuinka todistat että ihmisillä edes on sielua
Sinulla sitä ei taida olla...
- Anonyymi
Äiti on ainoa mahdollisuutesi.
- Sheena- Anonyymi
Pidä sinä turpas kiinni!
- Anonyymi
Mä en äitini kanssa seurustele, trolli!
- Anonyymi
Niin siis sun ainoa mahdollisuus.
- Anonyymi
Älä ole vihamielinen toisia ihmisiä kohtaan sillä et saavuta mitään tässä maailmankaikkeudessa etkä edes tällä vuosituhannellakaan.
Mutta itseäni huvitta jollain tavoin nuo tytöt ja pojat kun ne pörräävät mopedeillaan ... ja kun on näppärä oikaisupätkä tämä tie,... ajavat kaikki sitä... hidasttemöykkyjä on ja isopyöräiset, "isokenkäiset" mopedit pääsevät vauhdillakin niiden yli ilmassakin jo.. mutta pienipyöräiset eivät pääse...- Anonyymi
Kai mä jotain saavutaan.
"Sopiva nainen löytyy kun sitä vähiten odottaa"
On odotettavissa, että yksikään nainen ei tule tähän ketjuun.- Anonyymi
En mä sitä täältä haekkaan.
- Anonyymi
jos ei löydy tältä vuoxsituhannelta, niin ehkä löytyy sitten viime vuosituhannelta?
- Anonyymi
Toivottavasti toteutuu niinkin päin, että sopiva mies löytyy kun vähiten odottaa :D
t. nainen- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Kiitos sinulle noin varmanoloisesta vastauksesta :D
Mistäs muuten tiedät jos olisi vaikka tapahtunutkin jo mutta kumpikaan ei vaan vielä oo sitä tajunnut.😉😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Mistäs muuten tiedät jos olisi vaikka tapahtunutkin jo mutta kumpikaan ei vaan vielä oo sitä tajunnut.😉😄.
Sekin on mahdollista.
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on mahdollista.
Niinpä...ja se joskus siinä niin pirullista ehkä onkin sen sopivan/oikean etsimisessä/löytämisessä.😊.
- Anonyymi
Kyllä se Kleopatrakin ttökaverkisinen joskus löyut
Nytpä sinulla onkin oikein kiva asenne 👍
Noin minullekin löytyi viimeksi elämänkumppani.- Anonyymi
Tämä asia on loppuunkäsitelty. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683119
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682880On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392047- 601647
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351605
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241580- 591546