1 km alta 3 minuuttia
Jos menee on pakko olla ainakin hyvä hapepenottokyky
Lienee raskaampi 3 km12 minuutusissa tai alle
Kunnon pikatesti
18
345
Vastaukset
- Anonyymi
Mie lisään minuutin kilpajuoksioiden tavoihin ja veän sen. Kilometri 4min/km, Cooperi 5min/km.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17859811d
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Turhan lyhyt matka 1km pelkillä nopeus ominaisuuksilla pärjää aika hyvin kuupperi parempi mittari kunnolle.
- Anonyymi
kulutta se 3 minuuttia 1 km senverran happea että 12 minuutti3km pitäis mennä senkummemmemmin hengästymättä
800 metriä alta 2minuuttia on varmasti hankalampi kaikinpuolin kun 3mk km - Anonyymi
Tasotestin viimeinen kilometri oli minulla 3min40sek. Tästä kaksi viikkoa, niin pääsin maratonin 3h28min. Tavoitteeni on 3h15min. Kuinkahan nopeaa silloin menee kilometrin veto. Olen aika isokokoinen: 180cm ja 90kg.
- Anonyymi
all 2:12 on mailman ennätys
- Anonyymi
-20kg painosta pois niin maraton menee alta 3 tunnin ja kilsa 3,00.3,10 väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Paljon kilometrejä ja hiilihydraattipitoista ruokaa niin turhat lihakset sulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä. Pitää kyllä yrittää tiputtaa painoa, mutta ku se on pirun vaikeaa. Mutta tästä sai kyllä motivaatiota.
- Anonyymi
Olisi kyllä hienoa juosta kilometri alle kolmen, siinä missä maratonikin.
- Anonyymi
Ikinä ei ole 1km menny alle 3min, kymppi on kyllä mennyt parhaimmillaan vähän alle 35 min.Varmaan jossain myötätuulessa loivaan alamäkeen olisi mennyt mutta minusta se on huijaamista.
- Anonyymi
1km on maksimikestävyys/nopeus matka kun taas kymppi mennään pääosin aerobisella alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1km on maksimikestävyys/nopeus matka kun taas kymppi mennään pääosin aerobisella alueella.
Olen juossut kympin alusta loppuun anaerobisella alueella, mutta olenkin höyry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juossut kympin alusta loppuun anaerobisella alueella, mutta olenkin höyry.
10 kisavauhtia mennään anaerobisella ei siinä ole mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se aika ihmeellistä tuntuu joillekin olevan. Eivät ole koskaan kokeilleet DNF suicide pacea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kisavauhtia mennä aina anaerobisella alueella, ja harjoitteluissa mennään aerobisella alueella? Ei missään kisassa voi pärjätä juoksemalla matalalla sykkeellä?
- Anonyymi
12 vuotiaana juoksin 3.20. Sen jälkeen en oo testannu.
- Anonyymi
Kilometrin juoksu täysillä ennustaa hyvin maratonaikaa. Kolmekybäsenä menivät molemmat 3.20. Nyt papparaisena mänee kilometriin 4.20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025