1 km alta 3 minuuttia
Jos menee on pakko olla ainakin hyvä hapepenottokyky
Lienee raskaampi 3 km12 minuutusissa tai alle
Kunnon pikatesti
18
353
Vastaukset
- Anonyymi
Mie lisään minuutin kilpajuoksioiden tavoihin ja veän sen. Kilometri 4min/km, Cooperi 5min/km.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17859811d
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Turhan lyhyt matka 1km pelkillä nopeus ominaisuuksilla pärjää aika hyvin kuupperi parempi mittari kunnolle.
- Anonyymi
kulutta se 3 minuuttia 1 km senverran happea että 12 minuutti3km pitäis mennä senkummemmemmin hengästymättä
800 metriä alta 2minuuttia on varmasti hankalampi kaikinpuolin kun 3mk km - Anonyymi
Tasotestin viimeinen kilometri oli minulla 3min40sek. Tästä kaksi viikkoa, niin pääsin maratonin 3h28min. Tavoitteeni on 3h15min. Kuinkahan nopeaa silloin menee kilometrin veto. Olen aika isokokoinen: 180cm ja 90kg.
- Anonyymi
all 2:12 on mailman ennätys
- Anonyymi
-20kg painosta pois niin maraton menee alta 3 tunnin ja kilsa 3,00.3,10 väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Paljon kilometrejä ja hiilihydraattipitoista ruokaa niin turhat lihakset sulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä. Pitää kyllä yrittää tiputtaa painoa, mutta ku se on pirun vaikeaa. Mutta tästä sai kyllä motivaatiota.
- Anonyymi
Olisi kyllä hienoa juosta kilometri alle kolmen, siinä missä maratonikin.
- Anonyymi
Ikinä ei ole 1km menny alle 3min, kymppi on kyllä mennyt parhaimmillaan vähän alle 35 min.Varmaan jossain myötätuulessa loivaan alamäkeen olisi mennyt mutta minusta se on huijaamista.
- Anonyymi
1km on maksimikestävyys/nopeus matka kun taas kymppi mennään pääosin aerobisella alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1km on maksimikestävyys/nopeus matka kun taas kymppi mennään pääosin aerobisella alueella.
Olen juossut kympin alusta loppuun anaerobisella alueella, mutta olenkin höyry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juossut kympin alusta loppuun anaerobisella alueella, mutta olenkin höyry.
10 kisavauhtia mennään anaerobisella ei siinä ole mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se aika ihmeellistä tuntuu joillekin olevan. Eivät ole koskaan kokeilleet DNF suicide pacea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kisavauhtia mennä aina anaerobisella alueella, ja harjoitteluissa mennään aerobisella alueella? Ei missään kisassa voi pärjätä juoksemalla matalalla sykkeellä?
- Anonyymi
12 vuotiaana juoksin 3.20. Sen jälkeen en oo testannu.
- Anonyymi
Kilometrin juoksu täysillä ennustaa hyvin maratonaikaa. Kolmekybäsenä menivät molemmat 3.20. Nyt papparaisena mänee kilometriin 4.20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673