Mistä miehille moinen partamuoti tullut ?
karmeat risuparrat
33
439
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on ihan järkyttävän näköisiä. Kutisevia, joillain jopa hilsettä ja naamanahkaa tippuu kun rapsuttelevat kassalla ym. Oikein ongelmapesäkkeitä kaikille pöpöille jos ei itseään huolla päivittäin. Jyrkkä ei "risuparroille" jos kasvaa kunnolla ja paksusti niin antaa mennä vaan, tosin nekin haisevat jos niitä ei hoida
Palstakamu kirjoitti:
Tässäpä se taikasana. Jos ei hoida. Täsmälleen sama pätee hiuksiinkin.
Näin on. Ihmisillä näkee jos jonkinmoista tukkaa. Osa hoitaa sitä, osa taas ei oikein.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178605599
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siihen pyyhkii kätsysti burgerkingistä tippuneet nesteet.
- Anonyymi
Parta (ei pitkä) on ihan ok, mikäli siitä pidetään huolta. Valitettavan moni ei pidä, eikä se kaikille edes sovi.
- Anonyymi
No voi voi mikäs sinä olet arvostelemaan toisten partoja mitä jos hän arvostelisi esimerkiksi sun pieniä rintoja tai leveää persettä tai sul on väärän väriset silmät tai liian lyhyet tai pitkät hiukset eikö ny saatana jokainen saa ulkoisesti näyttää siltä miltä näyttää tai itse haluaa näyttää onko sulla kenties olematon itsetunto
- Anonyymi
Mulle on sanottu, että parta sopii meikäläiselle.
Muutaman kerran kaupungilla on ihan tuntemattomat todenneet, et on komee parta.
Partaa täytyy pestä, öljytä, trimmata ja käyttää parta harjaa, että parran saa ojennukseen, muuten partakarvat sojottaa joka suuntaan.
- Anonyymi
Todella kauheita ovat. Haluan vain sellaisen kumppanin jolla ei ole partaa ollenkaan.
Monella ei kasva parta. Onneksi minulla on tuuhea parta.
En tunnustaudu partojen ystäväksi. Suurin osa parroista tätä nykyä ovatkin juuri noita hoitamattomia risupartoja.
Ymmärrän, ettei halua ajaa partaa joka päivä ja ehkä iho ei kestäisikään sitä, mutta parta pitää olla siistitty ja puhdas.
Hoitamattomat parrat.. hyi. Kuuluu perushygieniaan hoitaa myös partaa jos sellaisen on kasvattanut.- Anonyymi
Parta vanhentaa 20 vuotta. Partainen teinipoika ei löydä teinityttöä parisuhteeseen.
Partasuusta tulee helppo saalis keski-ikäiselle puumalle. Ei kasva sellaista partaa että kannattais sitä kasvattaa joten ei oo tarvinnut murehtia siitä että kasvattaisko vai ei. Sukuvika kuulemma toi ettei kasva hirveätä pusikkopartaa.😄.
- Anonyymi
Onhan niitä kansallisuuksia, joilla ei parta ei edes kasva tai jos kasvaa, niin muutama partakarva vaan. Aasialaisilla ei parta kasva, mutta Lähi-idässä parta taas kasvaa runsaasti.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä kansallisuuksia, joilla ei parta ei edes kasva tai jos kasvaa, niin muutama partakarva vaan. Aasialaisilla ei parta kasva, mutta Lähi-idässä parta taas kasvaa runsaasti.
Joo onhan niitä. Mulla ei tosiaan hirveemmin kasva. Viikset ja leuan kärkeen ja vähän leuan alle. Riittää ihan hyvin kun jonkun 2 kertaa ajaa viikossa parran.🙂.
- Anonyymi
No oli aika nolo kruunajaiskuva iso-britannian kuninkaasta,aivan mummon näköinen parraton.Ennen sentään oli kuninkaillakin kunnon parta.
- Anonyymi
Prinssi Harrystä olisi tullut vallan kelpoinen kuningas kun kasvattaisi muhkean olutparran. Williamillakin taitaa kasvaa kunnon parta jos vain jättäisi leukansa ajamatta.
- Anonyymi
Vanhan Testamentin mukaan miehen ei pidä ajella kehonsa karvoitusta. Antaa rehoittaa vaan sillä muuten näytätte aivan Matti ( työmies ) Putkosilta.
- Anonyymi
Miksihänvt on siitäkinb säätelemässä? Monesti vt:nkin jutuissa on jokin oikea taustatarkoitus (ja ut on ihan täyttä hippikamaa) mutta mikähän tuossa taustalla. Mitenkäs naiset, saako trimmata?
- Anonyymi
No on miehiä jotka ei liene kaipaa sen enempää sun seuraa kun mitä sinä pidät risuparroista sun tarvi viettää aikaa sellaisten miesten seurassa jos sua heidän partansa häiritsee oleks ihte mahdollisesti ajatellu kuinka miehiä häiritsee haittaa sun pikkutarkka piipittäminen kenties tai jokin muu piirre sussa
- Anonyymi
Itse naisena tykkään hyvinhoidetusta parrasta ja muutenkin karvaisesta miehestä. Seksikästä.
Yksi ystävättäreni on aina sanonut, että parraton mies on kuin suolaton muna, mutta minä en koskaan välittänyt parroista.
No, miehelläni oli parta, paitsi viimeisen kuukauden aikana. Kyllä siihenkin tottui. Se on siistinä osa miehen persoonaa. - Vähän se parta silti tuntuu ikävältä ihoa vasten.- Anonyymi
No jotkut miehet ajaa parran lisäksi kaikki hiuksensa pois, aika munapäältä silloin näyttää.
Meikäläisellä on parta ja lyhyet hiukset, mutten sentään kaljuksi aja.
Kun partaa alkaa kasvattamaan, niin parta kutiaa, mutta kutina loppuu, kun parta kasvaa pidemmäksi.
Pitkää partaa en kasvata, koska paita kastuu, kun partaa pesee.
Partaöljyä kuluu myös tuhottomasti, jos on pitkä parta.
Pitkä pesemätön ja öljyämätön parta on risuparta.
- Anonyymi
Jaa, minä tykkään parrasta. Minusta parta on osa miestä ja maskuliinisuutta ja se on mun mielipide, muut saa olla mitä mieltä vaan. Omaa mielipidettäni en muuta.
❄️ Minä kyllä tykkään parrakkaista(kin) miehistä, jos parta on hoidettu ja sopii kyseiselle miehelle. Esim näyttelijä Leo Suter näyttää parran kanssa todella hyvältä.
Kieltämättä sellainen parta, joka kasvaa epätasaisesti ja harottaa sinne tänne, saa aikaan hieman epäsiistin vaikutelman, mutta puolustan silti jokaisen oikeutta päättää itse, millaista tyyliä edustaa. Eihän kaikkien tyylistä tarvitse pitää, mutta ei tarvitse ketään tyylin takia lytätäkään.- Anonyymi
Minusta on kivaa kun sukupuoleni tulee selville heti kasvoista ettei tarvi kenenkään kurkata housuihin
- Anonyymi
Olet kuuluisa parrakas nainen!
- Anonyymi
Minä tykkäsin ennen parrakkaista miehistä. Silloin niillä, jotka pitivät partaa, se oli hyvin hoidettu.
Tuon risupartamuodin myötä olen minäkin ruvennut inhoamaan partoja. - Anonyymi
jyub kyyaweu jyub eonn Moaa=
Olin korjaamassa armeijan polkypyölriä ja koeajolla.... joooh hausaa' - Anonyymi
jos teet sellaisia hommeleita eli rekisterikilpenäkin on joku yli-kapteenia tai amiraali...
Rerkisterikilpenä, niin hasuakin - Anonyymi
Ihmisen karvat, ihan yks hailee, oli tai ei . Ei liikuta minua mitenkään mihinkään suuntaan.
- Anonyymi
Ulkonäöllisesti aivan sama onko parta tai ei. Mutta suhteeseen en rupea, en ole koskaan partamiestä suudellut ja hieman puistattaa. Olkoon suittu, pesty, pörröinen, likainen tai takkuinen, minä en suunympärystäni moiseen sotke.
- Anonyymi
Hiukset tippuneet alemmas naamapuolelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505227Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2991562Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711054
- 49944