Mitä mieltä olet siitä, että turvattomuus on lisääntynyt ja turvallisuuden lisäämiseksi hankitaan ase?
Amerikkalainen ratkoo välejään muihin aseilla
12
179
Vastaukset
Jokaisen kotona saisi olla aseet. Pihalla hiippailee tyyppejä keskellä yötä.
- Anonyymi
Hyvin pian hiippailee entistä enemmän. Leikkaukset kohdistuvat suhteessa eniten kaikkein huono-osaisimpiin. Olin helmikuussa psykoosissa. Olin täysin vakuuttunut siitä, että kaikki ihmiset ympäriltäni kuolevat jne. jne. En päässyt sairaalaan, en saanut edes aikaa psykiatrian polille. Ainoa hoito on 3 neuroleptiä päivässä terveyskeskuksen kautta. Ei mitään muuta. Resurssit eivät riitä. Minä olen onneksi harmiton tapaus, mutta kyllä ne vaarallisetkin jäävät ilman hoitoa nykyään.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pian hiippailee entistä enemmän. Leikkaukset kohdistuvat suhteessa eniten kaikkein huono-osaisimpiin. Olin helmikuussa psykoosissa. Olin täysin vakuuttunut siitä, että kaikki ihmiset ympäriltäni kuolevat jne. jne. En päässyt sairaalaan, en saanut edes aikaa psykiatrian polille. Ainoa hoito on 3 neuroleptiä päivässä terveyskeskuksen kautta. Ei mitään muuta. Resurssit eivät riitä. Minä olen onneksi harmiton tapaus, mutta kyllä ne vaarallisetkin jäävät ilman hoitoa nykyään.
Asun rivitalossa. Naapurin pihalla kävi yöllä pari hiipparia kokeilemassa takaovea, jos se olisi ollut auki.
Omalta pihalta katoilee tavaroita, jotka löytyvät myöhemmin aivan muualta.
Kerran varastettiin auto autokatoksesta. Tekijä oli poliisin vanha tuttu, nuorisorikollinen.- Anonyymi
Näppärä mies rakentaa taloonsa erkkereitä joka suuntaan ja varustaa ne konekivääreillä..
Loppuu perkele hiippaileminen! - Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Asun rivitalossa. Naapurin pihalla kävi yöllä pari hiipparia kokeilemassa takaovea, jos se olisi ollut auki.
Omalta pihalta katoilee tavaroita, jotka löytyvät myöhemmin aivan muualta.
Kerran varastettiin auto autokatoksesta. Tekijä oli poliisin vanha tuttu, nuorisorikollinen.Eikä tule juuri mitään tuomiota, jos edes ehditään tutkia. Sakkovankeus muuten pitäisi ottaa takaisin. Luottotiedottomalta ei kuitenkaan saa ikinä mitään korvauksia. Mutta oletko valmis veronkorotuksiin, jotta tilanne muuttuisi?
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tule juuri mitään tuomiota, jos edes ehditään tutkia. Sakkovankeus muuten pitäisi ottaa takaisin. Luottotiedottomalta ei kuitenkaan saa ikinä mitään korvauksia. Mutta oletko valmis veronkorotuksiin, jotta tilanne muuttuisi?
Sakkovankeudesta ei ole mitään hyötyä se vain lisää kuluja ja menoja ja syrjäytymistä eikä hyödytä yhtään mitään eikä ketään. Vakaviin rikoksiin ja ammattimaiseen järjestäytyneeseen rikollisuuteen pitäisi suhtautua vakavammin ja suunnata resursseja niiden ehkäisemiseen ja ratkaisemiseen. Nakkivarkaiden ja ritsarien ja muiden pikkurikollisten istuttaminen muutaman kuukauden linnatuomioilla ei auta yhtään tilannetta päinvastoin. Vankila on vain rosvojen yliopisto ja siellä ne pikkurikolliset oppii vakavammat jutut ja tutustuun ja solmii suhteet oikeisiin ammattirikollisiin.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tule juuri mitään tuomiota, jos edes ehditään tutkia. Sakkovankeus muuten pitäisi ottaa takaisin. Luottotiedottomalta ei kuitenkaan saa ikinä mitään korvauksia. Mutta oletko valmis veronkorotuksiin, jotta tilanne muuttuisi?
Oletko valmis veronkorotuksiin, jotta tilanne muuttuisi?"
Tuskin tilanne muuttuu oleellisesti, vaikka kuinka verotettaisiin. Oikeastaan ainoa sektori, jonka palveluista haluan maksaa veroja, on terveydenhuolto.
Turvallisuustilanne on vielä siedettävä.
Onhan minulla kaksi paistinpannua siltä varalta, jos joku yrittää väkisin sisään.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860563C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minusta se ole hyvä asia. On riittävästi esimerkkejä siitä, että sitä käytetään liian herkästi.
- Anonyymi
siis ei ole hyvä asia
- Anonyymi
Kyse on mustavalkoajattelusta, jota lapsi käyttää hahmottaessaan maailmaa. Hyvä vs paha asetelma. Entä jos ns. hyvällä ihmisellä naksahtaa päässä. Maailmassa saattaa olla harmaan sävyjä.
Venäjän naapurimaana Suomelle voi olla hyötyä metsästyskultuuriin kuuluvasta aseen käyttötaidosta vai olisiko sittenkin jotain syvempää oivallusta siitä, mitä meidän tulee varjella. Sydäntä? Aseet vain lisää turvattomuutta eivät vähennä sitä ja jenkit on tästä loisto esimerkki.🙂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282973Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652643Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151714Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1101422
- 1021417
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005