Tärkeintä ei ole palstailu

Anonyymi-ap

Vaan viinan juonti. Kun viikonloppu tulee niin menette baariin juomaan viinaa ja etsimään kumppania. Palstalla ei kannata olla tuhlaamassa aikaa.

T: viinamies

19

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kantabaarin kaverit luulivat minun olleen vankilassa😮, kun en käynyt siellä neljään vuoteen.

Että sellaisia kavereita siellä baarissa.

• Anonyymi

Istuit 4v äitillä?

• Viikonloppuna roudaan muuttokuormaa ja siinä matkalla vien mieheni haudalle kesäkukat ja käyn parissa kyläpaikassa kahvillakin. Tavoitteena on kuitenkin päästä kotiin viimeistään sunnuntaina.
      Vähän jännittää miltä tuntuu käydä haudalla, kun kirkko on kadonnut haudan viereltä.

• Anonyymi

Taisitte edesmenneen miehesi kanssa tavata silloin kun olitte baarissa tai bileissä juomassa viinaa.

t. viinamies

• Anonyymi kirjoitti:

Taisitte edesmenneen miehesi kanssa tavata silloin kun olitte baarissa tai bileissä juomassa viinaa.

t. viinamies

Tansseissa tavattiin. Olin melkein sattumalta paikalla, mutta pyörähdin tanssilavan reunalla katsomassa artistia ja silloin mieheni haki minua tanssimaan ensimmäisen kerran.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tansseissa tavattiin. Olin melkein sattumalta paikalla, mutta pyörähdin tanssilavan reunalla katsomassa artistia ja silloin mieheni haki minua tanssimaan ensimmäisen kerran.

Entisaikaan tuollaisia tansseja olikin. Nykyään tansseja ei enää ole, on vain baareja ja yökerhoja joissa juodaan viinaa.

t. viinamies

• Anonyymi kirjoitti:

Entisaikaan tuollaisia tansseja olikin. Nykyään tansseja ei enää ole, on vain baareja ja yökerhoja joissa juodaan viinaa.

t. viinamies

He he 😀
        Kyllä vaan tansseja on vielä nykyäänkin.👍

https://tanssi.net/fi/k/index.html

• Entäpä jos juo viinaa kotona, niin saako silloin palstailla?

• Saa siskoseni, saa, se on jopa suositeltavaa 🤣

• randombypasser kirjoitti:

Saa siskoseni, saa, se on jopa suositeltavaa 🤣

Katotaan joutaako tuota...

Tässä olisi pikkuisen häppenigiä tiedossa. Mutta se saattaa poikia vielä monen monituista jutun juurta. Broidini nääs tulee kylään viikonloppuna, tarkoitus olisi parantaa maailmaa oikein olan takaa..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Katotaan joutaako tuota...

Tässä olisi pikkuisen häppenigiä tiedossa. Mutta se saattaa poikia vielä monen monituista jutun juurta. Broidini nääs tulee kylään viikonloppuna, tarkoitus olisi parantaa maailmaa oikein olan takaa..

No paraniko maailma yhtään? 😁

• randombypasser kirjoitti:

No paraniko maailma yhtään? 😁

Maailmastani tuli kuin tulikin parempi paikka, vaikka ei muailmaa parannettukaan..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Maailmastani tuli kuin tulikin parempi paikka, vaikka ei muailmaa parannettukaan..

No sehän vain on hyvä 😁

• Olet väärässä. Kaikkein tärkeintä on palstailu kännissä, palstailu selvinpäin tulee vasta toisena.

• Somersby Lemon spritz- ennen en ole tuota juonut.

Yhden join ja yllättäin humalluin. Olo on suorastaan sekava.
      Tässä iässä pitäisi lopettaa uusien päihteiden kokeilu.

• Anonyymi

Juon joskus viinaa se auttaa näihin tunne juttuihin vaikka ensirakkaus. Ei tarvitse baariin mennä. Viinaa ottaessa on hyvä käydä läpi näitä

• Anonyymi

Viinaa juomalla on mukana porukoissa ja voi tavata naisia.
      Raitis mies on yksin kotona eikä naisia tapaa.

t. viinamies

• Anonyymi

Minä en ole koskaan käynyt baarissa.
        Olen 66v yksinäinen mies. Äitikin kuoli.

• Minulla on tämä viikko lomaa. Wanhoja lomanpätkiä pidän pois.
      Istuin tänään Kappelin terassilla ja otin 2 lonkeroa. Mukana oli niin kivaa seuraa!!! Hyviä ystävättäriä, joita en ole nähnyt aikoihin. Kuuneltiin Espan lavalla soittavia ja laulavia Sibelius Akatemian nuoria. Oli kiva meininki.

Haluaisin huomautella: tällaista taphtuu hyvin harvoin! 😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22