Ettei kiltit miehet pääse treffeille naisten kanssa ja naiset sitten menee treffeille jännämiesten kanssa?
Mitä mieltä siitä
74
562
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että vaihda hyvä ihminen kaveripiiriä. Mä en ole koskaan edes tavannut yhtään jännämiestä.
Tulee mieleen hobitit..... Sielläkin on örkkejä, haltioita ja muita satuhahmoja.
Muttta joo, kumpikaan ei perustu tositapahtumiin.- Anonyymi
Käyn kyllä tinder-treffeillä ja olen turhankin kiltti. Osa naisista kertoo profiilissakin etsivänsä kilttiä miestä. Toki heidän tavoittaminen voi olla vaikeaa, kun siellä on paljon kilpailua, eikä algoritmi ole välttämättä ystävä.
Tällaista ei ole kyllä koskaan ennen tapahtunut. Oletko nyt aivan varma, että väitteesi pitää paikkansa? Olen pöyristynyt! Suhtaudun skeptisesti.
😀- Anonyymi
Nyt tuli satu täti satuilemaan kyl se niin on et naiset haluaa korkeastikoulutetun jännämiehen joka tekee jänniä asioita ja joil jännä elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli satu täti satuilemaan kyl se niin on et naiset haluaa korkeastikoulutetun jännämiehen joka tekee jänniä asioita ja joil jännä elämä
No sieltä tulikin satusetä satuilemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä. Yleistäminen ei oikein käy. Miksi se kiltti mies ei muka kelpaisi? Ovatko sana "kiltti" ja "puuduttavan tylsä" muka synonyymejä? Ei ole.
Kyllä niitä parisuhteita solmitaan, kunhan vaan parien välillä kemiat kohtaa. Ei se kumppanuus muuten onnistu.
Ei ole satuilua, vaan faktaa tietoa.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Olen eri mieltä. Yleistäminen ei oikein käy. Miksi se kiltti mies ei muka kelpaisi? Ovatko sana "kiltti" ja "puuduttavan tylsä" muka synonyymejä? Ei ole.
Kyllä niitä parisuhteita solmitaan, kunhan vaan parien välillä kemiat kohtaa. Ei se kumppanuus muuten onnistu.
Ei ole satuilua, vaan faktaa tietoa.Kiltti mies on köyhä mies eli köyhä duunari eli tavallinen mies työläismies alinta kastia ja naiset sanoo köyhälle ei mut rikkaalle ja varakkaalle korkeastikoulutetulle jännejonnelle naiset sanoo joo ja sit ei oo tylsää on rahaa ja jännä elämä eli raha on rakkaus
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti mies on köyhä mies eli köyhä duunari eli tavallinen mies työläismies alinta kastia ja naiset sanoo köyhälle ei mut rikkaalle ja varakkaalle korkeastikoulutetulle jännejonnelle naiset sanoo joo ja sit ei oo tylsää on rahaa ja jännä elämä eli raha on rakkaus
Höpön höpön ja liirumlaarum. Tuulesta temmattua tarinaa. Taidat olla oikea satusetä!
Ehkä tuo tarina palvelee sinua itseäsi, ettei sinun tarvitse panostaa mihinkään, eikä yrittää kehittää omaa itseäsi, jotta olisit naisten silmissä mielenkiintoinen ja haluttava?
Asioilla on aina kääntöpuoli.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Höpön höpön ja liirumlaarum. Tuulesta temmattua tarinaa. Taidat olla oikea satusetä!
Ehkä tuo tarina palvelee sinua itseäsi, ettei sinun tarvitse panostaa mihinkään, eikä yrittää kehittää omaa itseäsi, jotta olisit naisten silmissä mielenkiintoinen ja haluttava?
Asioilla on aina kääntöpuoli.Joo en syntynyt kultalusikka suussa synnyin työläisperheeseen ja kunnon mieheksi tulin mut köyhä olen mut jännämies tekee rahaa ja tekee jänniä asioita ja jännä elämä eli rahalla saa naisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en syntynyt kultalusikka suussa synnyin työläisperheeseen ja kunnon mieheksi tulin mut köyhä olen mut jännämies tekee rahaa ja tekee jänniä asioita ja jännä elämä eli rahalla saa naisia
Eli raha on tie naisen sydämmeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti mies on köyhä mies eli köyhä duunari eli tavallinen mies työläismies alinta kastia ja naiset sanoo köyhälle ei mut rikkaalle ja varakkaalle korkeastikoulutetulle jännejonnelle naiset sanoo joo ja sit ei oo tylsää on rahaa ja jännä elämä eli raha on rakkaus
Miksi kiltteys ja köyhyys muka kulkisivat aina samassa? Kiltti, joka on kiltti, vain koska hänellä ei ole varaa olla "jännä" ei ole oikesti kiltti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli raha on tie naisen sydämmeen
Eli kilttiä miestä ei ole olemassakaan, koska mies olisi heti ei-kiltti, jos hänellä olisi rahaa. Ihan sama kuin se selitys, että ätmi muka olisi uskollinen, koska hän ei kelpaa naisille. Kyseinen mies ei siis ole lainkaan uskollinen, vaan hän pettäisi heti, jos vaan jollekin kelpaa. Sellainen ei ole kiltteyttä nähnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en syntynyt kultalusikka suussa synnyin työläisperheeseen ja kunnon mieheksi tulin mut köyhä olen mut jännämies tekee rahaa ja tekee jänniä asioita ja jännä elämä eli rahalla saa naisia
Suomessa on kaikilla samat mahdollisuudet kouluttautua jne. Eli tuo on oma valintasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiltteys ja köyhyys muka kulkisivat aina samassa? Kiltti, joka on kiltti, vain koska hänellä ei ole varaa olla "jännä" ei ole oikesti kiltti.
Kiltti ja köyhyys on sama asia eli köyhä on ihminen joka haluaa normaaleja asioita kuten kodin vaimon ja perheen ja olla heidän kanssaan mut jännämies ei ole ihminen mut rahaa sil o ja jos ei oo niin tekee sitä esim kun panee 1v eino vauvaa niin myy eino vauvan muille korkeastikoulutetuille jännämiehille ja saa kunnon korvaukset tai myy ja salakuljettaa huumeita ja vie naisensa etelän matkoille seksi matkoille ja siel tehdään jänniä asioita joita ymmärtää vain korkeastikoulutetut jännä jonnet ja jennat mut ihminen ei ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti ja köyhyys on sama asia eli köyhä on ihminen joka haluaa normaaleja asioita kuten kodin vaimon ja perheen ja olla heidän kanssaan mut jännämies ei ole ihminen mut rahaa sil o ja jos ei oo niin tekee sitä esim kun panee 1v eino vauvaa niin myy eino vauvan muille korkeastikoulutetuille jännämiehille ja saa kunnon korvaukset tai myy ja salakuljettaa huumeita ja vie naisensa etelän matkoille seksi matkoille ja siel tehdään jänniä asioita joita ymmärtää vain korkeastikoulutetut jännä jonnet ja jennat mut ihminen ei ymmärrä
Eli maailmassa ei siis ole yhtään ainutta kilttiä ihmistä. Heti jos köyhä saa rahaa, hänestä tulee kusipää. Eli kiltteys ei ole kenelläkään todellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat muuten köyhiä ihmisiä, jotka yleensä myyvät omia lapsiaan. Se on siis sitä sinun mainostamaasi kiltteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli maailmassa ei siis ole yhtään ainutta kilttiä ihmistä. Heti jos köyhä saa rahaa, hänestä tulee kusipää. Eli kiltteys ei ole kenelläkään todellista.
Kyllä on mut heitä ei ole maailmassa eli suomessa enään kovin montaa jäljellä eli aitoja oikeita ihmisiä eli ätmejä ja ätnejä voi voi sentään mihin maailma meneekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on mut heitä ei ole maailmassa eli suomessa enään kovin montaa jäljellä eli aitoja oikeita ihmisiä eli ätmejä ja ätnejä voi voi sentään mihin maailma meneekään
Ei ole, sillä jokainen muuttuu sinun mukaasi kusipääksi, jos saa rahaa. Maailmassa ei siis ole yhtään ainoaa oikeasti kilttiä ihmistä. on vain ihmisiä joilla ei ole varaa olla jänniä. Ihan sinun omaa logiikkaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkään et ole kiltti, sillä olet kiltti vain koska sinulla ei ole rahaa olla jännä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkään et ole kiltti, sillä olet kiltti vain koska sinulla ei ole rahaa olla jännä.
Ei en minä ole jännä jonne ei minulla ole sairas mieli ja en halua tehdä jänniä asioita ja jännää elämää en halua niin minä olen vain ihminen ja mies no satuin saamaan geenit ihmisen mut nyt mennään aiheesta pois eli naisille raha on aito rakkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Sinun mukaasi kaikki joilla on rahaa, ovat jänniä = jos ei jännä saa rahaa, hänestä tulee heti jännä. Eli aivan kaikki ovat jänniä ja yhtään kilttiä ei ole. On vain jänniä ja teitä, jotka tahtoisitte olla jänniä. Siksi sinä oletkin jatkuvasti täällä noita pikku-Eino fantasioitasi jakamassa ja kokkeliunelmiasi kertomassa, kun ne ovat sitä mitä sinä niin haluaisit itse päästä tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei en minä ole jännä jonne ei minulla ole sairas mieli ja en halua tehdä jänniä asioita ja jännää elämää en halua niin minä olen vain ihminen ja mies no satuin saamaan geenit ihmisen mut nyt mennään aiheesta pois eli naisille raha on aito rakkaus
Ei niin, koska sinulle ei ole rahaa siihen. Se on kuitenkin sitä mitä sinä ah niin hirveästi sydämessäsi halajat. Kiltti sinä et ole, sillä sisimmästäsi et ole kiltti, vaan jännä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se on sinullekin. Sinulle raha on aito rakkaus ja raha on se mitä kaikkein eniten kaipaat, että pääsisit toteuttamaan omaa sisäistä jännämiestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Sinun mukaasi kaikki joilla on rahaa, ovat jänniä = jos ei jännä saa rahaa, hänestä tulee heti jännä. Eli aivan kaikki ovat jänniä ja yhtään kilttiä ei ole. On vain jänniä ja teitä, jotka tahtoisitte olla jänniä. Siksi sinä oletkin jatkuvasti täällä noita pikku-Eino fantasioitasi jakamassa ja kokkeliunelmiasi kertomassa, kun ne ovat sitä mitä sinä niin haluaisit itse päästä tekemään.
Mut raha on naisille rakkaus
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei ole satuilua, vaan faktaa tietoa.Nimenomaan synonyymeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut raha on naisille rakkaus
Sinähän et mitään muuta niin kaipaa ja kadehdi kuin rahaa. Sinulle ei taida aitoa rakkautta olla olemassakaan. On vain nuo loputtomat haaveet rahasta ja mitä kaikkea jännää voisitkaan sillä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän et mitään muuta niin kaipaa ja kadehdi kuin rahaa. Sinulle ei taida aitoa rakkautta olla olemassakaan. On vain nuo loputtomat haaveet rahasta ja mitä kaikkea jännää voisitkaan sillä tehdä.
No joo jos saisin rahaa niin en tekis töitä ja ostaisin uuden asuntovaunun ja auton veturiksi ja viettäisin kaikki aikani joko kotona asuntovaunussa tai mökillä ja kun olis rahaa niin saisin valkata kenet vaan naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo jos saisin rahaa niin en tekis töitä ja ostaisin uuden asuntovaunun ja auton veturiksi ja viettäisin kaikki aikani joko kotona asuntovaunussa tai mökillä ja kun olis rahaa niin saisin valkata kenet vaan naisen
Sinä tekisit kaikki nuo jännät jutut, joita joka päivä palstalla mainostat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tekisit kaikki nuo jännät jutut, joita joka päivä palstalla mainostat.
Ei ne ole jänniä juttuja vaan ihmisten juttuja normaaleja juttuja
tosi.typy kirjoitti:
Asioilla on aina kääntöpuoli.Näinhän tuo taitaa olla kun petaa jo valmiiksi asian niin ettei muka kelpaa naisille niin voi sitten hyvin syyttää niitä naisia omasta yksin jäämisestään sen sijaan että oikeasti tekisi itse asialle jotain. Ehkä se on sellaista alitajuista itsensä suojelemista kun itsetunto on olematon ja ei oikeasti itse usko kelpaavansa kenellekään vaikka asia ei todellisuudessa niin olisi kun vaan ottaisi itseään niskasta kiinni ja uskoisi itseensä.🙂.
Jännän vastakohta on tylsä.
Jos kiltti mies on tylsä, mahtaako nainen sellaista katsella?- Anonyymi
Maailmassa on paljon tylsiä parisuhteita. Tylsiä naisia, tylsiä miehiä ja parisuhteita.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on paljon tylsiä parisuhteita. Tylsiä naisia, tylsiä miehiä ja parisuhteita.
-keinovaginamies-Puolison kanssa kerromme toisillemme tyhmiä vitsejä, eikä meillä ole ollenkaan tylsää.
Seksin puute on tietysti vakava asia ja kyllähän se on ravistanut myös meidän avioliittoa.
Mutta nyt läheisyyttä on tarpeeksi ja siitä ammennan voimani. Kaikki muu on toissijaista.
Äärimmäisen kiihottavat leikit ja siementen roiskiminen on jäänyt nuoruuteen. Mutta jännää se oli.
Liikuttiin usein fantasian ja todellisuuden rajapinnassa ja joskus fantasiasta tuli totta.
- Anonyymi
Se on luonnon laki että naiset haluaa jännämiehii. Saatte olla sinkkuja eikä tarvii naisista huolehtia.
- Anonyymi
Olet tylsä. Ala jännikseksi.
- Anonyymi
Tylsä kenkiänkärkiä katseleva harvaviikinen rokoposki vastaan itsevarma seksikkäästi elehtivä manshomiäs. Kumman kilttimies itse naisena ottaisi? ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsä kenkiänkärkiä katseleva harvaviikinen rokoposki vastaan itsevarma seksikkäästi elehtivä manshomiäs. Kumman kilttimies itse naisena ottaisi? ?
Hahaa. Olisitte heti manchomiähen sylissä satakaks yks! Yhyy.. nyt itkettää kun naisetkin on.
- Anonyymi
Nykyajan naiset myös pettää. Kiltti mies säästyy siltä, että omakotitalo ja lapsia, ja sitten vaimo pettää. Siinä säästyy paljolta sydänsurulta ja voi keskittyä omaan onnellisuuteensa välittämättä ikuisesti tyytymättömän feminarsistin nurinoilta.
- Anonyymi
Höpöhöpö kilttimies kun kerran tuhman naisen kohtaa niin unohtaa samointien mukamas kiltteytensä. Bulchittiä koko kilttimies höpötys. Ovat kilttejä siksi kun eivät kelpaa.
- Anonyymi
Itsensä kilttimiehiksi luokittelevat on yhtäkuin EVVK!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsensä kilttimiehiksi luokittelevat on yhtäkuin EVVK!
Kuulostaa aavistuksen epäsosiaaliselta (persoonallisuushäiriöltä).
- Anonyymi
En tuollaista ole koskaan edes ajatellut, kun näen mielenkiintoisen naisen kannan hänet luolaani.
AV- Anonyymi
Saathan yrittää.😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saathan yrittää.😄
Kumpi keittäisi aamukahvit:)
No, ehkä seuraavassa elämässä voisi yrittää.
https://www.youtube.com/watch?v=jKU74Uns9_0
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi keittäisi aamukahvit:)
No, ehkä seuraavassa elämässä voisi yrittää.
https://www.youtube.com/watch?v=jKU74Uns9_0
AVSinä tietty. Miten muuta ajattelitkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tietty. Miten muuta ajattelitkaan?
Oikeasti en muuta ajatellutkaan, sänkyyn kannettuna ja varovasti herättelisin.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti en muuta ajatellutkaan, sänkyyn kannettuna ja varovasti herättelisin.
AVOlisin hereillä jo. Mikään nukkumatti ole. Odottaisin kahvia tarjottimella että naps!
- Anonyymi
Ei kannata olla kiltti niin saat sitten naisen kun alat jännämieheksi. Kiltit jää aina toiseksi mitä tulee pariutumiseen naisten kanssa. Naiset valitsee aina sen pahiksen.
- Anonyymi
Niin me tehdäänkiiiiii. 😛 lällätilää. Revi hiiruli siitä .
- Anonyymi
Kukkaset on kauniita katsella kuvaamattakin https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009596076.html
- Anonyymi
Kiltit miehet on seuraavassa elämässä jossain paremmassa paikassa, Jännä-Sannat jää ampuilemaan toisiaan ohjuksilla.
- Anonyymi
Tämä tuntuu ehkä kaukaa haetulta, mutta ihmisen elämä on lyhyt, eikä se ole ainut kertainen.
- Anonyymi
Täysin ymmärrettävää.
Yhdenkään jännämiehen kanssa en ole koskaan ollut treffeillä. Höpöä edes väittää sellaista, etteikö kiltit miehet muka kelpaisi. Niitähän juuri valtaosa naisista etsii.
Näinhän se oikeasti on mutta se on helppo pedata asia niin ettei mukamas itse kelpaisi vaikka on oikeasti kaukana kiltistä ja hyväkäytöksisestä. Silloin on myös helppo syyttää naisia yksin jäämisestään sen sijaan että itse vaivautuisi asialle yhtään mitään tekemään.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Näinhän se oikeasti on mutta se on helppo pedata asia niin ettei mukamas itse kelpaisi vaikka on oikeasti kaukana kiltistä ja hyväkäytöksisestä. Silloin on myös helppo syyttää naisia yksin jäämisestään sen sijaan että itse vaivautuisi asialle yhtään mitään tekemään.🙂.
Juuri noin. On aivan absurdia väittää, että naiset etsisivät jotain jännämiehiä. Ärsyttävä jo terminä.. On totta, että joitain naisia kiehtoo vaaran tunne, mutta samalla tavalla joitain miehiä kiehtoo vaaran tunne. Meitä mahtuu tänne monenlaista tallaajaa, mutta enpä muista esim. yhdenkään ystäväni koskaan haaveilleen mistään jännämiehestä. Kyllä toiveissa korostuu (todellinen) kiltteys, luotettavuus, huumorintaju, fiksuus jne.
Se on vain helppoa syyttää muita, kun ei ole valmis rehellisesti myöntämään, että itsessä olisi kehittämisen tarvetta. Ei meistä kukaan täydellinen ole, mutta jollei pysty edes myöntämään asiaa, käy juuri noin, että syyttävä sormi osoittaa itsestä poispäin.Aletheias kirjoitti:
Juuri noin. On aivan absurdia väittää, että naiset etsisivät jotain jännämiehiä. Ärsyttävä jo terminä.. On totta, että joitain naisia kiehtoo vaaran tunne, mutta samalla tavalla joitain miehiä kiehtoo vaaran tunne. Meitä mahtuu tänne monenlaista tallaajaa, mutta enpä muista esim. yhdenkään ystäväni koskaan haaveilleen mistään jännämiehestä. Kyllä toiveissa korostuu (todellinen) kiltteys, luotettavuus, huumorintaju, fiksuus jne.
Se on vain helppoa syyttää muita, kun ei ole valmis rehellisesti myöntämään, että itsessä olisi kehittämisen tarvetta. Ei meistä kukaan täydellinen ole, mutta jollei pysty edes myöntämään asiaa, käy juuri noin, että syyttävä sormi osoittaa itsestä poispäin.Juuri näin mäkin olen käsittäny ja kokenut että useimmat naiset noita piirteitä oikeasti etsii kumppanissa ja onhan se aivan loogistakin niin. Tietysti kaikki kuitenkin ovat myös yksilöitä ja jokaista kiinnosta ja miellyttää omanlaisensa asiat ja jutut eikä mitään voi kaikkiin yleistää. Mutta yleisesti ottaen nuo piirteet ovat halutuimpia.😊.
Ei ole kukaan täydellinen ja kehittämisen kohteita löytyy jokaisesta ja selkärankaa todellakin pitäisi olla se myöntää ja ymmärtää että voi asialle jotain tehdä mutta kuitenkin pitäisi olla myös itseluottamusta uskoa itseensä. Sitten kun ne molemmat puuttuu niin lopputulos on juuri tuollainen. Ja niinhän sitä sanotaan että kun yhdellä sormella osoittaa niin silloin samalla neljä sormea osoittaa itseensä päin.🙂.Mikkojuhan kirjoitti:
Juuri näin mäkin olen käsittäny ja kokenut että useimmat naiset noita piirteitä oikeasti etsii kumppanissa ja onhan se aivan loogistakin niin. Tietysti kaikki kuitenkin ovat myös yksilöitä ja jokaista kiinnosta ja miellyttää omanlaisensa asiat ja jutut eikä mitään voi kaikkiin yleistää. Mutta yleisesti ottaen nuo piirteet ovat halutuimpia.😊.
Ei ole kukaan täydellinen ja kehittämisen kohteita löytyy jokaisesta ja selkärankaa todellakin pitäisi olla se myöntää ja ymmärtää että voi asialle jotain tehdä mutta kuitenkin pitäisi olla myös itseluottamusta uskoa itseensä. Sitten kun ne molemmat puuttuu niin lopputulos on juuri tuollainen. Ja niinhän sitä sanotaan että kun yhdellä sormella osoittaa niin silloin samalla neljä sormea osoittaa itseensä päin.🙂.On merkillistä, miten kiltteys tarkoittaa joillekin samaa kuin sosiaalisesti kömpelö, ujo, epävarma jne. Myös itsevarma, ulospäinsuuntautunut, määrätietoinen ja kunnianhimoinen ihminen voi olla kiltti. Moni puhuu kilteistä miehistä, kun oikeastaan puhuvat jostain ihan muusta. Kiltteys on positiivinen piirre ihmisessä, kunhan se ei mene liialliseksi niin, että ei enää pidä kiinni omista rajoistaan. Tottakai valtaosa naisista haluaa itselleen kiltin miehen, kuka nyt ilkeää haluaisi?
On helppoa syyttää muita kaikesta, mutta se kertoo ihmisestä itsestään vain sen, ettei ole riittävän kypsä tai ei löydy sitä selkärankaa ottaakseen vastuuta itsestään. Kyllä aikuisen täytyy kyetä tunnustamaan myös omat vikansa ja virheensä. Se on ainoa tapa kehittyä ihmisenä.Aletheias kirjoitti:
On merkillistä, miten kiltteys tarkoittaa joillekin samaa kuin sosiaalisesti kömpelö, ujo, epävarma jne. Myös itsevarma, ulospäinsuuntautunut, määrätietoinen ja kunnianhimoinen ihminen voi olla kiltti. Moni puhuu kilteistä miehistä, kun oikeastaan puhuvat jostain ihan muusta. Kiltteys on positiivinen piirre ihmisessä, kunhan se ei mene liialliseksi niin, että ei enää pidä kiinni omista rajoistaan. Tottakai valtaosa naisista haluaa itselleen kiltin miehen, kuka nyt ilkeää haluaisi?
On helppoa syyttää muita kaikesta, mutta se kertoo ihmisestä itsestään vain sen, ettei ole riittävän kypsä tai ei löydy sitä selkärankaa ottaakseen vastuuta itsestään. Kyllä aikuisen täytyy kyetä tunnustamaan myös omat vikansa ja virheensä. Se on ainoa tapa kehittyä ihmisenä.Kyllä juurikin näin. En olis ite sitä paremmin sanoa.👍😊.
- Anonyymi
Kilttimiehillä on karman velkaa. Mitä jännäilitte edellisessä elämässä.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa🙂
No asiahan ei ollenkaan noin mene niin että ei siitä voi oikeen mitään mieltä olla. Itseasiassa kiltit, kohteliaat ja hyväkäytöksiset miehet on jopa suositumpia todellisuudessa.🙂.
- Anonyymi
Kun haukutte homoja,synnytte seuraavassa elämässä homoiksi. Homot on edellisessä elämässä haukkuneet homoja. Jos mollaatte jännämiehiä olitte edellisessä elämässä sellaisia ja nyt maksatte karman velkaa kun olette kknyhveröitä.. Onko nyt kivaa. Kannattiko. Kannattaako haukkuminen yleensäkkään .viisastukaa.
- Anonyymi
Kun haukutte mustia ja ylistätte valkoista rotua,synnytte mustiksi. Hitlerkin syntyi mustaksi köyhäksi kehitysmaanpijaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun haukutte mustia ja ylistätte valkoista rotua,synnytte mustiksi. Hitlerkin syntyi mustaksi köyhäksi kehitysmaanpijaksi.
Kunhan kerroin.
- Anonyymi
Jos ei juo viinaa baareissa niin ei pääse treffeille naisten kanssa. Kiltti tai ei niin naisiin ei tutustu raittiina.
T- viinamies - Anonyymi
minua ihaxtuttavat tavallazzan tytöt... joku pesäpallo tyttöjen juttukin jännittävä
Ja myös ihastuttavat jotkut kauppa-myhyjä työtkin - Anonyymi
niin minun mielestäni aika monet tytöt ovat aika söpön näköisiä
Vaikka siis ovatkin monesti hassuja ja tyhmiä - Anonyymi
tuollainen voi ollas vähän hassukin.... mutta itse niin jäin tuijottamaan jotain tyttöjen pesäpallopeliä.... oli jännitävä
Kyllä minun mielestäni enemmänkin ne kiltit miehet vetää puoleensa. Eihän se tarkoita sitä että olisi jotenkin tylsä. Jos joku pitää jännämiehistä, niin ehkä hetken aikaa se on ihan kivaa mutta ei siitä mitään vakavaa koidu…
Suru nyt oli ensimmäinen tunne tuosta ensimmäisestä lauseesta. Kuitenkin sanoisin että jos tunne kelpaamattomuudesta pohjaa kiltteyteen niin kannattaa miettiä kanavia joista treffejä etsii. Jos käyttää sovelluksia tai profiileja niin olisko ilmoitusten sisällössä hiomista vai pitäisikö mennä vaikka tanssikursseille. Jos muuten käytät sosiaalista mediaa niin harrastuspohjaisilla sinkkuryhmillä voisi tuoda itseään julki kun yhteistä rajapintaa on jo valmis.
Tuohon toiseen lauseeseen toteaisin että vaikka nykyään mielellään kuljetaan etuoikeuskehä oppikirjana jakamassa ihmisiä syyllisiin ja uhreihin niin noita treffejä kannattaa miettiä kahden ihmisen kohtaamisena. Jännämies saattaa olla vain se ulkoinen kuori tai ympäristön muokkaama tapa toimia.
Oikeastaan hiukan tuohon liittyen oli hesarissa tänään hyvä muistokirjoitus joka voisi olla monesta miehestä. Toivottavasti tämä valaa hieman uskoa tulevaisuuteen.
https://www.hs.fi/muistot/art-2000009578763.html- Anonyymi
miten voit nukkua jos näet unissakin jotain hassuja juttuja tytölistä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448369Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462318Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262162- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811687- 341546
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai16917