Onko palstalla muita mielisairaita?

Tällainen kysymys heräsi mieleen. Itse kun olen avoimesti mielisairas. Niin että onko täällä muita sertifioituja mielisairaita?

110

858

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sellaista kukaan halua täällä huudella.

    • Anonyymi

      Eikä muutenkaan ole varmasti tarvetta diagnoosin kautta ihmistä luokitella.

    • Anonyymi

      Pahainen masennus, ei mitenkään ylitsepääsemätön. Ei Napoleonkompleksia ...ainakaan toistaiseksi 😁. Hirttoköysikin on päässyt kuivahtamaan kun en enää ole muistanut rasvata sitä viikottain...

      • Masennus on kettumainen kaveri. Mutta ainakin siitä voi aina nousta :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Masennus on kettumainen kaveri. Mutta ainakin siitä voi aina nousta :)

        Ei voi aina. Terv. Lääkäri


    • Anonyymi

      Sertifikaatti puuttuu, kun en ole vaivoistani koskaan terveydenhuoltoon valittanut. Kerran olin jo ajankin varannut, mutta peruin sen. Apua olisin muutamaankin otteeseen varmasti tarvinnut.

      Hienoo, kun rohkennet kertoa asiasta. Kuten näkyy, niin näistä halutaan usein vaieta.

      • Montaa tietä voi päästä samaan pisteeseen. Ainakin kannattaa jutella jonkun luotetun henkilön kanssa, jos joskus tuntuu vaikealta. Yksin asioita rätnätessä jää ajatukset herkästi kiertämään kehää.


      • Anonyymi

        Olut, kalja, huimusaine. Et, viina, sauna, terva auttavat, talvisib myös avanto-uinti.


    • Anonyymi

      Miten luokitellaan mielisairaus. Onko se lääkärin diaknoosi? Sellaista ei ole.

      • Hyvä kysymys. Voihan sitä sairas olla ilman diagnoosiakin. En osannut tuota edes ajatella.


      • Anonyymi

        Uskon silti että me kaikki olleen tässä virtuaalimaailmassa mielisairaita jos ja kun ei tajuta elävämme siinä. Tämä ei ole meidän oikea koti. Elämme harhatietoisuudessa. Olemme eksyneet juuristamme. ALKULÄHTEESTÄMME.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon silti että me kaikki olleen tässä virtuaalimaailmassa mielisairaita jos ja kun ei tajuta elävämme siinä. Tämä ei ole meidän oikea koti. Elämme harhatietoisuudessa. Olemme eksyneet juuristamme. ALKULÄHTEESTÄMME.

        otapa iisisti, tuosta ajatusmallista ei ole pitkä matka psykoosiin, anna auringon paistaa ahteriin ja unohda pakkomielteet 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon silti että me kaikki olleen tässä virtuaalimaailmassa mielisairaita jos ja kun ei tajuta elävämme siinä. Tämä ei ole meidän oikea koti. Elämme harhatietoisuudessa. Olemme eksyneet juuristamme. ALKULÄHTEESTÄMME.

        Tässä maailmassa on paljon pahaa. Sotaa. Ne ei lopu ,ne lisääntyy. Olemme eksyneet kauas Jumalasta. Maailman kaikkeuden luojasta. Otimme itsellemme kunnian ja korotimme itsemme Kaikkivaltiaiksi. Kuin kävi?Sitä saamme mitä tilasimme.


    • Lääkäri ei ole diagnosoinut, mutta asun savossa....se riittää. :oD

      • Auts. Pahoitteluni.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Auts. Pahoitteluni.

        No täällä on hyvä olla kaltaisten seurassa. :o)


      • Anonyymi

        No ehkei ihan tuo vielä riitä diagnoosiin mutta se on raskauttava piirre että olet jäänyt sinne :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ehkei ihan tuo vielä riitä diagnoosiin mutta se on raskauttava piirre että olet jäänyt sinne :)

        Se on tää lupsakka ilimapiiri!


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Se on tää lupsakka ilimapiiri!

        Haaskoja immeisiä riittää 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaskoja immeisiä riittää 👍

        Joo, mihin tahhaan katot, on aena haaskoja.. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Se on tää lupsakka ilimapiiri!

        Tiedän yhden savolaisen sanonnan. "Lupsakka kuin lehmän mulkku". Ei vaan ole hajuakaan mitä se tarkoittaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tiedän yhden savolaisen sanonnan. "Lupsakka kuin lehmän mulkku". Ei vaan ole hajuakaan mitä se tarkoittaa.

        Jospa se tarkoittaa juuri muuta kuin lupsakasta...??? Eihän lehmällä ole mulkkua...


      • Disseisback kirjoitti:

        Jospa se tarkoittaa juuri muuta kuin lupsakasta...??? Eihän lehmällä ole mulkkua...

        Sitä minä tässä ihmettelenkin :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sitä minä tässä ihmettelenkin :D

        Varmaan sama kuin sanonta: "rento kuin rautakanki"?


    • Anonyymi

      Ei ole sertifioitu ja pientä pervoutta pidän vain elämää virkistävänä voimavarana, vaikka jotkut kääntää sen sairaudeksi :)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Lasketaanko kylän juoru-henkilöiden sertifikaatit viralliset osioon ?
      Kyssäri.

      • Anteeksi en ihan ymmärtänyt. Siis että jos joku toinen yrittää leimata sinut mielisairaaksi? No sitä ei kyllä lasketa.


    • Anonyymi

      Joskus viilsin. Pahimmillaan hieman pintavuotoa ilmeni. En kadu. Oli rakkaushuolia taustalla. Sanotaan tää nyt ihan suoraan: Silloin jos sellaisia pahoja ajatuksia on, niin se on tavallaan ovi joka on AINA raollaan. Huonoina hetkinä sen äärelle palaa, jos asiat ovat pielessä.

      • Toivottavasti et turvaudu enää viiltelyyn jatkossa. Jos sellainen olo tulee, kannattaa vaikka marssia päivystykseen ja pyytää apua.


      • Anonyymi

        Itsensä vahingoittaminen ei korjaa mitään, tuskan lisäys ei poista itse tuskaa. Masennusta oppii hallitsemaan hyvinkin pitkälle ihan omin voimin. Sudenkuoppiakin pystyy väistelemään, tarvitsee vain oppia tunnistamaan ne ensin.


    • Anonyymi

      Lego mastarz hyvä ohjelma, katsoin tuota oli hauska juttu missä rakensivat autoja ja hyppäytittivät niitä kuka lentääå pisimmälle

      Ja hajoaa lego-palikoiksi ne jutut

    • Minulla on realismikohtauksia.

    • Anonyymi

      "Onko palstalla muita mielisairaita?"

      Likimain kaikki palstalla paitsi minä taitavat olla mielisairaita, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän :)

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Paljastit itsesi. Sinulla on diaknoosi😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit itsesi. Sinulla on diaknoosi😄

        Tiedätkö mikä? Naisen puute. Ja kenen. Minun😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mikä? Naisen puute. Ja kenen. Minun😄

        Harmis on niin koukussa nyt että tästä seuraa vuosisadan rakkaustarina. Harmis on rakastunut.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis on niin koukussa nyt että tästä seuraa vuosisadan rakkaustarina. Harmis on rakastunut.😘

        Seuratkaa palstaa😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuratkaa palstaa😘

        Juhanmushäitä ehkä..😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhanmushäitä ehkä..😘

        Ai nii unohdin kysyä miten olis♥️?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nii unohdin kysyä miten olis♥️?

        Tästä alkaa harmiksen ja kakkiksen vuosisadan rakkaustarina. ( HARMIKSELTA EI KYSYTÄ)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä alkaa harmiksen ja kakkiksen vuosisadan rakkaustarina. ( HARMIKSELTA EI KYSYTÄ)

        Kyllä sinun täytyy nyt tyytyä johonkin palstan mukavaan mieheen, onhan noita, disseä randea, mikkojuhania, palstakamua niin valkkaat niistä :D Minä taas kuulun inhottuihin kiltteihin & kunnollisiin niin ei ole tulevaisuutta, ollaan poliittisestikin ihan eri laidoilla :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinun täytyy nyt tyytyä johonkin palstan mukavaan mieheen, onhan noita, disseä randea, mikkojuhania, palstakamua niin valkkaat niistä :D Minä taas kuulun inhottuihin kiltteihin & kunnollisiin niin ei ole tulevaisuutta, ollaan poliittisestikin ihan eri laidoilla :D

        -harmiseikirj-

        Onko ymmärryksessäsi jotainvikaa? Et ooikein pysty sisäistämäänlukemaasi? SINULTA EI KYSYTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ymmärryksessäsi jotainvikaa? Et ooikein pysty sisäistämäänlukemaasi? SINULTA EI KYSYTÄ!

        Tangoon tarvitaan aina kaksi. Kannattaa mieluummin ottaa joku helposti jallitettava :)

        -harmiseikirj-


      • Hhmmm...vai voisiko se olla niin että se kuka uskoo kaikkien muiden olevan hulluja ja mielisairaita ja itse olevansa ainoa oikeasti selväjärkinen ja terve onkin oikeasti todellisuudessa itse se mielisairas ja hullu.🤔😄.

        Asialle ja tilalle taitaa olla ihan oikeastikin joku todellinen nimi ja diagnoosi jollen nyt hirveesti muista väärin.😉🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinun täytyy nyt tyytyä johonkin palstan mukavaan mieheen, onhan noita, disseä randea, mikkojuhania, palstakamua niin valkkaat niistä :D Minä taas kuulun inhottuihin kiltteihin & kunnollisiin niin ei ole tulevaisuutta, ollaan poliittisestikin ihan eri laidoilla :D

        -harmiseikirj-

        Joko minut lasketaan mukaviin? Voihan kehveli.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Joko minut lasketaan mukaviin? Voihan kehveli.

        Joo, olet menettänyt teräsi. Varmaan lääkkeiden vaikutusta, ne vievät arvostelukyvyn :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olet menettänyt teräsi. Varmaan lääkkeiden vaikutusta, ne vievät arvostelukyvyn :D

        -harmiseikirj-

        Olen nykyään niin tyytyväinen elämään, että ei tarvitse sellaista terää. Haluan vain että kaikilla on hyvä olla ja rauhaa maailmaan.


    • Ei ole mitään mielen sairautta diagnosoitu koskaan. Uupumuksesta olen kärsinyt, mutta en ole sen takia ollut sairauslomalla tai muutoin saanut mitään hoitoa siihen. Terapeutilla kävin joskus tuntemuksistani juttelemassa, mutta turhauduin parin kerran jälkeen ja totesin sen ajanhaaskaukseksi, joten lopetin sen.

      Upeaa, kun puhut asiasta avoimesti. Mielen sairaudet ovat yhteiskunnassamme edelleen tabu, vaikka ne koskettavat niin monia. Jollei omakohtaisesti, niin usein lähimmäisen tai ystävän kautta. Todella huolestuttavaa, miten paljon on viime vuosina leikattu mielenterveyspalveluista. Jokaisen avun tarpeessa olevan pitäisi päästä hoitoon mahdollisimman nopeasti eikä vasta sitten, kun tilanne on jo epätoivoisen huono.

      • No enpä minä kyllä uskalla IRL asiaa myöntää, mutta näin palstalla :)

        Terapeutin valinta on oleellinen. Pitää luonteiden natsata, eikä ensimmäistä vastaan tulevaa kannata napata. Vaan aina kun ei ole mahdollista valita.


      • Palstakamu kirjoitti:

        No enpä minä kyllä uskalla IRL asiaa myöntää, mutta näin palstalla :)

        Terapeutin valinta on oleellinen. Pitää luonteiden natsata, eikä ensimmäistä vastaan tulevaa kannata napata. Vaan aina kun ei ole mahdollista valita.

        Moni ei uskalla/halua asiaa irl kertoa ja se on ihan ymmärrttävää. Mielenterveyteen liitetään edelleen niin paljon ennakkoluuloja ja väärää tietoa, etten ihmettele lainkaan, miksi asiasta mieluummin vaietaan. Sekin on mielestäni rohkeaa, että kerrot asiasta täällä 😊

        Olen muutamien eri terapeuttien luona aikoinaan käynyt, perheneuvolan kautta, työterveydestä jne mutta koin käynnit lähinnä turhiksi, joten päätin lopettaa ja vapauttaa resurssit jollekin, kuka ehkä kokee saavansa sieltä enemmän apua. Se on aivan totta, että luonteiden on natsattava, mutta en koe tällä hetkellä tarvitsevani ulkopuolisen apua, joten en ole edes yrittänyt etsiä löytyisikö jotain sopivampaa henkilöä. Minulle parasta terapiaa tällä hetkellä ovat metsälenkit ja keskustelut ystävien kanssa 🥰


      • Anonyymi

        Kyllä siihen ennalta ehkäisyyn pitäisi osoittaa resursseja, yleensä ihmisen sosiaalinen ja taloudellinen ja perusturva on pahasti vinossa ennen vaikeampia oireita, ja sellainen reagointi on luonnollista kyseisenlaisessa tilanteessa, joka voitaisiin ehkäistä näihin perussyihin puuttumalla. Kun ongelmiin ei puutuva, mutta "autetaan", asiat pitkittyvät ja pahenevat.


      • Aletheias kirjoitti:

        Moni ei uskalla/halua asiaa irl kertoa ja se on ihan ymmärrttävää. Mielenterveyteen liitetään edelleen niin paljon ennakkoluuloja ja väärää tietoa, etten ihmettele lainkaan, miksi asiasta mieluummin vaietaan. Sekin on mielestäni rohkeaa, että kerrot asiasta täällä 😊

        Olen muutamien eri terapeuttien luona aikoinaan käynyt, perheneuvolan kautta, työterveydestä jne mutta koin käynnit lähinnä turhiksi, joten päätin lopettaa ja vapauttaa resurssit jollekin, kuka ehkä kokee saavansa sieltä enemmän apua. Se on aivan totta, että luonteiden on natsattava, mutta en koe tällä hetkellä tarvitsevani ulkopuolisen apua, joten en ole edes yrittänyt etsiä löytyisikö jotain sopivampaa henkilöä. Minulle parasta terapiaa tällä hetkellä ovat metsälenkit ja keskustelut ystävien kanssa 🥰

        Eipä se terapia mikään autuaaksi tekevä ole. Ja joskus siitä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Kukin hoitaa henkistä hyvinvointiaan mikä hyvältä tuntuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siihen ennalta ehkäisyyn pitäisi osoittaa resursseja, yleensä ihmisen sosiaalinen ja taloudellinen ja perusturva on pahasti vinossa ennen vaikeampia oireita, ja sellainen reagointi on luonnollista kyseisenlaisessa tilanteessa, joka voitaisiin ehkäistä näihin perussyihin puuttumalla. Kun ongelmiin ei puutuva, mutta "autetaan", asiat pitkittyvät ja pahenevat.

        Juuri noin. Jokainen meistä kaipaa sitä, että elämän peruspalikat ovat kunnossa. Kun ne alkavat huojua, kasvaa myös riski mielen järkkymiselle. Ei toki aina, joskus psyykkinen sairaus osuu kohdalle hyvistäkin olosuhteista huolimatta, mutta kun ihmisellä on elämän perusta kunnossa, ovat riskit huomattavasti pienemmät sairastua psyykkisesti. Yleensäkin kannatan sitä, että panostetaan kaikessa ennaltaehkäisyyn eikä vasta seurauksien hoitamiseen. Reaktiivinen toimintapa on yleensä se tehottomin tapa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Eipä se terapia mikään autuaaksi tekevä ole. Ja joskus siitä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Kukin hoitaa henkistä hyvinvointiaan mikä hyvältä tuntuu.

        Niinpä. Terapia auttaa monia ja kannatan lämpimästi sitä, että terapiaan pääsisi jokainen sitä kaipaava, mutta mieleen vaikuttaa niin moni muukin asia, ettei kannata jättäytyä vain yhden hoitokeinon varaan.


    • Anonyymi

      Luulen että aloittajaa jo hieman parantaa se että kertoo asiasta. Itsekin kerron läheisille, onneksi pari on. Voimia sinulle. En ole lääkäriin mennyt mutta kun jokin vastoinkäyminen kohtaa, on siinä kyllä h....etti irti. Ahdistaa, eikä asiaa saa mielestä hetkeksikään. Lähden aina liikkumaan, lakkaan syömästä ja nukkumasta. Saan tolkun vasta kun mieltä painavaan asiaan tulee selvyyttä. Jotain luontaistablettia napsin, toki ohjeen mukaan, en tiedä auttaako. Yhden eron aikana diagnosoin kyllä itseni hulluksi, täysin luonteeni vastaiseksi, shokki oli niin kova, meni sekin ohi ja palasin tavalliseen tilaan, jota toki elämässäni on enimmäkseen.

    • Anonyymi

      Kyllä te kaikki olette tiedossa. Ymmärrys varmaan jopa sivupersoonille että lapset on aika... EI. Mutta onneksi olette vtun tyhmiä

      • Sepäs oli rakentava kommentti.


    • Anonyymi

      autoon yleensä tarvitsee moottorin niin joku hiton jättiteho dodgen hellcat-motti

    • Anonyymi

      https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Antipsykoottiset_lääkkeet

      Lue tämä. Jollakin otti niin paljon hermoon, että tämä oli poistettu. Sut on varmaan pumpattu täyteen psyykenlääkkeitä. Lamaannuttaa, ei paranna. Pakonomainen tarve syödä. Aivot kutistuu noista, ja elinaika lyhenee 10v.

      • Anonyymi

        "Aivot kutistuu noista"

        palstakamun kohdalla ehkä toimii toteamus "tyhjästä on paha nyhjästä" :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Jos lääkkeitä ei sairauksiin syötäis, elinaika olis monella jo päättynyt aikaa sitten. Älä ole typerys!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Aivot kutistuu noista"

        palstakamun kohdalla ehkä toimii toteamus "tyhjästä on paha nyhjästä" :D

        -harmiseikirj-

        Kannattaisi vilkaista peiliin.


      • Anonyymi

        Diipadaapa juttuja. Vain otettu lääke auttaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Itse syön ketipinoria ilta-ahdistukseen. Ei enää ahdista iltaisin, se riittää mulle. Iltaopiskelut sujuu sen ansiosta hyvin, saan hyviä arvosanoja. Miksi lääkkeet pitäisi lopettaa pölhöjen s24 tietäjien takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse syön ketipinoria ilta-ahdistukseen. Ei enää ahdista iltaisin, se riittää mulle. Iltaopiskelut sujuu sen ansiosta hyvin, saan hyviä arvosanoja. Miksi lääkkeet pitäisi lopettaa pölhöjen s24 tietäjien takia?

        Ei minkään takia. En välitä siitä, mitä sun aivoille tapahtuu. Jatka vaan. Tämä on varoitus palstakamulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkään takia. En välitä siitä, mitä sun aivoille tapahtuu. Jatka vaan. Tämä on varoitus palstakamulle.

        No olen syönyt ketipinoria vuosia ja aivoille se on tuntunut tekevän vain hyvää, miksi muuten arvosanani olisivat parantuneet. Mutta jos tarkoitat, että tekee sillä tavoin huonoa, että s24- trollin mukaan minusta on tullut "ihan tyhmä, yök", niin sori siitä.


      • Ketipinoria syön kyllä. Oikein hyvä lääke. Auttaa masennukseen ja tulee hyvin uni.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onko muita mielisairazita kuin Meri AAlto

      jotenkin hassuakin jos menet nukkumaan peiton alle ja sitten näet unta että jonkun tytön jalat tuntuvat peiton alla hassuille

    • Täällä!!!

      • Hip hei :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Hip hei :)

        Kaikkihan me ollaan hulluja, tavalla tai toisella, mutta melko harva saa siitä erikseen vielä diplominkin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kaikkihan me ollaan hulluja, tavalla tai toisella, mutta melko harva saa siitä erikseen vielä diplominkin.

        Aivan mahtava näkemys.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Aivan mahtava näkemys.

        NIin, kyllä kai. Mun mielestä vain sellaista ei olekaan kuin täysjärkinen ihminen. Jos kuka tahansa laitetaan viettämään viikko saaressa satunnaisesti valitun 100:n henkilön kanssa, niin vähintään yksi niistä väittää sitä koehenkilöä mielisairaaksi. Ergo, me ollaan kaikki hulluja, kuka milläkin tavalla, mutta harva hankkii siitä itselleen diplomin 😁


    • Anonyymi

      Flagyl lääke tepsii parissa viikossa.

    • Anonyymi

      Kolmen vartin hullu

      Pidän aiwan sairaasti portugalin punaviineistä.

      Mitä hulluuteen tulee, niin jo sellaisen tilan ajatteleminen on rikos kosmoksen syvintä olemusta kohtaan.

      Katsos kun missään ei ole sen enempää järkeä kuin järjettömyyttä.

      😁👌

      • Anonyymi

        Mutta miksi näin?

        No siksi että kaikki on yhteydessä kaikkeen -oli se mitä ja millaista tahansa.

        🎂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi näin?

        No siksi että kaikki on yhteydessä kaikkeen -oli se mitä ja millaista tahansa.

        🎂

        But

        Hulluus on jonkinlainen trendi, jota kaikki eivät osaa seurata = hulluus.

        Mielestäni et ole hullu, vaan tylsä.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        But

        Hulluus on jonkinlainen trendi, jota kaikki eivät osaa seurata = hulluus.

        Mielestäni et ole hullu, vaan tylsä.

        (hirn)

        Mjoo

        Ammattikokki sanoi minulle keittiössä näin:

        ”On aivan vitun sama oletko täällä vai et, kunhan mukanasi on terävä veitsi.”

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        But

        Hulluus on jonkinlainen trendi, jota kaikki eivät osaa seurata = hulluus.

        Mielestäni et ole hullu, vaan tylsä.

        (hirn)

        Minäkö tylsä ? Höh.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minäkö tylsä ? Höh.

        Niin

        Mielestäni olet tylsä.

        Osta jokin teroitin, tai hiero päätäsi rantakiviin.

        😁👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        But

        Hulluus on jonkinlainen trendi, jota kaikki eivät osaa seurata = hulluus.

        Mielestäni et ole hullu, vaan tylsä.

        (hirn)

        Mäelle kiipeily voi olla ihan yhtä kivaa kuin k2:lle kapuilukin. Hulluutta ei myöskään ymmärrä sellainen joka ei ole suoraan kosketuksissa siihen tai itse sairasta sitä. Toisekseen jos sattuu näkemään hulluudessa tai mielenhäiriöissä jotain mystistä, äärimmäistä älykkyyttä tms. niin on väärillä jäljillä. Useimmiten lopputulos on vain rikkinäinen ja lähinnä säälittävä ihmisen kuva. Vaikka mitäpä väliä sillä on...oikeastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäelle kiipeily voi olla ihan yhtä kivaa kuin k2:lle kapuilukin. Hulluutta ei myöskään ymmärrä sellainen joka ei ole suoraan kosketuksissa siihen tai itse sairasta sitä. Toisekseen jos sattuu näkemään hulluudessa tai mielenhäiriöissä jotain mystistä, äärimmäistä älykkyyttä tms. niin on väärillä jäljillä. Useimmiten lopputulos on vain rikkinäinen ja lähinnä säälittävä ihmisen kuva. Vaikka mitäpä väliä sillä on...oikeastaan.

        Ohhoh aika kovaa tekstiä. Lyön kuitenkin kympistä vetoa että olen sinua hullumpi. Ja tykkään olla tylsä. Elämä on ihanaa tylsänä. Seesteistä, rauhallista. Maailmassa on värit. Valot palaa. Aah.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ohhoh aika kovaa tekstiä. Lyön kuitenkin kympistä vetoa että olen sinua hullumpi. Ja tykkään olla tylsä. Elämä on ihanaa tylsänä. Seesteistä, rauhallista. Maailmassa on värit. Valot palaa. Aah.

        "Ja tykkään olla tylsä. Elämä on ihanaa tylsänä. Seesteistä, rauhallista. Maailmassa on värit. Valot palaa. Aah."

        Oih! Olipa hienosti sanottu!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tykkään olla tylsä. Elämä on ihanaa tylsänä. Seesteistä, rauhallista. Maailmassa on värit. Valot palaa. Aah."

        Oih! Olipa hienosti sanottu!

        xLiner

        Mjaa

        Mielestäni ei ollut, mutta huvinsa kullakin.

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tykkään olla tylsä. Elämä on ihanaa tylsänä. Seesteistä, rauhallista. Maailmassa on värit. Valot palaa. Aah."

        Oih! Olipa hienosti sanottu!

        xLiner

        Kiitos :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ohhoh aika kovaa tekstiä. Lyön kuitenkin kympistä vetoa että olen sinua hullumpi. Ja tykkään olla tylsä. Elämä on ihanaa tylsänä. Seesteistä, rauhallista. Maailmassa on värit. Valot palaa. Aah.

        Miten ne valot palaa? Onko niin, että on liikaa valoa, aah, sammuttakaa ne valot, väsyttää liikaa haluan nukkua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne valot palaa? Onko niin, että on liikaa valoa, aah, sammuttakaa ne valot, väsyttää liikaa haluan nukkua?

        Jokainen joka on kohdannut pimeyden tietää mistä puhun.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jokainen joka on kohdannut pimeyden tietää mistä puhun.

        Kunhan kysyin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan kysyin.

        Elä kysy.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Elä kysy.

        Halusit kuitenkin keskustella Naurismäki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halusit kuitenkin keskustella Naurismäki.

        Koska olen kohtelias.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Koska olen kohtelias.

        Vai niin. Sitten olitte kohtelias. En huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Sitten olitte kohtelias. En huomannut.

        Tämä oli nyt tässä. Näkemiin. Voin silti törmätä sinuun palstalla. Sille en voi mitään.

        https://youtu.be/JGbHpwxHeWc


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli nyt tässä. Näkemiin. Voin silti törmätä sinuun palstalla. Sille en voi mitään.

        https://youtu.be/JGbHpwxHeWc

        Aina ilo keskustella. Mehän tullaan jo oikein hyvin juttuun. Tästä se lähtee hanipupuseni. Nähdään taas.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Mielenterveyden häiriöllä tarkoitetaan yleensä mielenterveyden poikkeamista tavanomaisesta sellaisella tavalla, että siitä aiheutuu haittaa itselle tai muille."

      En sanoisi, että kukaan on mielisairas esimerkiksi kerran tai pari tehdyn masennusdiagnoosin takia. Mielenterveyden häiriöistä voi parantua. Sen sijaan esim. skitsofreniasta ei voi parantua, mutta sairastuneen on mahdollista elää hoidettuna aika tavallista normaalia elämää sairaudesta huolimatta.

      • Minulla on sairaus josta ei voi parantua. Mutta se pysyy lääkityksen ansiosta kurissa.


      • Anonyymi

        Uh

        Kuulostaa vaaralliselta.

        Voiko tällaisia ”masennusdiagnooseja” jollain tavalla välttää, vai onko aina laitettava rasti ruutuun, kun näin pyydetään?

        Huolestunut kansalainen

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh

        Kuulostaa vaaralliselta.

        Voiko tällaisia ”masennusdiagnooseja” jollain tavalla välttää, vai onko aina laitettava rasti ruutuun, kun näin pyydetään?

        Huolestunut kansalainen

        (reps)

        Mjoo

        Kyllä näin on. Ei ole mikään mielenterveyden tar se että ei tunne tarvetta testata (testauttaa) itseään 24/7.

        😁👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Kyllä näin on. Ei ole mikään mielenterveyden tar se että ei tunne tarvetta testata (testauttaa) itseään 24/7.

        😁👌

        Siis tae

        😁👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tae

        😁👌

        Nyt kun Disse on viimein päässyt tuosta vammaisesta emojista eroon, olet sinä ottanut sen käyttöön. Mahtavaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Nyt kun Disse on viimein päässyt tuosta vammaisesta emojista eroon, olet sinä ottanut sen käyttöön. Mahtavaa.

        Mjaa

        Ei ole Dissen vika se että olen mielenterveyden suhteen sen rivijäsen.

        😁👌


    • Anonyymi

      Lasketaanko tourette ja ocd?

      • Jaa. En tiedä???


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jaa. En tiedä???

        Molemmat valitettavasti omistan mutta ei oo tietoa onko mielenterveysongelma😂


    • Anonyymi

      Niin muita mielenvikaisias kuin Puoluztusvoimien ja Keskusrikospoliisin ylipääälliköt

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1928
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      413
      1497
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      243
      897
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe