kyselisin että missä vaiheessa kannattaa osallistua viikko kisoihin olen pelannut vain joitain kuukausia
staightissä saan joskus pakan lyötyä aloituksesta loppuun mutta uuden avaus ei vielä oikein onnistu
koska viikko kisoihin?
2
433
Vastaukset
- tuntuu siltä
Mene vaikka viikkokisoihin kattelemaan pelin tasoa ja mieti sitten olisitko kisoissa naurettava pelle vai voisitko jopa osallistua. No ei vaineskaan kukaan ei ole naurettava pelle. Kaikki ovat aloittaneet joskus. Suosittelen viikkokisoihin osallistumista. Se tuo hyvää kokemusta ja jännityskin vähenee kun kisoja alkaa olemaan alla.
- Jelli
Jep. Samaa mieltä edellisen kanssa ja kannattaa tietysti vähän käydä katselemassa pelaajien tasoa. Pääasia kuitenkin, että kisoja alkaa käymään vaikkei alkuun pärjäisikään ja sitä kautta saa mahdollisen kisajännityksen pois ja pientä runtiininomaista peliä tilalle. Kisapelit ovat kuitenkin aivan eri asia kuin normi pelit joita pelailet kavereiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591061- 491049
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2801046- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet86857Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816