Tekeekö palstalaiset jotain muiden vuoksi?

Anonyymi-ap

Tuli mieleen kun perhe kommentoi että olen lihonnut. 175 cm ja 83 kg. Huomaan tietty itsekin, mutta mitä sitten? Edelleen ei ole mitään mahaa ja juosta jaksan myös.

Sellanen 74 kg on ollu yleinen kunto aikasemmin mutta itse olen pitäny sitä rajana jos istuessa tuntuu että vatsa tulee eteen.

Kaikki salimaket voi kertoa kaikkea mutta muiden takia siellä ainakin kovaan kuntoon treenataan. Jos se ei ole ammatti niin miksi tässä rupeaisi kovasti kuntoilemaan. Oikeat läskit erikseen.

Heikki Vilhunen

9

214

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jo on ongelma sinullakin...

Mulla oli 26 kuutiota vettä kellarissa viime talvena, enkä avautunut siitä palstalle... mutta ei tosin ole enää...että olen päässyt ongelmasta ohi jo ilman neuvojakin...

Btw... hyppääs vaa'alle alasti...lähteekö kilo jo pois? 😁

• Anonyymi

Hajosko vesiputki vai nousiko muualta? 😲 Oma uima-allas... Ei ihme että remppailit siellä.

xLiner

• Anonyymi

tepsiläisille sattuu kaikkee kolhoo.

• Anonyymi kirjoitti:

Hajosko vesiputki vai nousiko muualta? 😲 Oma uima-allas... Ei ihme että remppailit siellä.

xLiner

Sekä että...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Sekä että...

Uuh... 😬

Yksi talvi katselin kans yhtä kellarikerrosta, jossa oli ehkä 30-40 cm vettä. Ja alaa oli.. Vesi oli aivan kirkasta, jopa hieman taianomainen näky.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Uuh... 😬

Yksi talvi katselin kans yhtä kellarikerrosta, jossa oli ehkä 30-40 cm vettä. Ja alaa oli.. Vesi oli aivan kirkasta, jopa hieman taianomainen näky.

xLiner

Vuosi sitten tuli taloyhtiöön vesi kellariin ja yli innokas huolto tilas pumppuauton. Ja 500 euroo meni siihen, kun ite oisin sen tyhjänny ilmaseks. Että tylsä tommosia maksaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Uuh... 😬

xLiner

Joo. No ensi keväänä ei ole enää vettä kellarissa, mutta nyt viemäröinti ei ollut vielä valmis.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17864579Z

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Teen paljonkin asioita muiden vuoksi, mutta ulkonäköni muokkaaminen ei kuulu niihin asioihin. Kropan kunnossa pitäminen on itselleni ihan omaan mukavuuteen liittyvä tekijä. Jaksaa ja kykenee ja olo on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1755
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      94
      1289
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      994
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      788
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe