Kemijärven tapahtumarikas kesä

Anonyymi-ap

27

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi! Pahaa aavistamaton avasi linkin luullen kulttuuritapahtumaksi! Oli tosi ikävää itken pahuuttasi. Normaali ihminen ei tuota halua lukea. Ihminen ei ole eläin.

      • Anonyymi

        Ihminen on eläin ja tykkää eläimellisestä seksistä.


    • Anonyymi

      PiIIua ei tulisi käyttää joka päivä. Moni ei tiedä, että hittituotteella on myös kääntöpuoli.

    • Anonyymi

      Ei tekisi pahaa!
      ”Kaikki alueen mökit, majoitustilat, ravintolat ja tapahtumateltat olivat kerrotun mukaan ahkerassa käytössä.”

      • Anonyymi

        Siivoojilla epämieluisa homma puhdistaa kuivuneita eritteitä ja kerätä käytettyjä kortsuja.


      • Anonyymi

        Tuossa olisi ideaa Suomulle toista kuin olla hiljaa. Tiedän että Lapistakin von kymmeniä ihmisiä menneet Himokselle parinvaihto bileisiin. Lapista puuttuu tuollainen harrastepaikka, vaikka kysyntä kasvaa jatkuvasti. Tämä ei ole yksin nuorten harrastus ikähaarukka on 18--80 vuoteen, jos vain mielenkiintoa ja kuntoa riittää.

        Tätä kannattaisi jonkun tarmokkaan poliitikon ottaa asioisi ja Kemijärvestä voitais tehdä Lappiin Himosta vastaava parinvaihtopaikka,.
        Sallassa on jo rykimäviikko kohta ne valtaa tämänkin jos ei pidetä kiirettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa olisi ideaa Suomulle toista kuin olla hiljaa. Tiedän että Lapistakin von kymmeniä ihmisiä menneet Himokselle parinvaihto bileisiin. Lapista puuttuu tuollainen harrastepaikka, vaikka kysyntä kasvaa jatkuvasti. Tämä ei ole yksin nuorten harrastus ikähaarukka on 18--80 vuoteen, jos vain mielenkiintoa ja kuntoa riittää.

        Tätä kannattaisi jonkun tarmokkaan poliitikon ottaa asioisi ja Kemijärvestä voitais tehdä Lappiin Himosta vastaava parinvaihtopaikka,.
        Sallassa on jo rykimäviikko kohta ne valtaa tämänkin jos ei pidetä kiirettä.

        Jotkut osaavat ottaa ilon irti elämästä, toiset osaavat ottaa siitä rahallisen hyödyn. Jos jokainen henkilö jättää 100€ tuleehan siitä jo paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut osaavat ottaa ilon irti elämästä, toiset osaavat ottaa siitä rahallisen hyödyn. Jos jokainen henkilö jättää 100€ tuleehan siitä jo paljon.

        Puhtaana käteen vai? 😜


    • Anonyymi

      Pitäisi olla puuhakas ja hyväkuntoinen mies joka tarttuisi toimeen ja alkaisi hankkeen vetäjäksi. Alta saisi olla kokemusta, Himoksen kaverikin sanoi käyneen neljässä kämpässä toivottelemassa hyviä öitä. Useampaankin olisi ollut tilausta kaipa kunto oli loppunut kesken.
      Kemijärvelläkin olisi majoitustiloja mökkejä/hotelleja. Rahaa tulisi ,eikä pilaantuisi vedet eikä maisemat.

      • Anonyymi

        Eikä vain rahaa vaan myös etelän hetelmien piirakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vain rahaa vaan myös etelän hetelmien piirakkaa.

        Kyllä siellä etelän messuilla käyvät lappilaisetkin pariskunnat, ja avoparit. Pitää kysellä tarvitaanko siihen liittyminen jonkinlaiseen yhdistykseen. Eihän se muutoin toimisi humalaisia ukkoja alkaisi vääntymään juhlija pilaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä etelän messuilla käyvät lappilaisetkin pariskunnat, ja avoparit. Pitää kysellä tarvitaanko siihen liittyminen jonkinlaiseen yhdistykseen. Eihän se muutoin toimisi humalaisia ukkoja alkaisi vääntymään juhlija pilaamaan.

        Kemijärveltäkin voisi kysellä olisiko lähtijöitä, vaikka pikku bussillinen. Jos Salla. Savukoski, ja Pelkosenniemeltä kerättäisiin lisäksi voisi jo isommalla autolla lähteä. Varmaan ei yksin miesporukalla pitää olla naisia yhtä paljon eihän se muutoin vaihtokauppa käy.


    • Anonyymi

      Huh huh ja voi nenä. Entinen vaimo vei rahat lompakosta ja viimeisetkin tipat kasseista. Se oli niin kauheaa NEGAA mutta nyt olen vapaa ja kassit täynnä tavaraa. Ladankin sain myötyä ja kihlattua uuden upean kauniin naisen. Kiitos kiitoOosSs.

      • Anonyymi

        Miksi matkit, oikea lopetti jo kirjoittamisen kiusaamisen takia pahat siat tuhosi hänen kirjoittamisen siat HUS sika metsään paskasikoja oikein tosi matkijoita hän ei kuitenkaan enää juo hän nauttii kesästä ja palveluiden hyvyydestä kiitos, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi matkit, oikea lopetti jo kirjoittamisen kiusaamisen takia pahat siat tuhosi hänen kirjoittamisen siat HUS sika metsään paskasikoja oikein tosi matkijoita hän ei kuitenkaan enää juo hän nauttii kesästä ja palveluiden hyvyydestä kiitos, kiitos!

        On ymmärrettävä ja annettava kaikkien kukkien kukkia. On sairaita ihmisiä jotka eivät apua pyydä eivät sitä saa. Joillakin ihmisillä on vain tarve kiusata toisia. Olen tähän puuttunut aiemminkin. Tämä sama on ollut usein asialla. Varmasti ei asiat ole hyvin hänelläkään, kumpa hakisi apua ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ymmärrettävä ja annettava kaikkien kukkien kukkia. On sairaita ihmisiä jotka eivät apua pyydä eivät sitä saa. Joillakin ihmisillä on vain tarve kiusata toisia. Olen tähän puuttunut aiemminkin. Tämä sama on ollut usein asialla. Varmasti ei asiat ole hyvin hänelläkään, kumpa hakisi apua ajoissa.

        Kukahan täällä matkii ketä vai onko kyseessä yksi ja sama henkilö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan täällä matkii ketä vai onko kyseessä yksi ja sama henkilö?

        Pitäs oikeasti opettaa antinegaraukan kiusaaminen. Antakaa hänen kirjoittaa omia juttujansa. Jos ne ärsyttää, niin älä kirjoita mitään sinne vastauksena vaan ohita.


    • Anonyymi

      Huh huh ja voi pojat. Nykyinen puoliso on hermafrodiitti, joten sain kaikki samassa paketissa. Onnen Kemijärvi <3

    • Anonyymi

      Olisipa hienoa saada Kemijärvelle tuollainen lihafestari, jossa syödään ja taputellaan ehtaa lihaa. Ei kasvissyöjille tai kukkahattutädeille.

    • Anonyymi

      Lapinlääniin kaivattaisi noita erikoistapahtumia. Lappilaiselle luonteelle olisi henkistä koulutusta, suu pitäisi pitää kiinni vaikka naapurin näkisi haastavassa työssä. Sieltä ei kuulemma juorut pääse liikkeelle, koska itse istuu samassa veneessä.

    • Anonyymi

      Lyhyttä helmaa on kyllä näkynyt, jopa ilman helmaa 😝

    • Anonyymi

      Kunnon makkaratankoa pieneen ja tiukkaan piirakkaan.

      • Anonyymi

        Nyt kannattaisi unelmat jättää ja alkaa tosi toimiin. Ei kannata höpistä turhia minä ainakin alan hommaamaan asioita kuntoon ja olen seuraavissa juhlissa paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaisi unelmat jättää ja alkaa tosi toimiin. Ei kannata höpistä turhia minä ainakin alan hommaamaan asioita kuntoon ja olen seuraavissa juhlissa paikalla.

        Seuraavissa juhlissa juhlakalut esillä 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavissa juhlissa juhlakalut esillä 😆

        Itken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itken

        Nauran


    • Anonyymi

      Noh, seksi on luonnollista ja terveen ihmisen merkki. En ymmärrä näitä moraalisaarnaajia kun asiassa ei ole mitään pahaa. Paheksujilla taitaa olla päänupissa jotain vialla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe