Seksityö - Duunia siinä missä mikä tahansa duuni vai...?

651

6796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoinen tarina. Erityisesti nuo haastattelupätkät antavat mielikuvan hyvin persoonallisesta luonteesta nuorella naisella.

Hyvin hän toteaa, että jos nuori aikoo jollekin "tietylle alalle" töihin, hänen ei kannata tehdä seksityötä.

Minulle jää täti-ihmisenä ne tyypilliset kaksi vastaamattomaksi jäänyttä kysymystä:
      Miten hänen vanhempansa suhtautuvat tyttären työhön ja miten hänen tuleva miesystävä/puoliso suhtautuu hänen työhistoriaansa, ellei sellainen löydy asiakkaista? 🤔

Toivottavasti tyttö saa opintonsa hyvin hoidettua ja pysyy terveenä sekä turvassa 👍

• Joo, oli kyllä hyvin persoonallinen ja hämmästyttävän kypsän oloinen 24:ksi. Fiksuja ajatuksia alasta ja sen epäkohdista, nyt siis nimenomaan Suomessa.

Mä haluaisin tutustua tuohon neitiin ja saada paremman käsityksen siitä mitä mielessään liikkuu ja juuri vastauksia noihin sunkin kysymyksiin. Mua kauheasti kiinnostaa nää uuden sukupolven seksiammattilaiset jotka ovat valinneet ton duunin saadakseen elantonsa helpommalla ja ovat sinut sen kanssa, ymmärtävät kyseisen duunin realiteetit yms.

Jep, samaa toivon että pysyy turvassa ja saa opintonsa kunnialla hoidettua, on sitten pohjaa elannon hankkimiselle perinteisemmin keinoin kun ikä mahdollisesti alkaa hankaloittaa nykyisen ammatin harjoittamista ❤️

• Anonyymi

Mua jaksaa aina ihmetyttää, että miksi joku pohtii mitä vanhemmat ovat asiasta mieltä. Mitä se niille vanhemmille kuuluu? Mitä vanhemmille kuullu lapsensa seksuaalisuus ja mitne hän sitä harjoittaa tai ilmentää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua jaksaa aina ihmetyttää, että miksi joku pohtii mitä vanhemmat ovat asiasta mieltä. Mitä se niille vanhemmille kuuluu? Mitä vanhemmille kuullu lapsensa seksuaalisuus ja mitne hän sitä harjoittaa tai ilmentää?

No niinpä. Pohtivatko ihmiset useinkin muissa tapauksissa, että mitä mieltä vanhemmat nyt ovat tuosta. Mitä mieltä vanhempasi ovat seksiasennoistasi. Mitä mieltä vanhempasi ovat siitä kuinka usein harrastat seksiä. Mitä mieltä vanhempasi ovat siitä kenen kanssa harrastat seksiä. jne jne jne. Kenen vanhemmat ylipäänsä pohtivat sitä millainen heidän lapsensa seksielämä on?

• Anonyymi kirjoitti:

En minä haluakaan tietää kuinka lapseni ilmentävät seksuaalisuuttaan seurustelukumppaneittensa kanssa tai millaista seksiä he harrastavat yksityiselämässään.
        Sen sijaan, minua kyllä kiinnostaa millaista työtä he ovat opintojensa ohella tehneet.

Jos tyttäreni olisi ilmaissut halunsa tehdä seksityötä, olisin satavarmasti torpannut sen idean, vaikka kuinka hän on täysi-ikäinen.

Veikkaan, että sinulla ei ole omia lapsia.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

En minä haluakaan tietää kuinka lapseni ilmentävät seksuaalisuuttaan seurustelukumppaneittensa kanssa tai millaista seksiä he harrastavat yksityiselämässään.
        Sen sijaan, minua kyllä kiinnostaa millaista työtä he ovat opintojensa ohella tehneet.

Jos tyttäreni olisi ilmaissut halunsa tehdä seksityötä, olisin satavarmasti torpannut sen idean, vaikka kuinka hän on täysi-ikäinen.

Mikä kuvittelet olevasi määräämään aikuisen elämästä? Hänhän vetää sua vielä turpaan jotta osaat kasvaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä kuvittelet olevasi määräämään aikuisen elämästä? Hänhän vetää sua vielä turpaan jotta osaat kasvaa!

Minä olen lasteni äiti.
        Siksi.

• Anonyymi

Tässä myös täti -ihminen.

Kyllä ne vanhemmat myös sitä häpeää, jos lapsi on työtön, tai vaan siivooja tai kaupan kassa.

Ei enää ole välttämättä tuota kuviota, että jossain vaiheessa etsitään mies ja tehdään lapset. Sinkkuilu voi jatkua hautaan asti.

Minä kamaloin sitä, että tuo joutuu harrastamaan seksiä vastenmielisten, vanhojen ja rumien miesten kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne vanhemmat myös sitä häpeää, jos lapsi on työtön, tai vaan siivooja tai kaupan kassa.

Ei enää ole välttämättä tuota kuviota, että jossain vaiheessa etsitään mies ja tehdään lapset. Sinkkuilu voi jatkua hautaan asti.

Minä kamaloin sitä, että tuo joutuu harrastamaan seksiä vastenmielisten, vanhojen ja rumien miesten kanssa.

Täällä palstalla joku muukin "kamaloi" 😉

Minä olen työskennellyt opiskeluaikana kaupan kassana ja tytär mm. siivosi Särkänniemen ravintoloita parina kesänä. Ne ovat kovaa työtä, mitä minä kyllä arvostan.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Vaikka miten torppaat, tyttäreri tekee täsmälleen kuten hän itse haluaa, eikös?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Joo, oli kyllä hyvin persoonallinen ja hämmästyttävän kypsän oloinen 24:ksi. Fiksuja ajatuksia alasta ja sen epäkohdista, nyt siis nimenomaan Suomessa.

Mä haluaisin tutustua tuohon neitiin ja saada paremman käsityksen siitä mitä mielessään liikkuu ja juuri vastauksia noihin sunkin kysymyksiin. Mua kauheasti kiinnostaa nää uuden sukupolven seksiammattilaiset jotka ovat valinneet ton duunin saadakseen elantonsa helpommalla ja ovat sinut sen kanssa, ymmärtävät kyseisen duunin realiteetit yms.

Jep, samaa toivon että pysyy turvassa ja saa opintonsa kunnialla hoidettua, on sitten pohjaa elannon hankkimiselle perinteisemmin keinoin kun ikä mahdollisesti alkaa hankaloittaa nykyisen ammatin harjoittamista ❤️

Juu, kyllä mäkin haluaisin tutustua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Hän on vähintään yhtä kovapäinen kuin äitinsäkin 😂
        Onneksi hän halusi opiskella opettajaksi ja valmistuikin juuri ja sai työpaikan 🙏❤️

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Onneksi hän halusi opiskella opettajaksi ja valmistuikin juuri ja sai työpaikan 🙏❤️

Etkö ole antanut hyväksyntää tyttären poikaystävälle,vähän niin kuin leima autokatsastuksessa?

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole antanut hyväksyntää tyttären poikaystävälle,vähän niin kuin leima autokatsastuksessa?

Yritän olla puuttumatta lasteni parisuhdeasioihin. Niissä jokaisen täytyy itse tehdä omat valintansa tai omat virheensä ja oppia niistä.

• Vanhemman mielipiteeseen en osaa antaa kyllä kommenttia mutta jos ite pitäis miettiä miesystävän/puolison asemassa niin henkilökohtaisesti ei häiritsisi työhistoria eikä aivan välttämättä edes aktiivinen ammatin harjoittaminen jos hän sitä todella itse haluaisi tehdä ja se hänelle tosi tärkeää olisi sekä sen miksi sitä tarvitsisi tehdä osaisi hyvin ja järkevästi perustella ja asiasta aina avoimesti keskusteltaisiin ja siitä miltä se milloinkin kummastakin tuntuu ja ne tunteet myös huomioon otettaisiin. Näin ainakin nyt kuvittelisin mutta sittenhän kun asia olisi konkreettista niin ehkä vois tuntua erilaiseltakin on vaikea sanoo kun ei oo kokemusta sellaisesta tilanteesta.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai ole pakko jos ei halua. Toisaalta kyllä olisi hienoa, jos vanhoille ja rumille miehillekin kauniit nuoret nainen voisivat antaa. Hehän juuri eniten tarvitsevat ja ovat siitä hyvin kiitollisia ja onnellisia

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Teille siivoaminen oli väliaikaista. Minä tein sitä 10v. Siivoojat ovat alinta kastia. Sitä osaa tehdä kuka tahansa, jos fysiikka kestää.

• Anonyymi

Maailman vanhin ammatti. Mitä siihen lisäämään.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Täällä palstalla joku muukin "kamaloi" 😉

Minä olen työskennellyt opiskeluaikana kaupan kassana ja tytär mm. siivosi Särkänniemen ravintoloita parina kesänä. Ne ovat kovaa työtä, mitä minä kyllä arvostan.

Tässä toinen täti-ihminen, tosin äiti myös. Arvostan siivoustyötä, kaupan kassan työtä, hampurilaisravintolan työtä, kaikkea oikeaa työtä. Itsensä myymistä en laske oikeisiin töihin, en myöskään "somevaikuttajan" ammattia tai muuta epämääräistä älytöntä työtä mitä täällä netissä voi tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teille siivoaminen oli väliaikaista. Minä tein sitä 10v. Siivoojat ovat alinta kastia. Sitä osaa tehdä kuka tahansa, jos fysiikka kestää.

Omasta kastiajattelusta vain kiinni tuo.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli meille vain väliaikaista, mutta se ei vähennä sitä, että arvostan siivoajien työtä.

Työ on fyysisesti raskasta ja esimerkiksi yksi tuttavani tekee päivän tuntinsa osin aamulla ja osin iltapäivällä (siis samana päivänä ja useita tunteja näiden työtuntien välillä), joten hän on todellisuudessa koko päivän kiinni työssä. Koen senkin perheelliselle tosi rasittavana, kun kaikkien muiden tuttavieni palkkatöissä yhden päivän työtunnit tehdään aina putkeen, on niitä sitten enemmän tai vähemmän. (Tähän en siis laske mukaan yrittäjiä) - Siivoojat ovat juuri niitä ammattiryhmiä, joiden työ huomataan parhaiten silloin, kun sitä ei ole suoritettu.. - Valitettavasti niin siivoajien kuin esimerkiksi hoitajienkin työtä kyllä arvostetaan, mutta se arvostus ei näy tilinauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Pohtivatko ihmiset useinkin muissa tapauksissa, että mitä mieltä vanhemmat nyt ovat tuosta. Mitä mieltä vanhempasi ovat seksiasennoistasi. Mitä mieltä vanhempasi ovat siitä kuinka usein harrastat seksiä. Mitä mieltä vanhempasi ovat siitä kenen kanssa harrastat seksiä. jne jne jne. Kenen vanhemmat ylipäänsä pohtivat sitä millainen heidän lapsensa seksielämä on?

Näinpä. Sitten on tämä klassinen eli mitä tuleva miesystävä/kumppani tulee tulevaisuudessa ajattelemaan ja onko vaikeatakin löytää seurustelusuhde.

Ensinnäkin monet varatut ja jopa naimissa olevat tekevät tuota työtä ja toiset jopa yhdessä jollain tapaa. Toisekseen mitä sillä on väliä jos tuleva mies/kumppani ei tykkää. Silloin ei hän ole sen vaivan arvoinen, että pitäisi seurustella. Yhtä hyvin se asia voi olla mikä tahansa muu juttu esim. henkilö ei pidä samasta harrastuksesta, jostain luonteenpiirteestä jne. Jos ei hyväksy eikä tykkää sellaisenaan niin sellaisen kanssa ei kannata seurustella edes tai edea aloittaa ylipäätään mitään seurustelua.

Sitten tämä. Mitä tulevat lapsesi tykkäävät. Kaikki eivät edes hanki lapsia.

Tai tämä. Joo se lopettaa sitten heti kun alkaa seurustelemaan. Heh heh. Moni seurusteleva tekee todellakin tuota työtä.

Tai tämä. Nykyaikana tietoisesti valitaan tämä työ. Aivan varmasti myös ennen vanhaankin osa on valinnut kyseisen työn ihan omasta vapaasta halustaan.

Sitten ikä. Ei se haluttavuus ja kysyntä siihen ikään lopu. Asennekysymys. Toiset asiakkaat tykkää nuoremmista ja toiset vanhemmista. Nuorille aikuisille on erilainen asiakaskunta kuin vanhemmille naisille. Osa tuntee viehtymystä nuorenpiin, osa vanhempiin naisiin. Olihan siitä taannoin tv:ssä dokkari kun sisarukset olivat molemmat eläkeikään asti tehneet omasta vapaasta tahdostaan seksityötä ja asiakkaita on riittänyt. Sitäpaitsi ei maksava asiakaskunta koskaan lopu. Aina tulee uusia asiakkaita ja vanhoja poistuu. Ja jos asiakkaat loppuisivatkin niin koko muu maailma on avoinna ja paaaaljon enemmän asiakkaita. Tuo työ ei lopu Suomen rajojen sisäpuolelle jos ei itse halua.

Eikä se opiskeltava ammatti takaa sitä, että henkilö lopettaa työnsä seksialalla. Osa jatkaa samaa työtä omasta vapaasta tahdostaan vaikka onkin opiskelut saanut valmiiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikohan olisi hävettävämpää joko äiti köyhä siivooja/työtön vai rikas prostituoitu. Ainakin jälkimmäisessä lapsi aivan varmasti tulee nauttimaan äitinsä kovasta palkasta tavalla tai toisella.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Opettajilla ei kovin kovat palkat ole, suurin osa määräaikaisuuksia, joillakin jopa ketjutettuna vuosikymmeniä. Asuvat samoissa taloissa kuin työttömät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailman vanhin ammatti. Mitä siihen lisäämään.

Ilmeisesti toiseksi vanhin kalastajan ammatin jälkeen jos tarkkoja ollaan:)

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minä olen lasteni äiti.
        Siksi.

Ei kaikilla kestä nuppi kauan seksi työtä

Siinä tulee ahneeksi sitten väsyy tinkaajiin

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Jos muuten kiinnostaa enemmän, niin katsoppa ilmoitukset: http://www.panemua.net

Ei ole tarpeen, yhteystiedot on jo katsottuna, täytynee ihan mielenkiinnosta kysyä paljonko maksaa kahvittelu aiheen tiimoilta kun olen utelias ja tietenkään ammattilainen ei kahville ilmaiseksi lähde, se on selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä toinen täti-ihminen, tosin äiti myös. Arvostan siivoustyötä, kaupan kassan työtä, hampurilaisravintolan työtä, kaikkea oikeaa työtä. Itsensä myymistä en laske oikeisiin töihin, en myöskään "somevaikuttajan" ammattia tai muuta epämääräistä älytöntä työtä mitä täällä netissä voi tehdä.

Sote johtaja 10 000 e ja 100 000 e tuösuhfesuto
        Mitään ei tarvii tehdä

• Anonyymi

Joo, oli kyllä hyvin persoonallinen ja hämmästyttävän kypsän oloinen 24:ksi. Fiksuja ajatuksia alasta ja sen epäkohdista, nyt siis nimenomaan Suomessa.

"ymmärtävät kyseisen duunin realiteetit yms."

Eivät välttämättä ymmärrä. Ja ovat sitten ihan samanlaisia kuin me muutkin naiset. Maagisia. Joten toivon heille siunausta ja kaikkea hyvää sekä universumin vilpittömien sielujen suojelijoiden läsnäoloa mm. teidän kanssanne ja missä ikinä vaikuttavatkaan. 🙏

• Anonyymi kirjoitti:

"ymmärtävät kyseisen duunin realiteetit yms."

Eivät välttämättä ymmärrä. Ja ovat sitten ihan samanlaisia kuin me muutkin naiset. Maagisia. Joten toivon heille siunausta ja kaikkea hyvää sekä universumin vilpittömien sielujen suojelijoiden läsnäoloa mm. teidän kanssanne ja missä ikinä vaikuttavatkaan. 🙏

Uskoisin, että jos ihminen on tehnyt seksityötä muutaman vuoden, ne realiteetit alkavat olemaan aika hyvin selvillä, niin hyvässä kuin pahassakin. Toki sekä hyvän että pahan ääripäät tulevat selville vain hyvin harvoille, mutta ketä kiinnostaa ne ääripäiden 1%, kun siinä välissä on 98% joka käytännössä kattaa useimmiten ja useimmille koko sen seksityöuran?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Yritän olla puuttumatta lasteni parisuhdeasioihin. Niissä jokaisen täytyy itse tehdä omat valintansa tai omat virheensä ja oppia niistä.

Xena, älä välitä, miehet (lue sedät) eivät tule koskaan ymmärtämään äidinrakkautta. Mutta tämän fiksuna tiedätkin. Onneksi sentään jotkut ymmärtävät murusen siitä tullessaan isiksi. T. 2-vuotiaan omapäisen tytön opeäiti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Sitten on tämä klassinen eli mitä tuleva miesystävä/kumppani tulee tulevaisuudessa ajattelemaan ja onko vaikeatakin löytää seurustelusuhde.

Ensinnäkin monet varatut ja jopa naimissa olevat tekevät tuota työtä ja toiset jopa yhdessä jollain tapaa. Toisekseen mitä sillä on väliä jos tuleva mies/kumppani ei tykkää. Silloin ei hän ole sen vaivan arvoinen, että pitäisi seurustella. Yhtä hyvin se asia voi olla mikä tahansa muu juttu esim. henkilö ei pidä samasta harrastuksesta, jostain luonteenpiirteestä jne. Jos ei hyväksy eikä tykkää sellaisenaan niin sellaisen kanssa ei kannata seurustella edes tai edea aloittaa ylipäätään mitään seurustelua.

Sitten tämä. Mitä tulevat lapsesi tykkäävät. Kaikki eivät edes hanki lapsia.

Tai tämä. Joo se lopettaa sitten heti kun alkaa seurustelemaan. Heh heh. Moni seurusteleva tekee todellakin tuota työtä.

Tai tämä. Nykyaikana tietoisesti valitaan tämä työ. Aivan varmasti myös ennen vanhaankin osa on valinnut kyseisen työn ihan omasta vapaasta halustaan.

Sitten ikä. Ei se haluttavuus ja kysyntä siihen ikään lopu. Asennekysymys. Toiset asiakkaat tykkää nuoremmista ja toiset vanhemmista. Nuorille aikuisille on erilainen asiakaskunta kuin vanhemmille naisille. Osa tuntee viehtymystä nuorenpiin, osa vanhempiin naisiin. Olihan siitä taannoin tv:ssä dokkari kun sisarukset olivat molemmat eläkeikään asti tehneet omasta vapaasta tahdostaan seksityötä ja asiakkaita on riittänyt. Sitäpaitsi ei maksava asiakaskunta koskaan lopu. Aina tulee uusia asiakkaita ja vanhoja poistuu. Ja jos asiakkaat loppuisivatkin niin koko muu maailma on avoinna ja paaaaljon enemmän asiakkaita. Tuo työ ei lopu Suomen rajojen sisäpuolelle jos ei itse halua.

Eikä se opiskeltava ammatti takaa sitä, että henkilö lopettaa työnsä seksialalla. Osa jatkaa samaa työtä omasta vapaasta tahdostaan vaikka onkin opiskelut saanut valmiiksi.

Monen alan työthän voi myös varsin hyvin yhdistää seksityöhön. Eikö tuonkin jutun nainen ollut jotenkin liittänyt seksityöt siihen mitä oli opintojensa aikana tutkinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän on rouvan oma ammatti kun on vara arvostella rehellisiä ammatteja jotka vaikuttavat meidän jokaisen päivittäiseen elämänlaatuun....ettei vaan edustusrouva

• Anonyymi kirjoitti:

Xena, älä välitä, miehet (lue sedät) eivät tule koskaan ymmärtämään äidinrakkautta. Mutta tämän fiksuna tiedätkin. Onneksi sentään jotkut ymmärtävät murusen siitä tullessaan isiksi. T. 2-vuotiaan omapäisen tytön opeäiti

Enhän toki. Se on jotakin, minkä syvyyttä ei oikein aina itsekään ymmärrä. - Silloin se vähän ärsytti, kun itse täytin 30 ja tuntui siltä, että oma äitini pitää minua ihan lapsena, joka en osaa pitää huolta omista lapsistani, vaan minua pitää neuvoa joka asiassa.. Nyt alan jo ymmärtää hitusen siitä, vaikkei minulla vielä olekaan lapsenlapsia ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonot vanhemmat ehkä häpeää.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Enhän toki. Se on jotakin, minkä syvyyttä ei oikein aina itsekään ymmärrä. - Silloin se vähän ärsytti, kun itse täytin 30 ja tuntui siltä, että oma äitini pitää minua ihan lapsena, joka en osaa pitää huolta omista lapsistani, vaan minua pitää neuvoa joka asiassa.. Nyt alan jo ymmärtää hitusen siitä, vaikkei minulla vielä olekaan lapsenlapsia ❤️

Hahha, sellainen tää circle of life on, ite olen tossa iässä, mutta äitini nyt on myös sellainen pässinpää, että olen tottunut hänen suoriin näkemyksiinsä. Ja juu, kyllä sitä nykyään ymmärtää, mitä ei aiemmin äitiydestä ymmärtänyt - äitini joitain mielipiteitä jne. paremmin. Ehkä ihmiskunta pystyy vain tiettyyn pisteeseen saakka? Aina sitä yrittää sukupolvi toisensa jälkeen hölmöläisenä kantaa säkillä valoa ikkunattomaan mökkiin ja yllättyy joka kerta yhtä paljon kun ei hitto pieleen meni taas. :D mut ne jotka on täysin tyytyväisiä omaan suoritukseensa ei kyllä sitten paini samassa sarjassa lainkaan meikäläisen kanssa.. Harmi kyllä.. fiksuja kun toisinaan ovat hekin. Mihin pystyisivätkään, jos ajattelisivat laatikon ulkopuolelta. Valoisaa kesänalkua!

• Anonyymi kirjoitti:

Hahha, sellainen tää circle of life on, ite olen tossa iässä, mutta äitini nyt on myös sellainen pässinpää, että olen tottunut hänen suoriin näkemyksiinsä. Ja juu, kyllä sitä nykyään ymmärtää, mitä ei aiemmin äitiydestä ymmärtänyt - äitini joitain mielipiteitä jne. paremmin. Ehkä ihmiskunta pystyy vain tiettyyn pisteeseen saakka? Aina sitä yrittää sukupolvi toisensa jälkeen hölmöläisenä kantaa säkillä valoa ikkunattomaan mökkiin ja yllättyy joka kerta yhtä paljon kun ei hitto pieleen meni taas. :D mut ne jotka on täysin tyytyväisiä omaan suoritukseensa ei kyllä sitten paini samassa sarjassa lainkaan meikäläisen kanssa.. Harmi kyllä.. fiksuja kun toisinaan ovat hekin. Mihin pystyisivätkään, jos ajattelisivat laatikon ulkopuolelta. Valoisaa kesänalkua!

Kiitos samoin sinulle 😄
        Ja ihania hetkiä pikkuisen kanssa ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm.....minun lapset (tytöt) on nyt 16v ja 19v ja joskus tulee mieleen, että milloinkahan alkaa ne jutut ja pojat kiinnostaa niin paljon, että ....

Aihe on isälle vaikea, kun muistaa millainen oli itse 16v - (kauheaa edes myöntää, panohalut oli ihan kauheat ja sitä tehtiin missä tahansa, linja-autossa, lukitsemattomassa huoneessa keskellä päivää, kun porukat olivat kotona (isolla riskillä)

Siksi vähän pelottaa, ettei satu poikaystäväksi minunlaista seksipetoa, joka on koko ajan vonkaamassa piparia.

Toisaalta, tytöillä ei ole vielä poikaystäviä ollut - mutta huolettaa silti. Tuntuu, että ovat vielä lapsia, ei kypsiä todellakaan mihinkään seksihommiin.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minä olen lasteni äiti.
        Siksi.

Valitettavasti vaan aikuista ihmistä ei voi edes oma äiti käskeä. Jokainen tekee itse päätöksensä. Mikäli joku haluaa hankkia rahaa seksin myynnillä, niin hän hankkii sitä. Mikäli ei joku sitä hyväksy, niin sit ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et laske, mutta aika moni laskee. Todennäköisesti iso osa näistä somevaikuttajista tienaa kuukaudessa enemmän kuin sinä. Vaikka ei se raha noista hommista helpolla tule. Kuvaat ensin videomateriaalia ehkä kymmeniä tunteja, alat tästä editoimaan tietyn mittaista videota, niin kappas vaan voikin olla mennyt 12 tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on välittävät vanhemmat, niin kyllä se kuuluu. Kuuluu vähän kaikki asiat. Jokainen tekee kyllä omat valintansa. Tiedätkö mitä? Sinulla ei ole lapsia, mutta vanhemmuus ei lopu kuin seinään, kun lapsi täyttää 18v. Se vanhemmuus loppuu vasta hautaan (siis vanhemmat kuolee). Jos joskus saat lapsia, huomaat tämän itse. Tuskinpa yksikään vanhempi toivoo lapsestaan huoraa. Niin se vaan menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensileima 4vuotinen ja seuraavat joka toinen vuotiset kyseistämättä,kuuluuko tämä autoilu harrastuksen -vaiko julkisen- taikka yksityisen työnkuvan piiriin ja pääoma- vaiko tulo-ja alv-verotuksen pariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sote johtaja 10 000 e ja 100 000 e tuösuhfesuto
        Mitään ei tarvii tehdä

Onpa tämä maailma kummallinen kun toiset maksun edestä istuvat ja toiset naivat.Ja toiset rikastuvat ja toiset köyhtyvät eikä kaikille riitä taas mikään.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kuka vanhempi toivoisi että heidän tyttärensä alkaisi tienaamaan rahaa seksillä. Ja sitten miehet jotka ovat” asiakkaana”, mutta samat miehet eivät hyväksyisi oman tyttärensä seksityötä.
        Sitten kun tälläinen mies on valmis hyväksymään vaimonsa, äitinsä, tyttärensä ja sisarensa alkamaan seksi työläiseksi, niin vois hieman ajatetella.
        Sillä nämäkin tytöt ovat jonkun lapsia, sisaria ja tyttöystäviä , niin että miesten haluthan ne tässäkin asiassa ovat pääasia. Viis välittävät jonkun toisen ihmisen tyttären tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on niinkin että nämä miehet halveksivat sisimmässään näitä seksityö,äitiä, mutta halut on niin suuret että silti mennään sen luokse. Ja töissä sitten naureskelevat toisille ja matkivat työn ääntelyä ja tapaa harrastaa seksiä
        Niin että maine menee näiden asioiden kanssa. Elämän arvot ovat hieman toisenlaiset.
        Usein nämä miehet ovat pienten lasten isiä , joten siinä vaimoa vedetään linssiiin ja vielä maksetaan siitä

• Anonyymi

Perinteisin keinoin? Kalastaja on vanhin ammatti ja prostituutio toiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se varmaan on ! Kummassakin toimenkuvassa HAISEE VAHVASTI KALALTA ! YÖÖöööööööök !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai ole pakko jos ei halua. Toisaalta kyllä olisi hienoa, jos vanhoille ja rumille miehillekin kauniit nuoret nainen voisivat antaa. Hehän juuri eniten tarvitsevat ja ovat siitä hyvin kiitollisia ja onnellisia

Taas ajethan miesten etuja, kylhän vanaha rumah nainenkhin tarttis iloja saata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui metsästäjä ja varas. Metsästäjiä on ehkä ollut pidempään kuin kalastajia. Myös aina kautta historia on ollut varkaita. Joko on varastettu koska ei ole itse voitu metsästää/kalastaa tai muuta. Varastaminen on myös saattanut palvellut kehitystä. Esim varastettu työkalu, joita ei itse ole vielä osattu valmistaa. Vanhemmat, vammautuneet, eri heimot ja yhteisöt ovat varastaneet ruokaa ja tai juomaa toisilta yhteisöiltä tai heidän alueiltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka vanhempi toivoisi että heidän tyttärensä alkaisi tienaamaan rahaa seksillä. Ja sitten miehet jotka ovat” asiakkaana”, mutta samat miehet eivät hyväksyisi oman tyttärensä seksityötä.
        Sitten kun tälläinen mies on valmis hyväksymään vaimonsa, äitinsä, tyttärensä ja sisarensa alkamaan seksi työläiseksi, niin vois hieman ajatetella.
        Sillä nämäkin tytöt ovat jonkun lapsia, sisaria ja tyttöystäviä , niin että miesten haluthan ne tässäkin asiassa ovat pääasia. Viis välittävät jonkun toisen ihmisen tyttären tilanteesta.

Seksityö ei ole rakkaudesta, vaikka rakastuminen ja seksi ovat yleensä liitetty yhteen. Asennoituminen kertonee henkilön arvomaailmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maisa Torppa tietää mitä seksityö on,hän on kokemusasian tuntija

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minulla todellakin on lapsia ja olen äiti, että ihan turha tässä nyt vetää mitään äiti korttia esiin. Aikuinen ihminen toimii kuten itse haluaa ja paljon onnea vaan yrittää torpata yhtään mitään sellaista, mitä aikuinen lapsesi oikeasti haluaa tehdä. Et sinä olisi ensimmäinen äiti, joka kuvittelee voivansa aikuisen lapsensa puolesta päätöksiä tehdä.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sinähän et todellisuudessa tiedä mitä tyttäresi tekee. Sinä et todellakaan minkään valtakunnan varmuudella voi sitä tietää onko hän joltakin rahaa seksistä ottanut, tai aikooko jossain kohtaa ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on välittävät vanhemmat, niin kyllä se kuuluu. Kuuluu vähän kaikki asiat. Jokainen tekee kyllä omat valintansa. Tiedätkö mitä? Sinulla ei ole lapsia, mutta vanhemmuus ei lopu kuin seinään, kun lapsi täyttää 18v. Se vanhemmuus loppuu vasta hautaan (siis vanhemmat kuolee). Jos joskus saat lapsia, huomaat tämän itse. Tuskinpa yksikään vanhempi toivoo lapsestaan huoraa. Niin se vaan menee.

Ei se kuulu. Aikuinen lapsi tekee miten tahtoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä se niille vanhemmille kuuluu? Mitä vanhemmille kuullu lapsensa seksuaalisuus ja mitne hän sitä harjoittaa tai ilmentää?"
        No, jos meidän tytär ryhtyisi huorana tienaamaan, niin ei olisi meille kotiin enää asiaa. Kyllä joku roti sentään täytyy olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonot vanhemmat ehkä häpeää.

Huonojen vanhempien lapset ryhtyvät huoriksi. Lapsuuden traumat näkyy myöhemmin. Huorat hakee hyväksyntää miehiltä, huorat pääsee päsmäröimään miehiä, luultavasti ovat myös hyväksi käytettyjä lapsina. Raha on sivuseikka.
        Säälittävää, mutta jokainen tekee omat valintansa. Minä en miniäksi huoraa huolisi. Ikävä vain, että se näkyy, kuten pettäminen, valehtelu vaikka kuvittelevat olevansa täydgllisiä hämäämään

• On erityisen tärkeää, että seksityötä tekevä pystyy olemaan täysin sinut työnsä kanssa eikä päätös olla seksityöläinen perustu kiristykseen, uhkailuun tai vastaavaan. Seksityössä liikutaan alueella, jolla on merkittävä määrä kaikenlaisia riskitekijöitä, joten alalle ryhtymistä on harkittava tarkoin. Jos vakaan harkinnan päätteeksi on edelleen sitä mieltä, että ala tuntuu omalta, niin siitä vain, mutta varovainen pitää olla eli kuten jutun henkilökin tekee, karsia asiakkaita, kieltäytyä suojaamattomasta seksistä, huolehtia muusta turvallisuudesta jne.

Globaalisti tarkasteltuna seksiala on niin ongelmallinen, että suhtaudun siihen aina hyvin kriittisesti. Kritiikkini ei ole moralisoivaa vaan kohdistuu kaikkeen siihen rikollisuuteen ja suoranaiseen pahuuteen, mitä seksialaan liittyy. On näitä, jotka ovat menneet alalle omasta vapaasta halustaan ja silloin en näe asiassa ongelmaa, mutta valitettava tosiasia on, että valtaosa maailman prostituoiduista elää aivan toisenlaista elämää kuin tämä jutun Myy. Se hieman häiritsee, että media on alkanut nostamaan esiin näitä seksityöllä hulppeita summia tienaavia, työstään pitäviä ja fiksuja nuoria naisia, vaikka todellisuus on se, että he edustavat seksityöläisistä äärimmäisen pientä osaa. Sitä toista puolta ei sovi unohtaa.

• Anonyymi

Tarjoon 30,- yhdestä yöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on 999 970 vähemmän kuin Vain yksi yö -elokuvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on 999 970 vähemmän kuin Vain yksi yö -elokuvassa.

Ehkä Aletheias ei ole rahan ahne.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä Aletheias ei ole rahan ahne.

En ole rahan ahne. Yöhön kanssani vaaditaan paljon enemmän kuin rahaa eli kieltäytyisin tarjouksesta, vaikka summa olisi miljoona.

Vain yksi yö-elokuva (keskinkertainen tekele) on oiva muistutus siitä, mitä tapahtuu, kun lähtee leikittelemään omien rajojensa ulkopuolelle. Eli ensin omat arvot ja itsetuntemus kuntoon ja sen jälkeen vasta päätös siitä, mitä kaikkea on valmis rahan eteen tekemään.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

En ole rahan ahne. Yöhön kanssani vaaditaan paljon enemmän kuin rahaa eli kieltäytyisin tarjouksesta, vaikka summa olisi miljoona.

Vain yksi yö-elokuva (keskinkertainen tekele) on oiva muistutus siitä, mitä tapahtuu, kun lähtee leikittelemään omien rajojensa ulkopuolelle. Eli ensin omat arvot ja itsetuntemus kuntoon ja sen jälkeen vasta päätös siitä, mitä kaikkea on valmis rahan eteen tekemään.

Hyvän lisätienistimahdollisuuden noin vaan hylkäät

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvän lisätienistimahdollisuuden noin vaan hylkäät

Kyllä vain, silmiä räpäyttämättä. En halua tehdä tavastani toteuttaa itseäni seksuaalisesti kauppatavaraa. Minulle seksuaalisuuteni on hyvin henkilökohtainen, intiimi ja herkkä asia. Ei sellaiselle voi laittaa hintaa.

• Osa siitä nostamisesta palvelee suurempaa tarkoitusta, olkoonkin että päällimmäinen tarkoitus tietenkin on saada lehteä myytyä. Mutta se tietty osa palvelee sitä suurempaa tarkoitusta, että miten laajemmin yhteiskunta kykenee hyväksymään sen, että jotkut ihan oikeasti valitsevat itse sen työkseen ja tekevät sitä vain yksin, ilman mitään hämäräkuvioita, sen nopeammin se saadaan tuossa hyväksyttävässä muodossaan laillistettua ja siten tarjottua näille yrittäjille paremmat puitteet toimia, verkostoitua, saada tukea jne. Se on se mitä itse heille haluaisin, että heillä olisi lailliset puitteet toiminnalleen, oma ammattiyhdistys ja tukiverkko, yritykset, veronumerot, kirjanpitäjät ja kaikki.

• Anonyymi

Tuskin pystyy. Kunhan kiiltokuvia maalaa.

• Anonyymi

Periaatteessa sama pätee myös muihin ammatteihin erityisesti hieman vaarallisempiin ja joissa liikutaan myös tavalla tai toisella harmaalla alueella kuten politiikka tai turvallisuusala.

On tärkeää, että on itse omasta vapaasta tahdostaan alallla olkoonpa ala mikä hyvänsä. Yhtä hyvin vaarallisiin tilanteisiin ja kiristetyksi ja jopa enemmän voi tulla esimerkiksi politiikan alalla tai talous/bisnesalalla (talousrikokset), poliisina, hallintohenkilönä tms.

Jos minulla olisi lapsia, mitä ei tule olemaan, kunnioittaisin lapsen omaa valintaa kunhan se todellakin on henkilön oma tahto. Toiseksi pitäisin kyllä hieman ”saarnaa”, että ala on vaarallinen ja pitää olla varuillaan ja tietää mitä tekee sekä huolehtia turvallisuudestaan. Toisaalta samanlaisen ”saarnan” antaisin kyllä vaikkapa poliisiksi tai kansanedustajaksi hakeutuvalle.

• randombypasser kirjoitti:

Osa siitä nostamisesta palvelee suurempaa tarkoitusta, olkoonkin että päällimmäinen tarkoitus tietenkin on saada lehteä myytyä. Mutta se tietty osa palvelee sitä suurempaa tarkoitusta, että miten laajemmin yhteiskunta kykenee hyväksymään sen, että jotkut ihan oikeasti valitsevat itse sen työkseen ja tekevät sitä vain yksin, ilman mitään hämäräkuvioita, sen nopeammin se saadaan tuossa hyväksyttävässä muodossaan laillistettua ja siten tarjottua näille yrittäjille paremmat puitteet toimia, verkostoitua, saada tukea jne. Se on se mitä itse heille haluaisin, että heillä olisi lailliset puitteet toiminnalleen, oma ammattiyhdistys ja tukiverkko, yritykset, veronumerot, kirjanpitäjät ja kaikki.

Tuo on totta, että asiaa avaamalla ja keskustelua herättämällä on parhaimmillaan mahdollista vaikuttaa positiivisesti seksityöntekijöiden asemaan työntekijänä/yrittäjänä niin, että heidät tunnustetaan tasavertaisena veronmaksajana siinä missä kenet tahansa. Se on kuitenkin ainoa järkevä tapa parantaa seksityötä tekevän asemaa. Seksityötä tekevät kohtaavat takuulla todella paljon ennakkoluuloja, tuomitsemista, syrjintää, vähättelyä jne ja on tottakai hyvä, että annetaan ääni myös heille itselleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa sama pätee myös muihin ammatteihin erityisesti hieman vaarallisempiin ja joissa liikutaan myös tavalla tai toisella harmaalla alueella kuten politiikka tai turvallisuusala.

On tärkeää, että on itse omasta vapaasta tahdostaan alallla olkoonpa ala mikä hyvänsä. Yhtä hyvin vaarallisiin tilanteisiin ja kiristetyksi ja jopa enemmän voi tulla esimerkiksi politiikan alalla tai talous/bisnesalalla (talousrikokset), poliisina, hallintohenkilönä tms.

Jos minulla olisi lapsia, mitä ei tule olemaan, kunnioittaisin lapsen omaa valintaa kunhan se todellakin on henkilön oma tahto. Toiseksi pitäisin kyllä hieman ”saarnaa”, että ala on vaarallinen ja pitää olla varuillaan ja tietää mitä tekee sekä huolehtia turvallisuudestaan. Toisaalta samanlaisen ”saarnan” antaisin kyllä vaikkapa poliisiksi tai kansanedustajaksi hakeutuvalle.

Voihan sen noinkin ajatella, mutta henkilökohtaisesti liitän kyllä seksityöhön paljon enemmän turvallisuusuhkia. Seksityöhön liittyy myös korostetusti moraalinen puoli, koska siinä liikutaan hyvin herkällä ja intiimillä alueella. Toki paljon tästä moraalisesta puolesta johtuu siitä, miten yhteiskunta on kautta historian määrittänyt seksiä ja seksuaalisuutta eritoten naisten kohdalla.

Siinä olen aivan samaa mieltä, että jokaisen tulisi saada valita alansa oman vapaan tahtonsa mukaisesti. Kunhan lakia noudatetaan, mihin lisättäköön se, että aina laki ei tietenkään ole paras mahdollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka,yöstä.
        -60e. just,joo.

• Anonyymi

En viitsi edes käydä analysoimaan näitä, vaan fokusoin miesten sielunelämää, miten nämä sen lävistää. Olen liikkunut miesporukoissa ja nähnyt miten tämä touhu iskee miehen tajuntaan kuin häkä. Nähnyt nyyhkyttåvän järkyttyneenä, kun se oli niin kaunis nainen ja teki sitä työtä. Näin myöhemmin olen ymmärtänyt ettei nainen voi edes ymmärtää mitä mies kokee nämä ja että sen käsittämättömyys tekee naiseen ammottavan kolon. Ajatelkaa sitä, olla nainen taivaan portit ja olla ei mitään. Olisin varmaan erilainen nainen ilman tätä tietämystä itsekin.

• Anonyymi

Miehet reppanat rakastuu hutsuihin,,,ja naiset kyynisiä rahan ahneita isättämkasvaneita sairaita seksiriippuvaisia itsekin-sama se on kun naiset rakastuu jänniin renttuihin, epäkypsiin ns miehiin kellä aivot jääneet teinin tasolle,ei voi sääliä tai hoivata aikuisia epäterveitä ihmisiä vaikka kuinka olis hyvän näköisiä, narsisteja enin osa. kylmiä ja laskelmoivia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet reppanat rakastuu hutsuihin,,,ja naiset kyynisiä rahan ahneita isättämkasvaneita sairaita seksiriippuvaisia itsekin-sama se on kun naiset rakastuu jänniin renttuihin, epäkypsiin ns miehiin kellä aivot jääneet teinin tasolle,ei voi sääliä tai hoivata aikuisia epäterveitä ihmisiä vaikka kuinka olis hyvän näköisiä, narsisteja enin osa. kylmiä ja laskelmoivia.

No näinhän se jotenkin on, mutta ei kuitenkaan mitään noin rumaa. Pystyin näkemään millaisen ikävän se jätti joihinkin miehiin. Samalla elin omaa järkytystä kokien etten tavallisena pystyisi olemaan yhtään mitään samaa, vaan huipuinta minua olisi olla joku naapurin tyttö.

En olisi halunnut kuulla niitä juttuja ehkä. En tiedä miksi jotkut heistä kertoivat siitä minulle. Toisaalta ei ne jutut paljon poikenneet siitä, kun joku johonkin toivottomasti rakastunut. Mutta millainen äiti sitten jättää poikalapseensa tuollaisen hyväksikäyttäjän mentävä kolon, jota se oikeastikin on, ellei sen yli pääse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näinhän se jotenkin on, mutta ei kuitenkaan mitään noin rumaa. Pystyin näkemään millaisen ikävän se jätti joihinkin miehiin. Samalla elin omaa järkytystä kokien etten tavallisena pystyisi olemaan yhtään mitään samaa, vaan huipuinta minua olisi olla joku naapurin tyttö.

En olisi halunnut kuulla niitä juttuja ehkä. En tiedä miksi jotkut heistä kertoivat siitä minulle. Toisaalta ei ne jutut paljon poikenneet siitä, kun joku johonkin toivottomasti rakastunut. Mutta millainen äiti sitten jättää poikalapseensa tuollaisen hyväksikäyttäjän mentävä kolon, jota se oikeastikin on, ellei sen yli pääse?

Olin itse ihastunut yhteen noista miehistä, jotka olivat menneet sekaisin itseään myyvistä naisista. En olisi halunnut kuulla, mutten näyttänyt hänelle mitä tunsin, mutta mieleni synkkeni ja kaikki mitä hän kertoi muuttui karvaaksi minun mielessä. Joku vuosi tapauksen jälkeen hän yritti lähestyä minua. Sivalsin häntä yhdellä rumalla lauseella ja tunsin saaneeni hyvityksini, sirtyessäni parempaan seuraan, jota hän ei ollut ehtinyt huomata. En tiennyt että olin kerännyt niin paljon vihaa sisälleni. Tunsin iloa, että jätin hänet niille sijoille, etten enää hänestä välittänyt. Nyt vuosien jälkeen osaan tuota eri tavalla katsella, myöntää senkin miten syvästi hän pystyi loukkaamaan minussa kaikkea tahtomattaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin itse ihastunut yhteen noista miehistä, jotka olivat menneet sekaisin itseään myyvistä naisista. En olisi halunnut kuulla, mutten näyttänyt hänelle mitä tunsin, mutta mieleni synkkeni ja kaikki mitä hän kertoi muuttui karvaaksi minun mielessä. Joku vuosi tapauksen jälkeen hän yritti lähestyä minua. Sivalsin häntä yhdellä rumalla lauseella ja tunsin saaneeni hyvityksini, sirtyessäni parempaan seuraan, jota hän ei ollut ehtinyt huomata. En tiennyt että olin kerännyt niin paljon vihaa sisälleni. Tunsin iloa, että jätin hänet niille sijoille, etten enää hänestä välittänyt. Nyt vuosien jälkeen osaan tuota eri tavalla katsella, myöntää senkin miten syvästi hän pystyi loukkaamaan minussa kaikkea tahtomattaan.

Lennä ja häivy. Äläkä koskaan enää tule takaisin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lennä ja häivy. Äläkä koskaan enää tule takaisin :)

Sinäkö olet tuollainen mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö olet tuollainen mies?

Ei laiteta tätä kenenkään muun syyksi. Tarkoitin sitä, että tämä saa jo mennä. Kerroin palan elämästäni, jota en ollut kertonut koskaan kenellekään aikaisemmin.

• Anonyymi

En nyt jaksanut lukea itse artikkelia, mutta yksilöstä riippuen miksipä ei olisi. Se on mielestäni täysin asiatonta, jos sen oletettaisiin olevan kaikille yksilöille noin, mutta ihmiset ovat niin kovin erilaisia. Yksi harrastaa seksiä maksusta, toinen harrastaa irtoseksiä ilmaiseksi, kolmas maksaa saadakseen seksiä, neljäs harrasta seksiä vain vakiintuneessa parisuhteessa jne. Jokainen toimii itse miten parhaaksi katsoo ja noin periaatteess ainakin minä voin olla sitä mieltä, että seksi työ voi olla työ siinä missä mikä tahansa muukin. Itse en tuota työtä tekisi, mutta ei mulla ole mitään syytä lähteä muiden puolesta päättämään eikä moralisoimaan. Seksi on seksiä ja jokainen tehköön miten itsestä parhaalta tuntuu. Minulle on ihan sama mitä aikuiset ja täysin päätösvaltaiset ihmiset vapaaehtoisesti keskenään tekevät.

• Anonyymi

Tuo siinä onkin kun harva tekee sitä vapaaehtoisesti vaan nälkä ja laskut pakottaa myymään itseään (varsinkin jollei muuta työtä saa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo siinä onkin kun harva tekee sitä vapaaehtoisesti vaan nälkä ja laskut pakottaa myymään itseään (varsinkin jollei muuta työtä saa)

Aloituksessa linkitetystä jutussa oli kysymys ainvsn muusta. On täysin turhaa ja hedelmätöntä lähteä vertaamaan keskenään tilanteita ja valintoja, jotka eivät ole lainkaan samanlaisia. Se ei auta myöskään heitä, jotka ovat kuvaamasi kaltaisessa tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisenä siivousalan ammattilaisena kyllä sanon, että siivoustyötä aina saa jos on oikea asenne. Se on sitten toinen juttu haluaako tienata kuukauden vuokrarahat tunnissa tai kahdessa vai tekemällä 200 tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisenä siivousalan ammattilaisena kyllä sanon, että siivoustyötä aina saa jos on oikea asenne. Se on sitten toinen juttu haluaako tienata kuukauden vuokrarahat tunnissa tai kahdessa vai tekemällä 200 tuntia.

Ja Suomessahan on myös sosiaaliturva. Kenenkään ei ole Suomessa pakko itseään ruoan ja laskujen takia myydä, jollei sitten ole jo valmiiksi sössinyt asioitaan pahasti.

• Anonyymi

Huolestuttaa että tuota menoa Myy menettää neitsyytensä ennen avioliittoa.

• Anonyymi

Onhan tuossa työssä aspekteja jotka mietityttävät, kuten työntekijän turvallisuus, tautien leviäminen sekä moraalinen puoli.

Haastateltava mainitsee, että suurin osa asiakkaista on varattuja ja että maksut hoidetaan käteisellä osin koska ei haluta kertoa vaimolle minne rahat tililtä katoavat. Eli puoliso on tietämätön tämän palvelun käyttäjän harrastuksesta. Omaan moraalikäsitykseen tämä ei istu ja palstalta luetun perusteella useimmat muutkaan eivät vaikuta hyväksyvän pettämisen kertomattajättämistä puolisolle. Pettämistähän tämä on.

Vaikka haastateltava kertoo, ettei suojaamatonta seksiä harrasta, ei sukupuolitaudeilta pysty täysin suojautumaan kondomin avulla, eivätkä kaikki välttämättä toimi kuten hän. Lähiaikoina tiettyjen sukupuolitautien tapausmäärät ovat lisääntyneet räjähdysmäisti. Voisiko tällä olla yhteys siihen että, kuten jutussa mainitaan, seksin ostaminen on yleistynyt. Tästä taas päästään siihen, että tulisiko kyseisen työn tekijän vastuu olla millainen tilanteessa jossa asiakas saisi tältä taudin ja levittäisi sen esimerkiksi perheeseensä. Sukupuolitaudit eivät ole ainoastaan vaarallisia keholle vaan aiheuttavat kantajassaan huomattavaa henkistä kärsimystä.

• Anonyymi

"Omaan moraalikäsitykseen tämä ei istu ja palstalta luetun perusteella useimmat muutkaan eivät vaikuta hyväksyvän pettämisen kertomattajättämistä puolisolle. Pettämistähän tämä on."

Miksi parisuhteessa oleva ei harrasta omanedunvalvontaa tuottamalla kumppanilleen seksiä joka on laadukasta, monipuolista ja pyyteetöntä niin että tarvetta lähteä hakemaan seksiä suhteen ulkopuolelta ei olisi? MIksi suhde on yleensäkin rakennettu pohjalle joka on noin hauras tässä asiassa ja vaaditaan että toinen osapuoli toimii omaa etuaan ja tarpeitaan vastaan, itselatistaa?

Moraalitonta on myös tilanne jossa toinen ihminen sidotaan toteutumaan puolittaisesti "koska sosiaaliset syyt" - luultavasti samassa tilanteessa on tästä puutteessa ja epätyydyttävässä asemassa olevasta kumppanista revitty tehoja irti että saadaan elämä kohdilleen.

Tässä maailmassa naiset määräävät suhteiden sisällön, niiden antavuuden ja myös sen paljonko suhteet palvelevat miehiä - koska jos näihin vaatimuksiin ja tasoasetuksiin ei myönny niin suhdettapa ei ole. Ja tämä on miehille usein itseasiassa parhaimmillaankin vain kohtuullinen diili, mutta enempää ei ole varaa vaatia tai nainen lähtee menemään. Koska naiset tyypillsiesti vaativat mieheltä ainakin töissäkäyntiä niin rahaa ukkomiehillä on - mutta emotionaalisesti suhteissa ollaan jääty puolitiehen. Onko kohtaamista ja suhdetta viety sillä tasolla koskaan oikeasti maaliin? Olen hyvin utilitaristinen ja arvioin että kavereistani korkeintaan puolet on oikeasti tyytyväisiä parisuhteeseensa. Loput toteutuvat puolittain tai joutuvat menemään kumppaniensa ehdoilla epäsymmetrisesti, tuo jälkimmäinen puolikas on selvää huorien asiakaskuntaa - ei heissä äijinä mitään erityistä vikaa ole - tunnen heidät.

Huorissa käymisessä on usein kyse siis siitä että mies "varastaa kitsaalta pomolta". Varastaminen on väärin, mutta niin on se kitsailukin.

Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi että ehkäpä koko miesväestö on tässä asiassa oikeastaan kohtaamatonta ja tämä nimenomaan luo valtavan kysynnän seksuaaliselle palvelumallille - jossa seksi on oikeastaan toissijainen - lähinnä tekosyy yhteistoiminnalle - ja lopulta kyse on siitä että huora on joku joka antaa miehelle positiivista huomiota ja palvelee miestä, tekee miehen olosta paremman?

Ja viimeinen naula arkkuun on se että se ei ole suhteen ulkopuolisten asia hoitaa kahdenvälisiä suhteita. Seksiammattilainen palvelee niitä jotka sitä palvelua hakevat; hän on ulkopuolinen eikä hänellä ole sanansijaa suhteelle. Tällöin siis mihinkään moraaliin vetoaminen on aika helvetin tyhmää. Huoran kanssa kyse on jo ratkaisuista toisella tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Omaan moraalikäsitykseen tämä ei istu ja palstalta luetun perusteella useimmat muutkaan eivät vaikuta hyväksyvän pettämisen kertomattajättämistä puolisolle. Pettämistähän tämä on."

Miksi parisuhteessa oleva ei harrasta omanedunvalvontaa tuottamalla kumppanilleen seksiä joka on laadukasta, monipuolista ja pyyteetöntä niin että tarvetta lähteä hakemaan seksiä suhteen ulkopuolelta ei olisi? MIksi suhde on yleensäkin rakennettu pohjalle joka on noin hauras tässä asiassa ja vaaditaan että toinen osapuoli toimii omaa etuaan ja tarpeitaan vastaan, itselatistaa?

Moraalitonta on myös tilanne jossa toinen ihminen sidotaan toteutumaan puolittaisesti "koska sosiaaliset syyt" - luultavasti samassa tilanteessa on tästä puutteessa ja epätyydyttävässä asemassa olevasta kumppanista revitty tehoja irti että saadaan elämä kohdilleen.

Tässä maailmassa naiset määräävät suhteiden sisällön, niiden antavuuden ja myös sen paljonko suhteet palvelevat miehiä - koska jos näihin vaatimuksiin ja tasoasetuksiin ei myönny niin suhdettapa ei ole. Ja tämä on miehille usein itseasiassa parhaimmillaankin vain kohtuullinen diili, mutta enempää ei ole varaa vaatia tai nainen lähtee menemään. Koska naiset tyypillsiesti vaativat mieheltä ainakin töissäkäyntiä niin rahaa ukkomiehillä on - mutta emotionaalisesti suhteissa ollaan jääty puolitiehen. Onko kohtaamista ja suhdetta viety sillä tasolla koskaan oikeasti maaliin? Olen hyvin utilitaristinen ja arvioin että kavereistani korkeintaan puolet on oikeasti tyytyväisiä parisuhteeseensa. Loput toteutuvat puolittain tai joutuvat menemään kumppaniensa ehdoilla epäsymmetrisesti, tuo jälkimmäinen puolikas on selvää huorien asiakaskuntaa - ei heissä äijinä mitään erityistä vikaa ole - tunnen heidät.

Huorissa käymisessä on usein kyse siis siitä että mies "varastaa kitsaalta pomolta". Varastaminen on väärin, mutta niin on se kitsailukin.

Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi että ehkäpä koko miesväestö on tässä asiassa oikeastaan kohtaamatonta ja tämä nimenomaan luo valtavan kysynnän seksuaaliselle palvelumallille - jossa seksi on oikeastaan toissijainen - lähinnä tekosyy yhteistoiminnalle - ja lopulta kyse on siitä että huora on joku joka antaa miehelle positiivista huomiota ja palvelee miestä, tekee miehen olosta paremman?

Ja viimeinen naula arkkuun on se että se ei ole suhteen ulkopuolisten asia hoitaa kahdenvälisiä suhteita. Seksiammattilainen palvelee niitä jotka sitä palvelua hakevat; hän on ulkopuolinen eikä hänellä ole sanansijaa suhteelle. Tällöin siis mihinkään moraaliin vetoaminen on aika helvetin tyhmää. Huoran kanssa kyse on jo ratkaisuista toisella tavalla.

Miksi yksilö pysyy suhteessa joka ei hänen tarpeitaan tyydytä? Miksi yksilö ei lähtisi työpaikasta, jossa työnantaja ei suorita riittävää korvausta työpanoksesta, vaan alentuisi rikolliseen toimintaan? Miksi te misogyynit ette harrasta seksuaalista kanssakäymistä ainoastaan miesten kanssa, kun naiset ovat mielestänne niin iljettäviä, huonoja ja pahoja ihmisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yksilö pysyy suhteessa joka ei hänen tarpeitaan tyydytä? Miksi yksilö ei lähtisi työpaikasta, jossa työnantaja ei suorita riittävää korvausta työpanoksesta, vaan alentuisi rikolliseen toimintaan? Miksi te misogyynit ette harrasta seksuaalista kanssakäymistä ainoastaan miesten kanssa, kun naiset ovat mielestänne niin iljettäviä, huonoja ja pahoja ihmisiä?

Koska suhde on harvoin 0% tai 100%.

Se on jotain siitä väliltä. 40% ei ole kovin kummoinen suoritus, mutta työelämävertauksena se että menet varastolle tonkimaan pölyisiä laatikoita paskapalkkaa vastaan voi olla silti parempi valinta kuin neppailla kasseja kotonayhteiskunnan tukia nostellen.

Olispa elämä aina hienoa ja täydellistä.

Toisaalta tämä on sinkkupalsta ja suhteet nähdään glorifioituina ja niihin suhtaudutaan absoluuttisesti. Mietitääs hetki miksi ollaan sinkkuja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska suhde on harvoin 0% tai 100%.

Se on jotain siitä väliltä. 40% ei ole kovin kummoinen suoritus, mutta työelämävertauksena se että menet varastolle tonkimaan pölyisiä laatikoita paskapalkkaa vastaan voi olla silti parempi valinta kuin neppailla kasseja kotonayhteiskunnan tukia nostellen.

Olispa elämä aina hienoa ja täydellistä.

Toisaalta tämä on sinkkupalsta ja suhteet nähdään glorifioituina ja niihin suhtaudutaan absoluuttisesti. Mietitääs hetki miksi ollaan sinkkuja...

Sinkku voi olla aivan vapaasta tahdostaan, niin kuin nykyään yhä useampi nainen on mm. huomattuaan miesten epäluotettavuuden ja petollisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkku voi olla aivan vapaasta tahdostaan, niin kuin nykyään yhä useampi nainen on mm. huomattuaan miesten epäluotettavuuden ja petollisuuden.

Tämä ja huomattuaan miten vaikeaa parisuhteissa voi olla muutenkin. Ja vanhemmiten mies käy monelle naiselle enemmän rasitteeksi, kun iloksi. Sama toki toisinkin päin.

Kun ei ole pakko altistaa itseään ongelmille, mitä kumppanin myötä voi tulla, niin miksipä altistaa, ajattelee moni. Itsekin tässä iässä myönnän, että ei minustakaan ole mukavaa parisuhteen vastamäet, ne rasittaa hitsisti.

Joten ymmärrän erittäin hyvin, jos joku valitsee pysyä sinkkuna. Helpompaa se niin on.

❄️

• Anonyymi

"Henkisiä kärsimyksiä" aiheuttaa myös seksittömyys.. Itse "sain" seksiä ilman rahaa viimeksi vuonna 2015..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Henkisiä kärsimyksiä" aiheuttaa myös seksittömyys.. Itse "sain" seksiä ilman rahaa viimeksi vuonna 2015..

Johtuisiko se juuri siitä että naiset ovat saaneet miehistä tarpeekseen. Sinkkuna toki et ketään tuolla harrastuksella petä etkä tauteja läheisiisi todennäköisesti välitä. Ehkä tämän työn tekijät voisivatkin rajoittaa toimintansa sinkkuihin ja varattuihin joilla on esittää puolisoltaan lupalappu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne mies ja nainen on parisuhteessa lähtökohtaisesti aivan täysin tasapuolisia. Asia riippuu tietysti paljon parisuhteessa olevista yksilöistä mutta jos suhteessa on jokin epäsuhtaisuus voi se olla aivan hyvin kumpaan suuntaan tahansa. Se nyt vaan ei ole niin että nainen olisi aina se määrittelevä osapuoli ja kuten sanottua on se lähtökohtaisesti aina tasan 50/50. Naiset ja miehet on tässä(kin) asiassa ihan täysin tasavertaisessa asemassa.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuisiko se juuri siitä että naiset ovat saaneet miehistä tarpeekseen. Sinkkuna toki et ketään tuolla harrastuksella petä etkä tauteja läheisiisi todennäköisesti välitä. Ehkä tämän työn tekijät voisivatkin rajoittaa toimintansa sinkkuihin ja varattuihin joilla on esittää puolisoltaan lupalappu.

Erinomainen idea. Leskille, vanhoille ja vammaisille tulisi myöntää KELA-tukea kuten kai ainakin Tanskassa ja Espanjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka muuten rakastaa puolisoaan, mutta puoliso ei halua seksiä, mutta muuten suhde on hyvä, pitkäkestoinen, onnellinen? Tai jospa puoliso ei halua vaikkapa jotain kinkyä tai fetissiä, ei meikkaa tai ei pukeudu kauniisiin alusvaatteisiin tai ei tykkäö peppuseksistä? Yleensähän maksulliselta tullaan hakemaan sitä mitä puolisolta ei saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka muuten rakastaa puolisoaan, mutta puoliso ei halua seksiä, mutta muuten suhde on hyvä, pitkäkestoinen, onnellinen? Tai jospa puoliso ei halua vaikkapa jotain kinkyä tai fetissiä, ei meikkaa tai ei pukeudu kauniisiin alusvaatteisiin tai ei tykkäö peppuseksistä? Yleensähän maksulliselta tullaan hakemaan sitä mitä puolisolta ei saa.

Tai puolisolta saa seksiä, mutta ei hellyyttä tai päinvastoin saa hellyyttä, mutta ei seksiä. Harvoin yhden asian takia kannatta koko suhdetta laittaa poikki jos muuten suhde toimii. Harvoin mikään suhde on 100 % täydellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se suurin syy on se, että ihmisillä on fantasioita, joita ei kehtaa toiselle kertoa. Kyllähän noita tuli tuossa linkatussa jutussakin ilmi. Ihmisillä on fantasioita, joita ei haluta kertoa sellaiselle, jonka kanssa haluaa myös jatkossa elää.

• Anonyymi

Raha lienee se suurin yksittäinen motivaattori.

Jos joutuisi valitsemaan 1000 euroa kuukaudessa olen työn, ja satunnaisen neljä kertaa vähemmän aikaa vievän työn välillä, tehden 4000 euroa suuremmat kuukausiansiot. Kuinka moni tekee tuollaista työtä sen 4000 tuhannen euron vuoksi?

Jos jokaiselle pystyttäisiin tarjoamaan hyvätuloista työtä, ei seksipalveluja myyviä naisia juurikaan olisi?!

• Anonyymi

Jos on muita mahdollisuuksia tulla toimeen, niin ruumiillinen koskemattomuus taitaa olla ihan normaali perustarve, koska mikään ei houkuttele kenen kanssa tahansa vaikka siitä rahaa saisi

Muistan kaksi kertaa, kun minulta on yritetty ostaa seksiä. Ensimmäistä pidin sairaana vanhana pervona ja toisen kohdalla järkytyin tosi paljon ja jotenkin loukkaannuinkin, vaikka kyseessä oli oman ikäinen tuntematon nuori mies. Hänen katseensa oli jotenkin kylmä ja vihamielinen ja hän tuntui vihaavan minua (tai tulkitsin hänen ilmeensä näin), mutta hei, nyt erehdyit sanoin.

• Anonyymi

Vähän epätodennäköistä, että jokaiselle pystytään tarjoamaan 10 000 eur/kk tuottava työ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän epätodennäköistä, että jokaiselle pystytään tarjoamaan 10 000 eur/kk tuottava työ.

Entä jos tarjottaisiinkin, mutta jos se olisi henkisesti kuormittavampaa ja vaarallisempaa kuin seksityö niin kuinka moni valitsisi mielummin seksityön? Tai kuinka moni valitsisi mielummin seksityön, vaikka tienaisi seksillä vähemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos tarjottaisiinkin, mutta jos se olisi henkisesti kuormittavampaa ja vaarallisempaa kuin seksityö niin kuinka moni valitsisi mielummin seksityön? Tai kuinka moni valitsisi mielummin seksityön, vaikka tienaisi seksillä vähemmän?

Noin pienenä vihjeenä voisin sanoa, että vaikka kansanedustajan työ voi olla henkisesti kuormittavampaa kuin seksityö monessakin mielessä. Jopa vaarallisempaa jos vaikka joutuisi poliittisen murhan uhriksi. Lisäksi se voi olla myös fyysisesti kuormittavampaa, joka päivä aamusta iltaan istumista vrt. liikunnallinen työ prostituoituna.

• Anonyymi

Oon pannut kolmea huoraa ja aina suojattuna. Joku tusinaryysy yritti pokata mut ja kaverini kadulta kun käveltiin ja huora pysähtyi autolla viereen. Puhui ryysyä häädettiin se muualle.

Elämä on <3

• Anonyymi

Harvinaisen nuori???

Dinon puhetta.

• Tiedät mistä puhun, kun vihdoin pääset vaipoista ja tutista eroon 🤣

• Anonyymi

Tässä on tullut vahingossa tutustuttua seksityöläiseen ja jonkinlainen ihmissuhde on rakenteilla.

Asiaa edesauttoi s24:ltäkin hankittu parkkiintunut nahka suhteessa kommunikaatioon yhdistettynä tiettyyn kyynisyyteen joten vältin hänen rahantekemismetodinsa "uhriksi" joutumisen ja tulinkin kohdanneeksi oikean ihmiseen joka sitten kaipasikin ennenkaikkea ystävää - ja sama tarve on itsellänikin.

Joten olemme nyt keskustelleet monta rupeamaa asioista ja elämästämme ja hän on alkanut nojaamaan minun suuntaani vahvasti. Ja nojatkoon, kyllä täältä kauniille mukavalle nuorelle naiselle tukeva olkapää löytyy.

• Anonyymi

Eli olet vanhus joka hyväksikäyttää nuoren naisen hätää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet vanhus joka hyväksikäyttää nuoren naisen hätää.

Hätä = henkisen tuen tarve

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hätä = henkisen tuen tarve

Ironia on rajaton koska tuo nuori neiti maksaa terapeuttinsa työllään ansaitsemilla rahoilla...

Itseni näen lähinnä tasapainottavana elementtinä tuossa ympäristössä, veikkaan että normaalin asiakaskunnan myötä saattaa hiljalleen usko ihmiskuntaan alkaa kadota. Ja koska häneen tutustuessaan oli kovasti ilmeistä että ystävä olisi enemmän kuin tervetullut ja itsellänikään ei ystäviä yhtäkään liikaa niin olemme löytäneet yhteisen sosiaalisen tilan ja vasteen toisesta mitä epätodennäköisintä reittiä pitkin hyvinkin kyseenalaisessa ympäristössä - mutta se reitti tai ympäristö ei lopultakaan määrää deterministisesti keitä siellä olevat oikeasti ovat pohjimmiltaan.

• Anonyymi

Hmm, olkoonkin miten hienoa tahansa työntekijästään ja asiakkaistaan, niin en ymmärrä sitä hienoutta mitenkään.

❄️

• Anonyymi

Eihän siinä mitään, jos on oma valinta. Voi pyytää hyvää liksaa, 200€ puoli tuntia, sentään suomea puhuva nuori nainen. Valitsee vain kyseisen uran, mutta oletettavasti on ottanut huomioon kaiken mukana tulevan. Ei mene aina niin kuin elokuvissa. Ei tule Geren poika nostamaan rikkauksiin. Ei ole asiakas aina sellainen miltä vaikutti. Tietoja tihkuu kyllä julkisuuteen. Ainakin omalla työpaikalla muutama urho tietää pari paikallista ja jakaa tietoa auliisti eteenpäin. Kyselijöitä ja kyttääjiä siis luvassa. Jos sen kestää ja tiedon, että jutut kaikuvat lopulta vanhempien ja tuttujen korviin, ei voi kuin toivottaa onnea uralla. Tointa saa harjoittaa, mutta sitä ei saa mainostaa. Homman suorittamiseen huoneen vuokraava syyllistyy rikokseen ja jos huone on oma, pitänee taloyhtiön olla tietoinen, ettei asunto ole asuinkäytössä, vaan toimi- tai liiketilana. Ja verot pitää myös muistaa maksaa.
      En olisi huolissani.
      Mutta jos ura ei ole oma valinta? Houkutellaan kevyen myyntityön tai vaikka marjanpoiminnan varjolla maahan, kerätään passit pois ja annetaan alkusysäys ja liiketilat hoitaa homma. Rahat tilitetään väliportaalle ja tekijälle jää ruokaan riittävä raha.
      Olisin huolissani.

• Anonyymi

Niin sitä tietoja tihkuu julkisuuteen ihan ns. normaalissa työssä kuten siivoojana, opettajana, vartijana.. ihan samalla tavalla ja jopa enemmänkin.

• Anonyymi

voisi luoda seksityötekijä KATALOOGI, jossa muotokuvia ja CV Suomessa työtä tekevistä

kataloogi auttaisi monia

• Anonyymi

Huom!

Haastattelun toimittajan ääni on muutettu tunnistettamattomaksi varmuuden vuoksi, sen sijaan kun haastateltavan ilotytön olemus on leikkaamaton.

• Anonyymi

Toimittajankin työ on vaarallista. Ei ainoastaan seksityöläisen. Jopa vaarallisempaa jos toimittajan kasvoja ei voi näyttää. toimittajan ääni on muutettu ja nimikin on muutettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimittajankin työ on vaarallista. Ei ainoastaan seksityöläisen. Jopa vaarallisempaa jos toimittajan kasvoja ei voi näyttää. toimittajan ääni on muutettu ja nimikin on muutettu.

Esimerkiksi toimittajan työ sota-alueella. Erittäin vaarallista työtä. Diplomaatin työ. Erittäin vaarallista työtä. Poliitikon ammatti. Erittäin vaarallista työtä. Jne. Moni muukin työ on vaarallista ja jopa vaarallisempaa.

• Anonyymi

Mitenkähän hoituu suositukset, entäs kokemuslisät?

Tulonhankkimisvähennyksiin voi laittaa ehkäisyvälineet ja sexasut, vuodevaatteet ja pesulakulut.

Aika nolo, mutta joo, tätä päivää. Maailman vanhin ammatti.

• Anonyymi

200 euroa on liian pieni hinta elämälle

toisaalta kun lasketaan kopeekkoja,
      niin voi asettaa vaakakupeille juuri
      yksi elämä ja 200 euroa puhtaana käteen

vaakakupissa on taivas ja pieni sieni
      suhde on mieletön ja epäsuhtainen
      koska mikään seksityö ole sen arvoista

mutta ehkä juuri mielettömästä epäsuhteesta naiset persettä myyvätkin ja vielä niin halvalla kuin parilla sadalla euroa, koska perse maksaa paljon enemmän, että mitkään rahat riitä kattamaan kuluja

• Anonyymi

kun neitsyt perse menee kulutukseen, yleiseen hyötyyn, niin miestä turhauttaa se niin paljon, että hän kutsuu naista H***** sanalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun neitsyt perse menee kulutukseen, yleiseen hyötyyn, niin miestä turhauttaa se niin paljon, että hän kutsuu naista H***** sanalla

..ja ehkä naiset tuntevat yhteenkuuluvuuden tunnetta iankaikkeuden kanssa, että he ovat ilmiömäisiä elementissään seksityöntekijöinä, juuri siellä, minne jumala heitä on tarkoittanutkin

ei suinkaan inhimillinen käytös kyseessä
        mutta löytyyhän naisessa myös se ihmisen puoli
        johon kuitenkin väsyy nopeasti
        esimerkiksi kun opiskelee yliopistolla globalisaatiota

• Anonyymi

Isän on helpompi tulla ajatelleeksi, että tytär ei ole ihminen ja sellaisia ihmisiä ei ole olemassa kuin naissukupuolinen, joten yksi lysti, ei koskaan ollut omaa omaisuuttaan, niin ei koskaan tule olemaankaan.

Äidit jo hyvin varhain pitävät huolen, ettei isälle synny rakkaus suhdetta perheen naisiin.
        Vaimoa voi vielä nussia pilluun, mutta siihen se suhde loppuukin.

Mies on itsenäinen ja hyvä niin. Menee jo mies pois kotoa ennen kuin voit!

Äidit vieroittavat isiä tyttäristään ja lapsista.

Älä vain jumiudu tunteisiin, sillä pian tytär huorii muille ja kantaa rahansa kekoon enemmän kuin isän firmassa.

• Mä en vieläkään ymmärrä, kun ensin kauhee vaiva mennä sinne ja sitten vielä maksaa siitä. Kun oma käsi on aina mukana, eikä maksa mitään. No rahaa mulla on, mutta vaivalloista noita aikoja varailla. Mulla on ihan tarpeeks noissa auton huolloissa ja hammaslääkäreissä stressiä.

• Anonyymi

kyllä vanhetessaan sinne menisi helpommin tai kuinka?
        kunhan rahaa olisi maksaa, koska usein sitä ei edelleen ole

• Anonyymi

Hyvä käytännöllinen lähestymistyyli asiaan 👌

- Sheena

• Anonyymi

kyllähän seksityö on pidetty naisten alana, mutta kun katsoo seksifrehvit sivustoa niin miehiä hieronta osatolta joka maakunnasta,

• Anonyymi

Voi aikoja. Voi tapoja. Ihmiskuta on mätä.

• Anonyymi

Näin on jos ei saa leipäänsä ostettua ja laskuja maksettua muuten kuin pillu kauppiaana hyi helevetti. Nainen pilaa itsensä jo nuorena pillulla et vanhana enää rahoiksi lyö millä sitten elät

• Anonyymi

Kunnollisen ja itseään kunnioittavan miehen kanssa tuo tuskin enää parisuhteeseen pääsee.

• Anonyymi

Riippuu miten määrität kunnollisen.

• Tottakai voi päästä miksi ei muka pääsisi.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu miten määrität kunnollisen.

2 000 luvulla ei ole kunnollisia mutta miehet muuttuvat ilotyttöjen seurassa samanlaisiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 000 luvulla ei ole kunnollisia mutta miehet muuttuvat ilotyttöjen seurassa samanlaisiksi

Ei sitten ole ilmeisesti koskaan maailmassa kunnollisia ollut, ottaen huomioon, että prostituoituja on aina ollut.

• Voisin tehdä tuota hommaa itsekin, jos vaan ulkonäkö riittäisi ja jos olisin nainen.

• Anonyymi

Ethän sä voi tietää minkä näköinen olisit naisena.

• Anonyymi

Palstalla on joskus sanottu, ettei hyvännäköisen naisen tarvitse tehdä päivääkään töitä, kun löytyy mies joka elättää.

Näin ne palstatotuudet kärsii. 😄

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Ethän sä voi tietää minkä näköinen olisit naisena.

Kyllä voin, olen ladannut faceapp sovelluksen ja tehnyt sillä itsestäni naisen näköisen... Ei hassumman näköinen toki. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Palstalla on joskus sanottu, ettei hyvännäköisen naisen tarvitse tehdä päivääkään töitä, kun löytyy mies joka elättää.

Näin ne palstatotuudet kärsii. 😄

❄️

Totta kyllä tuokin. Mutta nykyaikana voikin tienata, hyvännäköisenä naisena, enemmän kuin kansanedustaja, jos vaan riittää rohkeutta. 😄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Totta kyllä tuokin. Mutta nykyaikana voikin tienata, hyvännäköisenä naisena, enemmän kuin kansanedustaja, jos vaan riittää rohkeutta. 😄

Hieno juttu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Noo, ei se rohkeudestakaan kiinni aina ole. Pikemminkin ajatusmaailmasta ja arvoista, kuten mullakin. Jos olisin toisenlainen ajatuksiltani ja arvoiltani, luultavasti hykertelisin pilluni vallasta kanssasisarien tapaan. 😆

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Noo, ei se rohkeudestakaan kiinni aina ole. Pikemminkin ajatusmaailmasta ja arvoista, kuten mullakin. Jos olisin toisenlainen ajatuksiltani ja arvoiltani, luultavasti hykertelisin pilluni vallasta kanssasisarien tapaan. 😆

❄️

Niin no sitäkin, mutta voi myös nauttia seksistä normaalia enemmän. Miksi ei tehdä siitä sitten myös ammatin, kun se on nykyisin mahdollista paljon helpommin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin no sitäkin, mutta voi myös nauttia seksistä normaalia enemmän. Miksi ei tehdä siitä sitten myös ammatin, kun se on nykyisin mahdollista paljon helpommin.

Luulen vaan ettei seksi mitenkään hääviä ole ventovieraan kanssa monellakaan naisella. Pikemminkin nainen on miehen masturbaattorina. Useinmiten.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen vaan ettei seksi mitenkään hääviä ole ventovieraan kanssa monellakaan naisella. Pikemminkin nainen on miehen masturbaattorina. Useinmiten.

❄️

Luultavasti siihen sisältyy ajatus, että voi miellyttää jotain ja saa siitä palkkioksi rahaa. Motivaatio voi olla enempikin psyykkistä, kuin fyysistä kivaa.

❄️

• Anonyymi

Mikä estää tekemästä, eiköhän sitä kysyntää riitä.

• Anonyymi kirjoitti:

❄️

Ajattelin lähinnä jotain Onlyfans tyylistä juttua. Siellä voi tehdä tuttujen kanssa, taikka yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti siihen sisältyy ajatus, että voi miellyttää jotain ja saa siitä palkkioksi rahaa. Motivaatio voi olla enempikin psyykkistä, kuin fyysistä kivaa.

❄️

Yhdenillan jutuissakin luulen, että moni nainen saa enemmänkin haluamaansa huomiota olla haluttu, kun niinkään seksistä orgasmia. Toki jotkut varmasti innostuukin juuri siitä asetelmasta että ventovieras ja jotenkin estotonta fiksaatiosta.

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ajattelin lähinnä jotain Onlyfans tyylistä juttua. Siellä voi tehdä tuttujen kanssa, taikka yksin.

Siinäkin sama idea, tarve olla vaan haluttu.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä estää tekemästä, eiköhän sitä kysyntää riitä.

Tarkoitit minua? En minä pystyisi, kun se asiakaskunta olisi kuitenkin... En viitsi edes mainita, paskamyrkyn uhalla.

• mustasusi kirjoitti:

Tarkoitit minua? En minä pystyisi, kun se asiakaskunta olisi kuitenkin... En viitsi edes mainita, paskamyrkyn uhalla.

Myrskyn siis.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinäkin sama idea, tarve olla vaan haluttu.

❄️

Enpä usko, että niin on ihan joka tapauksessa. Sinun on vaan aseksuaalina vaikea hypätä sellaisen seksuaalisesti aktiivisen housuihin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Möhömahaisia vanhoja miehiä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Enpä usko, että niin on ihan joka tapauksessa. Sinun on vaan aseksuaalina vaikea hypätä sellaisen seksuaalisesti aktiivisen housuihin.

No kyllä se kuvissa ja videoissa aina on kyse nimenomaan siitä, että on haluttu. Muutoin ei niitä tarvitse edes julkaista.

Eikä kukaan maksa, jollet ole haluttu, etkä sinä myy jollet ole ja halua olla haluttu.

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja miten minä aseksuaaliksi oon muuttunut? 😄

En ole aseksuaali. Olen aseksuaalisuuteen taipuva. En silti aseksuaali.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ties millaisia koiranpolkijoita mahtuu joukkoon.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ties millaisia koiranpolkijoita mahtuu joukkoon.

❄️

No sepä. Kumma että siis mies jotenkin kuvittelee että naisena on helpompi hyväksyä iholleen vaikka minkä sortin kulkijaa vaikka noin miehenä ei olekaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis minä ajattelin miehenä, että ne olisivat möhömahaisia naisia kuitenkin... 😆

• Anonyymi kirjoitti:

No kyllä se kuvissa ja videoissa aina on kyse nimenomaan siitä, että on haluttu. Muutoin ei niitä tarvitse edes julkaista.

Eikä kukaan maksa, jollet ole haluttu, etkä sinä myy jollet ole ja halua olla haluttu.

❄️

Kyllä minäkin valitsen katsottavakseni niitä näteimpiä malleja, kun mieli tekee katsoa. Niillä on se etu, että heitä kaikki haluaa nähdä. Helppoa rahaa heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sepä. Kumma että siis mies jotenkin kuvittelee että naisena on helpompi hyväksyä iholleen vaikka minkä sortin kulkijaa vaikka noin miehenä ei olekaan.

Heh, nimenomaan. Siinä näkee mitä se arvostuskin lopulta on naissukupuolta kohtaan.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Ja miten minä aseksuaaliksi oon muuttunut? 😄

En ole aseksuaali. Olen aseksuaalisuuteen taipuva. En silti aseksuaali.

❄️

No sitten olen ymmärtänyt vähän väärin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siis minä ajattelin miehenä, että ne olisivat möhömahaisia naisia kuitenkin... 😆

Sitä ahteriaan ne naistyöntekijätkin joutuvat luultavasti usein tarjoilemaan niin mikä ero siinä on että tekisit sitä miehenä?

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, nimenomaan. Siinä näkee mitä se arvostuskin lopulta on naissukupuolta kohtaan.

❄️

Sanoisin, että olisi kyllä hyvä, jos saisi valita asiakkaansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä ahteriaan ne naistyöntekijätkin joutuvat luultavasti usein tarjoilemaan niin mikä ero siinä on että tekisit sitä miehenä?

Tarjoisin ahteria? Sellainen ei käynyt mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Jep, niin kuin tuli ilmi tämäkään tässä ei antaisi möhömahaiselle naiselle edes rahasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, niin kuin tuli ilmi tämäkään tässä ei antaisi möhömahaiselle naiselle edes rahasta.

En antaisikaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En antaisikaan.

Mutta kumma kyllä naisena antaisit möhömahaiselle vanhalle miehelle varmasti ihan ilmaiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kumma kyllä naisena antaisit möhömahaiselle vanhalle miehelle varmasti ihan ilmaiseksi.

Enpä ole sellaista väittänyt. Tekisin Onlyfansia, eli saisin siellä päättä kuka on vastaparina. En olisi mikään katuhuora.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No sitten olen ymmärtänyt vähän väärin.

Juu. Niin olet. 🙂

Minä pystyn kontrolloimaan halujani, ne ei vie minua vaan minä niitä haluamaani suuntaan. Ja jos joku ihminen ei haluta, en silloin ole hänestä tunnetasolla innostunut, niitä onkin hyvin harvassa joista innostun.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Niin olet. 🙂

Minä pystyn kontrolloimaan halujani, ne ei vie minua vaan minä niitä haluamaani suuntaan. Ja jos joku ihminen ei haluta, en silloin ole hänestä tunnetasolla innostunut, niitä onkin hyvin harvassa joista innostun.

❄️

Mutta minäkin tunnen halua ja nautin seksistä, kun tunteet on mukana. Muutoin näen koko touhun ajanhaaskaukseksi. Käytän paloni mielummin vaikka nenäni kaiveluu, kun jonninjoutaviin ihmisiin. .

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Enpä ole sellaista väittänyt. Tekisin Onlyfansia, eli saisin siellä päättä kuka on vastaparina. En olisi mikään katuhuora.

No mikset tee? Mikä estää?

• Anonyymi kirjoitti:

No mikset tee? Mikä estää?

En ole kaunis nainen. Itseinho estää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Itseinhoa tuntee moni kaunis nainenkin, vaikkapa Megan Fox. Jollekin seksi voi jopa olla itseinhon väline, tapa halventaa itseään.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Itseinhoa tuntee moni kaunis nainenkin, vaikkapa Megan Fox. Jollekin seksi voi jopa olla itseinhon väline, tapa halventaa itseään.

❄️

On aika monimutkaista taas...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Seksiin ei läheskään aina liity positiiviset syyt, vaan voi liittyä hyvinkin vaikeat psyykkiset syyt ja traumatkin mitkä tyyppi x liittää seksiin. Ja seksuaalisuuteensa. Voi jopa kärsiä seksikäytöksestään, muttei osaa muuttaa kaavaa. Pahanolon jälkeen mikä vaan muu saa aikaan paremman olon jne.

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On aika monimutkaista taas...

Ihmisen psyyke on monimutkainen ja mielenkiintoinen.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen psyyke on monimutkainen ja mielenkiintoinen.

❄️

Vaikkapa seksiaddiktius mielletään vain positiiviseksi seksuaalisuudeksi monesti, niin kyse on muusta.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01099

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En kuitenkaan ymmärrä miten tilanne olisi eri viisikymppisenä ylipainoisena naisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, osat vaihtuu sukupuolen mukaan monesti monilla. Pinta näkyy merkkaavan.

❄️

• On niitä miehiäkin tuolla alalla.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, osat vaihtuu sukupuolen mukaan monesti monilla. Pinta näkyy merkkaavan.

❄️

Kyllä se seksiasioissa merkkaa paljon. Ainakin minulle.

• Mikkojuhan kirjoitti:

On niitä miehiäkin tuolla alalla.🙂.

On tottakai, mutta en pystyisi tekemään sitä. En pystyisi harjoittamaan seksiä ihan kenen tahansa kanssa. Vaikka maksettaisiin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä se seksiasioissa merkkaa paljon. Ainakin minulle.

Mjaa, minulle taas vaikuttaa eniten korvienväli, jos rakastun hänen aivoihin, näen kehonkin miellyttävänä. Sisältä ulospäin käy mun tunteet ja myös halut.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, minulle taas vaikuttaa eniten korvienväli, jos rakastun hänen aivoihin, näen kehonkin miellyttävänä. Sisältä ulospäin käy mun tunteet ja myös halut.

❄️

Ei se merkkaa juuri mitään, jos pelkästään seksistä on kyse. Kunhan on mukava luonne kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Jos taas en pidä tyypin aivoista, ei auta minkäänlainen vartalo jotta kiinnostuisin.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Jos taas en pidä tyypin aivoista, ei auta minkäänlainen vartalo jotta kiinnostuisin.

❄️

Siis jos toinen on kusipää, niin ei silloin tietenkään seksikään maistu, ja ihan sama millainen ulkoasu on...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei se merkkaa juuri mitään, jos pelkästään seksistä on kyse. Kunhan on mukava luonne kuitenkin.

Noniin, kun mulla ei tule seksinharrastelu edes mieleen, jos en ole tykästynyt tyyppiin. Mä toimin erilailla. Erilainen ohjelmointi.

Nään minäkin viehättäviä kehoja, jotka miellyttää mun silmää. Mutten mä kenenkään kehon takia seksiä harrastaisi. Kun sattuu viehättää silmää.

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On tottakai, mutta en pystyisi tekemään sitä. En pystyisi harjoittamaan seksiä ihan kenen tahansa kanssa. Vaikka maksettaisiin.

Kuitenkin tuolla alussa sanoit että voisit juuri tuota itsesi fyysistä myymistä tehdä jos olisit kaunis nainen. Tuskin nämä asiakkaitaan valitsevat ulkonäön perusteella. Tuota työtä puolustellaankin sillä että sen avulla nekin saavat seksiä jotka eivät muuten saisi. Käskisit asiakkaita lähettämään kuvat ja valitsisit vain komeat miehet asiakkaiksesi?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siis jos toinen on kusipää, niin ei silloin tietenkään seksikään maistu, ja ihan sama millainen ulkoasu on...

Ei tarvi olla edes kusipää, voi olla kivakin ihminen. Mutten vaan tunne mitään vetoa, enkä tunteita, niin no can do.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin, kun mulla ei tule seksinharrastelu edes mieleen, jos en ole tykästynyt tyyppiin. Mä toimin erilailla. Erilainen ohjelmointi.

Nään minäkin viehättäviä kehoja, jotka miellyttää mun silmää. Mutten mä kenenkään kehon takia seksiä harrastaisi. Kun sattuu viehättää silmää.

❄️

Sehän on toki ihan cool, jos sattuu ihanat aivot ihastuttavaan kroppaan. Knockout. 😄

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on toki ihan cool, jos sattuu ihanat aivot ihastuttavaan kroppaan. Knockout. 😄

❄️

Se on two in one.😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin tuolla alussa sanoit että voisit juuri tuota itsesi fyysistä myymistä tehdä jos olisit kaunis nainen. Tuskin nämä asiakkaitaan valitsevat ulkonäön perusteella. Tuota työtä puolustellaankin sillä että sen avulla nekin saavat seksiä jotka eivät muuten saisi. Käskisit asiakkaita lähettämään kuvat ja valitsisit vain komeat miehet asiakkaiksesi?

Ei, kun en myisi itseäni. Voisin tehdä videoita jonkun kanssa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on two in one.😊

Ja niitä on vielä vähemmän, kun ihastuttavia vartaloita. Ja ihania aivoja on vähiten.

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei, kun en myisi itseäni. Voisin tehdä videoita jonkun kanssa.

Eli ei se niin hehkeeltä tunnukaan kun tarkemmin miettii. Aikuisviihteen tekeminen on ihan eri asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja niitä on vielä vähemmän, kun ihastuttavia vartaloita. Ja ihania aivoja on vähiten.

❄️

Onneksi niitäkin on... 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

jotkut ihmiset ovat likaisia luonnostaan
        ja voi miettiä että jääkö maku suuhun

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

naisten kaikkien kannattaa olla ilotyttöjä,
        jottei tehtävä jäisi vain harvoille
        koska silloin harvoille kasaantuu todella pahaa energiaa
        että ovat hirviöihin verrattavissa

• Anonyymi

Kyllähän niitä miesprostituoituja on ja paljon. Kysyntää on myös miehille ja paljon.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä voin, olen ladannut faceapp sovelluksen ja tehnyt sillä itsestäni naisen näköisen... Ei hassumman näköinen toki. :D

Transvestiiteillekin on varmasti kysyntää:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän niitä miesprostituoituja on ja paljon. Kysyntää on myös miehille ja paljon.

Uskon sen, että on... En itse pystyisi siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin voi olla fetissi vatsakkaisiin miehiin. Makuja on monia.

• Anonyymi kirjoitti:

Transvestiiteillekin on varmasti kysyntää:)

Varmasti olisi, vielä parikymppisenä olisin ollut vallan hehkeä. 😃

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä prostituoidutkin saavat valita asiakkaansa ihan itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Joillakin voi olla fetissi vatsakkaisiin miehiin. Makuja on monia.

Huh huh...

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä prostituoidutkin saavat valita asiakkaansa ihan itse.

Minä en varmaan kelpaisi prostituoidullekaan. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuitenkaan ymmärrä miten tilanne olisi eri viisikymppisenä ylipainoisena naisena.

Jotkut mielummin katselevat viisikymppistä vatsakasta naista kuin parikymppistä luurankoa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneuskin on katsojan silmissä. Se mikä on toiselle rumaa on toiselle kaunista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei se niin hehkeeltä tunnukaan kun tarkemmin miettii. Aikuisviihteen tekeminen on ihan eri asia.

Eikös se ole sama asia jos tapaa livenä toisen oli se sitten kahvittelua tai aikuisviihteen tekemistä. Molemmissa tavataan livenä. Jos yksin teet aikuisviihdettä niin siinä ei tavata livenä ketään.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotkut mielummin katselevat viisikymppistä vatsakasta naista kuin parikymppistä luurankoa..

Makuja on monia... Ja se jokaiselle sallittakoon, mistä tykkäävät.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ole sama asia jos tapaa livenä toisen oli se sitten kahvittelua tai aikuisviihteen tekemistä. Molemmissa tavataan livenä. Jos yksin teet aikuisviihdettä niin siinä ei tavata livenä ketään.

Tottakai näin, se olisi sama. Kavereitahan ne ovat keskenään, ellei pariskunta ihan, jotka niitä aikuisviihdevideoita tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Seksissähän monella naisella on se ongelma, että he odottavat miehen hoitavan heidänkin nautintonsa. Olemalla itse aktiivisempi sen asian suhteen saa paljon useammin. Luulenpa, että ammattilainen on varsin hyvin tietoinen miten hän saa ja mikä tuntuu hyvältä, jos siis haluaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllähän se on ihan totta, että jos jotain tekee kuitenkin, niin miksipä siitä ei voisi pyytää maksuakin. Harrastuksesta työ, ei se nyt ihan ainutlaatuista ole. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Moni tekee monta asiaa ihan muistakin syistä. En tiedä miksi sinun on niin kovin vaikea kyetä näkemään niitä lukemattomia muita mahdollisia syitä, joita on olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Seksissähän monella naisella on se ongelma, että he odottavat miehen hoitavan heidänkin nautintonsa. Olemalla itse aktiivisempi sen asian suhteen saa paljon useammin. Luulenpa, että ammattilainen on varsin hyvin tietoinen miten hän saa ja mikä tuntuu hyvältä, jos siis haluaa.

Tuo on kyllä totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni tekee monta asiaa ihan muistakin syistä. En tiedä miksi sinun on niin kovin vaikea kyetä näkemään niitä lukemattomia muita mahdollisia syitä, joita on olemassa.

Kauppa ei kuule käy jollet halua olla haluttu, ei sitten millään. Ymmärrä se.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Ja puhuttiin mm. OF:sta. Ei sinne kukaan mitään julkaise jollei halua olla haluttu, kun se on ainoa syy jolla kauppa käy. Ja ylipäänsä kauppaamaan ryhtyy itseään.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulla voi mitä vaan, mutta ei se ammattilaisuus asiakkaasta prota tee. Kyllä siihen vaaditaan kuten tangoon, kaksi joka osaa askeleet.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulla voi mitä vaan, mutta ei se ammattilaisuus asiakkaasta prota tee. Kyllä siihen vaaditaan kuten tangoon, kaksi joka osaa askeleet.

❄️

En kai mä asiakkaasta mitään puhunut? Ei siihen mitään kahta tarvita, kyllä ihan yksi tulemiseen riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Tietysti käy. Ei siihen, että osaat tehdä myyvää kamaa, tarvita halua olla haluttu tai kiinnostusta siihen. Myydä voi mitä vaan, kun vaan osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Kauppa käy osaavalla erinomaisen hyvin, vaikka itse pitäisi myymäänsä tuotetta vaikka jopa täysin sutena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja puhuttiin mm. OF:sta. Ei sinne kukaan mitään julkaise jollei halua olla haluttu, kun se on ainoa syy jolla kauppa käy. Ja ylipäänsä kauppaamaan ryhtyy itseään.

❄️

Tietysti julkaisee. Tuo nyt on ihan naiivi ajatus, että siellä kaikki olisivat jotain haluttuuden tunnetta hakemassa. Kyllä se on monille ihan vaan raha mikä puhuu ja jos siitä saa helppoa rahaa niin antaa palaa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti julkaisee. Tuo nyt on ihan naiivi ajatus, että siellä kaikki olisivat jotain haluttuuden tunnetta hakemassa. Kyllä se on monille ihan vaan raha mikä puhuu ja jos siitä saa helppoa rahaa niin antaa palaa vaan.

Jep. Ensiksi, kun on onnistunut ymmärtämään miten kylmän laskelmoivasti iso osa ihmisistä näitä asioita ajattelee, niin kykenee tajuamaan myös sen, ettei noista moni todellakaan mitään henkilökohtaisia haluttuuden tunteen kiksejä saa. Osaa se jopa suorastaan etoo, siinä mielessä, että kaikesta sitä joku maksaakin. Eivät kaikki todellakaan niitä tykkääjiään ja maksajiaan arvosta pennin vertaa. Monille se on myös koomista, että mitä kaikkea voi saada myydyksi. Meitä ihmmisiä on niin moneksi, että yksi motiivi ei suinkaan riitä kattamaan meitä kaikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kai mä asiakkaasta mitään puhunut? Ei siihen mitään kahta tarvita, kyllä ihan yksi tulemiseen riittää.

Ei se nyt mee kuten elokuvissa.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti käy. Ei siihen, että osaat tehdä myyvää kamaa, tarvita halua olla haluttu tai kiinnostusta siihen. Myydä voi mitä vaan, kun vaan osaa.

Höpöhöpö. Olla haluttu nimenomaan on se ydin miten saa itsensä myytyä. Vänkää mitä vänkäät.

Kukaan ei paskaa osta, jollet tosissaan halua itse jotain saada myydyksi eli olla haluttu.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan rahaa tulee, vain jos on asiakaskunnalle haluttu. Miten taukki sä olet?

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan rahaa tulee, vain jos on asiakaskunnalle haluttu. Miten taukki sä olet?

❄️

Jos ei ole kysyntää = haluttu, jää rahat saamatta. Helppoa ymmärtää.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt mee kuten elokuvissa.

❄️

Mistähän ihmeen elokuvista mahdat puhua? Mä katselen niin vähän elokuvia, että en todellakaan tiedä. En tietenkään voi ottaa kantaa mitä sinä seksistä tarvitset, mutta täysin turha sinunkaan on tulla minulle selittämään, etteikö asia minulle olisi juuri kuten sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Olla haluttu nimenomaan on se ydin miten saa itsensä myytyä. Vänkää mitä vänkäät.

Kukaan ei paskaa osta, jollet tosissaan halua itse jotain saada myydyksi eli olla haluttu.

❄️

Maailma on täynnä ihmisiä, jotka myyvät kaikenlaista työkseen, täysin ilman, että heitä kiinnostaa vattujakaan sen tuotteen haluttuus ja edes hyvyys. Ja ihmiset todellakin ostavat tonnikaupalla paskaa tässä maailmassa. Ihan turha moista yrittää edes väitää ihmiselle, joka on myynyt ihmisille niin maan helvetisti täysin paskaa ja heille tarpeetonta tavaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Ei siitä haluttuudesta tarvitse itse välittää vittujakaan. Se ei ole oleellista, että itse koet tarvetta tuntea itsesi halutuksi. Sä itse voin pitää sitä ihan totaalisen naurettavana, että kukaan moista haluaa ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Sekoitat nyt totaalisesti omat sanasi. Se, että TUOTE on haluttu, ei tarkoita, että itse tarvitsee kokea tarvetta tuntea itsensä halutuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän ihmeen elokuvista mahdat puhua? Mä katselen niin vähän elokuvia, että en todellakaan tiedä. En tietenkään voi ottaa kantaa mitä sinä seksistä tarvitset, mutta täysin turha sinunkaan on tulla minulle selittämään, etteikö asia minulle olisi juuri kuten sanoin.

Mihin sä sitä miestä sitten tarttet, jos tolppakin kelpaa seteli teipattuna?

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sä sitä miestä sitten tarttet, jos tolppakin kelpaa seteli teipattuna?

❄️

Kuka on tarvimisesta puhunut? Höpiset taas ihan omiasi. Se, että homma onnistuu ihan omalla kädelläkin, ei tarkoita etteikö vaihtelu olisi joskus mukavaa. Hassua, että kuvittelet minun ottavan tässä jostakin rahaa. Tai no ihan typerä yritys vittuillahan tuo oli ja kertoo miten aivoton olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä haluttuudesta tarvitse itse välittää vittujakaan. Se ei ole oleellista, että itse koet tarvetta tuntea itsesi halutuksi. Sä itse voin pitää sitä ihan totaalisen naurettavana, että kukaan moista haluaa ostaa.

Ilmankos et tajua minua, kun sekotat olla haluttu johonkin omaan haluun ja haluttavuuteen. Myynnin ammattilaiseksi olisit tyhmä, jos väittäisit ettei myyjä halua tavaransa olevan haluttua. Sillä vain niin tulee myyntiä.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekoitat nyt totaalisesti omat sanasi. Se, että TUOTE on haluttu, ei tarkoita, että itse tarvitsee kokea tarvetta tuntea itsensä halutuksi.

Sinä ne sekoitit jo alusta asti. Lukisit tarkemmin ja ajatuksella ennen kun alat vänkäämään. Minä oon koko ajan puhunut jämptilleen, sinä sooloilet ja sekotat asioita.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Mä muuten tiedä sellaisenkin ihmisen, joka on myynyt seksiä taiteen takia. Ja sen homman pointti oli varsin vastakkainen tuolle haluttuuden tarpeelle. Että motiiveja ihmisillä riittää jos sun mitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmankos et tajua minua, kun sekotat olla haluttu johonkin omaan haluun ja haluttavuuteen. Myynnin ammattilaiseksi olisit tyhmä, jos väittäisit ettei myyjä halua tavaransa olevan haluttua. Sillä vain niin tulee myyntiä.

❄️

Luepa mitä kirjoitit ihan itse.

"Yhdenillan jutuissakin luulen, että moni nainen saa enemmänkin haluamaansa huomiota olla haluttu, kun niinkään seksistä orgasmia."

"Siinäkin sama idea, tarve olla vaan haluttu."

"etkä sinä myy jollet ole ja halua olla haluttu."

Sinä mistään tuotteen haluttuudesta puhu. Tuolle sekoilullesi nyt nauravat taas jo hevosetkin.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ne sekoitit jo alusta asti. Lukisit tarkemmin ja ajatuksella ennen kun alat vänkäämään. Minä oon koko ajan puhunut jämptilleen, sinä sooloilet ja sekotat asioita.

❄️

Minä en ole sekoittanut mitään. Sinä vaan taas tajusit minun olevan oikeassa (kuten aina) ja aloit esittää tarkoittaneesi aivan muuta kuin tarkoitit. Hävisit taas ja kiitos kun osoititi sen taas. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yhdenillan jutuissakin luulen, että moni nainen saa enemmänkin haluamaansa huomiota olla haluttu, kun niinkään seksistä orgasmia."

Sinä mistään tuotteen haluttuudesta puhu. Tuolle sekoilullesi nyt nauravat taas jo hevosetkin.🤣

Haluttu sana kahdessa eri asiassa, niin mitä sitten? Et ymmärrä lukemaasi, niin kysy ihmeessä selvennystä äläkä oleta, kuten yleensä teet.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole sekoittanut mitään. Sinä vaan taas tajusit minun olevan oikeassa (kuten aina) ja aloit esittää tarkoittaneesi aivan muuta kuin tarkoitit. Hävisit taas ja kiitos kun osoititi sen taas. 🤣

Jos te voisitte, jatkaa tätä väittelyänne omassa ketjussanne, please... En jaksa jatkuvia ilmoituksia saada näistä uusista kommenteista. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se haluttu on se taikasana molemmissa, jotta tärppää. Ei se muuksi muutu jänkäämällä. 😄

❄️

• mustasusi kirjoitti:

Jos te voisitte, jatkaa tätä väittelyänne omassa ketjussanne, please... En jaksa jatkuvia ilmoituksia saada näistä uusista kommenteista. :)

Kannattaa totutella, mulla kilisee laatikko ihan solkenaan 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oot tyhmempi kun luulinkaan. Otan osaa.

❄️

Kannattaa totutella, mulla kilisee laatikko ihan solkenaan 🤣

No varmaan niin, kävi mielessä juuri sekin. Miten jaksat? 🤣

• mustasusi kirjoitti:

No varmaan niin, kävi mielessä juuri sekin. Miten jaksat? 🤣

Paskaako tässä, normiarkea ja sitten vähän palstan hämmennystä 😁
        Mites ite, menettelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuote kun tuote, kahvinkeitin, nainen tai kuvat/videot. Jos ne ei ole haluttuja, ne jää valitsematta. Ei tuu kauppoja. Hyvät yöt.

❄️

Paskaako tässä, normiarkea ja sitten vähän palstan hämmennystä 😁
        Mites ite, menettelee?

Siinähän se joo... Välillä vähän paremmin. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tuote kun tuote, kahvinkeitin, nainen tai kuvat/videot. Jos ne ei ole haluttuja, ne jää valitsematta. Ei tuu kauppoja. Hyvät yöt.

❄️

Onhan se tietysti noin... Pitää olla sitä markkina-arvoa, että tuote myy. Oli se sitten seksiä tai mitä tahansa.

• mustasusi kirjoitti:

Siinähän se joo... Välillä vähän paremmin. :)

Näin se menee, joskus jaksaa hymyilläkin 😉 Kesää kohden yleensä naurattaa vähän enemmän, ainakin itellä.

Näin se menee, joskus jaksaa hymyilläkin 😉 Kesää kohden yleensä naurattaa vähän enemmän, ainakin itellä.

Totta kyllä... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on tarvimisesta puhunut? Höpiset taas ihan omiasi. Se, että homma onnistuu ihan omalla kädelläkin, ei tarkoita etteikö vaihtelu olisi joskus mukavaa. Hassua, että kuvittelet minun ottavan tässä jostakin rahaa. Tai no ihan typerä yritys vittuillahan tuo oli ja kertoo miten aivoton olet.

Et ymmärrä retorisia kysymyksiäkään, joku puheen ja tekstin ymmärtämisen vaikeus?

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onhan se tietysti noin... Pitää olla sitä markkina-arvoa, että tuote myy. Oli se sitten seksiä tai mitä tahansa.

Nimenomaan. Ei kukaan daami saa yhdenyön seuraakaan, jos kukaan ei häntä pidä haluttavana, vaan hän jää rannalle ruikuttamaan. Ihan sama se on seksityöläiselläkin taikka onlyfanssin materiaalilla.

Minusta tää on hyvin helppoa ymmärtää. En tiedä miksi tuolle yhdelle kaikki on niin monimutkaista tai hän tekee kaikesta monimutkaisempaa, kun toinen edes tarkoittaa. 🤷🏼‍♂️

❄️

• Anonyymi

Ai tämä myy. Tuttu nainen koska olen 3 kertaa ostanut. Hanurista oli kyllä ettei saanut pussailla koska se kuitenkin on seksissäkin olennaista. Ostin seksiä ekaa kertaa 10 vuotta sitten koska ajattelin etten jaksa alkaa ravata baareissa enää. Paljon helpompaa on ostaa ja saa varmasti seksiä sitten.

• Tuo se tietysti on miehen näkökulmasta hyvä, että saanti on varmaa... :)

• No sehän on hyvä jos on löytynyt yksi tyydyttävä palveluntuottaja, olkoonkin että tuo pusuttelun puute on iso miinus.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuo se tietysti on miehen näkökulmasta hyvä, että saanti on varmaa... :)

NAinen saa aina baarista kun haluaa mutta mies ei.

• Anonyymi

miehetkin myy mutta ,ei ole niin huomiota herätävää että tulisi lehti juttu,

• Onhan niistä joskus kirjoitettu mutta hyvin harvoin kyllä.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Onhan niistä joskus kirjoitettu mutta hyvin harvoin kyllä.🙂.

jonkun arvion mukaan noin 12 prosenttia olisi alan miesten osuus,

• Anonyymi kirjoitti:

En osaa mitenkään varmasti sanoa mutta uskoisin juu että varmaan jossain siinä 20% paikkeilla ihan korkeimmillaan osuuden olevan mutta mitä ite oon lukenut niin heidänkin osuus on vissiin hieman nousussa ollut.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko se verrattavissa selluliitin osuuteen?

miesten on lakattava syömästä karkkeja, muuten heistä tulee naisia
        mutta kuinka nykymenossa mies jättäisi karkit syömättä?

• Anonyymi

Tai monet (miehet tai naiset) eivät halua eivötkä suostu lehteen haastateltavaksi. Asiakkaita riittää ilmankin. Osa tietysti tunkee omasta vapaasta halustaan itsensä lehteen ja toinen ääripää on, että tehdään henkilöstä tavalla tai toisella lehtijuttuja, vaikka on kieltäynyt kaikista haastatteluista eikä halua itsestään mitään lehtijuttuja.

• On aiheesta tehty suomalainen elokuvakin... Joka oli aika hauska. En muista sen nimeä nyt.

• Anonyymi

Naiset jotka myy seksiä ovat ihan normaaleja naisia. Ei niitä erota tavallisesta massasta. Tietysti siinä tienaa sen 600 euroa päivässä joten raha houkuttaa. Helppoa rahaa paljon lyhyessä ajassa.

• Anonyymi

Parisuhde seksi se vasta maksaakin. Miettikää nyt kun joudutte maksamaan naisen kuluja tuhansiakin ja silti se voi pihdata. Maksullinen nainen tulee lopulta halvemmaksi.

• Pihtailu parisuhteessa kielii käsittelemättömistä ongelmista ja valtataistelusta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pihtailu parisuhteessa kielii käsittelemättömistä ongelmista ja valtataistelusta.

Nii ja mies sitten ostaa seksiä lopulta kun kyllästyy naisensa pihtaamiseen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pihtailu parisuhteessa kielii käsittelemättömistä ongelmista ja valtataistelusta.

Tai huonosta terveydentilasta.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en tehnyt niin. En jaksanut nähdä sitä vaivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

puolet asijakkaista on pihtarin puolisoita kuulenma,

• Anonyymi

Sekinhän on ihan oma valinta, että huoliiko naisen, jonka kuluja pitää sitten maksella. Osa naisista maksaa kulunsa ihan itse ja osa makselee miehenkin kuluja.

• Anonyymi

Juuri näin muutaman kerran eronneena niin kalliiksi on tullut

• Anonyymi

Ennen varmaan ajateltiin että työt tulee ensin ja huvi vasta sitten.

• Ihan samanlainen duuni siinä kuin mikä tahansa ja jopa arvostan tietyllä tavalla heitä jotka tosissaan ja oikeista syistä työtä tekevät he kun tuovat monelle ihmiselle elämään niitä joitain tärkeitäkin asioita mitä joiltain saattaa syystä tai toisesta puuttua kuten fyysistä läheisyyttä, toisen kosketusta ja hyväksytyksi tulemisen tunnetta ja kokemusta. Tietenkin pitää myös ymmärtää että he tekevät työtään ja heidän työnsä on saada asiakas tuntemaan mielihyvää ja itsensä hyväksytyksi eikä pidä sekoittaa sitä aitoihin tai romanttisiin tunteisiin.🙂.

• Hyvin sanottu. :)