Pitäisikö olla huolissaan? palstan kivat...

Anonyymi-ap

...kamupojat kipuilee maksullisen seksin perään niin että tarralenkkarit ja purkkarit sutua lyö. Ei kyllä yhtään tykkää palstan naisoletetut tämmöisestä meiningistä mutta semmoista se on tässä liberaalissa yhteiskunnassa jossa ei juuri enää arvoja ole, kivat kamupojatkin saa tehdä mitä huvittaa. Vaikka ympäristö tuomitsee hedonistiset nautinnot tulee sallia kaikille, jopa kivoille kamupojille.

-harmiseikirj-

76

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sen pitäisi jotenkin kiinnostaa mistä tuntemattomat ihmiset seksinsä hakevat, jos hakevat?

• Kovinpa Harmista kiinnostaa palstan miesten seksielämä.

• Anonyymi

Mikä seksielämä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä seksielämä?

Niin. Sellaista ei Harmiksella ole kuin omissa fantasioissaan, johon kuuluu palstan miehet.

• Anonyymi

Ei minua kiinnosta mutta huvittaa miten palstan pulleat kamupojat heti seksiä haistaessaan vaarantavat huolella rakennetun imagonsa, sinäkin brutukseni :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua kiinnosta mutta huvittaa miten palstan pulleat kamupojat heti seksiä haistaessaan vaarantavat huolella rakennetun imagonsa, sinäkin brutukseni :D

-harmiseikirj-

Tuo voi jopa pitää paikkansa. Nainen sallii erehtymisen vain kerran, muttei itsensä kanssa 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Sehän on epäonnistumisen merkki yhteiskunnassa , seksi myyntiä eivät hyväksyisi jos oma vaimo, sisar tai tytär alkaisivat myymään.
        Joten ei ole kehitys päässyt koskettamaan näitä tämän tyylin maksajia. Koska mottona on että rahalla saa. Inhimillisyys ei kuulu näiden tapoihin.

• Mistäpä sä et ois "huolissaan"? 😁

• Anonyymi

Naiset on huolissaan koska jos mitään muuta on tarjolla niin palstan pulskat naiset eivät kiinnosta edes palstan nyhveröitä "miehiä".

• Anonyymi

” Vaikka ympäristö tuomitsee hedonistiset nautinnot tulee sallia kaikille, jopa kivoille kamupojille.” Justiinsa

• Anonyymi

Voin sanoa käsi sydämellä, etten ole tippaakaan huolissani tai käärmeissäni mihin palstan miehet muniaan tai rahojaan työntelee menemään.

Ole huoleti, niin olen minäkin. Ei kuulu mulle, ei oo mun murheeni.

❄️

• Anonyymi

Minä kavahdan ihan muista syistä maksullista seksiä, kun miehien vuoksi ketkä sitä ostelee. Nään siinä suuntauksen joka on minun makuun liian kylmää ja kaupallista, enkä rehellisesti ymmärrä ketään joka voi surutta nusutella vieraitten kanssa. Mulle liian älytön asia.😅

❄️

• Antiseksuaalina olen sitä mieltä, että maksullisen seksin arvonlisäveroa pitäisi korottaa.

• Anonyymi

Tätä minäkin kannatan. En tosin ole tullut aihetta tätä ennen koskaan pohtineeksi, mutta ihan nohevalle kuulostas. N50

• Anonyymi

Minäkin nostaisin niitä kaikesta, mitä en itse harrasta. Asiaa, kannatetaan:)

• Missä muuten on tämän palstan naiset? Bottien jakamia seksilinkkejä olen nähnyt.

• Anonyymi

Ei plastalla ole naseja

• Anonyymi

Hei, kuinka voin palvella? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei plastalla ole naseja

Aha. Palstalla maksullinen seksi tuntuu kiinnostavan niin paljon, että botit änkee palstalle.
        Joku miittikin on tekeillä Helsinkiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, kuinka voin palvella? :)

Oho, äänestin vaikka piti kommentoida.
        Valokuva ois kiva ja hinnasto myös.

• Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

Oho, äänestin vaikka piti kommentoida.
        Valokuva ois kiva ja hinnasto myös.

Kiitos yhteydenotostasi. Ohessa ohjeet kysymykseesi ratkaisemiseksi: https://images.app.goo.gl/zCK4gEuPbsQGTEuG6.
        Mukavaa päivänjatkoa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos yhteydenotostasi. Ohessa ohjeet kysymykseesi ratkaisemiseksi: https://images.app.goo.gl/zCK4gEuPbsQGTEuG6.
        Mukavaa päivänjatkoa :)

Hei, mitä pidit palvelustamme! Vastaa nyt kolmeen kysymykseen, jotta voimme kehittää toimintaamme:)
        a) Tyydytetty
        b) Kyllä, olen tyytyväinen
        c) Suosittelen ystävilleni

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, mitä pidit palvelustamme! Vastaa nyt kolmeen kysymykseen, jotta voimme kehittää toimintaamme:)
        a) Tyydytetty
        b) Kyllä, olen tyytyväinen
        c) Suosittelen ystävilleni

Ihan kiva. Vähän jäi epäselväksi mihin se penis piti työntää.
        Olisko pitänyt olla joku USB-vagina.

• Anonyymi

Maalla asuvat kamupojat käyttävät usein myös tuohivirsuja.

• Anonyymi

Suksi Harmis kuuseen. Jos olet niiden kirjoituksia lukenut; niillä on aivot jalkainvälissä.
      Menepäs kertomaan niille, ettei tuo Myyn ammatti oikein ole se ihanne ammatti; koska enemmän kuin usein, se on jonkinlainen pakkoratkaisu, jonka eteen nainen on joutunut! Usein siihen kuuluu huumeet, tai joku narsistinen äijän raato joka pakottaa naisen tienaamaan, hänelle rahaa.

Mä nyt yritin monestikin kertoa oman näkemykseni... niin mä olin "häirikkö"; koska en ollut samaa mieltä asioista näiden "kullannuppujen" kanssa!
      Ei auta kertoa edes lääketieteellisiä faktoja; sukupuolitaudeista... listasin nyt kuitenkin ihan varmuuden vuoksi. Jos joku fiksu edes ymmärtäisi olla varovaisempi, maksetunkin irtoseksin suhteen.

Kaiken lisäksi, Rande luulee mun olevan joka toisen tekstin lähettäjä. Multa unohtui allekirjoitus, ... jonka kyllä jälkikäteen sinne tekstasin, mutt vahinko oli sattunut jo. Sieltä tuli palautetta, ett parempi kun ett kirjoittele samaan ketjuun, jossa hän on!
      Vau, keisari on puhunut, joten ilmeiseti mä hiljenen ja möyrin puutarhassani, opetan Mimmille pyöräilyä... koska mulla tulee olemaan aikaa! Hoitokodissa puhaltaa kohta uudet tuulet ja uusijohtaja(tar). Aikansa kutakin, asia julkaistaan juhannuksen jälkeen, esisopimus tehtiin.
      trollikka

• Suksipa kuuseen. Mä en luullut mitään mistään ennen sun nimimerkkikuittausta. Ja olen sulle sanonut aika monta kertaa, että pysy poissa mun ketjuista, niin en tule sua loukkamaan, en myöskään muualla jos kuittaat kommenttisi. Jos itse munaat jättämällä nimimerkkisi pois, niin omapahan on häpeäsi, tuhra siitä on kitistä joka toisella ketjussa. Koska opit myöntämään omat virheesi? Koska? Et koskaan.

• Anonyymi

Intoa näyttää nyt ainakin olevan mutta tästähän olen palstalla varoittanut, moraalin mureneminen vaikuttaa yhteiskunnan kaikilla tasoilla niin miksei sitten tilaisuutensa haistaneisiin kivoihin kamuopoikiinkin :)

Noin muuten me ollaan ehkä tässä asiassa aika paljon samaa mieltä, voihan toki joitakin poikkeustapauksia olla jotka niistä hommista nauttii mutta kyllä varman suuri osa tulee jossain vaiheessa elämäänsä katumaan menneisyyttään kaupallisena vaikka mitä nyt sanoisi. Sehän tuossa on vähän surullista kun lehdistössä ja jokapaikassa on nyt tapana ylistää noita valintoja tehneitä naisia ikäänkuin sankarittarina ja uuden ajan edelläkävijöinä niin sellaisten juttujen houkuttelemana alalle sitten voi eksyä paljon sellaisiakin jotka ei sitä kuitenkaan henkisesti sitten kestäkään.

Hienoa, toivottavasti kaikki etenee suunnitellusti ja pääset pitämään sitten vähän lomaakin.

-harmiseikirj-

• Mulla oli myös ongelmia randomin kanssa.

Randomin ongelma on se, että ihmiset keskustelevat keskenään hänen ketjuissa.
        Random ei jaksaisi lukea niitä ja hänen elämästä tulee yhtä helvettiä.
        Silti pitää aloittaa uusia ketjuja.
        Kuulemma en uskalla tehdä aloitusta, mutta hän uskaltaa tehdä ja vielä monta sellaista.
        On se kova jätkä.

• JasQa kirjoitti:

Mulla oli myös ongelmia randomin kanssa.

Kuulemma en uskalla tehdä aloitusta, mutta hän uskaltaa tehdä ja vielä monta sellaista.
        On se kova jätkä.

Siinä on tissiposkien kuningas. Tulee kahden päivän palstakokemuksella kertomaan miten asiat palstalla on, kertoo samalla yhden seitsemän viestin psykoanalyysinsa ja kas, rohkeana jätkänä vielä kaiken tämän selän takana kun ei nyytit riitä sanoa suoraankaan.

Jazca, on se kova jätkä.

Teenkö aloituksenkin sun rohkeudesta arvostella toisten rohkeutta? Aineistoa olet jo hyvin antanut.

• randombypasser kirjoitti:

Siinä on tissiposkien kuningas. Tulee kahden päivän palstakokemuksella kertomaan miten asiat palstalla on, kertoo samalla yhden seitsemän viestin psykoanalyysinsa ja kas, rohkeana jätkänä vielä kaiken tämän selän takana kun ei nyytit riitä sanoa suoraankaan.

Jazca, on se kova jätkä.

Teenkö aloituksenkin sun rohkeudesta arvostella toisten rohkeutta? Aineistoa olet jo hyvin antanut.

"Teenkö aloituksenkin sun rohkeudesta arvostella toisten rohkeutta? Aineistoa olet jo hyvin antanut."

Tee vaan, saanko mä osallistua siihen keskusteluun, herra "palsta"?

• JasQa kirjoitti:

"Teenkö aloituksenkin sun rohkeudesta arvostella toisten rohkeutta? Aineistoa olet jo hyvin antanut."

Tee vaan, saanko mä osallistua siihen keskusteluun, herra "palsta"?

Saat, tosin en suosittele sun meriiteillä. Olet pahimmasta päästä vinkupierua minkä olen 15 vuoteen palstalla kohdannut, niin suosittelen tuttikuuria. Tai sitten opettelet sanomaan suoraan kun joku vituttaa. Selkäänpuukottajat on alinta kastia missä tahansa ja olet hyvää vauhtia matkalla sinne, olkoonkin että teet sen palstaystävien ja pillun kalastelun varjolla.

Saat, tosin en suosittele sun meriiteillä. Olet pahimmasta päästä vinkupierua minkä olen 15 vuoteen palstalla kohdannut, niin suosittelen tuttikuuria. Tai sitten opettelet sanomaan suoraan kun joku vituttaa. Selkäänpuukottajat on alinta kastia missä tahansa ja olet hyvää vauhtia matkalla sinne, olkoonkin että teet sen palstaystävien ja pillun kalastelun varjolla.

Oliko tässä ketjussa Trollikalle tekemäni viesti selkäänpuukotus?
        Eihän tässä ole mitään selän takana puuhastelua, jos kirjoittaa toiseen ketjuun.
        Mä vain referoin sun sanomisia.

Näillä meriiteillä, mitä olet antanut, en uskalla lähteä sun järjestämiin kokouksiin.

• Anonyymi

Sivusta totean, että mulle tuli sun kirjoituksestas mieleen yksi muinainen prostituutiota ja seksityötä koskenut keskusteluohjelma, jossa oli mukana mm. Lenita Airisto. Hän alkoi ihan pokkana selittämään eräälle seksityötä vapaaehtoisesti ja omasta tahdostaan tekevälle, kuinka tämä on uhri ja kärsii mielenterveysongelmista, eikä todellakaan voi olla itse ja vapaaehtoisesti ammattiaan valinnut.

• JasQa kirjoitti:

Oliko tässä ketjussa Trollikalle tekemäni viesti selkäänpuukotus?
        Eihän tässä ole mitään selän takana puuhastelua, jos kirjoittaa toiseen ketjuun.
        Mä vain referoin sun sanomisia.

Näillä meriiteillä, mitä olet antanut, en uskalla lähteä sun järjestämiin kokouksiin.

No mitäpä itse miettisit, jos haukun sinua muille missä tahansa? Miltä tuntuisi, jos asia yhtäkkiä sinulle tahattomasti selviäisi? No mietipä sitä, vinkupieru selittelijä.

Mihin kokouksiin? Sua ei kyllä ole pyydetty mihinkään mukaan ja jos kyse olisi mun setistä, niin turha olisi edes ajatella moista, sun setupilla se on no go ja never, olet melkoinen ihmisperse mun silmissäni. Ja nopein sellainen, siitä voit vetää kyllä krediitit ja maalata ruksin seinällesi.

No mitäpä itse miettisit, jos haukun sinua muille missä tahansa? Miltä tuntuisi, jos asia yhtäkkiä sinulle tahattomasti selviäisi? No mietipä sitä, vinkupieru selittelijä.

Mihin kokouksiin? Sua ei kyllä ole pyydetty mihinkään mukaan ja jos kyse olisi mun setistä, niin turha olisi edes ajatella moista, sun setupilla se on no go ja never, olet melkoinen ihmisperse mun silmissäni. Ja nopein sellainen, siitä voit vetää kyllä krediitit ja maalata ruksin seinällesi.

Trollikan kirjoitus oli tässä ketjussa. Mihin ketjuun mun olisi pitänyt kommentoida, että se yhdistyisi tämän ketjun Trollikan viestiin?

• JasQa kirjoitti:

Trollikan kirjoitus oli tässä ketjussa. Mihin ketjuun mun olisi pitänyt kommentoida, että se yhdistyisi tämän ketjun Trollikan viestiin?

No vastaa nyt ensin mun muihin kysymyksiin edellä, niin mä vastaan tähän sun kysymykseen sitten. Yritäpä nyt edes äläkä koko ajan väistele. Vitun selittelijä.

• Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

Mulla oli myös ongelmia randomin kanssa.

On se kova jätkä.

Niinpä, herra kuvittelee omistavansa Suomi24:n, ensin pyytää mahdollisimman paljon keskustelua. Ei kyllä maininnut ettei siedä toisinajattelijoita. Pommitti parhaan kykynsä mukaan mua ja Sheena, kun uskallettiin olla toista mieltä prostituutiosta! Ilmeisesti pilattiin hänen intuitionsa, vasta väitteillä. Mä ainakin yritin myös perustella ne; ilmeinen virhe!

Jokseenkin samanlaisen miehen kohtasin joskus vuosia sitten, tällä samalla palstalla.
        Muistaakseni "keittiöexperttiä" käytti silloin nikkinään ja aika pian sai meiltä naisilta nimen pertsa. Sittemmin palasi palstalle takaisin poliisinpoikana, ja nyt... ???
        Niin paljon tuttua, kun kaikki ei mene hänen suunnitelmiensa mukaan, paskamysky!
        Oikeastaan Harmis; tuleeko sulle mieleen joku vanhatuttavuus?

Oikeesti, ei kannata välittää tuon raivoamista; on pelkästään hänen tyylinsä alistaa...
        ja sitä iloa tuolle ei pidä suoda. Tekee sitt minkälaisen aloituksen tahansa, ett uskalletaan jutella asiasta... se on tuon lapsenmielisen oma häpeä!
        Hyvää yötä, mun on syytä mennä viimeinkin nukkumaan!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intoa näyttää nyt ainakin olevan mutta tästähän olen palstalla varoittanut, moraalin mureneminen vaikuttaa yhteiskunnan kaikilla tasoilla niin miksei sitten tilaisuutensa haistaneisiin kivoihin kamuopoikiinkin :)

Noin muuten me ollaan ehkä tässä asiassa aika paljon samaa mieltä, voihan toki joitakin poikkeustapauksia olla jotka niistä hommista nauttii mutta kyllä varman suuri osa tulee jossain vaiheessa elämäänsä katumaan menneisyyttään kaupallisena vaikka mitä nyt sanoisi. Sehän tuossa on vähän surullista kun lehdistössä ja jokapaikassa on nyt tapana ylistää noita valintoja tehneitä naisia ikäänkuin sankarittarina ja uuden ajan edelläkävijöinä niin sellaisten juttujen houkuttelemana alalle sitten voi eksyä paljon sellaisiakin jotka ei sitä kuitenkaan henkisesti sitten kestäkään.

Hienoa, toivottavasti kaikki etenee suunnitellusti ja pääset pitämään sitten vähän lomaakin.

-harmiseikirj-

"Hienoa, toivottavasti kaikki etenee suunnitellusti ja pääset pitämään sitten vähän lomaakin."
        Pidä peukkuja ett maksavat sen minkä lupasivatkin, esisopimus on ihan kelpo!

Mä uskon vasta kun rahat ovat mun tililläni, tosin kaikki mammona ei ole mun, vaan Emo nappaa omansa, (ollaan) oltiin yhtiökumppaneita ja varsinaiseen sopimukseen tulee myös Emon allekirjoitus, jotta se on virallinen. Mun notaari luki sopimuksen, ja kehoitti hyväksymään, vaikka totta puhuen olisin ilman hänen lupaansakin sen hyväksynyt.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ei tietenkään ketään muita miehiä kuin sinä saa osallistua tapaamisiin. Niinhän tuolla toisessa ketjussa mainitset, että tulet todennäköisesti olemaan siellä ainoa kaksilahkeinen samalla kun pyydät yhteydenottoja leideiltä. Mitä sitä sellaisesta maksamaan jonka saa ilmaiseksikin.

• Anonyymi

Tiedoksi: et ole hukkapätkä palstan omistaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, herra kuvittelee omistavansa Suomi24:n, ensin pyytää mahdollisimman paljon keskustelua. Ei kyllä maininnut ettei siedä toisinajattelijoita. Pommitti parhaan kykynsä mukaan mua ja Sheena, kun uskallettiin olla toista mieltä prostituutiosta! Ilmeisesti pilattiin hänen intuitionsa, vasta väitteillä. Mä ainakin yritin myös perustella ne; ilmeinen virhe!

Jokseenkin samanlaisen miehen kohtasin joskus vuosia sitten, tällä samalla palstalla.
        Muistaakseni "keittiöexperttiä" käytti silloin nikkinään ja aika pian sai meiltä naisilta nimen pertsa. Sittemmin palasi palstalle takaisin poliisinpoikana, ja nyt... ???
        Niin paljon tuttua, kun kaikki ei mene hänen suunnitelmiensa mukaan, paskamysky!

Oikeesti, ei kannata välittää tuon raivoamista; on pelkästään hänen tyylinsä alistaa...
        ja sitä iloa tuolle ei pidä suoda. Tekee sitt minkälaisen aloituksen tahansa, ett uskalletaan jutella asiasta... se on tuon lapsenmielisen oma häpeä!
        trollikka

Mä tykkään sun räväköistä kirjoituksistasi! Niissä on pippuria, mutta aina myös sydäntä 🤗 Sun juttusi on palstan helmiä!

Mulle tulee Randen tyylistä myöskin *ertti mieleen. Hyvin samanlaista, joskin Rande solvaa vähän ala-arvoisemmin eriäviä kommentteja kirjoittelevat.

xLiner

• Ethän sä nyt mikään häirikkö ole millään tapaa ainakaan mun mielestä ja tottakai ihan jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä. Mutta sun pitää myös kunnioittaa samalla tavalla muiden mielipidettä kuin vaadit omaasi kunnioitettavan ja niistä lääketieteellisistä faktoistakin voi olla eriäviä mielipiteitä koska muillakin voi olla hyvinkin tarkkaa tietoa niistä ja olla niihin perehtynyt joten ei se sunkaan mielipide ole se mikään absoluuttinen totuus asioista. Ja on myös valitettavasti tapauksia missä kyseistä työtä tekevillä on noita asioita takana mutta useinmiten sitä tehdään kyllä aivan omasta halustaan omilla ehdoillaan ilman mitään pakottavaa tarvetta. Mä olen yrittänyt kertoa että hyvin monella on juuri tuollalailla vääristynyt kuva kyseisestä ammatista ja siitä miksi siihen ryhdytty. Joillekin tuntuu olevan jotenkin mahdotonta hyväksyä että sitä voitaisiin tehdä ihan vain siksi koska sitä tykätään tehdä.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ethän sä nyt mikään häirikkö ole millään tapaa ainakaan mun mielestä ja tottakai ihan jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä. Mutta sun pitää myös kunnioittaa samalla tavalla muiden mielipidettä kuin vaadit omaasi kunnioitettavan ja niistä lääketieteellisistä faktoistakin voi olla eriäviä mielipiteitä koska muillakin voi olla hyvinkin tarkkaa tietoa niistä ja olla niihin perehtynyt joten ei se sunkaan mielipide ole se mikään absoluuttinen totuus asioista. Ja on myös valitettavasti tapauksia missä kyseistä työtä tekevillä on noita asioita takana mutta useinmiten sitä tehdään kyllä aivan omasta halustaan omilla ehdoillaan ilman mitään pakottavaa tarvetta. Mä olen yrittänyt kertoa että hyvin monella on juuri tuollalailla vääristynyt kuva kyseisestä ammatista ja siitä miksi siihen ryhdytty. Joillekin tuntuu olevan jotenkin mahdotonta hyväksyä että sitä voitaisiin tehdä ihan vain siksi koska sitä tykätään tehdä.🙂.

Lässyn lässyn. Onko tänään tuohivirsut jalassa tarralenkkareiden sijaan?

• Anonyymi

No vastaa nyt ensin mun muihin kysymyksiin edellä, niin mä vastaan tähän sun kysymykseen sitten. Yritäpä nyt edes äläkä koko ajan väistele. Vitun selittelijä.

Mikä pikkumiestä riivaa? Eikö palstalla käyttäydytä niin kuin führer haluaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rändömillä on paha Napoleon kompleksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi, voi tai margariini

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ethän sä nyt mikään häirikkö ole millään tapaa ainakaan mun mielestä ja tottakai ihan jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä. Mutta sun pitää myös kunnioittaa samalla tavalla muiden mielipidettä kuin vaadit omaasi kunnioitettavan ja niistä lääketieteellisistä faktoistakin voi olla eriäviä mielipiteitä koska muillakin voi olla hyvinkin tarkkaa tietoa niistä ja olla niihin perehtynyt joten ei se sunkaan mielipide ole se mikään absoluuttinen totuus asioista. Ja on myös valitettavasti tapauksia missä kyseistä työtä tekevillä on noita asioita takana mutta useinmiten sitä tehdään kyllä aivan omasta halustaan omilla ehdoillaan ilman mitään pakottavaa tarvetta. Mä olen yrittänyt kertoa että hyvin monella on juuri tuollalailla vääristynyt kuva kyseisestä ammatista ja siitä miksi siihen ryhdytty. Joillekin tuntuu olevan jotenkin mahdotonta hyväksyä että sitä voitaisiin tehdä ihan vain siksi koska sitä tykätään tehdä.🙂.

Kuule pidä ihmeessä oma uskomuksesi, ett ihan mielellään ne naiset hommaansa tekivät; herrasmiesten seurassa. Ne herrasmiehet ei varmaan koskaan heitä kaltoin kohdelleet!
        En mä jaksa ruveta lisää asiasta länkyttämään; Asia vaan on niin, ett mä olen muutamia näitä surullisia tapauksia nähnyt, ja hoitanutkin!
        Reklamoinut muuten asioista eteenpäinkin, lääkärille. Hän arvio itse asian, omilla havainnoillaan ja mun kertoman mukaan; ja teki ilmoituksen poliisiviranomaiselle.

Ei kuule varmaan ole mikään yksittäistapaus, jos yhtään olen asiaa käsittänyt, on aivan helvatin järjestäytynyt organisaatio, joka kerää ns. suojelusrahaa, ihan yksitäisiltäkin huorilta. Pakko maksaa, ettei ulkomuodolle satu mitään ikävää.
        Ihan kunnioitettava ammattikuntahan nuo oman kehonsa myyjät ovat; oikein
        yliopistoissa opiskelevia, kun ovat ammatissaan eteenpäin pyrkiviä!
        Jonkun vuoden kuluttua siis laillistetun porttolan johtajattaria; jos kehitys tätä
        rataa tulee kulkemaan!

Saat olla varma, ett mä tulen heittämään niin paljon hiekkaa rattaisiin, kuin suinkin
        pystyn. Ihan kaikkien naisten hyvinvoinnin puolesta mä mekkaloin, jos joku sitä ammattia omaksi huvikseen ja hyödykseen harjoitaa; niin siitä vaan, ei ole multa pois!
        Mutt pääasiassa se on organisoitua, ja rikolliset siitä suurimmat tulot kerää itselleen.
        trollikka

• Anonyymi

Suksipa kuuseen. Mä en luullut mitään mistään ennen sun nimimerkkikuittausta. Ja olen sulle sanonut aika monta kertaa, että pysy poissa mun ketjuista, niin en tule sua loukkamaan, en myöskään muualla jos kuittaat kommenttisi. Jos itse munaat jättämällä nimimerkkisi pois, niin omapahan on häpeäsi, tuhra siitä on kitistä joka toisella ketjussa. Koska opit myöntämään omat virheesi? Koska? Et koskaan.

Oletkohan sä nyt omassa ketjussasi; käsittääkseni olet ihan nobody, Harmiksen ketjussa.
        Joten ole hyvä ja kerää luusi täältä, täällä sua varmaan tullaan pyörittämään kuin tyhjää pulloa. Se kuittaamatta jättäminen oli puhdas vahinko, jonka korjasin heti sen huomattuani.
        Jos ollaan ihan rehellisiä; niin silloin kun pääsen sua pätkäsemään nenilles; mä
        myös sen ilolla kuittaan.
        Kattos kun olen jo jonkin aikaa; tunnistanut sinut vanhaksi ikäväksi tuttavuudeksi!
        Eikä revanssia sulle tule, tälläkään kertaa! Kielenkäyttösi on entistä kuvottavampaa,
        nyt kun huomasit jälleen olevasi paitsiossa. Ainahan sä voit ottaa yhteyttä siihen
        Myyhyn, fiksuun ja filmaattiseen pimppiin, joka opiskeleekin oikein akateemiseen
        ammattiinsa!
        Oikeesti; eihän sua olisi edes joku lähihoitaja voinut kiinnostaa "pätkän vertaa";
        vaikka rautaiseksi leidiksi, nimittelitkin, riivirauta ois ollut oikeampi ilmaisu.
        Yritystä sulla kyllä oli, mutt loppui nyt kuin kananlento!
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule pidä ihmeessä oma uskomuksesi, ett ihan mielellään ne naiset hommaansa tekivät; herrasmiesten seurassa. Ne herrasmiehet ei varmaan koskaan heitä kaltoin kohdelleet!
        En mä jaksa ruveta lisää asiasta länkyttämään; Asia vaan on niin, ett mä olen muutamia näitä surullisia tapauksia nähnyt, ja hoitanutkin!
        Reklamoinut muuten asioista eteenpäinkin, lääkärille. Hän arvio itse asian, omilla havainnoillaan ja mun kertoman mukaan; ja teki ilmoituksen poliisiviranomaiselle.

Ei kuule varmaan ole mikään yksittäistapaus, jos yhtään olen asiaa käsittänyt, on aivan helvatin järjestäytynyt organisaatio, joka kerää ns. suojelusrahaa, ihan yksitäisiltäkin huorilta. Pakko maksaa, ettei ulkomuodolle satu mitään ikävää.
        Jonkun vuoden kuluttua siis laillistetun porttolan johtajattaria; jos kehitys tätä
        rataa tulee kulkemaan!

Saat olla varma, ett mä tulen heittämään niin paljon hiekkaa rattaisiin, kuin suinkin
        pystyn. Ihan kaikkien naisten hyvinvoinnin puolesta mä mekkaloin, jos joku sitä ammattia omaksi huvikseen ja hyödykseen harjoitaa; niin siitä vaan, ei ole multa pois!
        Mutt pääasiassa se on organisoitua, ja rikolliset siitä suurimmat tulot kerää itselleen.
        trollikka

Joissain tapauksissa joo Suomessakin ikäväkyllä asia on näin ja olen myös tuntenut ja nähnyt näitä kohtaloita ihan tarpeeksi kun päihde ja rikollismaailmassa niin kauan elin mutta Suomessa enimmäkseen ammatinharjoittajat tekevät sitä omasta halustaan omilla ehdoillaan. Nää todella surulliset tapaukset mitä ei tarvitsisi yhtään olla luovat vaan sen stigman ja leiman heidänkin ylleen ketkä sitä omasta halustaan tekevät. Eikö se varmistaisi ennemminkin kaikkien naisten hyvinvointia kun noista leimoista ja stigmoista eroon päästäisiin ja asia nähtäisiin niin että se on ammatti siinä kuin mikä tahansa ja alalta kaikki hyväksikäyttö ja rikollisuus pitäisi pois mahdollisimman hyvin kitkeä. Vaikka sitten virallisten tahojen ja viranomaisten toimesta. Eikö se toisi myös suojaa niille ketkä sitä ammattia haluavat harjoittaa kun he voisivat mm. järjestäytyä ja heidän eduistaan ja tarpeistaan pidettäisiin huolta kuten missä tahansa muussakin ammatissa. Niin kauan kuin asia nähdään nykyisellä tavalla se vaan juuri mahdollistaa sen hyväksikäytön ja rikollisuuden mistä jotkut sitten kärsimään joutuvat vaikka ei pitäisi todellakaan.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään sun räväköistä kirjoituksistasi! Niissä on pippuria, mutta aina myös sydäntä 🤗 Sun juttusi on palstan helmiä!

Mulle tulee Randen tyylistä myöskin *ertti mieleen. Hyvin samanlaista, joskin Rande solvaa vähän ala-arvoisemmin eriäviä kommentteja kirjoittelevat.

xLiner

"Hyvin samanlaista, joskin Rande solvaa vähän ala-arvoisemmin eriäviä kommentteja kirjoittelevat."

Johtuukohan siitä ettei revanssikaan ottanut tuulta alleen, on turhautunut!
        Toivottavasti ei tällä kertaa pääse nettiosoitteisiin käsiksi; siitä se soppa syntyisi,
        vähän ennen heinäkuuta.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hyvin samanlaista, joskin Rande solvaa vähän ala-arvoisemmin eriäviä kommentteja kirjoittelevat."

Johtuukohan siitä ettei revanssikaan ottanut tuulta alleen, on turhautunut!
        Toivottavasti ei tällä kertaa pääse nettiosoitteisiin käsiksi; siitä se soppa syntyisi,
        vähän ennen heinäkuuta.
        trollikka

Kertoisitko tästä lisää?

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Joissain tapauksissa joo Suomessakin ikäväkyllä asia on näin ja olen myös tuntenut ja nähnyt näitä kohtaloita ihan tarpeeksi kun päihde ja rikollismaailmassa niin kauan elin mutta Suomessa enimmäkseen ammatinharjoittajat tekevät sitä omasta halustaan omilla ehdoillaan. Nää todella surulliset tapaukset mitä ei tarvitsisi yhtään olla luovat vaan sen stigman ja leiman heidänkin ylleen ketkä sitä omasta halustaan tekevät. Eikö se varmistaisi ennemminkin kaikkien naisten hyvinvointia kun noista leimoista ja stigmoista eroon päästäisiin ja asia nähtäisiin niin että se on ammatti siinä kuin mikä tahansa ja alalta kaikki hyväksikäyttö ja rikollisuus pitäisi pois mahdollisimman hyvin kitkeä. Vaikka sitten virallisten tahojen ja viranomaisten toimesta. Eikö se toisi myös suojaa niille ketkä sitä ammattia haluavat harjoittaa kun he voisivat mm. järjestäytyä ja heidän eduistaan ja tarpeistaan pidettäisiin huolta kuten missä tahansa muussakin ammatissa. Niin kauan kuin asia nähdään nykyisellä tavalla se vaan juuri mahdollistaa sen hyväksikäytön ja rikollisuuden mistä jotkut sitten kärsimään joutuvat vaikka ei pitäisi todellakaan.🙂.

Eikö se varmistaisi ennemminkin kaikkien naisten hyvinvointia kun noista leimoista ja stigmoista eroon päästäisiin ja asia nähtäisiin niin että se on ammatti siinä kuin mikä tahansa ja alalta kaikki hyväksikäyttö ja rikollisuus pitäisi pois mahdollisimman hyvin kitkeä.
        Älä ole naivi, eiköhän sitä ole yrittetty, mutt ei oikein onnistu; tässä miestenmaailmassa.

Siks toiseksi, näiden laupeudentöiden pääasialliset asiakkaat ovat ukkomiehiä, useimmiten varakkaita sellaisia. Eli kyllä siinä vaaraantuu useinkin aviovaimonkin
        terveys, sekä lasten.
        Niitä kun on paljon sellaisia seksitautejakin olemassa. Onkohan tuttu.asia?
        Mulle valitettavasti on; ammattini puolesta.
        -Tämähän on mielenkiintoista, me jotka hoidetaan näitä ongelmia työksemme ja kerrotaan mielipiteemme; mahdollistetaan hyväksikäytön ja rikollisuuden... täten saadaan prostituoidutkin kärsimään meidän asenteista.

"Se toisi myös suojaa niille ketkä sitä ammattia haluavat harjoittaa, kun he voisivat mm. järjestäytyä ja heidän eduistaan ja tarpeistaan pidettäisiin huolta, kuten missä tahansa muussakin ammatissa."
        -Niinpä, ensimmäinen huolenaiheemme on näistä, joskus ministerin palkkion kokoisia korvauksia saaneista "hutsuista", joiden saamia vahinkoja yritetään esim. yliopistollisissa sairaaloissa korjailla (yhteiskunnan varoilla) Herpestä ei millään lääkkeellä korjata, ei edes sylilapselta, se seuraa mukana koko elämän.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se varmistaisi ennemminkin kaikkien naisten hyvinvointia kun noista leimoista ja stigmoista eroon päästäisiin ja asia nähtäisiin niin että se on ammatti siinä kuin mikä tahansa ja alalta kaikki hyväksikäyttö ja rikollisuus pitäisi pois mahdollisimman hyvin kitkeä.
        Älä ole naivi, eiköhän sitä ole yrittetty, mutt ei oikein onnistu; tässä miestenmaailmassa.

Siks toiseksi, näiden laupeudentöiden pääasialliset asiakkaat ovat ukkomiehiä, useimmiten varakkaita sellaisia. Eli kyllä siinä vaaraantuu useinkin aviovaimonkin
        terveys, sekä lasten.
        -Tämähän on mielenkiintoista, me jotka hoidetaan näitä ongelmia työksemme ja kerrotaan mielipiteemme; mahdollistetaan hyväksikäytön ja rikollisuuden... täten saadaan prostituoidutkin kärsimään meidän asenteista.

"Se toisi myös suojaa niille ketkä sitä ammattia haluavat harjoittaa, kun he voisivat mm. järjestäytyä ja heidän eduistaan ja tarpeistaan pidettäisiin huolta, kuten missä tahansa muussakin ammatissa."
        -Niinpä, ensimmäinen huolenaiheemme on näistä, joskus ministerin palkkion kokoisia korvauksia saaneista "hutsuista", joiden saamia vahinkoja yritetään esim. yliopistollisissa sairaaloissa korjailla (yhteiskunnan varoilla) Herpestä ei millään lääkkeellä korjata, ei edes sylilapselta, se seuraa mukana koko elämän.
        trollikka

Mitenhän tuollaisessa tapauksessa jos asiakas saa taudin maksulliselta ihmiseltä, niin ottavatkohan he yhteyttä kuluttajaneuvojaan? Esimerkiksi kuluttajansuojalain 5 luvun 20 pykälässä sanotaan mm. että ostajalla on oikeus korvaukseen vahingosta jonka hän kärsii tavaran virheen vuoksi, ja sama oikeus on hänen perheenjäsenellään joka kärsii virheen vuoksi vahinkoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan sä nyt omassa ketjussasi; käsittääkseni olet ihan nobody, Harmiksen ketjussa.
        Joten ole hyvä ja kerää luusi täältä, täällä sua varmaan tullaan pyörittämään kuin tyhjää pulloa. Se kuittaamatta jättäminen oli puhdas vahinko, jonka korjasin heti sen huomattuani.
        Jos ollaan ihan rehellisiä; niin silloin kun pääsen sua pätkäsemään nenilles; mä
        myös sen ilolla kuittaan.
        Kattos kun olen jo jonkin aikaa; tunnistanut sinut vanhaksi ikäväksi tuttavuudeksi!
        Eikä revanssia sulle tule, tälläkään kertaa! Kielenkäyttösi on entistä kuvottavampaa,
        nyt kun huomasit jälleen olevasi paitsiossa. Ainahan sä voit ottaa yhteyttä siihen
        Myyhyn, fiksuun ja filmaattiseen pimppiin, joka opiskeleekin oikein akateemiseen
        ammattiinsa!
        Oikeesti; eihän sua olisi edes joku lähihoitaja voinut kiinnostaa "pätkän vertaa";
        vaikka rautaiseksi leidiksi, nimittelitkin, riivirauta ois ollut oikeampi ilmaisu.
        Yritystä sulla kyllä oli, mutt loppui nyt kuin kananlento!
        trollikka

Ja taas sotket puurot ja vellit, laitat minun suuhuni sanomisia joita en ole sanonut. Sulla ei pidä hermokontrolli hetkenkään vertaa, vaan alat välittömästi syyttelemään muita asioista joita he eivät ole tehneet. Hienon tien olet valinnut.

Jos sulla on oikeus tulla haukkumaan mua toisten ketjuihin, niin katson että silloin mulla on oikeus antaa sulle takaisin. Jätät mun aloittamat ketjut rauhaan etkä jatka tuota selän takana paskan puhumista minusta palstalla, niin jätän sinut täysin rauhaan. Jätä minut rauhaan, niin minä jätän sinut rauhaan.

Höpön löpön olet tunnistanut yhtään miksikään. Mutta saat kuvitella asian miten haluat, minä en luulottele kuten sinä. Jos olet varma että ole tunnistanut, niin anna mennä ja julkaise tunnistetiedot minusta sitten. Saanpahan nauraa makeasti.

Pidin sua aiemmin hyvänä tyyppinä ja siksi kutsuin asiallisilla nimityksillä, mutta sitten paljastit todellisen karvasi ja aloit räyhäämään täysin tyhjästä sekä syyttelit muiden, minunkin, sanoneen asioita joita emme todellisuudessa edes olleet sanoneet.

Minun kielenkäyttöni kuvottavuus nousee sitä mukaa pahemmaksi kun sinä jatkat omaa vainoharhaista ja miesvihaa tihkuvaa syyttelyäsi. Jätä minut rauhaan palstalla, niin minäkin jätän sinut rauhaan. Palstan ulkopuolella saat puolestani haukkua minua vaikka Hesarin kannessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kappas, sinäkin olet palannut vinoilemaan. Ja tavoillesi uskollisena nostit heti natsikortin, mikä kertookin kaiken olennaisen 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa se Napo-komppa on sulla, ymmärtäisit sen jos osaisit katsella tilanteita niiden ja oman itsesi ulkopuolelta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi: et ole hukkapätkä palstan omistaja.

Tiedoksesi: Kyllä olen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään ketään muita miehiä kuin sinä saa osallistua tapaamisiin. Niinhän tuolla toisessa ketjussa mainitset, että tulet todennäköisesti olemaan siellä ainoa kaksilahkeinen samalla kun pyydät yhteydenottoja leideiltä. Mitä sitä sellaisesta maksamaan jonka saa ilmaiseksikin.

Höpö höpö. Tilaisuudet ovat vapaita, mutta sinun egosi on kärsinyt liikaa jotta voisit olla objektiivinen ja siksi näet asiat mustavalkoisina. Mutta tee niin, menee se elämä kivasti niinkin.

Tiedossa on jo parit miesoletetut jotka alustavasti ovat tulossa paikalle, niin teoriasi on väärä. Tosin sinun kohdallasi se ei ole väärä, sinua sen siellä halua nähdä. Etkä sinä halua minua nähdä missään mistään syystä, niin mielestäni tilanne on aika selkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että mulle tuli sun kirjoituksestas mieleen yksi muinainen prostituutiota ja seksityötä koskenut keskusteluohjelma, jossa oli mukana mm. Lenita Airisto. Hän alkoi ihan pokkana selittämään eräälle seksityötä vapaaehtoisesti ja omasta tahdostaan tekevälle, kuinka tämä on uhri ja kärsii mielenterveysongelmista, eikä todellakaan voi olla itse ja vapaaehtoisesti ammattiaan valinnut.

Jos tai kun seksityöstä ajan kanssa saa paskan palkan ja erilaisia elämänhallintaongelmia, silloin huomaa mikä vaikutus on omilla vapaaehtoisilla valinnoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Mikä Randea vaivaa? Kevät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rataa tulee kulkemaan!

trollikka

"Mutt pääasiassa se on organisoitua, ja rikolliset siitä suurimmat tulot kerää itselleen."

Näin se on, fanitan sua.

• Anonyymi kirjoitti:

terveys, sekä lasten.

trollikka

Ei...ei sitä ole tosissaam yritetty koska se on vieläkin tabua ja salaista toimintaa mitä ei voi avoimesti tehdä ilman että joutuu tuomituksi, arvostelluksi ja jopa jossain tapauksissa hyljeksityksi. Eikä siihen ole panostettu ja osoitettu varoja ja helpotettu yhtään heidän toimintaa ketkä sitä haluavat tehdä vaan päivastoin sitä on vain yritetty hankaloittaa ja tehdä vaikeaksi.

Ja näistä pääasiallisista asiakkaistakin ollaan erimieltä mä väitän että vaikka asiakkaina on myös ukkomiehiä ja muuten varattuja he ovat vähemmistössä ja sinkkuja katkä eivät ole vakituisessa suhteessa on enemmistö. Ja kyllä on tuttuja seksitaudit ja myös turvaseksi ja kuinka hyvin sillä tauteja voidaan ehkäistä ja kuten aiemmin mainittua oon jopa asiasta koulutusta saanut kuinka tauteja voidaan ehkäistä tehokkaasti ja muutenkin tullut perehdyttyä ja on aikoinaan pyydetty esimerkiksi positiiviset ry:n vapaaehtoistoimintaankin mukaan.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

"mutta Suomessa enimmäkseen ammatinharjoittajat tekevät sitä omasta halustaan omilla ehdoillaan. "

Suomessa ulkomaalaiset rikollisliigat pyörittävät prostituutiota täysillä. Myös suomalaisia naisia mukana, pakotettuna tietysti. Huumekauppaan liittyy aina prostituutio.

• Anonyymi kirjoitti:

"mutta Suomessa enimmäkseen ammatinharjoittajat tekevät sitä omasta halustaan omilla ehdoillaan. "

Suomessa ulkomaalaiset rikollisliigat pyörittävät prostituutiota täysillä. Myös suomalaisia naisia mukana, pakotettuna tietysti. Huumekauppaan liittyy aina prostituutio.

Myös tuotakin ikäväkyllä tapahtuu ja se pitäisi pois saada hoidettua mahdollisimman täydellisesti mutta mun mielestäni suurinosa on kuitenkin heitä ketkä itsenäisesti omasta halustaan omilla ehdoillaan hommaa tekevät. Tuo on mun mielestä virheellinen ja väärä näkemys että suurinosa muka tuollaista olisi. Se on saattanut noin olla vielä 20v sitten mutta se on vanhentunut käsitys asiasta.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Myös tuotakin ikäväkyllä tapahtuu ja se pitäisi pois saada hoidettua mahdollisimman täydellisesti mutta mun mielestäni suurinosa on kuitenkin heitä ketkä itsenäisesti omasta halustaan omilla ehdoillaan hommaa tekevät. Tuo on mun mielestä virheellinen ja väärä näkemys että suurinosa muka tuollaista olisi. Se on saattanut noin olla vielä 20v sitten mutta se on vanhentunut käsitys asiasta.🙂.

Suomessa taitaa olla muutama tasokkaan luokan tyttöystävä, jotka ovat pistäneet rahoiksi, eri miesten kustannuksella. Äijiä on jopa tuomittu vankilarangaistuksin, naiset saaneet huomautuksen sopimattomasta käytöksestä ja sakkorangaistuksen.
        Sen sakon luultavasti maksoi seuraava poikaystävä... kunnes sekin oli entinen ja uus mies kierroksessa. Nimihän en tässä mainitse, mutt jos jotakuta kiinnostaa niin lukekaa seiskaa.

Mun tietojeni mukaan, siellä on melkein viikottain näistä huippuluokan "artisteista" juttua, joiden instrumenttia, yks sun toinen on soitellut vuoronperään.
        Täytyy sanoa etten ole kateellinen, mutt todellakin arvostan sitä; miten fiksuja naisia käärimään fyrkkaa ja helpolla! Eikä heissä ole mitään säälittävää, pikemminkin miehissä jotka tavallaan omaa typeryyttään uhriksi ovat joutuneet.

Mua joskus jopa kyllästyttää kuunnella tästä aiheesta keskustelua, työpaikalla henkilökunnan ruokapöydässä. Eräät kun lukevat seiskaa kuin uskovaiset raamattua.
        Niinkuin ei maailmassa jotain kiinnostavampaakin olisi.

Ai niin ja ihan toiseen aiheeseen; helpottiko Rande sua nyt, tuliko varmasti nyt kerrottua mitä mieltä sä munsta olet!
        Mun mielipide on se; päättele ihan oman mielesi mukaan mitä haluat! Ei vähempää vois kiinnostaa. Tuli vasta tänään luettua tätä Harmiksen aloittamaa ketjua, uudemman kerran, mutt enhän mä sulle ole tilivelvollinen, joten heippa! Pärjäile =)))
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Suomessa taitaa olla muutama tasokkaan luokan tyttöystävä, jotka ovat pistäneet rahoiksi, eri miesten kustannuksella. Äijiä on jopa tuomittu vankilarangaistuksin, naiset saaneet huomautuksen sopimattomasta käytöksestä ja sakkorangaistuksen.
        Sen sakon luultavasti maksoi seuraava poikaystävä... kunnes sekin oli entinen ja uus mies kierroksessa. Nimihän en tässä mainitse, mutt jos jotakuta kiinnostaa niin lukekaa seiskaa.

Mun tietojeni mukaan, siellä on melkein viikottain näistä huippuluokan "artisteista" juttua, joiden instrumenttia, yks sun toinen on soitellut vuoronperään.
        Täytyy sanoa etten ole kateellinen, mutt todellakin arvostan sitä; miten fiksuja naisia käärimään fyrkkaa ja helpolla! Eikä heissä ole mitään säälittävää, pikemminkin miehissä jotka tavallaan omaa typeryyttään uhriksi ovat joutuneet.

Mua joskus jopa kyllästyttää kuunnella tästä aiheesta keskustelua, työpaikalla henkilökunnan ruokapöydässä. Eräät kun lukevat seiskaa kuin uskovaiset raamattua.
        Niinkuin ei maailmassa jotain kiinnostavampaakin olisi.

Ai niin ja ihan toiseen aiheeseen; helpottiko Rande sua nyt, tuliko varmasti nyt kerrottua mitä mieltä sä munsta olet!
        Mun mielipide on se; päättele ihan oman mielesi mukaan mitä haluat! Ei vähempää vois kiinnostaa. Tuli vasta tänään luettua tätä Harmiksen aloittamaa ketjua, uudemman kerran, mutt enhän mä sulle ole tilivelvollinen, joten heippa! Pärjäile =)))
        trollikka

Niin onhan se golddiggeriyskin joo ammatti tavallaan ja myös tavallaan seksityöläisiä ovat vaikkakin ite sen hautaan asti kiistävät ja sanovat tekevänsä kaiken vain rakkauden vuoksi. Ite silti arvostan enemmän ihan oikeata rehellistä seksityöntekijää jotenkin niistä golddiggereistä tulee mulle epärehellinen mielikuva vaikka periaatteessa samaa hommaahan se lähes on.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä Randea vaivaa? Kevät?

Ei kun hermot, sille ei pitäisi yhdenkään naisen sanoa vastaan... valitettavasti nyt vaan kävi niin. Hänen argumentointinsa on joskus puutteellista ja luultavasti tuli väärinkäsitys, joka otti niin paljon tuulta purjeisiinsa, ett nyt ollaan nokat vastakkain kuin kanat, tämän kukonpojan kanssa. Kuvittelee pyyhkivänsä per` seensä munhun, koska hän on rekkaantunut ja minä en. Mä olen hiukan pahemmissakin myrskyissä oppinut uimaan; muistaakseni toivoi kaikenlaisia yhteyden ottoja ja oikeita riitojakin asioista.
        Kun huomaa jäävänsä jotenkin ns. altavastaajaksi, herra menee paniikkiin!
        Näin mä asian näkisin.

Ja tälläkin kirjoituksella ainoastaan vastaan hänen hyökkäykseensä;
        "Ja taas sotket puurot ja vellit, laitat minun suuhuni sanomisia joita en ole sanonut. Sulla ei pidä hermokontrolli hetkenkään vertaa, vaan alat välittömästi syyttelemään muita asioista joita he eivät ole tehneet. Hienon tien olet valinnut."
        ihan tosi, kenenkähän hermokontrolli se on pettänyt? Onko ehdotuksia? =)))
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

Ei tuo ole entinen Pertti vaan Toljake Miehen Logiikasta. Se joka seukkasi Pikku-Murrin, sen siivoojan kanssa. Pikku-Murri on täällä kirjoitellut m.wurstina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole entinen Pertti vaan Toljake Miehen Logiikasta. Se joka seukkasi Pikku-Murrin, sen siivoojan kanssa. Pikku-Murri on täällä kirjoitellut m.wurstina.

Ja aina paranee... tarkoitin ett aina pahenee. Onhan mulla ollut ennenkin tuon kanssa rähinöitä, joita runontaja yritti mulle hyvitellä; keskustelemalla jostain aivan muusta.

Nyt mä en kyllä osannut ollenkaan yhdistää Toljaketta ja ???? kaverukseksi, kun selvästi tunsivat toisensa entuudestaan. Oikeastaan mitään vahinkoa ei ole tapahtunut, mä puhuin revanssista; ja taisin osua sokeana napakymppiin. Joskus aikojen alussa, mä en ollut yhtä sitkeä nahkainen, kuin nykyään... joten kyllä mulle sopii yhteenotot jos herra niistä on kiinnostunut! Tuossahan tuo on käynyt härnäämässä taas, muka loukkaantuneena.
        Onko pakko pyytää anteeksi; kun ei olekaan se paska joksi luulin, vaan aivan toinen sontiainen?

Pakko lopettaa tältä päivältä, ja ripustaa pyykki telineelle kuivumaan yön ajaksi, kylppäriin ja mennä nukkumaan minunkin, hiuksenikin ovat jo kuivuneet, onneksi.
        trollikka

• Anonyymi

miksi sinä olet kiusaaja?

• Anonyymi

Thaimaan pillukorttelissa käveltiin niin 10 naista tuli vonkaamaan että hotelli on tuossa lähellä ja seuraa saisi heti. Kyllä siellä jotku naiset oli ihan kauniitakin mutta kun niitä on pannut varmaan tuhannet miehet niin minua ei kiinnostanut.

• Anonyymi

Siis ne naiset vonkasi rahaa, ei sua taisin munaa. Ja sen ymmärsit. Raha oli ainoa mikä niitä kiinnosti.

• Anonyymi

Ei tarvitse. Ei kannata olla niin kovin huolehtivainen tuntemattomien elämästä.

• Anonyymi

Mikkojuhani käyttää sunnuntaisin tuohivirsuja.

• Anonyymi

kaikkea saa riipuu vain paljonko käytät omia voimavaroja tuloksen tekemiseen,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe