Minneköhän huokaisisin? Tavallisesti en valita, sillä minulla on poikani kanssa kivaa ja hänestä on minulle yksinäiselle paljon seuraa. Mutta toisinaan olen ollut ja olen niin kovin väsynyt. Hän on jo täysi-ikäinen, mutta nykyään avustan häntä koko ajan. Hän sairastaa Duchennen lihasdystrofiaa.
Vien aamulla työharjoitteluun. Avustan pyörätuoliin ja pukemaan. Kova kiire. Haen iltapäivällä työharjoittelusta. Koko ajan Hän pyytää tuomaan jotain.
Koskaan minulla ei ole ollut vapaapäiviä. Pelkään, että muu elämiseni kärsii tästä, vaikka luulen, että poikani on pääsääntöisesti myönteinen voima elämässäni. Pidän kyllä huolta itsestäni ja harrastuksistani.
Toistaiseksi olemme pärjänneet ilman ulkopuolista apua. Vielä viime kesänä Hän käveli, joten pyörätuolin käyttö on meille kokonaan uutta.
Mutta jos joku ymmärtäisi tätä väsymystä, jota tunnen toisinaan!
Erityislapsen vanhempana
Anonyymi-ap
1
212
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei583248Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071752- 1061072
- 921032
- 60913
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163820- 42816
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57781Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59762Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28725