jos ihastuisit palstalaiseen?
T. Pullea Kaverityttö
Mitä tekisit
28
543
Vastaukset
Ei niin voi käydä.
- Anonyymi
Miten niin jos. Olen ihastunut, preesensissä.
- Anonyymi
Ja en tee mitään.
- Anonyymi
Olen joskus ihastunutkin. En tee mitään, jos niin käy. Olen varattu, joten jätän asian sikseen. Sinkkuna voisin pyytää treffeille tuossa tilanteessa, varattuna en.
❄️ Minulle riittää ihastuttavat mielikuvat muista palstalaisista.
Aina välilllä tulee suuri tarve ilmaista ihastumistaan, mutta olen pysynyt korrektina.
Kerran itsekontrolli petti ja höläytin eräälle tytölle, mitä ajattelin.- Anonyymi
Mitä siinä olisi muka tehtävissä?
-harmiseikirj- Eihän sille sitten mitään voi😁 ehkä olenkin jo… kukapa tietää🤭
Rohkeasti vaan kysymään treffeille!🤩- Anonyymi
Nyt on pakko tunnustaa en ole koskaan ihastunut terveisin mies 48v kohta 49v
- Anonyymi
Toivottaisin kaikille palstalaisille joka aamu hyvää huomenta.
T. Pullea Kaveripoika Kysyisin tunteeko hän mahdollisesti samoin. Toki en sitä heti ihan suorilta ilman alustavaa keskustelua ja tunnustelua tekis että onko mahdollista että hän voisi samoin tuntea mutta jos siltä vaikuttaisi niin kysyisin ja tekisin omat tunteeni selviksi.🙂.
- Anonyymi
Kysy tolta toiselta kaveripojalta.
Anonyymi kirjoitti:
Kysy tolta toiselta kaveripojalta.
Eipä oo mitään tarvetta eikä syytä miksi sellaisia hältä kyselisin. Sä voit itte kysyä kun kerran kiinnostunut oot.😄.
- Anonyymi
Näen kyseisen tilanteen ERITTÄIN epötodennäköisenä skenaariona. N50
- Anonyymi
Luultavasti olis helpoin ratkaisu tappaa itsensä terveenä en sitä ainakaan pitäs
- Anonyymi
Huh, en mitään, hyvä ihme! Ei voi tietää, miten harhoissani olisin :)
- Anonyymi
Onko joku tehnyt joskus jotain?
- Anonyymi
Olin joskus toisella palstalla ihastunut palstalaiseen, mieheen. Koska olin/olen varattu, en tehnyt mitään, tietenkään. Tai tein sikäli, että aloin kuvitella näkeväni hänet muissa rekatuissa ja puskissa. Kuvittelin hänellä olevan monia nikkejä. Myöhemmin selvisi, että ei ollut, noloa. Tulin tiuskineeksi sitten sekä hänelle että muille nimimerkeille, täysin aiheetta. Sekä rekattuna että puskista. Onneksi hän ei enää ole näillä palstoilla. En tosin itsekään enää samalla lailla täällä viihdy. Palstaihastuminen johtaa palstakoukuttumiseen, niinhän se on.
- Anonyymi
Kenestä oli kysymys?
- Anonyymi
Ja se on hullujen hommaa.
- Anonyymi
En tiiä tuosta palstakoukuttumisestakaan ihan välttämättä, tähän koukuttuu lähinnä (ainakin minä) siksi, että täällä on vilkasta tämä vuorovaikutus toisin, kuin omassa arjessani IRL. Ja minulla on joskus kova tarve vuorovaikutukselle.
Sen tästä saa, vuorovaikutuksen tarpeen tyydytetyksi ja erilaisten asioiden pohtimisenkin toisinaan.
Ihastuminen koukuttaa lähinnä ihastukseen. Tekisi mieli höpöttää jatkuvasti sen ihastuksensa kanssa, muttei vaan voi ruveta kuormaksi kellekkään.
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä oli kysymys?
Serpicosta tietenkin.
Ei niin voi käydä, koska olen varattu. Katson tätä palstaa ainoastaan keskustelufoorumin vinkkelistä. Tämä on minulle viihdettä ja mukava ajankulua.
Jos tämä olisi joku deittipalsta, tuskin viihtyisin täällä. Olen täällä vain höpöttämässä, en hakemassa kumppania, enkä parisuhdetta. Asennoidun palstaan täysin neutraalisti.
Etsin palstalta vain mukavia ja kohteliaita keskustelijoita, jotka haluavat vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä erilaisista asioista, sekä huumoripläjäyksiä piristämään päivää. Se riittää. 😊🌺- Anonyymi
Niin onneton en koskaan ole😁💩
- Anonyymi
Siis että ihastuisin palstalaiseen. Mielikuvitus hahmoon? Minulle ei pulleudet merkkaa mitään . Olkaa niin pulleita kun tykkäätte. 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis että ihastuisin palstalaiseen. Mielikuvitus hahmoon? Minulle ei pulleudet merkkaa mitään . Olkaa niin pulleita kun tykkäätte. 💩
Se että joku on pullea,vanha eli iäkäs, köyhä ,rikas ,kouluja käynyt ja käymätön.tms . On aivan yhdentekevää. Nämä jotka näihin meriitteihin itsetuntonsa rakentaa. .. niitä en kelpuuta. Ja onneksi mun ei tarvii😁💩
Mulla nyt ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin ottaa yhteyttä. Ajattelin kattotaan nyt lähteekö tästä mitään. Lähti, enempi kuin osattiin odottaa. Eikä kumpikaan edes etsinyt mitään kumppania. Mutta minkäs teet :)
https://www.youtube.com/watch?v=zBdwo7uDz54
I Don't Want To Fall In Love · She Wants Revenge
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572