Miehet ja naisetkin mitä mieltä olette naisesta, jolla on lyhyet, erittäin trendikkäästi leikatut hiukset? Ja nimenomaan siksi lyhyet, että hiukset näyttävät naisella upeammilta, kuin pitkät? Karkottaako lyhythiuksinen nainen miehiä luotaan? Saan paljon kehuja lyhyestä hiusmallistani, mutta silti tuntuu, että miehet eivät lähesty esim. baarissa.
Antaako lyhyet hiukset miesmäisen vaikutelman? Aiemmin olin miehen kanssa, joka oli sitä mieltä, että lyhyet hiukset ovat niin seksikkäät naisella. Että hän syttyy lyhythiuksisista naisista.
Mitä mieltä te muut olette? Itselläni ei ole mitkään värittömät mummomaiset lyhyet harmaavarpusen hiukset vaan erittäin tyylikäs leikkaus ja väri.
Lyhyet tyylikkäät hiukset naisella
9
659
Vastaukset 9
- Anonyymi
Tämä ei tarvitse pitkiä hiuksia ollakseen kaunis ja seksikäs.
https://www.gettyimages.fi/detail/uutiskuva/emma-watson-attends-the-reception-to-celebrate-the-new-uutiskuva/106676455- Anonyymi
Noilla silmillä ei tarvi tukkaa ollenkaan 😍
- Anonyymi
Rakastan Katjaa lyhythiuksista
- Anonyymi
En tiedä tuon taivaallista hiustrendeistä, mutta en mä sen ihmeempiä muiden hiuksista mieti. Jos ihminen itse tykkää niin 👍👍👍 ja jos sopivat hänelle, niin mietin, että onpan sopiva kampaus.
- Anonyymi
Kyllä lyhyet hiukset näyttää naisella todella hyvältä !
- Anonyymi
Ihan sama miten "trendikäs" se leikkaus on ja btw, ihan niin kuin me miehet se edes huomattaisiin.
Pidän pitkistä hiuksista, riittää ihan olkapäille astikin. Tummat, kiharat tuuheat hiukset, niin avot! - Anonyymi
Eräs tuttu on kalju ja yksi pantavimmista naisista, joita tiedän.
- Anonyymi
KELPAIS
- Anonyymi
Tykkään pitkätukkaisista naisista - olen vähän niinkuin kuninkaallinen kun katsotte heidän puolisoitaan; klassisia kaunottaria
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44727Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.128676- 44659
- 67615
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää162575Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l179530