Onko joku saanut joskus palstalta

Anonyymi-ap

stalkkereita peräänsä? Ihastuneita? Ilkeitä?

83

976

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kuulemma. Mutta kukapa niistä lopulta tietää..

      Jonkun tietokoneeseen oli kuulemma murtauduttu. Ajeltu autolla kyttäämässä asuinpaikkaa. Yhden palstalaisen henkilöllisyys paljastettiin palstalla ja kuulemma hänen äitinsä yksityisiä sairaskertomuksia levitettiin täällä. Pari palstaromanssia päättyi rumasti, jälkipuinti palstalla. Sitten on ollut henkilöiden tietojen kalastelua, yritetään siis selvittää kirjoittajien henkilöllisyys.

      Silleen inhottavaa, kun on sotkettu oikea elämä mukaan. Jokainen voi itse laskeskella riskin, kun alkaa pitämään johonkin palstan ulkopuolella yhteyttä.

      Sitten perus perskärpästouhua palstalla, roikutaan jonkun hännässä räksyttämässä joka ketjussa. Mutta tää pysyy sentään vain palstalla.

      Varmaan on vaikka mitä muutakin, ja voi olla että jotain olen ymmärtänyt väärinkin.

      xLiner

      • Se olin kuulemma minä joka murtautui Pönttiksen koneelle. Tai olin muka asentanut jotain vakoiluohjelmia tms. Niin ja olin ilmeisesti lähettänyt hänelle alapääkuviani sähköpostilla :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se olin kuulemma minä joka murtautui Pönttiksen koneelle. Tai olin muka asentanut jotain vakoiluohjelmia tms. Niin ja olin ilmeisesti lähettänyt hänelle alapääkuviani sähköpostilla :D

        Ai niin, se syytti sua. Tuliko ne poliisit hakemaan sut? 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, se syytti sua. Tuliko ne poliisit hakemaan sut? 😂

        xLiner

        Mun käsittääkseni se oli keittiöexpertti, joka pönttistäkin vainosi, kun mä olin sen jo kimpustani karistanut. Vaihdoin silloin nimimerkkiäni toiseksi ja sen jälkeen sain toisen perkeleen, joka pääsi murtamaan mun suojaukset. Nykyisiin vaikeampi päästä käsiksi, kuulemma. Jos tulee pakko rekisteröityä, mulla loppuu silloin palstailu, se on valintakysymys mun kohdalla ainakin.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, se syytti sua. Tuliko ne poliisit hakemaan sut? 😂

        xLiner

        Ei, mutta Pönttis käytti konettaan huollossa ja siitä löytyi jotain merkkejä vilunkipelistä. Oli varmaan klikkaillut epämääräisiä sivuja ja saanut viruksia.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se olin kuulemma minä joka murtautui Pönttiksen koneelle. Tai olin muka asentanut jotain vakoiluohjelmia tms. Niin ja olin ilmeisesti lähettänyt hänelle alapääkuviani sähköpostilla :D

        Syytteli muakin vaikka mistä. Ja täysin turhaan.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun käsittääkseni se oli keittiöexpertti, joka pönttistäkin vainosi, kun mä olin sen jo kimpustani karistanut. Vaihdoin silloin nimimerkkiäni toiseksi ja sen jälkeen sain toisen perkeleen, joka pääsi murtamaan mun suojaukset. Nykyisiin vaikeampi päästä käsiksi, kuulemma. Jos tulee pakko rekisteröityä, mulla loppuu silloin palstailu, se on valintakysymys mun kohdalla ainakin.
        trollikka

        Hah, juu #ertti yritti minuakin, varmaan kaikkia naisoletettuja. Näkihän siitä heti mikä oli ihmisiään. Heittäytyi sitten aggressiiviseksi kun sai rukkasia, eikä yhtään edes yllättänyt.

        Pöntön ja #ertin suhde räävittiin silloin palstalla. Molemmat osallistui.

        Voihan sitä jonkun feikkirekisteröinnin tehdä Elma-mummun tiedoilla, luvalla tietenkin. Prepaid liittymä. Mutta voi mennä vähän turhan hankalaksi. Jäis varmaan multakin palstailu.

        xLiner


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei, mutta Pönttis käytti konettaan huollossa ja siitä löytyi jotain merkkejä vilunkipelistä. Oli varmaan klikkaillut epämääräisiä sivuja ja saanut viruksia.

        Se oli kans aika keissi..

        Mutta sinähän otit sen ihan huumorilla 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytteli muakin vaikka mistä. Ja täysin turhaan.

        ❄️

        Juu. Toivottavasti hällä menee nykyään paremmin.

        xLiner


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei, mutta Pönttis käytti konettaan huollossa ja siitä löytyi jotain merkkejä vilunkipelistä. Oli varmaan klikkaillut epämääräisiä sivuja ja saanut viruksia.

        Suomi24 paikkakunnat Valkeakoski oli kesällä 2015 kirjoitus ja linkki, klikkasin niin ilmestyi tietokoneen ruudulle kaksi kansion kuvaa, joista toisesta löhti asiakirjoja toiseen kansioon. Ajatelleet, että exäni vuodelta 99 on Valkeakoskelta kotoisin.. ja minua kiinnostaisi klikata linkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 paikkakunnat Valkeakoski oli kesällä 2015 kirjoitus ja linkki, klikkasin niin ilmestyi tietokoneen ruudulle kaksi kansion kuvaa, joista toisesta löhti asiakirjoja toiseen kansioon. Ajatelleet, että exäni vuodelta 99 on Valkeakoskelta kotoisin.. ja minua kiinnostaisi klikata linkkiä.

        Eli henkilö on nöhnyt minut vuonna 1999 exäni kanssa.. Tarkemmin sanottuna murtautui meidän hostellihuoneeseen ja näki meidät yhdessä söngyssö.


    • Anonyymi

      Kyllä mä jossain vaiheessa pistin kaikki laitteet tehdasasetuksille kun tuli ahdistava olo että niinkuin joku ois kirjoittaa aika ilkeitä juttuja ihan niinkuin omasta elämästä. Ei niitä nyt enää ole näkynyt.

    • Joskus on, joo. Tosin ei tällä palstalla, eikä mitään vakavaa, onneksi 👍

    • Ei mitään vakavaa. Pelkkää trollaamista vaan, joka edelleen nostaa päätään aina välillä. Väsynyttä läppää, jne.

      • Anonyymi

        Kuinkahan monta vuotta nämä meinaa jauhaa ätmi näistä sinun kymmenistä hahmoista väsynyttä läppää? Ei käy kateeksi jos ei elämässä muuta ole


      • Anonyymi

        Muistanko oikein ett joku trolli nimitti sua sitkeästi petonimylläriksi, tai jotain sen suuntaista?
        Siis sait samoja syytöksiä, kun mä oon nykyään saanut muutaman; epäillään mieheksi!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistanko oikein ett joku trolli nimitti sua sitkeästi petonimylläriksi, tai jotain sen suuntaista?
        Siis sait samoja syytöksiä, kun mä oon nykyään saanut muutaman; epäillään mieheksi!
        trollikka

        Joo. Jotain sen suuntaista. Se on jatkunut jo vuosia. Joku vaan haluaa minun huomiota väärällä tavalla. En kiinnitä trollaamiseen enää mitään huomiota.
        En haaskaa aikaani tyhjänpäiväisyyksiin.

        Paras neuvo: kun provosidaan ei pidä provosoitua. Jättää sen taakseen ja jatkaa matkaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Joo. Jotain sen suuntaista. Se on jatkunut jo vuosia. Joku vaan haluaa minun huomiota väärällä tavalla. En kiinnitä trollaamiseen enää mitään huomiota.
        En haaskaa aikaani tyhjänpäiväisyyksiin.

        Paras neuvo: kun provosidaan ei pidä provosoitua. Jättää sen taakseen ja jatkaa matkaa eteenpäin.

        Kiitti neuvosta; mutt taisi tulla pikkasen myöhään. Mä olen jo sotajalalla Randen kanssa.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti neuvosta; mutt taisi tulla pikkasen myöhään. Mä olen jo sotajalalla Randen kanssa.
        trollikka

        Ikävä kuulla. Olisiko kuitenkin laiha sopu parempi kuin lihava riita? Kannattaisi puhua asiat selviksi.


    • Anonyymi

      Joo, ilmeisesti pelko paljastua johti ilkeilyyn (oli uhriutuja).

    • Olen luonteeltani yksinäinen kommentoija ja kyllä minua lämmittää ajatus siitä, että joku joskus stalkkaa, etten ihan turhaan täällä jaarittele joutavia.

      • Anonyymi

        Tehdään diili. Minä lupaan lukea sinun kommenttisi, jos sinä lupaat minun?
        Kommentoida ei tarvitse.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään diili. Minä lupaan lukea sinun kommenttisi, jos sinä lupaat minun?
        Kommentoida ei tarvitse.

        -keinovaginamies-

        Sehän kuulostaa hyvältä.
        Olen huono kommentoimaan, jos toinen ei kysy mitään.

        Myös kohtelias keskustelun lopettaminen on mulle vaikeaa. Toinen voi jäädä odottamaan, että dialogi jatkuu, vaikka mä en enää keksi mitään sanottavaa.

        Pitäisi kehittää joku fraasi, joka ilmaisee keskustelusta poistumisen, vaikka onhan sekin tylyä toista kohtaan. 🤔


      • Gattino kirjoitti:

        Sehän kuulostaa hyvältä.
        Olen huono kommentoimaan, jos toinen ei kysy mitään.

        Myös kohtelias keskustelun lopettaminen on mulle vaikeaa. Toinen voi jäädä odottamaan, että dialogi jatkuu, vaikka mä en enää keksi mitään sanottavaa.

        Pitäisi kehittää joku fraasi, joka ilmaisee keskustelusta poistumisen, vaikka onhan sekin tylyä toista kohtaan. 🤔

        Oletan että vastaat minulle jotakin tähän :p


      • Palstakamu kirjoitti:

        Oletan että vastaat minulle jotakin tähän :p

        Roger that ja kissa out!


    • Anonyymi

      Ei palstalta, muualta kyllä. Joka ikinen stalkkeri on ilkeä, koska stalkkaaminen ei ole koskaan hyväksyttävää. Se satuttaa ja aiheuttaa pahaa oloa pitkäksi aikaa!

      • Anonyymi

        Niin, se on totta, ettei tällaiselle käytökselle ole mitään oikeutusta missään olosuhteissa ja sillä saa pian viranomaiset perään tai vähintään kyseenalaisen maineen ruuturun*karina


    • Anonyymi

      Jazuli Miehen Logiikassa. :)

      Iaskin..väärin

    • Anonyymi

      Kommentti ilmeisesti poistettiin mutta palstalla ammatikseen rollaava epästabiili nassesetä saanut tuomioitakin kyseisestä harrastuksesta. Eikä sinällään ihme jos kokee jo kaupan kassojen ystävällisyydenkin elämää suuremmaksi huomionosoitukseksi

      • Anonyymi

        Juuri tämä, toivottavasti joku päästää päiviltä lopulta sen. Apua, sanoin sen ääneen kai tähän joku kiihotuspykälä istuis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä, toivottavasti joku päästää päiviltä lopulta sen. Apua, sanoin sen ääneen kai tähän joku kiihotuspykälä istuis

        Ja just sellainen lakikirjan käyttöä ritisoiva kaivelee raamatun esille


    • Anonyymi

      Joskus joo. Joku älyvapaa aikoinaan oli kuin riivattuna perässäni. Melko ahdistava tyyppi.

      Irl en sellaista katselisi tekemättä mitään vastaliikettä.

      ❄️

    • Anonyymi

      Pedariätmistalkkerit viihtyvät vain cybermaailman suojissa vaan ei sekään rotankolo ikinä pitkään pimeässä pysy

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä että palstallakin Prinsessaa esittävä tuhathahmohuru-ukko todellisuudessa haluaakin jäädä ns satimeen niin läpinäkyvää on tämä lapsilarppaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että palstallakin Prinsessaa esittävä tuhathahmohuru-ukko todellisuudessa haluaakin jäädä ns satimeen niin läpinäkyvää on tämä lapsilarppaus

        Kyseinen sankari on esittänyt täällä vuosien saatossa vaikka ja mitä ja lähinnä itselleen juttelee tai rekattujen hahmojen kautta eri persoonia esittäen. Provoiluun kuuluu eritteet, ilmavaivat, vaipat, kehitysvammaiset ja lapset. Siinä miliiseille tutkittavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen sankari on esittänyt täällä vuosien saatossa vaikka ja mitä ja lähinnä itselleen juttelee tai rekattujen hahmojen kautta eri persoonia esittäen. Provoiluun kuuluu eritteet, ilmavaivat, vaipat, kehitysvammaiset ja lapset. Siinä miliiseille tutkittavaa

        Niin ja nämä viimeiset pöljäkkeet kuvittelee, että kuin vain siirtyy seuraavaan horinaan niin se ei muka ole ätmin käsialaa


    • Anonyymi

      Ikijönnet, elämän ylilautamiehet ja vaitoehtoinen totuus vajukeille.
      Summa summarum

      • Anonyymi

        Niin jotain jälkeenjääneitä sosiopaatteja


    • Anonyymi

      Palstaperskärpäsiä joitakin ollut. Mutta livessä saanut aina olla rauhassa.

    • Tietokonepuolella on tullut välillä vedettyä joku läpimätä trolli kuvaannollisesti kölin ali niin rosoisesti, että ressukka pitsanaama kynäniska meni ja otti itseensä, vaikkei sillä luonteenlaadulla pitäisi kitistä jos aina välillä tulee lunta tupaan, eli ikävää palautetta omalle ulosannille. 🤭

      Täällä sinkkupalstalla ollaan empaattisia lutuisia kyyhkyläisiä sekä herrasmiehiä ja -naisia, ainakin verrattuna Suomi24:n tietokonepalstoihin, missä vallitsee pitsanaama trollien laki, eli idiokratia.

      • Anonyymi

        Suomi24 tietokonepalsta 😁😁😁, pikku-Kallen vitseissäkin on enemmän tietämystä tietotekniikasta kuin siellä, muutaman kerran olen vilkaissut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 tietokonepalsta 😁😁😁, pikku-Kallen vitseissäkin on enemmän tietämystä tietotekniikasta kuin siellä, muutaman kerran olen vilkaissut

        Trollit ovat ajaneet kaikki tietokoneista mitään tietävät tiehensä sieltä jo vuosia sitten, eikä kukaan aloittelijakaan kysy sieltä mitään jos vain hiukan perehtyy palstan"antiin" ensin.


    • Ei onneks stalkkereita. Tuuri on käynyt.

      Palstalla nyt tuntuu, että tietyt perskärpäset tulee anonyyminä vedättämään välillä ja uhriutumaan jne. Mutta se nyt on harmitonta ja surkuhupaisaa. 😁

    • Ei oo oikeessa elämässä tapahtunut mitään. Eikä täällä palstallakaan kukaan oo suoranaisesti stalkannut mitään mitä nyt jotkut ilmeisesti jostain syystä hieman katkerat ja kateelliset raasut yrittää seurata perässä epätoivoisesti yrittäen vittuilla mutta komeasti aina epäonnistuen. Se nyt on sitten ihan omasta päivästä kiinni että huvittaako se suuresti vai lievästi ärsyttää.😄.

      • Anonyymi

        oot liian pulska palstalle:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        oot liian pulska palstalle:))

        Onneks en oo kun ei täällä palstalla mitään rajoja oo kuka täällä voi olla ja kirjoitella. Jos olis esimerkiksi ilkeiden, inhottavien, typerien ja raukkamaisten ihmisien raja niin sulla ei tänne olis mitään asiaa lyllä mutta kun ei oo niin senkus kirjoittelet kyllä sopu aina sijaa antaa hieman rajoittuneimmillekin.😄.


    • Anonyymi

      Olen saanut.
      Muinoin treenin jälkeen menin treenin jälkeen pitseriaan, luin päivän lehteä siemaillen keskiolutta odottaen pitsaa. Sisään astui kaksi naista joista toinen osoitti mielenkiintoa pöytääni päin. Pitsa tuli, nautin sitä ja naiset keskustelivat keskenään jutellen minusta. Pitsan syötyäni meni heidän pöytäänsä kysymään mitä olivat suunnittelemassa. Vastaus oli liimaava. Tuosta pöydästä en lähtenyt yksin, ja siitä alkoi tarina liimasta ja ystävyydestä.
      Nainen joka kävi yhdessä saunassa, minulla oli muita ja hän ymmärsi. Tuli kuitenkin luokseni pari kertaa viikossa. Hänellä oli menneisyydessä ollut mies joka hänet omi. Sellainen vankilassa monesta pahoinpitelystä, huumerikoksista ja taponyrityksistä oleva mies. Mies ei voinut päästää naisesta irti.

      Tuli valinnan paikka, ystävyys naisen kanssa tuottaisi ongelmia tällaisen miehen kanssa. Kuka haluaisi? No, en minäkään.
      Silti pidin ystävyyttä suuremmassa arvossa mitä siitä seuraavia ongelmia, ja niitähän tuli.

      Huomasin olevani tilanteessa jossa ovellani oli kolkuttava sisään pyrkivä nainen ja mies joka tähtäsi päähäni hirvikiväärillä. Molemmat olivat ilmeisesti minuun ihastuneita, ainakin jollain tasolla. Ei kai muute ihmiset toisia stalkkaa?

      AV

      • Anonyymi

        Palsta on tuohon nähden aika turvallinen vaihtoehto, tapahtuuhan kaikki virtuaalimaailmassa.

        AV


      • Huh huh, aika kylmäävää. Ymmärrän tilanteen vakavuuden. Miten selvisit tilanteesta?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Huh huh, aika kylmäävää. Ymmärrän tilanteen vakavuuden. Miten selvisit tilanteesta?

        En itsekään oikein tiedä.
        Tuota aikaisemmin sama mies lähetti istuessaan itse vankilassa jonkun körmyn muistuttamaan minua elämän viisauksistaan, hänen kaksi vuotta hänestä eronnutta naista ei saa koskea. Hirveen iso tyyppi oli, sanoi annan vuorokauden aikaa ja lähden sitten perääsi. Sanoin, ei kiitos, nyt ja heti ja tässä. Tarjosi oluen.

        AV


    • Ei palstalta mitään vakavaa. Aikoinaan kun oli yksäriviestimahdollisuus, oli kaiken maailman genitaalikuvien yms lähettäjiä ja mitä omituisempia tiedon kalasteluita.

      IRL on ollut. Kolme tapausta, kaikki miehiä. Yksi seuraili kadulla ja jopa työpaikalleni asti. Toinen taas seurasi ns kaukaa, mutta oli tehnyt sitä jo pidemmän aikaa, sain asain tietooni vasta vuoisa myöhemmin. Yksi meni niin pitkälle, että lopulta sai siepattua mukaansa pahoinpideltyään ensin henkihieveriin. Sitten olin puukolla uhattuna eräässä asunnossa hirveitä tunteja ennenkuin pääsin pakenemaan. Tämä stalkkaus loppui vasta kun aloin seurustelemaan. En tajua vielä tänäkään päivänä, miksi en tehnyt rikosilmoitusta. Ilmeisesti en uskaltanut. Tätä ennen kesti kuukausia seurailua, kyttäilyä ja kaikenlaista inhottavaa.

      • Anonyymi

        Aika kuvottavaa aikaa?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika kuvottavaa aikaa?

        AV

        "Aika".

        Ihan hirveetä se oli. Ikinä ei tiennyt mistä se tupsahti yllättäen eteesi, perääsi, kaikkea.

        Kun hän ei saanut sitä mitä halusi, alkoi se vainoaminen ja pahaa tarkoittaen.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        "Aika".

        Ihan hirveetä se oli. Ikinä ei tiennyt mistä se tupsahti yllättäen eteesi, perääsi, kaikkea.

        Kun hän ei saanut sitä mitä halusi, alkoi se vainoaminen ja pahaa tarkoittaen.

        Itselleni tuo aika "hengen vaarallisesta uhasta" toi toki paineita, mutta homma piti pysäyttää koska minulla oli lapset jotka olivat joka toinen viikko luonani.
        Ei se että itse olisi hengen vaarassa, mutta se että oma jälkikasvukin olisi nosti aiheeseen jyrkkyyteni ja lopullisen tuomion.
        Joskus ongelmia ei kannata paeta, ne täytyy hoitaa kasvotusten.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni tuo aika "hengen vaarallisesta uhasta" toi toki paineita, mutta homma piti pysäyttää koska minulla oli lapset jotka olivat joka toinen viikko luonani.
        Ei se että itse olisi hengen vaarassa, mutta se että oma jälkikasvukin olisi nosti aiheeseen jyrkkyyteni ja lopullisen tuomion.
        Joskus ongelmia ei kannata paeta, ne täytyy hoitaa kasvotusten.

        AV

        Ymmärrän hyvin tilanteesi. Minunkin on joskus pitänyt suojautua lähipiirini vuoksi.

        Mulla on yksi kaveri, joka tietää rikollismaailmasta ammattinsa puolesta tarpeeksi. Mitään riskejä ei voi ottaa. Se tarkoittaa näkymättömissä oloa, suojautumista eri keinoin ja valmistautumista. Julkista lähipiiriä ei ole.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin tilanteesi. Minunkin on joskus pitänyt suojautua lähipiirini vuoksi.

        Mulla on yksi kaveri, joka tietää rikollismaailmasta ammattinsa puolesta tarpeeksi. Mitään riskejä ei voi ottaa. Se tarkoittaa näkymättömissä oloa, suojautumista eri keinoin ja valmistautumista. Julkista lähipiiriä ei ole.

        Alussa en edes tiedostanut sitä kuka nainen oli.
        Sain ensitietoa yhdeltä ystävältä joka kertoi, älä ole hullu, pakene tuosta missä nyt olet.
        Hän kertoi minulle ex-miehen menneisyydestä. Kiduttanut jotain miestä katosta roikkuen irrottaen kynnet sormista, hampaat suusta. Ampui jotain oven läpi vatsaan haulikolla yms. typeryyttä.
        Oli kumminkin kulunut kaksi viikkoa ja olin tutustunut naiseen. No, en pelkästään ystävänä, aika raju naiseksi kun on elänyt jotain ihmeellisen karua menneisyyttä. Silti pidin hänestä. Seksi, mitä ittua...aivan älytön elukka joka vaatii ja tahtoo, hienoa. Ruoskii selkääni pajunoksilla ja nauraa:) Helvetin epänormaali.

        Kaikki tuli kuitenkin yllätyksenä. En kaipaa tuollaista aikaa yhtään, se on samaa mitä pommituksien alla nyt Ukrainassa. Ei se että voisit ehkä puolustaa itseäsi ampuma-aseita vastaan mutta se kaikki muu. Olla nyt varovainen jokaisessa käänteessä ja jos niitä tapahtuu, olla se joka niitä hallitsee, on kova paikka jokaiselle miehelle. Voimistaan huolimatta, se on epämukavaa.

        Kysymys on osittain vain tuurista, elääkö huomenna vai ei.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alussa en edes tiedostanut sitä kuka nainen oli.
        Sain ensitietoa yhdeltä ystävältä joka kertoi, älä ole hullu, pakene tuosta missä nyt olet.
        Hän kertoi minulle ex-miehen menneisyydestä. Kiduttanut jotain miestä katosta roikkuen irrottaen kynnet sormista, hampaat suusta. Ampui jotain oven läpi vatsaan haulikolla yms. typeryyttä.
        Oli kumminkin kulunut kaksi viikkoa ja olin tutustunut naiseen. No, en pelkästään ystävänä, aika raju naiseksi kun on elänyt jotain ihmeellisen karua menneisyyttä. Silti pidin hänestä. Seksi, mitä ittua...aivan älytön elukka joka vaatii ja tahtoo, hienoa. Ruoskii selkääni pajunoksilla ja nauraa:) Helvetin epänormaali.

        Kaikki tuli kuitenkin yllätyksenä. En kaipaa tuollaista aikaa yhtään, se on samaa mitä pommituksien alla nyt Ukrainassa. Ei se että voisit ehkä puolustaa itseäsi ampuma-aseita vastaan mutta se kaikki muu. Olla nyt varovainen jokaisessa käänteessä ja jos niitä tapahtuu, olla se joka niitä hallitsee, on kova paikka jokaiselle miehelle. Voimistaan huolimatta, se on epämukavaa.

        Kysymys on osittain vain tuurista, elääkö huomenna vai ei.

        AV

        Häijy kokemus, todella. Tiedän muitakin miehiä, jotka ovat olleet jossain vastaavanlaisessa tilanteessa. Se henkinen uhka jo pelkästään...


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Häijy kokemus, todella. Tiedän muitakin miehiä, jotka ovat olleet jossain vastaavanlaisessa tilanteessa. Se henkinen uhka jo pelkästään...

        Jep, sama nainen lähetti viestin puolivuotta sitten, mutta en vastannut.
        Minulle tämä jo pikkuisen harmaantuneen "papan" elämä tyttären arjessa, ilman rajuja seksikohtauksia sopii vallan mainiosti:)
        Tasaista, ja siitä nautin.

        AV


      • No huhhuh, Ellu! Kaikkee sullekin sattunut! :oO

        Vetää sanattomaksi....


      • Disseisback kirjoitti:

        No huhhuh, Ellu! Kaikkee sullekin sattunut! :oO

        Vetää sanattomaksi....

        Enkös ole tuota jo aiemminkin kertonut? Me ollaan juteltu niin paljon että luulin että tiedät musta yhtä ja toista mutta ehkei sittenkään.

        Joo, mulla on ollut erittäin kirjava elämä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Enkös ole tuota jo aiemminkin kertonut? Me ollaan juteltu niin paljon että luulin että tiedät musta yhtä ja toista mutta ehkei sittenkään.

        Joo, mulla on ollut erittäin kirjava elämä.

        Juu, ei ole tullut puheeksi...

        Mä aattelin, että mä oon se jännämies, mutta sinähän se jännäjenna oletkin. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Juu, ei ole tullut puheeksi...

        Mä aattelin, että mä oon se jännämies, mutta sinähän se jännäjenna oletkin. :oD

        Jeps, ketussa on monta puolta ja kerrosta :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Jeps, ketussa on monta puolta ja kerrosta :-D

        No sen kyllä oon aina huomannut, mutta että tuollaista....no huhhuh...

        Mutta ei se ainakaan ihan mahottomia jälkiä sulle ole jättänyt, että uskot kuitenkin ihmisten hyvyyteen. :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        No sen kyllä oon aina huomannut, mutta että tuollaista....no huhhuh...

        Mutta ei se ainakaan ihan mahottomia jälkiä sulle ole jättänyt, että uskot kuitenkin ihmisten hyvyyteen. :o)

        Luulisin että olen tavannut elämäni aikana niin paljon erilaisia ihmisiä. Heitä jotka ovat hyviä, heitä jotka ovat pahoja ja kaikkea siltä väliltä. Absoluuttista hyvyyttä ei ole olemassakaan, mutta se ei poista sitä, että jokaisessa ihmisessä yleensä on jotain hyvää.

        Uskon minä. Ja olen luottavainen. Tosin mulla tapa tarkkailla ihmisiä on sen verta kehittynyt, että yleensä en tee poskettomia arvioita. Niitäkin olen tehnyt.


      • elisakettu kirjoitti:

        Luulisin että olen tavannut elämäni aikana niin paljon erilaisia ihmisiä. Heitä jotka ovat hyviä, heitä jotka ovat pahoja ja kaikkea siltä väliltä. Absoluuttista hyvyyttä ei ole olemassakaan, mutta se ei poista sitä, että jokaisessa ihmisessä yleensä on jotain hyvää.

        Uskon minä. Ja olen luottavainen. Tosin mulla tapa tarkkailla ihmisiä on sen verta kehittynyt, että yleensä en tee poskettomia arvioita. Niitäkin olen tehnyt.

        Joo, meitä on moneks tosiaaan...

        Sitä muuten aina luulee tuntevansa ja tietävänsä toisen... Joskus se vaan onnistuu huonommin kuin toisen kerran... :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, meitä on moneks tosiaaan...

        Sitä muuten aina luulee tuntevansa ja tietävänsä toisen... Joskus se vaan onnistuu huonommin kuin toisen kerran... :o)

        On siinä vielä sellainenkin pointti ettei anna kuspiän tekemisten vaikuttaa suhtautumista muihin. He ovat syyttömiä.

        Tähänhän meillä on herkästi tapana sortua. Oli mullakin aika, etten luottanut oikein kehenkään. Sitten lakkasin vain yksinkertaisesti pelkäämästä, ettei ole mitään menetettävää, niin helpotti.


      • elisakettu kirjoitti:

        On siinä vielä sellainenkin pointti ettei anna kuspiän tekemisten vaikuttaa suhtautumista muihin. He ovat syyttömiä.

        Tähänhän meillä on herkästi tapana sortua. Oli mullakin aika, etten luottanut oikein kehenkään. Sitten lakkasin vain yksinkertaisesti pelkäämästä, ettei ole mitään menetettävää, niin helpotti.

        No näinpä ja mä oon hokannut, ettei ne jotkut välttämättä edes ole kuspäitä, vaan vähän oudosti maailmaa tajuavia...

        Mutta silti se pistää varovaiseksi, kun hyväkin voi satuttaa...


      • Disseisback kirjoitti:

        No näinpä ja mä oon hokannut, ettei ne jotkut välttämättä edes ole kuspäitä, vaan vähän oudosti maailmaa tajuavia...

        Mutta silti se pistää varovaiseksi, kun hyväkin voi satuttaa...

        Niinpä. Ja tästä meilläkin kokemusta...


      • elisakettu kirjoitti:

        Niinpä. Ja tästä meilläkin kokemusta...

        Joo, joskus miettii, että miks ihmisten pitää jumiutua jonnekin oman mielen sopukoihin ja ajatella maailmasta ja muista ihmisistä niin helkutin vaikeasti, kun vois vaan avata suu ja myös kuunnella.... Pikkuisen tasata tunteita sivuun ja keskustella....mutta ei...kun pitää töllöillä ja tehdä mitä ihmeellisimpiä perseilyjä ja ajatella päässään vaikka millaisia olkiukkoja... :o/

        Mut tää on tätä...


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, joskus miettii, että miks ihmisten pitää jumiutua jonnekin oman mielen sopukoihin ja ajatella maailmasta ja muista ihmisistä niin helkutin vaikeasti, kun vois vaan avata suu ja myös kuunnella.... Pikkuisen tasata tunteita sivuun ja keskustella....mutta ei...kun pitää töllöillä ja tehdä mitä ihmeellisimpiä perseilyjä ja ajatella päässään vaikka millaisia olkiukkoja... :o/

        Mut tää on tätä...

        Lukukuittaus.

        Jeps.

        *Leffaan kutsuttu*


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, joskus miettii, että miks ihmisten pitää jumiutua jonnekin oman mielen sopukoihin ja ajatella maailmasta ja muista ihmisistä niin helkutin vaikeasti, kun vois vaan avata suu ja myös kuunnella.... Pikkuisen tasata tunteita sivuun ja keskustella....mutta ei...kun pitää töllöillä ja tehdä mitä ihmeellisimpiä perseilyjä ja ajatella päässään vaikka millaisia olkiukkoja... :o/

        Mut tää on tätä...

        Jos oikeesti tietäisit...et koskaan lakkaisi oksentamasta..mitä on silmiesi edessä..


      • elisakettu kirjoitti:

        Lukukuittaus.

        Jeps.

        *Leffaan kutsuttu*

        Hyvää leffahäpeninkiä.. vaikka takautuvasti, jos kerkesit häippää... :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeesti tietäisit...et koskaan lakkaisi oksentamasta..mitä on silmiesi edessä..

        No en mä yöki... Mutta näen vaikka missä kaikenlaista jonninjoutavaa aivopierua ja joitain se ei vaan niin haittaa, vaikka jaksavat kiukutella vaikka mistä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No en mä yöki... Mutta näen vaikka missä kaikenlaista jonninjoutavaa aivopierua ja joitain se ei vaan niin haittaa, vaikka jaksavat kiukutella vaikka mistä.

        Ei ole pieruja, ei kiukuttelua..CRIMINAL INSANITY..on se sana. Modernit metodit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pieruja, ei kiukuttelua..CRIMINAL INSANITY..on se sana. Modernit metodit.

        Vai niin...


    • Anonyymi

      Ainakin stadilaisten päälle hyökkää parvi hyeenoita.

    • Anonyymi

      Mitäpä stalkkereista? Mehän on ihan pohjasakkaa joka merkityksessä. Oli kyse sitten varsinaisesta vakoilusta tai anonyymin (🙄) nettipalstan kyyläämisestä siinä toivossa, että saa kasaan jotain ”informaatiota” muista. Rottien touhua😂

      • Anonyymi

        Vaikka haukkuisu minkälaiseksi pohjasakaksi, se ei yhtään helpota siinä vaiheessa kun saavat pahaa aikaiseksi.

        Järjenkäyttö sallittu itse kullakin, mitä palstalle itsestään antaa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka haukkuisu minkälaiseksi pohjasakaksi, se ei yhtään helpota siinä vaiheessa kun saavat pahaa aikaiseksi.

        Järjenkäyttö sallittu itse kullakin, mitä palstalle itsestään antaa.

        xLiner

        Olenko sanonut muuta kuin tuominnut sellaiset sittisontiaiset? Poikkeuksena joku naisia sarjastalkkaava kitisemässä paradoksaalisesti siitä, että yhyy yhyy minua vakoillaan. Oisko ihan legit siinä tilanteessa kuitenkin ja mitä lähemmäs vie raastupaa, niin sitä enempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko sanonut muuta kuin tuominnut sellaiset sittisontiaiset? Poikkeuksena joku naisia sarjastalkkaava kitisemässä paradoksaalisesti siitä, että yhyy yhyy minua vakoillaan. Oisko ihan legit siinä tilanteessa kuitenkin ja mitä lähemmäs vie raastupaa, niin sitä enempi

        "Mitäpä stalkkereista" voi ymmärtää vähättelyksi.

        Ja arvaan jo millä linjalla jatkat, joten 🐖💨 vaan 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitäpä stalkkereista" voi ymmärtää vähättelyksi.

        Ja arvaan jo millä linjalla jatkat, joten 🐖💨 vaan 😁

        xLiner

        Se on vähättelyä henkilöitä kohtaan jotka stalkkausta harrastavat, se on nähty että raastuvassa tärisevät kuin pienet pojat siperiassa kun touhuistaan tilille joutuvat. Täälläkin sitä ollaan niin vtun polleana ja naisia mustamaalaten mutta autas örmykäs kun silmästä silmään näille lakia ym lukee


      • Anonyymi

        Ette, te todellakaan ole " Pohja, sakkaa" 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘 N


    • En palstalta, sillä vain muutama tietää oikean henkilöllisyyteni ja he ovat järki-ihmisiä. Muutoin kyllä on kokemusta eräänlaisesta vainoamisesta, mikä oli todella ahdistavaa.

      Onneksi vainoamisesta on nykyään alkanut saamaan tuomioita eikä tapauksia enää vain paineta villaisella. Puolestani kaikki vainoajat voisi laittaa telkien taakse..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe