Huomasin kaupassa että ingmariini paketin koko vain 500g se isompi se on liian pieni ja lisää hintaa, tuotteen päästöjä.
Ingmariini, oivariini pakettien koko liian pieni
7
899
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käytän minilättaa ja isompi pakkaus 600 g. En haluaisi leivälleni mainitsemiasi levitteitä.
- Anonyymi
Mitä päästöjä tulee siitä, että jättää tuotteen ostamatta?
- Anonyymi
No onhan se typerää käydä kaupassa ja lähteä sieltä ostamatta mitään. Turhaan tulee reissusta päästöjä.
- Anonyymi
Standardi voimariinipaketti on 400g. Puolen kilon palanen tinapaperiin käärittyä voita taitaa sentään olla edelleen 500 grammaa painoltaan.
- Anonyymi
"Standardi voimariinipaketti on 400g. "
Ei voimariinipakettia ole ollut yli 17 vuoteen.
- Anonyymi
Tulipahan testattua yli kymmenen vuoden käytöllä 60 % oiva ja ingmariiniä.
Kolestrooli nousi 1,5 yksikköä. Nyt sitten alentajalla alas 0,5 vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976