Mikä ärsyttää

Anonyymi-ap

Niin mikä ärsyttää?

68

646

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun olisi välttämättä pitänyt leikata tänään nurmikko, mutta sataa. Kohta tarvitsen siihen viikatteen.. 😠 No, lähden nyt edes kiskomaan sieltä voikukat ylös, niin se on sitten heti valmis ajettavaksi, kun vähän kuivahtaa 👍

      Täytyy hoitaa vielä yksi helluntainen viestiasia ennen kuin lähden ulos. Se ei ärsytä, vaan vähän vain polttelee. 😉

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi minkään asian ärsyttää? mieluummin kannattaa seurailla maaailman menoa lievällä huvittuneisuudella.

      -harmiseikirj-

    • Laiha kahvi

    • Anonyymi

      Miehet. N50

    • Anonyymi

      Appelsiinikainalo vartijatoimistosta tuleva aulaemäntä selvästi

      • Anonyymi

        Syöpä, rasvapattikasvain. Kumpikin voivat uusia ja levitä.


    • Anonyymi

      Miehen puute

    • Anonyymi

      Niin sitä luulis, että heikkolahjaisten aikaan saama häly naurattais enemmän ku vituttais, mutta what can you do välillä läikähtää

      • Anonyymi

        Nooh, jopa on vaikeuksia katsoa kohti, vähän laiha lohtu, jotain kuitenkin. Hyvä jos ihminen tajuaa edes sen, että on ollut pelkkä hyödyllinen i..hminen jollekin sosiopaatille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh, jopa on vaikeuksia katsoa kohti, vähän laiha lohtu, jotain kuitenkin. Hyvä jos ihminen tajuaa edes sen, että on ollut pelkkä hyödyllinen i..hminen jollekin sosiopaatille

        Niin ruastui sekin ”rosteri” rai rai rai mitäs perätöntä puhuttavaa näille jää


    • Tänään ärsyttää ihmisten hitaus ja päättämättömyys. Kun pitäisi sopia aikatauluista, jäädään vaan jossittelemaan.
      Selvittäkööt keskenään, mutta keskiviikkoon mennessä olen pyytänyt vastaukset, tai teen ne aikataulut oman mieleni mukaan. Eikä niitä sitten enää muuteta!
      Raivostuttavaa saamattomuutta!

      • Puhutko tässä perhe- vai työasioista?


      • Gattino kirjoitti:

        Puhutko tässä perhe- vai työasioista?

        Sukulaisista ja kesänviettoon liittyvistä aikatauluista. Tätä on nyt koko viikonloppu vatvottu. Alkaa pikkuhiljaa riittämään.

        (olen hieman turhautunut, en ehkä selittänyt asiaa tarpeeksi, sorry)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Sukulaisista ja kesänviettoon liittyvistä aikatauluista. Tätä on nyt koko viikonloppu vatvottu. Alkaa pikkuhiljaa riittämään.

        (olen hieman turhautunut, en ehkä selittänyt asiaa tarpeeksi, sorry)

        Hauska tuo sinun jämäkkä vääpelimäisyys, tai tässä mittakaavassa puhutaan jo projektijohtamisesta. 😀
        En uskalla enempää häiritä :)


      • Gattino kirjoitti:

        Hauska tuo sinun jämäkkä vääpelimäisyys, tai tässä mittakaavassa puhutaan jo projektijohtamisesta. 😀
        En uskalla enempää häiritä :)

        Ei pidä säikähtää. Et sinä häiritse. 😊

        Välillä jää ärtsy mieliala päälle. Niiden (sukulaisten) kanssa on vaan vaikea neuvotella, menee liian usein jossitteluksi.
        Tämä kysymys sattui palstalla heti sopivasti silmään.

        Palstailu on hauskaa, kun täällä voi nollata pään ja mielen. 😀


    • Anonyymi

      Puliduon ns älykkö toinen on lihakset

      • Anonyymi

        Eli aivot ja miinanraivaaja, lihakset ei ihan haltsaa tätä psykologiaa


    • Anonyymi

      Kyllä aikatauluja ja suunnitelmiakin on hyvä olla olemassa.

      Mutta turha sellaisia asioita on ollenkaan pohtiakaan, mihin ei itse pysty millään tavoin vaikuttamaan.

    • Anonyymi

      Mjaa

      Se mikä ärsyttää on siitepöly, punkit ja kaikki vihreä.

      (hihitystä)

    • Ärsyynnyn usein siitä, kun ihmiset hidastelevat. Eilen esim olin menossa tarkastamaan rengaspaineita ja edelläni oli mies tarkastamassa paineita ja hänellä meni siihen ikuisuus! Tämän jälkeen hän meni autoonsa ja alkoi pyyhkimään kojelaudalta pölyjä ilman mitään kiirettä, vaikka hän takuulla näki, että olin jonossa. Onko niitä pölyjä aivan pakko alkaa tuollaisessa paikassa pyyhkimään?

      Olen nopeatempoinen temperamentiltani ja tiedostan, että ärsyynnyn aika herkästi juuri tällaisista, jos jokin ei tapahdu mielestäni riittävän nopeasti. Työstän tätä puolta itsessäni, sillä maailma ei tietenkään liiku minun tahtiini, mutta ärsyttää silti tarpeeton vitkastelu 😄

      • Anonyymi

        Jonottaja

        Mulla on sellainen tyyli, että torvi soi ja korvat taatusti kuulevat, jos torvet eivät auta.

        Ei ole mitään järkeä siinä, että tuhlaat elämäsi silkkaan saamattomuuteen.

        (naurua)

        😁👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jonottaja

        Mulla on sellainen tyyli, että torvi soi ja korvat taatusti kuulevat, jos torvet eivät auta.

        Ei ole mitään järkeä siinä, että tuhlaat elämäsi silkkaan saamattomuuteen.

        (naurua)

        😁👌

        No ei tuossa nyt sentään elämä tuhlaantunut, mutta ärsytti silti 😁 Vaatii aika paljon, ennen kuin alan tööttäilemään. Viimeksi tööttäsin autolle, joka lähti ohittamaan minua risteysalueella, jossa ei ollut riittävää näkyvyyttä edes vastaantulevalle kaistalle. Ajoin 110km/h ja nopeusrajoitus tuolla tiellä 100km/h, joten senkään takia minua ei olisi tarvinnut ohitella, mutta tällä Teslalla oli järki jäässä ja tuli persuksen alla.


      • Aletheias kirjoitti:

        No ei tuossa nyt sentään elämä tuhlaantunut, mutta ärsytti silti 😁 Vaatii aika paljon, ennen kuin alan tööttäilemään. Viimeksi tööttäsin autolle, joka lähti ohittamaan minua risteysalueella, jossa ei ollut riittävää näkyvyyttä edes vastaantulevalle kaistalle. Ajoin 110km/h ja nopeusrajoitus tuolla tiellä 100km/h, joten senkään takia minua ei olisi tarvinnut ohitella, mutta tällä Teslalla oli järki jäässä ja tuli persuksen alla.

        En ole koskaan töötännyt, olen sen verran hienotunteinen. Kerran, kun lumiaura peruutti vauhdilla päin minua, mulla oli tarve töötätä.
        En kuitenkaan löytänyt ratista oikeaa nappulaa.


      • Gattino kirjoitti:

        En ole koskaan töötännyt, olen sen verran hienotunteinen. Kerran, kun lumiaura peruutti vauhdilla päin minua, mulla oli tarve töötätä.
        En kuitenkaan löytänyt ratista oikeaa nappulaa.

        Minun hienotunteisuuteni loppuu siinä vaiheessa, kun joku vaarantaa ihmisten henkiä. Oli takuulla ansaittu tööttäys.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        En ole koskaan töötännyt, olen sen verran hienotunteinen. Kerran, kun lumiaura peruutti vauhdilla päin minua, mulla oli tarve töötätä.
        En kuitenkaan löytänyt ratista oikeaa nappulaa.

        Ratin oikea nappula

        Ratin oikea nappula avaa mulla musiikin.

        No, se ja sama.

        (hirn)

        😁👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ratin oikea nappula

        Ratin oikea nappula avaa mulla musiikin.

        No, se ja sama.

        (hirn)

        😁👌

        Puoliso kertoi että töötti on keskellä rattia.
        Jotta tämän muistaisin seuraavassa hätätilanteessa, pitäisi minun harjoitella tööttäystä jollain hiljaisella metsätiellä.


    • En pysty selvittämään miksi kirjoitan tänne pakonomaisesti, vaikka minulla ei ole mitään sanottavaa.
      Ärsyttää kun ei ole minkäänlaista itsereflektiota, eikä edes valmiita vastauksia.

      • Sehän on hyvä, että kirjoitat palstalle ja purat omaa sisintäsi. Aina ei tarvitse olla painavaa sanottavaa. Riittää, että tekstiä tulee ruudulle ja keskustelu käy vilkkaana.

        Keskustelufoorumien suosio perustuu juuri tuohon pakottavaan tarpeesen osallistua ja ilmaista itseään. Se on koukuttavaa.

        Mikä palstailussa on niin puoleensavetävää? Se on ikuinen mysteeri. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Sehän on hyvä, että kirjoitat palstalle ja purat omaa sisintäsi. Aina ei tarvitse olla painavaa sanottavaa. Riittää, että tekstiä tulee ruudulle ja keskustelu käy vilkkaana.

        Keskustelufoorumien suosio perustuu juuri tuohon pakottavaan tarpeesen osallistua ja ilmaista itseään. Se on koukuttavaa.

        Mikä palstailussa on niin puoleensavetävää? Se on ikuinen mysteeri. 😊

        Onhan se koukuttavaa ja jos somettaminen ei onnistu, saatan ahdistua.
        Small talk IRL ei kiinnosta, mutta täällä on hauskaa, vaikka keskustelu taantuu jokeltelun tasolle. 😀

        Yleensä kirjoitan tänne kehittääkseni kirjallista ilmaisuani, mutta välillä ei vaan jaksa viilata ja hioa omaa ilmaisua. :)


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Sehän on hyvä, että kirjoitat palstalle ja purat omaa sisintäsi. Aina ei tarvitse olla painavaa sanottavaa. Riittää, että tekstiä tulee ruudulle ja keskustelu käy vilkkaana.

        Keskustelufoorumien suosio perustuu juuri tuohon pakottavaan tarpeesen osallistua ja ilmaista itseään. Se on koukuttavaa.

        Mikä palstailussa on niin puoleensavetävää? Se on ikuinen mysteeri. 😊

        Mjaa

        Ei ole. Samaa shittiä voi kokeilla ihan livenä missä tahansa pöydässä, jonne eksyt.

        En oikein ole vieläkään saanut kiinni statusta siitä, että kumpi on kiinnostavampi puheenaihe, sinä vai minä?

        Mutta tällä nyt ei ole mitään rationaalista merkitystä, sillä olemme kaikki kolmansia osapuolia.

        (hihitystä)

        😁👌


      • Gattino kirjoitti:

        Onhan se koukuttavaa ja jos somettaminen ei onnistu, saatan ahdistua.
        Small talk IRL ei kiinnosta, mutta täällä on hauskaa, vaikka keskustelu taantuu jokeltelun tasolle. 😀

        Yleensä kirjoitan tänne kehittääkseni kirjallista ilmaisuani, mutta välillä ei vaan jaksa viilata ja hioa omaa ilmaisua. :)

        Palstailu on omasta fiiliksestä kiinni. Täällä on mukavaa, kun ei ole pakko osallistua. Voi vaan lukea rauhassa, eikä tarvitse väkisin vääntää mitään. Jokainen menee omaan tahtiin ja se on ihan OK. Jos joku asia ärsyttää, sekin saa näkyä.

        Itse en yleensä jaksa mitään raskassoutuista ja syvällistä keskustelua. Pidän (mahdollisuuksien mukaan) keskustelun kevyenä ja "pirskahtelevana". 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa

        Ei ole. Samaa shittiä voi kokeilla ihan livenä missä tahansa pöydässä, jonne eksyt.

        En oikein ole vieläkään saanut kiinni statusta siitä, että kumpi on kiinnostavampi puheenaihe, sinä vai minä?

        Mutta tällä nyt ei ole mitään rationaalista merkitystä, sillä olemme kaikki kolmansia osapuolia.

        (hihitystä)

        😁👌

        Heh! Onpas... siis huomattavaa eroa, keskustelufoorumilla, tai lähibaarin nurkkapöydän keskusteluissa.

        Tämä palstailu on siitä hauskaa, että tätä voi tehdä omaksi ilokseen vaikka kotisohvalta. 😀

        Palstan mielenkiintosin henkilö olet ehdottomasti Sinä. Tästä voisi tietysti pitää palstalla huutoäänestyksen, mutta tuskin siinä lopputulos muuttuisi. 🌞👑

        Palatakseni ketjun aiheeseen: Mikä sinua tänään ärsyttää?


    • Anonyymi

      Nyt ei ärsytä mikään mutta tunti sitten ärsytti jahkailevasti edelläajava. Risteyksessä kääntymässä oikealle. Ei sittenkään. Suoraan. Nykivää köröttelyä. Lähestyvä ramppi. Viistoutumassa sinne. Sittenkin hetkeksi oikealle ja sitten taas yhtäkkiä rampille. Vastaantulevan kaistan hiiiidaaaas ylitys. Olemme kiihdytysrampilla. Hienoa. Nykivää kiihdyttämistä hänellä. Sitten rampin loppupään suoran alkupäässä yhtäkkiä sähköjänismäinen kiihdytys ja sitten loppupään suoran loppupäässä meno töksähtää kuin seinään. Sitten, yhtäkkinen heilahdusmainen sivuliike ajotielle. Näin. Minä pääsen samantien kääntymään vasemmalle kaistalle erottaen itsemme toisistamme. Olen sitä mieltä, että ammuntaharrastuslajeihin pitäisi sisällyttää tarvittaessa edelläajavien tulittaminen pientareelle tieltä. Joo.

      • Anonyymi

        Oliko valkoinen katumaasturi?


    • Anonyymi

      Välillä melkein kaikki, usein ei mikään. Se on ihan mielialasta ja tähtien asennosta kiinni.

      - Sheena

    • Eipä juuri mikään ärsytä. Olen aika zen..

    • Hyvä kysymys. Tällähetkellä ei ärsytä mikään. Aina päiviin tietenkin mahtuu sellaisia pieniä ärsytyksen aiheuttajia, jotka todellakin ovat pieniä, jopa olemattomia arkisia asioita, jotka silti saattavat ärsyttää siinä hetkessä aivan suunnattomasti… kuten soiva herätyskello aamulla, sähköhammasharjasta loppuu akku kesken pesun, puuro mikrossa kiehuu yli… voitte vaan kuvitella! 😠

      Mitkä asiat sitten yleensä saavat minut ärsyyntymään? Kun jokin minulle hyvin tärkeä asia ei mene suunnitelmieni mukaisesti, ihmisten typeryys ja ajattelemattomuus (tähän sitten voidaankin liittää loputon määrä asioita ja tekoja, että jokainen varmaan kohdallaan samaistuu).

      Niin 😀

      • Anonyymi

        Meitä muita ärsyttää tämä huonosti toteutettu naisena esiintyminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meitä muita ärsyttää tämä huonosti toteutettu naisena esiintyminen

        Naiseus on ollut osa identiteettiäni elämäni alusta saakka. Tästä syystä esiinnyn naisena täällä, koska nainen olen ja siksi itseni myös koen 😊
        Jos se on ärsyttävää, niin sille en tietenkään mitään mahda sitten 😃


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Naiseus on ollut osa identiteettiäni elämäni alusta saakka. Tästä syystä esiinnyn naisena täällä, koska nainen olen ja siksi itseni myös koen 😊
        Jos se on ärsyttävää, niin sille en tietenkään mitään mahda sitten 😃

        Et sinä ätmi nainen ole ja myöhäistä enää muuttaa tämä hahmo tytöstä naiseksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ätmi nainen ole ja myöhäistä enää muuttaa tämä hahmo tytöstä naiseksi

        Usko mitä tahdot🤫


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Usko mitä tahdot🤫

        Mitäs Prinsessalle kuuluu? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitäs Prinsessalle kuuluu? 😊

        Iltaa Sudelle 👋🏻😊 olen iltavuorossa, pian pääsen lähtemään kotiin🚙🌇


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Iltaa Sudelle 👋🏻😊 olen iltavuorossa, pian pääsen lähtemään kotiin🚙🌇

        Hei vaan! Kiva juttu. Jotenkin tuli mieleen, että olet ehkä töissä. 😊
        Minä lähden nyt käymään kuntosalilla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei vaan! Kiva juttu. Jotenkin tuli mieleen, että olet ehkä töissä. 😊
        Minä lähden nyt käymään kuntosalilla.

        susi eikä tullut. Et vaan ymmärrä että ihmsillä on oma elämä. Missä kohtaa sä sanoit että prinsessa on ehkä töissä . Valitit vaan että taas sut on hylätty.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Iltaa Sudelle 👋🏻😊 olen iltavuorossa, pian pääsen lähtemään kotiin🚙🌇

        Prinsessa voitko sanoa sudelle että sulla on ollut muuta tekemistä kuin roikkua suden seurana täällä. Hän masentui kun et ollut koko päivänä hänen seuranaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi eikä tullut. Et vaan ymmärrä että ihmsillä on oma elämä. Missä kohtaa sä sanoit että prinsessa on ehkä töissä . Valitit vaan että taas sut on hylätty.

        En minä sitä tänne kirjoittanutkaan... Enhän minä edes valittanut. Enimmäkseen ollut hiljaa tänään itsekin ja miettinyt asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa voitko sanoa sudelle että sulla on ollut muuta tekemistä kuin roikkua suden seurana täällä. Hän masentui kun et ollut koko päivänä hänen seuranaan.

        Ei hän nyt ehdi sinulle vastaamaan... Kai luit mitä hän kirjoitti?


    • Anonyymi

      Kylpyhuoneen ilmanvaihdossa rapisteleva(t) hiiri/hiiret. Ja niiden jäljiltä kivenmurikoiden tippuminen ilmanvaihtoventtiilistä.

    • Anonyymi

      Liikenne ärsyttää ilmeisesti huomattavan paljon palstalla oleskelevia ihmisolentoja :D

    • Anonyymi

      Tänään tuossa iltapäivällä, ärsytti sekä kiukutti taas kerran sähköpyörät ja -skuutit, joilla ajellaan autokaistoja pitkin, vaikka vieressä kulkee kävely ja pyörätie.
      Homma meni niin ett olin ajelemassa kotiin päin, kun edelläni kulki taas kerran ajoradalla sähköpyörä. Päätin ohittaa sen seuraavassa sopivassa kohdassa, mutt sillä hetkellä oli pari vastaantulevaa autoa, joten maltoin mieleni sillä hetkellä.

      Autot ajoivat ohitseni ja juuri, kun päätin kaasuttaa, se pyöräilijä siirtyi lähemmäs keskiviivaa. Mulle tuli heti mieleen ett luultavasti on kääntymässä pian vasemmalle.
      Samalla hetkellä kun pyöräilijä kääntyi, moottoripyöräilijä oli jo ohittamassa meitä, ja vain ihme pelasti kolaroinneilta ja henkilövahingoilta.
      Se sähköpyöräilijä ei antanut minkäänlaista merkiä kääntymisestään, ainoastaan mä vaistosin sen etukäteen siitä keskiviivalle siirtymisestä.

      Siinä sitten mentiin tuurilla, pyöräilijä, moottoripyöräilijä sekä minä autolla, hetken aikaa ilmeisesti kaikki kolme rinnakkain... mutt kolhuja ei tullut. Silkalla tuurilla ja motskaristin taidokkuudella, hän pääsi väistämään sen pyöräilijän, eikä osunut minuunkaan. Mä tosin tiedostan ett olin paremmassa suojassa kuin nuo kaksi, mutt siltikin mua melkein oksetti tuo tilanne. Siinä oli kaikki ainekset suurempaankin vahinkoon, jopa jommankumman tai molempien pyöräilijöiden hengenlähtöön.

      On ne idiootteja noiden sähköpyöriensä kanssa, kun eivät pysy pyörätiellä, vaan pitää ajokaistoilla ajaa. Moottoripyöräilijä kyllä on tämän tarinan sankari, puikkelehti törmäämättä kumpaankaan meistä kahdesta. Sen verran kiukkuinen olen, ett taatusti saisi korvatillikan sähköpyöräilijä multa, jos pystyisin sen idiootin jossain tunnistamaan. Normaalin kokoinen ja kypäräpäinen, mustat farkut luultavasti ja jonkin tapainen siniharmaa tuulitakki yllään... Hirvensalon puolella, rinnekeskuksen jälkeen... tämä tapaus tänään.
      trollikka

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä ärsyttää miksi ihmiset ovat niin epävarmoja. Miksi ei uskalleta puhua suoraan. Turhaa kyräilyä ja epämääräistä luulottelua. Aikuiset ovat pelkureita.

    • Anonyymi

      Oikeastaan ärsyttää kaikenlaiset tapaamiset mihin pitää mennä. Esim. hammaslääkärikin on sellainen johon meneminen ärsyttää.

      Ja sitten ärsyttää jos väsyttää paljon ja tekisi mieli nukkua mutta jostain syystä ei saa unta vaikka väsyttäisi kuinka paljon.

      Myöskin tuollainen ärsyttää jos on kylkiluita murtunut, niin huono nukkua muutenkin pakko olla ainoastaan yhdessä asennossa koko ajan yrittäen nukkua selällään liikkumatta ollenkaan, jotta ei tule hirvittävä kipua jos kääntää esim. kylkeä ja tuollaista kestää vähintään 2 viikkoa sitten...

    • Anonyymi

      Erään nimeltä mainitsemattoman palstalaisen minäminä puhe tässä ja nyt.. livenä.

      :P

    • Purin itseäni huuleen vahingossa joskus muutama kuukausi sitten (hämmentävää, että tuohon lauseeseen on tavanomaista laittaa tuo "vahingossa", ikäänkuin kukaan purisi huuleensa tahallaan) ja siihen tuli repale, joka on muuttunut koholla olevaksi arveksi.
      Ärsyttää kun se ei tasoitu normaaliksi pinnaksi ja harkitsen omakirurgista toimenpidettä, sillä näppärästi se suoristuisi kun höyläsi tuon ylimääräisen muhkuran pois.
      Purentani on siis epästandardi ja siitä aiheutuuu toisinaan huuliongelmia.

    • Anonyymi

      Pummit, mistä pi**sta niitä sikiää. Milloin missäkin, tällä kertaa taloyhtiön kuluihin omien kulujen työntäjät selityksellä, no kun minä teen niin paljon ilmaista työtä. Yhtiön hommat on talkootyötä, ne tekevät jotka tahtovat - ilmaiseksi. Itse olen aina tehnyt paljon hyötymättä siitä taloudellisesti mitenkään, ihan omaksi ilokseni.

    • Anonyymi

      Vihervasemmisto.

      • Tässä ainakin samaa mieltä. Tekee enemmän vahinkoa kuin terroristijärjestö.


    • Farkut, nämä ikimuodikkaat jokapaikan housut, jotka harvoin istuvat kunnolla, kun ne pukee päällensä.
      Taas olisi aika ahtautua farkkuliikkeen sovituskoppiin ja löytää sellaiset housut, jotka eivät roiku perseen päällä, eivätkä pussita edestä.

      Farkkuliikkeen myyjä puhuu muodikkaista leikkauksista, minun pitää vaan löytää itselleni sopiva tyyli.

    • Huitale

      Vatsatauti, pilaa perkele meidän arkea. 🤬

    • Autotallin siivous.

      Koko syksy, talvi ja kevät on vain tullut viskeltyä tavarat sinne ja äkkiä ovi kiinni, ennenkuin ne vyörähtää ulos...🙄

      Nyt sitten koettelee, kun koetan aloitellakin sen siivousta. 🤯

      Joskus 20 vuotta sitten oli helppoa. Mätti kaiken vähänkin epäilyttävän kärriin ja ajoi kaatopaikan penkalle ja viskoi kaiken mäkeen. Nyt jokaikinen nippeli ja nappeli pitää kierrättää (oikeasti hyvä) ja kyseinen "siivous" ei toimi...

      Ärsyttävää, kiukuttavaa, mutta totta. Ei auta itku, eikä parku...😁

      • Noi elektroniikka rojut kuskataan kehitysmaihin. Ja ne ihmiset jotka niitä kierrättää, niin sairastuu ja kuolee. ja siellä on laajoja alueita saastunu. On paljon pienempi rikos hakata vasaralla vaikka telkkari kappaleiksi ja laittaa pienissä erissä normaali jätteen mukana. Näin olen ite tehnyt.


      • JeroP kirjoitti:

        Noi elektroniikka rojut kuskataan kehitysmaihin. Ja ne ihmiset jotka niitä kierrättää, niin sairastuu ja kuolee. ja siellä on laajoja alueita saastunu. On paljon pienempi rikos hakata vasaralla vaikka telkkari kappaleiksi ja laittaa pienissä erissä normaali jätteen mukana. Näin olen ite tehnyt.

        No eipä normaali elektroniikka paljoa mitään turmele... Ja taitavat käyttää ihan täällä ser-jätteen.

        Paikallisella jätelaitoksella pitää lajitella kaikki ja suurin osa poltetaan aluelämmöksi. Mutta eri tuotteita lisätään tiettyinä annoksina tietyllä tavalla, ettei päästöjä tule ihan miten sattuu.

        Lasit ja muut taitaa mennä sitten muualle, samoin kuin muovi...


    • Olen iloinen siitä että sokeat naiset eivät tuomitse ulkonäön perusteella.

    • Anonyymi

      Aneeminen hyminä ja puolittaisuudet

    • Anonyymi

      Pitäisikö tähänkin sitten vastata että kun kerroin että tapaamiset, kuin vaikka joku hammaslääkäri-juttukin, ärsyttävää... noniin DONE.

      ...oikeasti nyt kun alan tunnustelemaaqn hampaita, kielellä tuntuu kiiltäville... siis oli hammakiven poistokin juttu...

    • Anonyymi

      ärsyttävät numerot ovat 2 ja 3.

    • Anonyymi

      Muotitus, putkinäkö, epäolennaisuudet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe