Enpä sammu..

18

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 👍🏼👍🏼👍🏼


    • Sulla on aika erikoinen musiikkimaku. Kuulostaa joltain euroviisuhäröilyltä.

      • Jep... laidasts laitaan... nyt yätä julki. 😀


    • Onhan se hyvä 👍
      https://youtu.be/MKpeP4C8YCc


      • Disseisback kirjoitti:

        On... mut ihan hyvin voidin tämänkin lädäyttää tähän...😁

        https://youtu.be/uhz6dLX4Qw0

        Miks pitäis kierrellä aina? 😀

        Tämä on mun yks lemppari kappale🤣 tietysti juurikin noiden sanojen takia😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tämä on mun yks lemppari kappale🤣 tietysti juurikin noiden sanojen takia😉

        No minäkin pidän kipaleesta ja samasta syystä.
        Kyllähän seksi on mielettömän huikea laji. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No minäkin pidän kipaleesta ja samasta syystä.
        Kyllähän seksi on mielettömän huikea laji. 😁

        Niin on😋


    • Hään biidi on mulle lineri...

      https://youtu.be/khJ1YHrt22k

      Linukks etsii vitutukselleen...(jos sitä on) suuntaa js hep... sitä pesee. 🤣

      Mä rimpuilin joskus, kunnes jotain tapahtui...😁

      Mut huikee bändi tää...

      • Vitsi mitä typoja?🤣

        Eihän tuosta saa selkoa kukaan... joo...

        Meen meen optikolle. 😁


    • Anonyymi

      Raipati rai, sulla näköjään meno päällä! Arvaas kuka oli tanssimassa ja lähti vielä jatkoillekin. Siis ensimmäisen kerran moneen vuoteen. Kaks IrishCoffea ja lasillinen valkkaria, ja nyt mua nukuttaa. Taisin tanssia itseni ihan naatti kuntoon, suihussa tuli käytyä, heti kun tulin kotiin taxilla. Auton mä jätin parkkikselle, kun en rattijuopoksi halua ryhtyä.

      Samaan taxiin sitt astuin muutaman muun ihmisen kanssa, ja hetken kuluttua olinkin Varissuolla. Oltiin kuulemma menossa jatkoille, yhden naisen rivitaloasuntoon. Mun koti oli aivan toisessa päässä kaupunkia, joten yli 30 km taximatka ei houkutellut. Soitin kummatkin broidit, enkä saanut kyytiä kotiin.

      Joten luottotaxin tilasin ja se kesti aikansa kunnes saapui, ulkona vielä tarkistin ett kuljettaja oli tuttu nainen. Jos tanssi piletti oli halpa, niin hintaa mun retkelleni kuitenkin tuli reippaasti enemmän, mitä lähtiessäni porukkaa kerätessä autooni kuvittelin. Yks tarjottu viskigrogi, jonka mä onneton otin vastaan, juotuani sen mä vasta ymmärsin töpänneeni... autoa mä en kyllä ajaisi enää tänä iltana.

      Mutt hauskaa oli, varmaan koko rahan edestä. Enkä mä varmaan vähään aikaan taas
      tanssimaan ole lähdössä. Huomasin muuten kotiin päästyäni ett mun huivini oli illanaina kadonnut, sekin vielä, ja mä sain sen lahjaksi Emolta!
      Mä haen pikkupullon vissyvettä ja meen koisiin...Hyvää yötä!
      trollikka

      • Oikein mukavaa että oli hauskaa ja vihdoin pääsit tanssimaan kunnolla koko rahan edestä vaikka vähän ehkä enemmän sitä menikin kuin oli tarkoitus mutta kyllä se varmasti oli sen arvoista. Mä oon onnellinen sun puolesta kun pääsit vähän tuulettumaan ja tanssahtelemaan pitkästä aikaa.🙂.


    • Anonyymi

      Kiitos! Joo, tuli pieni töppi tehtyä, kun eräs tuttu mies, jonka mä hiukan alkuun opetin tanssimaan, sattui olemaan nyt Paviljongilla, naisystävänsä kanssa. He halusivat tarjota mulle, Irish Coffeen baarinpuolella. Jotenkin mä sekosin ajatuksissani ja otin sen vastaan. Hetken kuluttua ymmärsin hölmöilleeni; minähän olin autollani liikkeellä. Tarkoitus oli kuskata kavereita, kaiken lisäksi piti päästä vielä itsekin takaisin kotiin!

      Oli hetken aivot narikassa, kunnes älysin kertoa porukalle töpeksineeni, ja joutuvat nyt hankkimaan kotiin kuljetuksensa jostain muualta. Mä sain kyytilupauksen samalta pariskunnalta, joka sen juomankin mulle tarjosivat baarissa. Illanmittaan tuli napattua toinenkin viskicoffee baarissa. Illan päätteeksi nousin pariskunnan kanssa samaan autoon, kuvittelin pääseväni sillä kyydillä keskustaan, no alkumatka kulkikin siihen suuntaan.

      Mä en huomannut seurata, missä mennään ennen kuin taxi pysähtyi ja oltiin Varissuolla rivitaloon menossa kuulemma jatkoille, 5 muuta ihmistä sekä minä. Missään nimessä siihen tilataxiin mä en halunnut jäädä yksinäni matkustajaksi, koska kuljettajaa mä en tuntenut. Joten seurasin muiden esimerkkiä ja menin jatkoille, keskellä yötä. Yritin saada kyydin kotiin veljiltäni, ei oikein onnistunut; "mitään puhetta aikaisemmin kyyditsemisestä ei ollut... ja onhan sulla auto!"

      En alkanut inttämään ja selittämään etten mä voinut ajaa; alkoholin vaikutuksen alaisena. Yks ja sama: mä otin valkoviiniä lasillisen, kun multa tiedusteltiin; mitä mä joisin. Soitin lopulta sen luottotaksini paikalle, kiitin kestityksestä ja tansseista, toivotin hyvät yöt ja poistuin seurueesta, ulko-oven kupeeseen odottamaan kyytiä kotiin.

      Täysin "töppöhönö"olin, kun pitkästä aikaa pääsin maailmalle, vapaana kuin "taivaan lintu"... seurauksena ett omistin kanan aivot, hetkellisesti!
      Noloa, ett neljä ihmistä joutui hankkimaan kyydin kotiinsa, vaikka mä hain heidät tansseihin kotoaan; käytännössä se kotiin kyydityskin olisi kuulunut mulle.
      Loppujen lopuksi kaikki hyvin, hieman kalliimpi reissu ainoastaan, mitä alkujaan suunnittelin... ja kivaa oli, koko rahalla, näin jälkikäteen ajateltuna!
      trollikka

    • Anonyymi

      Ihan ok, mutta ei pysty paljoa kuunnella eikä musiikki kestä oikein hyvin aikaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe