Viittaus aiempaan:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17866398/aihe-seksityo#comment-121111800
Molemmat leidit tavoitettu, toisen kanssa tapaaminen tulevana lauantaina (2.6.) kahvilla ja toisen kanssa vielä hierotaan aikatauluja. Jos ei muuta, niin eipähän mene koko viikonloppu mökin nurmikoita ajellessa.
Jatkoa seuraa.
Aihe seksityöntekijän kohtaaminenvain henkilönä
195
1375
Vastaukset
Siis perjantaina, jos 2.6. 🙂
Aaaa, no vitura niin. Ei ole niin tarkkaa 😂
Mä oon kuitenkin to-pe Tampesterissa työkeikalla, niin menee siihen samaan settiin, harmi vaan just mä EN voi laskuttaa, se menee ton osalta toisinpäin 🤣- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874063f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
No voi voi. Ihan kateeksi käy.
No ihan turhaan, ihminenhän se vain on, kohtaaminen siinä missä mikä tahansa kohtaaminen.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No ihan turhaan, ihminenhän se vain on, kohtaaminen siinä missä mikä tahansa kohtaaminen.
Joo ihminen ,itsekeskeinen sellainen. Voiko sellaista ihmiseksi kutsua,siitä voidaan olla montaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihminen ,itsekeskeinen sellainen. Voiko sellaista ihmiseksi kutsua,siitä voidaan olla montaa mieltä.
Miten niin itsekeskeinen? Mihin perustat analyysisi?
- Anonyymi
Nyt kun olet ovela ja pelaat korttisi oikein pääset koeajolle. Eli siis ehdotat vähän tuontyyppistä hommaa kuin mitä on tuossa:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5956179
Taloyhtiön. siis palstan, puheenjohtajana tässä tapauksessa neuvottelet paljousalennuksesta ja ehken pääset koejamaan jos saat neidin nevoteltua palstan yhteiskäyttönaiseksi. Hyvinkin voisi olla kiinnostunut jos voit tarjota säännölllisen minimiasiakasmäärän (itsesi) ja takuuhinnan joka sen myötä tulisi, lupaisit sitten palstalla mainostaa yhteiskäyttösopimuksen etuja.
Kavereille ja palstalla voisit kehua yhteiskäytön etuja:
"Minulla ei ole niin paljon käyttöä naiselle, että kokisin järkeväksi omistamisen. "
"Myös ympäristönäkökulmat ovat vaikuttaneet valintaan. Jos olisi oma vaimo, tulisi käytettyä sitä todennäköisesti yhteiskäyttönaista enemmän.
"Nyt käytän naista ainoastaan silloin, kun siihen on todellista tarvetta."
"Yleensä naisen saa käyttöönsä, kun varauksen tekee hyvissä ajoin."
Homman promoottorina voisit ajatella omalle kohdallesi:
" Mitä enemmän palstalaiset käyttävät naista, sitä enemmän puheenjohtajan kuukausimaksu pienenee. Kuukausimaksu voi painua jopa nollaan.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Kyllä sinäkin tarviisit naisen ,niin olisi parempaakin tekemistä kun tuollaista kakkaa jokapvä postailla😆 voisi mielikiinto keskittyä johonkin muuhunkin .. välillä😁💩
No voisihan sitä toimia kuin autokauppias ja tinkiä lisävarusteet, mutta mä oon kyllä menossa ihan vaan tapaamaan ne ihmiset ja koittamaan ymmärtää paremmin ammatinvalintaansa. Joku muu saa sitten tehdä ne muut veloitettavat hommat, eiköhän niitä riitä noin näteille nuorille naisille.
Mä oon vaan utelias ja kiinnostunut, olkoonkin että joudun maksamaan siitä uteliaisuudestani. Mutta mietin tossa, että jos mun pitää upottaa joku vaikka satanen lintsille tai uuden mielenkiintoisen ihmisen kohtaamiseen, niin valinta on helppo.
Ja sen lisäksi, mä teen tän koska mulla on kanttia siihen, aika harvalla nimittäin on ja vielä harvemmalla palstalta vaikka muuta mussuttavatkin 😂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinäkin tarviisit naisen ,niin olisi parempaakin tekemistä kun tuollaista kakkaa jokapvä postailla😆 voisi mielikiinto keskittyä johonkin muuhunkin .. välillä😁💩
Minusta tuo oli aika hauska mielleyhtymä :D Ja eikös se kuitenkin niin ole että jos ihan omasta halustaan, vahvana itsenäisenä 2000-luvun naisena yhteiskäyttönaiseksi haluaa alkaa niin sitten voidaan myös puhua siitä yhteiskäytöstä niin kuin se on turhia asiaa kiertelemättä ja kaunistelematta.
-harmiseikirj- - Anonyymi
No voisihan sitä toimia kuin autokauppias ja tinkiä lisävarusteet, mutta mä oon kyllä menossa ihan vaan tapaamaan ne ihmiset ja koittamaan ymmärtää paremmin ammatinvalintaansa. Joku muu saa sitten tehdä ne muut veloitettavat hommat, eiköhän niitä riitä noin näteille nuorille naisille.
Mä oon vaan utelias ja kiinnostunut, olkoonkin että joudun maksamaan siitä uteliaisuudestani. Mutta mietin tossa, että jos mun pitää upottaa joku vaikka satanen lintsille tai uuden mielenkiintoisen ihmisen kohtaamiseen, niin valinta on helppo.
Ja sen lisäksi, mä teen tän koska mulla on kanttia siihen, aika harvalla nimittäin on ja vielä harvemmalla palstalta vaikka muuta mussuttavatkin 😂Joo ei siinä mitään, minä vaan ehdotin miten sitä tapaamista voisi hyödyntää. Kyllähän se niinkin on että nyt kun olet kuitenkin itsesi asettanut tiedustelijaksi niin eikö tuossa nyt olisi sitten vähän jo kaikkien sinkkupalstan miesten puolesta uhrauduttava myös suorittamaan palvelun laadukkuuden testaus, muuten jää vähän puolitiehen. Useampia kuitenkin kai kiinnostaisi itse asia kuin asiasta puhuminen.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Joo ei siinä mitään, minä vaan ehdotin miten sitä tapaamista voisi hyödyntää. Kyllähän se niinkin on että nyt kun olet kuitenkin itsesi asettanut tiedustelijaksi niin eikö tuossa nyt olisi sitten vähän jo kaikkien sinkkupalstan miesten puolesta uhrauduttava myös suorittamaan palvelun laadukkuuden testaus, muuten jää vähän puolitiehen. Useampia kuitenkin kai kiinnostaisi itse asia kuin asiasta puhuminen.
-harmiseikirj-Tottakai, ja tokihan "kuuntelin" terävät huomiot mahdollisuuksista.
No mä olen vain asiakaspalvelun ammattilainen, niin testaan ainoastaan sen osalta nuo leidit. Tavaran tarkistajat tulevat sitten erikseen tutkimaan onko materiaali kondiksessa ja koneistajat hoitavat sitten lopputestauksen omia aikojaan.- Anonyymi
Ja sen lisäksi, mä teen tän koska mulla on kanttia siihen, aika harvalla nimittäin on ja vielä harvemmalla palstalta vaikka muuta mussuttavatkin 😂Mitä sitten kun on näitä kuten tyttäreni joka vihaa seksiä ja kaikkea pskaa. Mitä sitten. Yritäkö ymmärtää heitäkin? Tahdoto tavata? Enpä usko💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten kun on näitä kuten tyttäreni joka vihaa seksiä ja kaikkea pskaa. Mitä sitten. Yritäkö ymmärtää heitäkin? Tahdoto tavata? Enpä usko💩
Yritätkö edes ymmärtää että he oikeasti vihaa seksiä. Enpä usko. Yrität vain vesittää sen koska et itse siihen pysty.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten kun on näitä kuten tyttäreni joka vihaa seksiä ja kaikkea pskaa. Mitä sitten. Yritäkö ymmärtää heitäkin? Tahdoto tavata? Enpä usko💩
Tietenkin yritän ymmärtää ja päästä kiinni siihen miksi ajattelevat/kokevat kuten tekevät. Mulle ihminen on ihminen ja kiinnostava sellaisenaan, ja ihmismieli kiinnostavin asia luonnon ihmeiden jälkeen.
Just viikonloppuna tutustuin 2 vuorokautta exäni nyxään ja vaikkei se ideaali kattaus olekaan, niin so what? Ihan mukava veijari ja hyvin tultiin juttuun, ja tullaan vastakin, mutta sydänystäviä meistä tuskin tulee. Vaikka turha vannoa sitäkään etukäteen, mistäpä tuota voisi ennalta tietää.Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö edes ymmärtää että he oikeasti vihaa seksiä. Enpä usko. Yrität vain vesittää sen koska et itse siihen pysty.
Miksi mä sitä yrittäisin vesittää? Miten sellaista voi ylipäänsä tehdä, mä en ymmärrä millä keinoin se olisi edes mahdollista?
Mulle jokainen ihminen on vain ihminen ja sinällään tavallinen sekä keskimääräinen, mutta silti erilainen ja hyvin erityinen, hyvin mielenkiintoinen juuri siksi. Mua kiinnostaa se miksi Kallella on jokin neuroosi, Tepolla halvaantunut vasen jalka, Hannalla seksityö, Eijalla marsu ja Minttu on täysin seksivastainen. Mua kiinnostaa vain se miksi ja myös se onko heitä kukaan koskaan todella kuullut ongelmistaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulottelet että kyllä ne kuitenkin tahtoo.. kunhan uskottelee tai valhettelee mitä maailmassa suurempaa voisi olla kun oma seksuaalinen himo? Kun itse ukot on noiden himojen vietävissä. Eivät voi uskossa unelmissaankaan kuvitella että suurinosa naisista ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan että siinä on se ero että seksin ammattilaista haastatellessaan rande ei kiistä mitään, nyökyttelee mukana seksin ammattilaisen tarinoissa ja vakuuttelee että ihminen on ihan yhtä arvokas ja hyvä vaikka mitä tekisi. Tytärtäsi haastatellessaan Rande käyttäisi aikansa jänkäämiseen siitä ja että tyttäresi on ihan väärässä ja tyhmä ja kun ei ymmärrä että kyllä seksi oikeasti on kivaa.
Anonyymi kirjoitti:
Luulottelet että kyllä ne kuitenkin tahtoo.. kunhan uskottelee tai valhettelee mitä maailmassa suurempaa voisi olla kun oma seksuaalinen himo? Kun itse ukot on noiden himojen vietävissä. Eivät voi uskossa unelmissaankaan kuvitella että suurinosa naisista ei ole!
Haastatelkaa heitä💩
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mä sellaista luulottelisin? En mä saa siitä mitään eikä mua kiinnosta toisten elämät siinä mielessä, sen kun elävät miten haluavat ainakin jos eivät minua häiritse elämisellään.
Miksi hitossa sä olet niin aggressiivinen ja yrität väittää että mä ajattelen jotain tiettyä kun et mitenkään voi tietää mitä mä ajattelen, vielä vähemmän millainen olen? Jos haluat aggressiivista verbaalimiekkailua, niin sano vaan suoraan, kyllä täältä pesee.Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan että siinä on se ero että seksin ammattilaista haastatellessaan rande ei kiistä mitään, nyökyttelee mukana seksin ammattilaisen tarinoissa ja vakuuttelee että ihminen on ihan yhtä arvokas ja hyvä vaikka mitä tekisi. Tytärtäsi haastatellessaan Rande käyttäisi aikansa jänkäämiseen siitä ja että tyttäresi on ihan väärässä ja tyhmä ja kun ei ymmärrä että kyllä seksi oikeasti on kivaa.
-harmiseikirj-Toivot vaan. Voisitko sinäkin Harmis lopettaa sen olettamisen että tiedät mitä ajattelen ja millainen olen? Koska sinun ainakin täytyy ymmärtää, että ainoat mistä se kertoo on vahvasta ennakkoluuloisuudesta ja idiotismista.
- Anonyymi
Toivot vaan. Voisitko sinäkin Harmis lopettaa sen olettamisen että tiedät mitä ajattelen ja millainen olen? Koska sinun ainakin täytyy ymmärtää, että ainoat mistä se kertoo on vahvasta ennakkoluuloisuudesta ja idiotismista.
Ei tuo oletus koske pelkästään sinua. Yhteiskunta elää aina trendien mukaan ja nyt muodissa on vapaamielisyydenn trendi johon ainakin 90% ihmisistä uskoo ja mielipiteet on sen mukaisia. Sitten taas tapauksessa jossa nuori viehättävä nainen kertoo vihaavansa seksiä liki 100% miehistä yrittäisi muuttaa sen mielipiteen ihan vain siksi kun on mies ja omaa miehen vietit. Ei siinä sen kummempaa.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo oletus koske pelkästään sinua. Yhteiskunta elää aina trendien mukaan ja nyt muodissa on vapaamielisyydenn trendi johon ainakin 90% ihmisistä uskoo ja mielipiteet on sen mukaisia. Sitten taas tapauksessa jossa nuori viehättävä nainen kertoo vihaavansa seksiä liki 100% miehistä yrittäisi muuttaa sen mielipiteen ihan vain siksi kun on mies ja omaa miehen vietit. Ei siinä sen kummempaa.
-harmiseikirj-Mutta älä oleta, ainakaan ääneen. Ja jos oletatkin, niin kysy ensin ja mieti sitten vastattiinko sinulle totuuden mukaisesti. Sitten vasta kommentti jos kyse on henkilöön käyvästä kommentista. Asiat keskustelee.
- Anonyymi
Mutta älä oleta, ainakaan ääneen. Ja jos oletatkin, niin kysy ensin ja mieti sitten vastattiinko sinulle totuuden mukaisesti. Sitten vasta kommentti jos kyse on henkilöön käyvästä kommentista. Asiat keskustelee.
No en tuossa silleen itse tuota ajatellut henkilökohtaisesti, vaan että miten se todennäköisesti on ja sinähän käsittääkseni hyväksyt tuon kaupallisen toiminnan. Tuossa toisessa oletuksessa taas en yritäkään väittää ettenkö itsesi siinä koettaisi puhua että kyllä se kivaa on, voidaan vaikka kokeilla jos et muuten usko.
Anonyymi kirjoitti:
No en tuossa silleen itse tuota ajatellut henkilökohtaisesti, vaan että miten se todennäköisesti on ja sinähän käsittääkseni hyväksyt tuon kaupallisen toiminnan. Tuossa toisessa oletuksessa taas en yritäkään väittää ettenkö itsesi siinä koettaisi puhua että kyllä se kivaa on, voidaan vaikka kokeilla jos et muuten usko.
-harmiseikirj-siis "itsekin" eikä "itsesi"
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Näin minäkin uskon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Täytyy nyt todeta sivusta, että enpä tunne montaakaan miestä, joka olisi noin täydellisiä torveloita, kuin sinä oletat kaikkien miesten olevan. En mä tietenkään sille mitään mahda, että sinä itse ilmeisesti olet tuollainen, mutta valtaosa muista miehistä on paljon fiksumpia olentoja. Varsinkin nuoret miehet ovat kaikkea muuta kuin noin totaalisia idiootteja näissä asioissa.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-No suora kommentti on aina henkilökohtainen ellei sitä erikseen mainitse yleiseksi, mutta mm. sinun kanssasi tiedän olla hieman varpaillani sen suhteen etten "riemastu" tarpeettomasti.
Kyllä, hyväksyn sen kaupallisen aktiviteetin oman lihan osalta ja sen vuoksi näitä aihepiirin aloituksia olenkin värkännyt.
Tottakai, mitä vaan voidaan kokeilla ainakin kerran, paitsi siskoa ja kansantanhuja. Ja tanhutkin ehkä menee jos on nätti neitiä paikalla...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kiitos sinulle! Hän ei todellakaan tahdo!😉
Anonyymi kirjoitti:
Näin minäkin uskon
Katsotaan miten käy. Tosin edelleen mulle ihminen on ihan yhtä arvokas ihmisenä ja vain ihmisenä teki se mitä hyvänsä, työkseen. Sarjaraiskaajat jne. ihmiskunnan hirviöt on sitten oma lukunsa, en vielä ole muodostanut lopullista käsitystäni heidän ihmisarvostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Näin minäkin uskon. Jänkkäisi ja vänkkäisi että tottakai sinä nyt miestä tahdot! Ja ytittäisi tyrnyttää itseään väkisin🤮 ei kuuntelisi toista vaan vänkläisi omaa päähänpinttymää ja munan sanelemaa.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Olet oikeilla jäljillä. Nuori oma-aloitteisesti itseään myyvä nainen on "kiinnostava". Vanha oma-aloitteisesti itseään myyvä nainen ei ole kiinnostava. Nuori seksiä vihaava nainen on väärässä. Vanha seksiä vihaava nainen on monen miehen mielestä jopa halveksuttava, siitä huolimatta hän on väärässä.
- Anonyymi
Hyvää mielikuvitusstooria kehität. Voit nivoa sen seksinovelliks joskus.
Tumputa sille sitten. Mä laitan kyllä kuvat leideistä kahvilassa jos he itse siihen suostuvat. En tiedä suostuvatko vaikka ovat jo paljon mediassa esillä olleetkin, vähän eri juttu antaa jonkun epämääräisen hyypiön ottaa kuvaa.
- Anonyymi
Tumputa sille sitten. Mä laitan kyllä kuvat leideistä kahvilassa jos he itse siihen suostuvat. En tiedä suostuvatko vaikka ovat jo paljon mediassa esillä olleetkin, vähän eri juttu antaa jonkun epämääräisen hyypiön ottaa kuvaa.
Kyllä mä tuon harmiksen ennemmin otan. Laita kuvia haaremistasi💗💩😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmiksessa on selkärankaa.
Anonyymi kirjoitti:
Saat ottaa mitä kiinni saat, ei kuulu minulle se.
Anonyymi kirjoitti:
Harmiksessa on selkärankaa.
Mahdollisesti, ei voi tietää pelkä palstapreesensin perusteella.
- Anonyymi
Mahdollisesti, ei voi tietää pelkä palstapreesensin perusteella.
Älä viitsi? Olet kade. Harmiksessa on enemmän moraalia kun sinussa. Sori. Hyväksy se Elä moraalisi mukaan.💩
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi? Olet kade. Harmiksessa on enemmän moraalia kun sinussa. Sori. Hyväksy se Elä moraalisi mukaan.💩
En sano mahdollisesti muuten kuin siksi etten tiedä Harmiksesta oikeastaan mitään, en voi sanoa onko Harmiksella selkärankaa ja jos on, onko sitä enemmän tai vähemmän kuin jollain toisella. Ainoastaan alastonta faktaa ja logiikkaa.
Kenelläkään ei voi olla enemmän moraalia kuin toisella, koska moraali on nippu sisäisiä sääntöjä siitä mikä itsestä tuntuu oikealta. Kaikilla on 0 tai 100% moraalia, miten vain, mutta sitä ei ikinä ole eikä tule olemaankaan esimerkiksi 27/51/99%, vaan aina 0 tai 100% tulkinnasta riippuen.
Minä elän koko ajan moraalikäsitykseni mukaan ja siksi myös ärsytän palstalaisia niin saatanasti että meinaavat serverit syttyä liekkeihin.
ps. siinä oli kaksi logiikan oppituntia, lasku on 100+100€ alv 0%, kiitos.- Anonyymi
En sano mahdollisesti muuten kuin siksi etten tiedä Harmiksesta oikeastaan mitään, en voi sanoa onko Harmiksella selkärankaa ja jos on, onko sitä enemmän tai vähemmän kuin jollain toisella. Ainoastaan alastonta faktaa ja logiikkaa.
Kenelläkään ei voi olla enemmän moraalia kuin toisella, koska moraali on nippu sisäisiä sääntöjä siitä mikä itsestä tuntuu oikealta. Kaikilla on 0 tai 100% moraalia, miten vain, mutta sitä ei ikinä ole eikä tule olemaankaan esimerkiksi 27/51/99%, vaan aina 0 tai 100% tulkinnasta riippuen.
Minä elän koko ajan moraalikäsitykseni mukaan ja siksi myös ärsytän palstalaisia niin saatanasti että meinaavat serverit syttyä liekkeihin.
ps. siinä oli kaksi logiikan oppituntia, lasku on 100 100€ alv 0%, kiitos.Alvi pitää maksaa aina. Neiditkin varmasti ammattilaisina antavat sinulle kuitit palveluerittelyineen, alveineen ja muineen.
Anonyymi kirjoitti:
Alvi pitää maksaa aina. Neiditkin varmasti ammattilaisina antavat sinulle kuitit palveluerittelyineen, alveineen ja muineen.
En tiedä, sehän jää nähtäväksi.
Miten ihmeessä onnistuit😮
Ihan vain ottamalla yhteyttä ja kertomalla kuka olen, millä asialla ja etenkin miksi. Sekä sen, etten oletakaan heidän tulevan ilmaiseksi kahville, koska se on tavallaan heidän työaikaansa. Eikä se ilmaista olekaan, mutta koska olen utelias maksan mielelläni sen hinnan. Sittenpähän olen kohdannut kaksi mielenkiintoista nuorta naista ja yhden asian verran viisaampi ihmisenä, se siitä. Joku toinen varaisi liput jollekin keikalle tai vaikka risteilylle, minä käytän rahani tällä kertaa näin.
Ihan vain ottamalla yhteyttä ja kertomalla kuka olen, millä asialla ja etenkin miksi. Sekä sen, etten oletakaan heidän tulevan ilmaiseksi kahville, koska se on tavallaan heidän työaikaansa. Eikä se ilmaista olekaan, mutta koska olen utelias maksan mielelläni sen hinnan. Sittenpähän olen kohdannut kaksi mielenkiintoista nuorta naista ja yhden asian verran viisaampi ihmisenä, se siitä. Joku toinen varaisi liput jollekin keikalle tai vaikka risteilylle, minä käytän rahani tällä kertaa näin.
Aihe jollain lailla kyllä kiinnostaa minuakin. Ei ehkä ihan kumminkaan noin paljon😁 toki jokainen käyttää rahansa mihin haluaa. Toivottavasti saat rahoillesi vastinetta.
Haaveilija39 kirjoitti:
Aihe jollain lailla kyllä kiinnostaa minuakin. Ei ehkä ihan kumminkaan noin paljon😁 toki jokainen käyttää rahansa mihin haluaa. Toivottavasti saat rahoillesi vastinetta.
No tavallaan teen tässä tutkimusta kaikkien puolesta koska tottahan kerron palstalla "mitä siten tapahtui" kun olen kahvilta kotiin päässyt.
Eikä toi muakaan muuten niin kiinnostaisi, mutta kun itse olen parikymmentä vuotta kyennyt näkemään tuon ammatin yhtenä muiden joukossa ja nuo mediahaastattelut jättävät kuitenkin jotain puuttumaan, niin ajattelin että paskan väliä, mä selvitän ne itseäni kiehtovat asiat sitten omakustanteisesti. Periaatteessa, löyhästi soveltaen, voisin yhtä hyvin mennä vaikka maksulliselle kielikurssille. Periaatteessa.
Mä tiedän saavani rahoilleni vastinetta, siitä ei tule ongelmaa. Odotukset on minimissä ja näennäisesti vartin kahvittelun aikana selviää kyllä olennaiset asiat jos leidit haluavat kertoa ittestään. Mutta koska mä maksan, niiin saavat sitten kärsiä koko sen hinnastonsa mukaisen ajan seuraani 🤣randombypasser kirjoitti:
No tavallaan teen tässä tutkimusta kaikkien puolesta koska tottahan kerron palstalla "mitä siten tapahtui" kun olen kahvilta kotiin päässyt.
Eikä toi muakaan muuten niin kiinnostaisi, mutta kun itse olen parikymmentä vuotta kyennyt näkemään tuon ammatin yhtenä muiden joukossa ja nuo mediahaastattelut jättävät kuitenkin jotain puuttumaan, niin ajattelin että paskan väliä, mä selvitän ne itseäni kiehtovat asiat sitten omakustanteisesti. Periaatteessa, löyhästi soveltaen, voisin yhtä hyvin mennä vaikka maksulliselle kielikurssille. Periaatteessa.
Mä tiedän saavani rahoilleni vastinetta, siitä ei tule ongelmaa. Odotukset on minimissä ja näennäisesti vartin kahvittelun aikana selviää kyllä olennaiset asiat jos leidit haluavat kertoa ittestään. Mutta koska mä maksan, niiin saavat sitten kärsiä koko sen hinnastonsa mukaisen ajan seuraani 🤣Muistakin olla sitten äänessä😘😂 Niin utelias kyllä olen minäkin, kerrot sit mitä maksoi🤭
Haaveilija39 kirjoitti:
Muistakin olla sitten äänessä😘😂 Niin utelias kyllä olen minäkin, kerrot sit mitä maksoi🤭
Maksaa aika rapeasti. Mutta toisaalta lihan iloilla lisättynä maksaisi varmaan vähintään tuplat, niin siihen nähden ihan ok. Ja tosiaan hyväksyn sen että heille kyse on duunista, mulle uteliaisuudesta. Uteliaisuus maksaa aina, yllättävän usein jopa elämän, niin nippu euroja ei ole pahakaan...
Tietenkin kerron kaiken sulle 😉
- Anonyymi
Miksi he sulle avautuisivat syvällisesti? Et kai sellaista odota.
En odota kuin kohtaavani kaksi naista ja sitten jutellaan, kahvia tms. nauttien. En ylipäänsä odota uusilta ihmisiltä kuin asiallista kohtelua eivätkä nämä tulevat kerrat eroa siitä mitenkään.
Miksi eivät avautuisi kun molemmat ovat avautuneet mediallekin jo useita kertoja? Media kysyy tietyt asiat, minä mahdollisesti toiset asiat. Mua kiinnostaa persoonat ja valinnat, mediaa hiukan eri asiat, kas kun medialla on tulosvastuu, mulla ei.- Anonyymi
En odota kuin kohtaavani kaksi naista ja sitten jutellaan, kahvia tms. nauttien. En ylipäänsä odota uusilta ihmisiltä kuin asiallista kohtelua eivätkä nämä tulevat kerrat eroa siitä mitenkään.
Miksi eivät avautuisi kun molemmat ovat avautuneet mediallekin jo useita kertoja? Media kysyy tietyt asiat, minä mahdollisesti toiset asiat. Mua kiinnostaa persoonat ja valinnat, mediaa hiukan eri asiat, kas kun medialla on tulosvastuu, mulla ei.Ootko käyny koskaan terapiassa?
- Anonyymi
Kysy vaan monestiko.
Kannattaa käydä useammin.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käydä useammin.
Ei kannata, sen voin sanoa. Terve mieli ei kaipaa hullujen tohtorointia.
- Anonyymi
Kysy vaan monestiko.
Sen huomaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa.
Ei huomaa, olet vain kade siitä että mä teen mitä haluan ja sä teet mitä uskallat, tosin et paljoa uskalla.
Miksi eivät avautuisi kun molemmat ovat avautuneet mediallekin jo useita kertoja? Media kysyy tietyt asiat, minä mahdollisesti toiset asiat. Mua kiinnostaa persoonat ja valinnat, mediaa hiukan eri asiat, kas kun medialla on tulosvastuu, mulla ei.Luuleks sä Rande tosissaan, että nuo neidot kertoo mediassa totuuden ja miltä se työ sielussa tuntuu? Se mitä kerrotaan on jonkin sortin siloiteltu tuhkimotarina, jolla tienaa vaikka juuri uteliaiden tapaamisella (monelle runkkumateriaalia, en väitä että sinulle olisi, voit hyvin olla oikeastikin kiinnostunut?). Ja tietysti lisää perinteisiä asiakkaita, jolloin laskutusta voi kohentaa. Markkinatalous pelaa…
Olisi aika suuri odotus odottaa, että ihminen kertoo sen oikean tarinan 15 minuutissa. Luultavasti toistaa saman tuhkimotarinan, se myy ja myyminen ja hurmaaminen on hänen elantonsa! Siihen tarinaan ei kuulu ahdistus, masennus, seksitaudit, väkivalta, päihteet yms. ammattitaudit, joista iso osa kuitenkin hiljaa kärsii ammattikuoren alla. Se mitä aito ihminen on seksityöntekijän roolin takana, on ainoa asia mitä itseään myyvä voi suojata itseään. Sen suojan hän ansaitsee selvitäkseen elämästään.- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Luuleks sä Rande tosissaan, että nuo neidot kertoo mediassa totuuden ja miltä se työ sielussa tuntuu? Se mitä kerrotaan on jonkin sortin siloiteltu tuhkimotarina, jolla tienaa vaikka juuri uteliaiden tapaamisella (monelle runkkumateriaalia, en väitä että sinulle olisi, voit hyvin olla oikeastikin kiinnostunut?). Ja tietysti lisää perinteisiä asiakkaita, jolloin laskutusta voi kohentaa. Markkinatalous pelaa…
Olisi aika suuri odotus odottaa, että ihminen kertoo sen oikean tarinan 15 minuutissa. Luultavasti toistaa saman tuhkimotarinan, se myy ja myyminen ja hurmaaminen on hänen elantonsa! Siihen tarinaan ei kuulu ahdistus, masennus, seksitaudit, väkivalta, päihteet yms. ammattitaudit, joista iso osa kuitenkin hiljaa kärsii ammattikuoren alla. Se mitä aito ihminen on seksityöntekijän roolin takana, on ainoa asia mitä itseään myyvä voi suojata itseään. Sen suojan hän ansaitsee selvitäkseen elämästään.Jaa jaa, mä kyllä tunnen ihan itse ja henkilökohtaisesti valintaansa täysin rehllisesti tyytyväisiä ihmisiä, jotka ovat seksiä myyneet tai edelleen satunnaisesti myyvät. Eivät kaikki oikeasti ole uhreja, tai jollain tavalla siihen pakotettuja. Ei kaikilla ole sen kummoisempia huonoja kokemuksia kuin ihmisillä yleisestikään. Ei kaikilla ole masennusta, eikä muita mielenterveysongelmia, ei seksitauteja, eikä päihdeongelmia. On aivan yhtälailla hyvin paljon oletettu, jos olettaa ihmisen kertovan jotain muuta kuin totuuden.
Citrinella kirjoitti:
Luuleks sä Rande tosissaan, että nuo neidot kertoo mediassa totuuden ja miltä se työ sielussa tuntuu? Se mitä kerrotaan on jonkin sortin siloiteltu tuhkimotarina, jolla tienaa vaikka juuri uteliaiden tapaamisella (monelle runkkumateriaalia, en väitä että sinulle olisi, voit hyvin olla oikeastikin kiinnostunut?). Ja tietysti lisää perinteisiä asiakkaita, jolloin laskutusta voi kohentaa. Markkinatalous pelaa…
Olisi aika suuri odotus odottaa, että ihminen kertoo sen oikean tarinan 15 minuutissa. Luultavasti toistaa saman tuhkimotarinan, se myy ja myyminen ja hurmaaminen on hänen elantonsa! Siihen tarinaan ei kuulu ahdistus, masennus, seksitaudit, väkivalta, päihteet yms. ammattitaudit, joista iso osa kuitenkin hiljaa kärsii ammattikuoren alla. Se mitä aito ihminen on seksityöntekijän roolin takana, on ainoa asia mitä itseään myyvä voi suojata itseään. Sen suojan hän ansaitsee selvitäkseen elämästään.En tietenkään luule että mediassa tuli esille koko totuus. Siksihän mä olen tällä agendallani liikkeellä koska mä haluan tietää enemmän.
Mä väitän saavani todella paljon selville sen noin tunnin aikana mitä kahvilla ollaan, koska mä olen mä, muistelepa C vaikka meidän kahvitteluja. Ekalla tapaamisella oltiin kuin rippikoululaiset ja tokalle tarinaa tuli kuin vettä kevätsulilla Kokemäen joesta.
Mutta mä en odota mitään muuta kuin kahvittelua nuoren neidin kanssa. Loput pitää tehdä itse ja vain aika näyttää mihin se riittää.randombypasser kirjoitti:
En tietenkään luule että mediassa tuli esille koko totuus. Siksihän mä olen tällä agendallani liikkeellä koska mä haluan tietää enemmän.
Mä väitän saavani todella paljon selville sen noin tunnin aikana mitä kahvilla ollaan, koska mä olen mä, muistelepa C vaikka meidän kahvitteluja. Ekalla tapaamisella oltiin kuin rippikoululaiset ja tokalle tarinaa tuli kuin vettä kevätsulilla Kokemäen joesta.
Mutta mä en odota mitään muuta kuin kahvittelua nuoren neidin kanssa. Loput pitää tehdä itse ja vain aika näyttää mihin se riittää.Puhun ja hymyilen paljon, mutta suojaus on ja oli kuitenkin tietyllä tavalla koko ajan päällä. Et siis nähnyt sisintä minua. Ihmiset ei yleensä huomaa sitä, koska olen näennäisavoin. On helppo olla avoin asioissa, jotka ei ole kovin intiimejä. Ihmistä saa oikeasti aika harvoin auki tunnin kahvilla, tai edes lyhyellä kahdella kahvilla, se vaatii aika paljon enemmän.
Noiden ihmisten ammattiin liittyy oman sisimmän suojaaminen ja tietty rooliminä. Rooliminä toki on luultavasti silti aito ihminen, vain suojattu versio, Heidän ammattinsa on on viihdyttää ja mielyttää myös seurana ja antaa rento kuva. Ihmettelisin, jos tapaisit sen aidon ja oikean ei-ammattiminän. Ei seksityöntekijä ole kahveilla ystävää tai rakastettua hakemassa, jolloin ihmisellä olisi motivaatio olla läsnä sisimpänä itsenään, vaan töissä. He myyvät sitä mitä asiakas haluaa, oli se sitten kahvihetki tai seksihetki tai tyttöystäväkokemus.
En moiti seksityöntekijän treffaamista. Niin kuin sanoit, joku haluaa keikalle, joku risteilylle ja joku maksaa kahvihetkestä. Kunhan itse on tyytyväinen, se riittää. Vain kyseenalaistan sen että saat kuulla muuta kuin tuhkimotarinan millä lehtiä myydään.Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa, mä kyllä tunnen ihan itse ja henkilökohtaisesti valintaansa täysin rehllisesti tyytyväisiä ihmisiä, jotka ovat seksiä myyneet tai edelleen satunnaisesti myyvät. Eivät kaikki oikeasti ole uhreja, tai jollain tavalla siihen pakotettuja. Ei kaikilla ole sen kummoisempia huonoja kokemuksia kuin ihmisillä yleisestikään. Ei kaikilla ole masennusta, eikä muita mielenterveysongelmia, ei seksitauteja, eikä päihdeongelmia. On aivan yhtälailla hyvin paljon oletettu, jos olettaa ihmisen kertovan jotain muuta kuin totuuden.
Saanko kysyä, ihan mielenkiinnosta, mikä selittää useat seksityöntekijät tuttavapiirissäsi? Mikä saa nuo ihmiset myymään itseään?
Oletko kotoisin lähiöstä, jossa se on tavallista toimintaa vai rahoitetaanko sillä kauneuskirurgiaa vai huumeita vai ylellistä elämää? Vai oletko itse asiakas? Väestöstä aika pieni osa on koko-tai osa-aikaisia huoria 0,07% kantasuomalaisista. Siis yksi 1500:sta. Esim. Suomessa olevilla venäläisillä, virolaisilla ja thaimaalaisilla on osuus huomattavasti suurempi.- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Puhun ja hymyilen paljon, mutta suojaus on ja oli kuitenkin tietyllä tavalla koko ajan päällä. Et siis nähnyt sisintä minua. Ihmiset ei yleensä huomaa sitä, koska olen näennäisavoin. On helppo olla avoin asioissa, jotka ei ole kovin intiimejä. Ihmistä saa oikeasti aika harvoin auki tunnin kahvilla, tai edes lyhyellä kahdella kahvilla, se vaatii aika paljon enemmän.
Noiden ihmisten ammattiin liittyy oman sisimmän suojaaminen ja tietty rooliminä. Rooliminä toki on luultavasti silti aito ihminen, vain suojattu versio, Heidän ammattinsa on on viihdyttää ja mielyttää myös seurana ja antaa rento kuva. Ihmettelisin, jos tapaisit sen aidon ja oikean ei-ammattiminän. Ei seksityöntekijä ole kahveilla ystävää tai rakastettua hakemassa, jolloin ihmisellä olisi motivaatio olla läsnä sisimpänä itsenään, vaan töissä. He myyvät sitä mitä asiakas haluaa, oli se sitten kahvihetki tai seksihetki tai tyttöystäväkokemus.
En moiti seksityöntekijän treffaamista. Niin kuin sanoit, joku haluaa keikalle, joku risteilylle ja joku maksaa kahvihetkestä. Kunhan itse on tyytyväinen, se riittää. Vain kyseenalaistan sen että saat kuulla muuta kuin tuhkimotarinan millä lehtiä myydään.Tässä komppaan Citrinellaa. Se on varmastikin juurikin noin kuin kirjoitat. Ihan tavallisenkaan ihmisen sisimpään ei parin tunnin kahvitteluilla pääse, ei välttämättä vuosienkaan niin sitten kun on vielä sellainen jonka on pakko pitää jonkinlaisia suojamuureja päällä koko ajan? aika mahdotonta että sieltä mitään muuta kuin ihan vain tarinaa tulisi.
-harmiseikirj- Citrinella kirjoitti:
Puhun ja hymyilen paljon, mutta suojaus on ja oli kuitenkin tietyllä tavalla koko ajan päällä. Et siis nähnyt sisintä minua. Ihmiset ei yleensä huomaa sitä, koska olen näennäisavoin. On helppo olla avoin asioissa, jotka ei ole kovin intiimejä. Ihmistä saa oikeasti aika harvoin auki tunnin kahvilla, tai edes lyhyellä kahdella kahvilla, se vaatii aika paljon enemmän.
En moiti seksityöntekijän treffaamista. Niin kuin sanoit, joku haluaa keikalle, joku risteilylle ja joku maksaa kahvihetkestä. Kunhan itse on tyytyväinen, se riittää. Vain kyseenalaistan sen että saat kuulla muuta kuin tuhkimotarinan millä lehtiä myydään.Hmmm... Ainahan ne suojat on pystyssä, paitsi ehkä parisuhteessa pääosin aika alhaalla. Pääosin.
Enkä väitä etteikö olisi puhuttu ns. 2. tason henkilökohtaisuuksia, juuri intaa syvemmältä, niinhän se menee, kuin sipulia kuoriessa, kerros kerrokselta. Ja niin se kuuluukin mennä.
En minä odota mitään suurta tapaamisilta, mutta sanotaan vaikka niin, että on aavistus siitä että pääsen nopeammin syvemmälle kuin tyypillisesti.
Turhaa spekulaatiota, kohtahan on jo perjantai ja asiat kirkastuvat sitten omia aikojaan.Anonyymi kirjoitti:
Tässä komppaan Citrinellaa. Se on varmastikin juurikin noin kuin kirjoitat. Ihan tavallisenkaan ihmisen sisimpään ei parin tunnin kahvitteluilla pääse, ei välttämättä vuosienkaan niin sitten kun on vielä sellainen jonka on pakko pitää jonkinlaisia suojamuureja päällä koko ajan? aika mahdotonta että sieltä mitään muuta kuin ihan vain tarinaa tulisi.
-harmiseikirj-Riippuu ja riippuu. Olen päässyt parissa tunnnissa syvemmälle kuin jonkun puolisoni kanssa vuosienkaan aikana. Se on pannut miettimään montaakin asiaa. Mutta keskimäärin C:n näkemys toimii, todennäköisyyksiä vastaan on turha painia.
Mä en odota kuin sitä kahvittelua, se mitä tarinaa sieltä irtoaa on ihan oma lukunsa, jää nähtäväksi.
Ihmettelen vain tätä lähtöjään täydellisen negatiivista asennetta, että "ei ne totuutta kerro kuitenkaan jne.". Kuka meistä edes tietää mikä se totuus voi olla? Kaikki vain arpovat että huono lapsuus ja muuta epäolennaista sekundääripaskaa. Pelkkää arvailua. Miten totuus voisi selvitä? No kysymällä, ei millään muulla tavalla. Oliko jollakulla kanttia siihen? Odottelen vapaaehtoisia...- Anonyymi
Riippuu ja riippuu. Olen päässyt parissa tunnnissa syvemmälle kuin jonkun puolisoni kanssa vuosienkaan aikana. Se on pannut miettimään montaakin asiaa. Mutta keskimäärin C:n näkemys toimii, todennäköisyyksiä vastaan on turha painia.
Mä en odota kuin sitä kahvittelua, se mitä tarinaa sieltä irtoaa on ihan oma lukunsa, jää nähtäväksi.
Ihmettelen vain tätä lähtöjään täydellisen negatiivista asennetta, että "ei ne totuutta kerro kuitenkaan jne.". Kuka meistä edes tietää mikä se totuus voi olla? Kaikki vain arpovat että huono lapsuus ja muuta epäolennaista sekundääripaskaa. Pelkkää arvailua. Miten totuus voisi selvitä? No kysymällä, ei millään muulla tavalla. Oliko jollakulla kanttia siihen? Odottelen vapaaehtoisia...No joo, joskus itsekin yllätyin kun yhdeltä ystäväpariskunnalta mielipidettä johonkin asiaan, en muista mihin, niin ne ei tienneet ennestään toistensa kantaa, ihmettelin että vähänpä tekin toisianne tunnette :D
Joo, tuo vaikea kun eihän moni ihminen taida itsekään tietää mitä ihan sisimmässään oikeasti tuntee jos ei ole asiaa koskaan oikein syvällisesti miettinyt. Luulen että aika moni menee omaksumansa roolin mukaan sen kummemmin asioita pohtimatta omalla kohdallaan.
-harmiseikirj- randombypasser kirjoitti:
Riippuu ja riippuu. Olen päässyt parissa tunnnissa syvemmälle kuin jonkun puolisoni kanssa vuosienkaan aikana. Se on pannut miettimään montaakin asiaa. Mutta keskimäärin C:n näkemys toimii, todennäköisyyksiä vastaan on turha painia.
Ihmettelen vain tätä lähtöjään täydellisen negatiivista asennetta, että "ei ne totuutta kerro kuitenkaan jne.". Kuka meistä edes tietää mikä se totuus voi olla? Kaikki vain arpovat että huono lapsuus ja muuta epäolennaista sekundääripaskaa. Pelkkää arvailua. Miten totuus voisi selvitä? No kysymällä, ei millään muulla tavalla. Oliko jollakulla kanttia siihen? Odottelen vapaaehtoisia...En lähtisi itse kysymään, koska käytän mielummin rahani vaikka lapsiin tai ystövön kanssa syömässä tai kahvilla käymiseen. Ja aika on toinen asia, mielenkiintoni kohdistuu enemmän muualle.
Itselläni suurin vastakarva tulee empatiasta noita huoranaisia kohtaan. Rakastelu on kivaa ja sitä ei voi olla koskaan liikaa, mutta ammatinharjoittajan kohdalla orgasmit ja nautinto on enimmäkseen näyteltyä (sen perustella mitä haastatteluja muunnetulla äänellä ja peitetyllä kasvoilla olen nähnyt). Myöskin se, että osa asiakkaista on epämielytttåviä kuuluu työnkuvaan. Seksi vapaaehtoisesti itse valitsemansa henkilön kanssa on aivan eri asia kuin rahanpuutteen tai narkkiannoksen takia setiäliukuhihnalta. Koen empatiaa, koska tuo ei voi olla kuin kuluttavaa. Sen uskon, että yksittäisen (hölmön) nuoren kokeilu myydä seksiä vaikka charmantantille rikkaalle sokerisedälle, ei välttämättä ole samalla lailla kuluttavaa vaan seksiystäväkokemus, jolla vaan rahastetaan ja toinen ostaa se mitä ei muuten saisi.
Se mikä ottaa vastakarvaan on huoriin kohdistuvan sosiaaliporno ja yksityisyyden kaivelu, Se yksityisyys on ainoa suoja mitä huoralla on, Koen itse moraalisesti arveluttavana, että mahdollisesti rikkinäisen ihmisen suojaa mennään tokkimään, se voi rikkoa lisää. Paljon parempi olisi mennä vaan kahville runkkumateriaalia hakemaan (huora saa helpot rahat ja asiakas mielikuvia) tai ostaa sitä perustuotetta. Tietysti ihmisiä on erilaisia ja vaikka psykopatti tuskin suojaa edes tarvitsee.Anonyymi kirjoitti:
No joo, joskus itsekin yllätyin kun yhdeltä ystäväpariskunnalta mielipidettä johonkin asiaan, en muista mihin, niin ne ei tienneet ennestään toistensa kantaa, ihmettelin että vähänpä tekin toisianne tunnette :D
Joo, tuo vaikea kun eihän moni ihminen taida itsekään tietää mitä ihan sisimmässään oikeasti tuntee jos ei ole asiaa koskaan oikein syvällisesti miettinyt. Luulen että aika moni menee omaksumansa roolin mukaan sen kummemmin asioita pohtimatta omalla kohdallaan.
-harmiseikirj-Yllättävän harvoin pariskunnat tietävät toistensa kantaa joihinkin asioihin jos joku tulee ja yhtäkkiä kysyy ei heille arkista asiaa. Olen itse yllättänyt tuttavapariskuntia usein "housut jalassa" vastaavilla kysymyksillä ja harvemmin koen kiusaantumista, mutta noissa tilanteissa aika useinkin.
No mä luulen että vastaan täysin tuota sun jälkimmäistä kappaletta, kunhan mennä suhisen eteenpäin. Ehkä, kai, en tiedä.Citrinella kirjoitti:
En lähtisi itse kysymään, koska käytän mielummin rahani vaikka lapsiin tai ystövön kanssa syömässä tai kahvilla käymiseen. Ja aika on toinen asia, mielenkiintoni kohdistuu enemmän muualle.
Itselläni suurin vastakarva tulee empatiasta noita huoranaisia kohtaan. Rakastelu on kivaa ja sitä ei voi olla koskaan liikaa, mutta ammatinharjoittajan kohdalla orgasmit ja nautinto on enimmäkseen näyteltyä (sen perustella mitä haastatteluja muunnetulla äänellä ja peitetyllä kasvoilla olen nähnyt). Myöskin se, että osa asiakkaista on epämielytttåviä kuuluu työnkuvaan. Seksi vapaaehtoisesti itse valitsemansa henkilön kanssa on aivan eri asia kuin rahanpuutteen tai narkkiannoksen takia setiäliukuhihnalta. Koen empatiaa, koska tuo ei voi olla kuin kuluttavaa. Sen uskon, että yksittäisen (hölmön) nuoren kokeilu myydä seksiä vaikka charmantantille rikkaalle sokerisedälle, ei välttämättä ole samalla lailla kuluttavaa vaan seksiystäväkokemus, jolla vaan rahastetaan ja toinen ostaa se mitä ei muuten saisi.
Se mikä ottaa vastakarvaan on huoriin kohdistuvan sosiaaliporno ja yksityisyyden kaivelu, Se yksityisyys on ainoa suoja mitä huoralla on, Koen itse moraalisesti arveluttavana, että mahdollisesti rikkinäisen ihmisen suojaa mennään tokkimään, se voi rikkoa lisää. Paljon parempi olisi mennä vaan kahville runkkumateriaalia hakemaan (huora saa helpot rahat ja asiakas mielikuvia) tai ostaa sitä perustuotetta. Tietysti ihmisiä on erilaisia ja vaikka psykopatti tuskin suojaa edes tarvitsee.Nyt mä en kyllä ymmärrä enää yhtään, mutta en olekaan turhan älykäs.
Minne jäi ihminen? Koko kommentti oli kuin puhuttaisiin patalapusta vaikka kirjoituksessa kuitenkin viitattiin inhimillisyyteen. Oli inhimillisyyttä kunnes kirjoitettiin että pitää rahasta panna mitä tahansa. Oli empatiaa kunnes tuli minun vuoroni astua kuvaan. Aivan hiivatin ristiriitaista tekstiä.randombypasser kirjoitti:
Nyt mä en kyllä ymmärrä enää yhtään, mutta en olekaan turhan älykäs.
Minne jäi ihminen? Koko kommentti oli kuin puhuttaisiin patalapusta vaikka kirjoituksessa kuitenkin viitattiin inhimillisyyteen. Oli inhimillisyyttä kunnes kirjoitettiin että pitää rahasta panna mitä tahansa. Oli empatiaa kunnes tuli minun vuoroni astua kuvaan. Aivan hiivatin ristiriitaista tekstiä.Minä taas en ymmärrä miten maksettu kahvihetki edustaa empatiaa tai huoran kohtaamista ihmisenä. Ihmiset kohdataan ihmisenä arjessa. Jos törmäisit huoraan vaikka kirjastossa tai kaupassa, ja kohtelet häntä arvostavasti ihmisenä, se on inhimillistä kohtaamista. Kahvittelu on taas liiketoiminnan tukemista ja palkitsee lähinnä omaa uteliaisuuttasi. Ja veikkaan, että et ole ainoa kahvihetkestä maksava mies ja monella tapaaminen ruokkii jotain fantasiaa lisäksi (en sano kuitenkaan, että kuulut heihin). Jos et siinä tilanteessa kohtaisi seksityöntekijää kohtuullisen arvostavasti, hän tuskin istuisi kahvin loppuun edes rahasta.
Itse näen, että seksityöntekijän on saatava säilyttää suojakuorensa (se kuka huoran roolin alla on). Se kuiri suojaa. Jos et ymmärrä, on helppo tehdä kesälokeilu ja etsiä s-seuraa liukuhihnalta kenen tahansa kanssa (ainoa kriteeri ettei ole päästä sekaisin ja pelottava). Voi olla, että kun samaa jatkaa muutama tapaamista/pv alkaa jossain kohtaa ahdistaa. Näin luulisin (en ole kokeillut, enkä kokeile). Jos yhdenillan juttu tuntuu 95% todennäköisyydellä miehen masturbaatiolta toisella ihmisellä, ei maksusta tapahtuva seksi voi olla yhtään sen parempaa, vaan todennäköisesti on kylmempää ja päälle tulee teeskentelyn ja miellyttämisen ja hurmaamisen kuorma. Työstä on loisto kaukana ainakin niissä haastatteluissa, jotka annetaan ilman kasvoja tai kun työt on jo lopetettu.
En siis näe mitään jaloa siinä, että seksityöntekijän yksityisyyttä yrittää udella enkä näe siinä mitään muuta kuin omasta itsestä lähteviä syitä (ilmeisesti uteliaisuus). Jos työstä haluaa kuvan, noita dokkareita on tv ja netti pullollaan. Niin kuin sanoin, minulla ei ota vastaan kuin noiden seksityöntekijöihin kohdistuvan suojakuoren kajoaminen, siis sen mitä huoran roolin alla on.
- Anonyymi
Yhtä en ymmärrä, kun ostaa palveluja on heitä kohdeltava silkkihanskoin koska ostaja halua hyvää palvelua. Ei koskaan ostaja räjäytä tavarataloa kun ostaa vaikka shampoota, miehet jotka käyttäytyvät huonosti pitäisi vähintäänkin "salvaa"
Salvoa.
Mutta mikä oli kommenttisi pointti? En ihan päässyt kärryille, mutta se ei ole ihme tällä ÄO:lla,
- Anonyymi
Enpä usko että mitään miittejä tulee. Nauti elämästäsi
Pe 2.6. 17.30 Myy Tampesterin ytimessä. Isan kohdalla tarkka aika on vielä avoinna, mutta to-pe 1.-2.6. alkuillasta Tampesterin ytimessä se on. Leidit saavat valita paikat, tuntevat kaupungin minua paremmin.
- Anonyymi
Pe 2.6. 17.30 Myy Tampesterin ytimessä. Isan kohdalla tarkka aika on vielä avoinna, mutta to-pe 1.-2.6. alkuillasta Tampesterin ytimessä se on. Leidit saavat valita paikat, tuntevat kaupungin minua paremmin.
EI tulla . Äläkää lähtekö! PYSYKÄÄ KAUKANA.
Anonyymi kirjoitti:
EI tulla . Äläkää lähtekö! PYSYKÄÄ KAUKANA.
Ei teitä ole pyydettykään, niin ota ihan rauhassa vaan. Ja ota myös ne lääkkeet.
- Anonyymi
Ei teitä ole pyydettykään, niin ota ihan rauhassa vaan. Ja ota myös ne lääkkeet.
Ei todellakaan tulla. Bilettälää hörhöt yksiänne. Meillä on mielenkiintoisampaa tekemistä
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tulla. Bilettälää hörhöt yksiänne. Meillä on mielenkiintoisampaa tekemistä
Ei me mitään biletetä, vaan juodaan kaffet ja jutellaan. Kumma miten vaikeaa luetun ymmärtäminen on...
Mielenkiintoista 😊 Uskoisin, että vähintäänkin tulee mukava kahvittelutuokio, parhaimmillaan oikeinkin antoisia keskusteluja.
Itselläni on hieman erilainen kohtaaminen seksityöläisen kanssa. Elimme jonkun aikaa tavallaan samassa kompleksissa kauan aikaa sitten. Hän oli upean näköinen herttainen nuori nainen, mutta hänellä oli aina todella tyhjä katse. Tutustuimme viikkojen kuluessa ja muistan hätkähtäneeni, kun selvisi miten hän elättää itsensä. Pala palalta hän kertoi minulle elämäntarinaansa. Se oli todella traaginen.. En tiedä olisinko voinut tehdä hänen vuokseen enemmän, autoin häntä minkä siinä tilanteessa osasin. Varmistin esim joka päivä, että hän on palannut asuntoonsa yöreissuiltaan, kun pelkäsin, että hänelle sattuu jotain. Mietin vielä nykyäänkin aina välillä, miten hänelle mahtoi lopulta käydä.No katsotaan mitä tulee, mutta uskoisin että parit kivat kahvittelut ja ehkä saan uteliaisuuteni tyydytettyä. Mutta pelkät kahvittelut riittävät myös, en aseta sen kummempia odotuksia.
Tuo tyhjä katse on yksi niistä asioista mistä tietää että elämä on vinossa ja pahasti. Tänään juuri annettiin ripaus EA:ta, keskustelua ja isommin rakkautta Tikkurilan asemalaiturilla maanneelle lähimmäiselle exäni siskon kanssa. Olihan tuo mömmöissäkin, mutta näki ettei elämä ole muutenkaan hyvin. Ei kuitenkaan halunnut ammattiapua, niin annettiin sitten lähimmäisapua junaa odotellessa. Vaikutti siltä, että kun joku oikeasti kuuli häntä sen kymmenen minuuttia, niin sillä oli merkitystä. Tuskin mikään muuttuu, mutta on tehty ainakin jotain pientä, se ehkä kantaa ainakin huomiseen saakka.randombypasser kirjoitti:
No katsotaan mitä tulee, mutta uskoisin että parit kivat kahvittelut ja ehkä saan uteliaisuuteni tyydytettyä. Mutta pelkät kahvittelut riittävät myös, en aseta sen kummempia odotuksia.
Tuo tyhjä katse on yksi niistä asioista mistä tietää että elämä on vinossa ja pahasti. Tänään juuri annettiin ripaus EA:ta, keskustelua ja isommin rakkautta Tikkurilan asemalaiturilla maanneelle lähimmäiselle exäni siskon kanssa. Olihan tuo mömmöissäkin, mutta näki ettei elämä ole muutenkaan hyvin. Ei kuitenkaan halunnut ammattiapua, niin annettiin sitten lähimmäisapua junaa odotellessa. Vaikutti siltä, että kun joku oikeasti kuuli häntä sen kymmenen minuuttia, niin sillä oli merkitystä. Tuskin mikään muuttuu, mutta on tehty ainakin jotain pientä, se ehkä kantaa ainakin huomiseen saakka.Hienosti tehty lähimmäistä kohtaan ❤️ Koko maailmaa ei voi pelastaa, mutta jokainen meistä voi olla ihminen ihmiselle juuri tuollaisina hetkinä. Voi olla, ettei kukaan ole aikoihin osoittanut kiinnostusta häntä kohtaan. Tyhjä katse kertoo toivon menettämisestä ja kun toivo on kaikonnut, ihmiselle jää hyvin vähän syitä edes yrittää. Se, jos mikä, on sydäntä raastavaa.
Aletheias kirjoitti:
Hienosti tehty lähimmäistä kohtaan ❤️ Koko maailmaa ei voi pelastaa, mutta jokainen meistä voi olla ihminen ihmiselle juuri tuollaisina hetkinä. Voi olla, ettei kukaan ole aikoihin osoittanut kiinnostusta häntä kohtaan. Tyhjä katse kertoo toivon menettämisestä ja kun toivo on kaikonnut, ihmiselle jää hyvin vähän syitä edes yrittää. Se, jos mikä, on sydäntä raastavaa.
No jaa, ihan normipäivä, ei vaan voi mennä ohi jos ei ole varma että kaverilla on asiat riittävän ok. Kylä siitä leidistä huomasi, että se oli todella yllättynyt kun me vaan haluttiin tietää sen voinnista ja mietteistä, ei yritetty käännyttää irti mömmöistä tai viedä kyttikselle tai mitään. Sitä ei tosiaan oltu kuultu hyvään aikaan. Mua surettaa vieläkin sen puolesta ja samaan aikaan kiinnostais tietää mitä kaikkea se on kokenut päätyäkseen siihen missä oli tänään. Mua vaan kiinnostaa ihmiset ja niiden tarinat niin pirusti. Siksi myös nuo seksityöntekijät, mua vaan kiinnostaa ne tarinat ja ihmiskohtalot niiden mukana/ympärillä. Voisko joku leikata tän mun pään irti, kiitos? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Hienosti tehty lähimmäistä kohtaan ❤️ Koko maailmaa ei voi pelastaa, mutta jokainen meistä voi olla ihminen ihmiselle juuri tuollaisina hetkinä. Voi olla, ettei kukaan ole aikoihin osoittanut kiinnostusta häntä kohtaan. Tyhjä katse kertoo toivon menettämisestä ja kun toivo on kaikonnut, ihmiselle jää hyvin vähän syitä edes yrittää. Se, jos mikä, on sydäntä raastavaa.
Mene sinäkin nyyhnyyh tekopyhyys itseesi. Mukamas niin itse hyvyys! Pyh.
No jaa, ihan normipäivä, ei vaan voi mennä ohi jos ei ole varma että kaverilla on asiat riittävän ok. Kylä siitä leidistä huomasi, että se oli todella yllättynyt kun me vaan haluttiin tietää sen voinnista ja mietteistä, ei yritetty käännyttää irti mömmöistä tai viedä kyttikselle tai mitään. Sitä ei tosiaan oltu kuultu hyvään aikaan. Mua surettaa vieläkin sen puolesta ja samaan aikaan kiinnostais tietää mitä kaikkea se on kokenut päätyäkseen siihen missä oli tänään. Mua vaan kiinnostaa ihmiset ja niiden tarinat niin pirusti. Siksi myös nuo seksityöntekijät, mua vaan kiinnostaa ne tarinat ja ihmiskohtalot niiden mukana/ympärillä. Voisko joku leikata tän mun pään irti, kiitos? 🤣🤣🤣
Jokaisen soisi sen verran ventovieraistakin välittävän, että pysähtyy edes tarkistamaan kulkeeko henki, jos sattuu jotain huolestuttavaa näkemään. Joskus tuollaiset tilanteet saattavat poikia mielenkiintoisenkin kohtaamisen, vaikka usein tarinat ovatkin mollivoittoisia. Itse kohtaaminen voi silti olla positiivinen.
Pidä vaan tuo pää, kyllä ihmisistä he heidän tarinoissaan kiinnostunut saa olla 😁Anonyymi kirjoitti:
Mene sinäkin nyyhnyyh tekopyhyys itseesi. Mukamas niin itse hyvyys! Pyh.
Mikäs se sinua tänään noin pahasti jurppii? Jollet pidä kirjoituksistani, niin ne on aika helppo ohittaa 😊
Aletheias kirjoitti:
Jokaisen soisi sen verran ventovieraistakin välittävän, että pysähtyy edes tarkistamaan kulkeeko henki, jos sattuu jotain huolestuttavaa näkemään. Joskus tuollaiset tilanteet saattavat poikia mielenkiintoisenkin kohtaamisen, vaikka usein tarinat ovatkin mollivoittoisia. Itse kohtaaminen voi silti olla positiivinen.
Pidä vaan tuo pää, kyllä ihmisistä he heidän tarinoissaan kiinnostunut saa olla 😁Niin, elämä on vaan aika nopeaa nykyisin, niin tietyllä tapa ymmärrän miksi 99 sadasta kävelee ohi katsomattakaan. En vaan voinut, näytti siltä... Ja exän sisko on tuleva hoitsu ja saman sydäminen, niin sain ammattiapua mukaan nopeasti.
Ei meille ainakaan jäänyt paskaa makua siitä, just viestiteltiin että mitenhän se tytsi sieltä asemalta voi nyt, mutta sitäpä ei saa tietää mitenkään. Kunhan nyt olis ainakin elossa, eiköhän.
Aika paha tästä päästä olisi eroon päästäkään, voisi tehdä kipiää se irrottelu 🤣randombypasser kirjoitti:
Niin, elämä on vaan aika nopeaa nykyisin, niin tietyllä tapa ymmärrän miksi 99 sadasta kävelee ohi katsomattakaan. En vaan voinut, näytti siltä... Ja exän sisko on tuleva hoitsu ja saman sydäminen, niin sain ammattiapua mukaan nopeasti.
Ei meille ainakaan jäänyt paskaa makua siitä, just viestiteltiin että mitenhän se tytsi sieltä asemalta voi nyt, mutta sitäpä ei saa tietää mitenkään. Kunhan nyt olis ainakin elossa, eiköhän.
Aika paha tästä päästä olisi eroon päästäkään, voisi tehdä kipiää se irrottelu 🤣Noinhan se menee. Kaikilla kiire paikasta toiseen eikä ehdi sen tarkemmin katsella ympärilleen, siihen syyllistyy itsekin. Auttaminen usein vie vain hetken ja onhan jokaisella ihan laillinenkin velvollisuus auttaa, jos havaitsee tilanteen, jossa henkilön terveys tai henki on uhattuna, mutta ensin täytyisi havaita, jotta voi auttaa. Miettimisen paikka itse kullekin..
Joo aika kiinni näissä omissa päissämme ollaan, joten paras vain yrittää tulla parhaansa mukaan toimeen oman päänsä kanssa 😂- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Noinhan se menee. Kaikilla kiire paikasta toiseen eikä ehdi sen tarkemmin katsella ympärilleen, siihen syyllistyy itsekin. Auttaminen usein vie vain hetken ja onhan jokaisella ihan laillinenkin velvollisuus auttaa, jos havaitsee tilanteen, jossa henkilön terveys tai henki on uhattuna, mutta ensin täytyisi havaita, jotta voi auttaa. Miettimisen paikka itse kullekin..
Joo aika kiinni näissä omissa päissämme ollaan, joten paras vain yrittää tulla parhaansa mukaan toimeen oman päänsä kanssa 😂Mikä enkeli luulet olevasi. Mene itseesi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä enkeli luulet olevasi. Mene itseesi
Mistä päättelet, että luulen olevani enkeli? Ja mitä tarkalleen ottaen toivoisit minun käsittelevän itseni kanssa? "Mene itseesi" on aika ympäripyöreä kehotus.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä enkeli luulet olevasi. Mene itseesi
Kiitos palautteestasi 😂 Se näkyy ilmoituksissani, joten tuli perille asti. Näköjään se poistettiin asiattomana, mikä kertonee kaiken oleellisen sinusta.
Mukavaa illanjatkoa 😊- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Kiitos palautteestasi 😂 Se näkyy ilmoituksissani, joten tuli perille asti. Näköjään se poistettiin asiattomana, mikä kertonee kaiken oleellisen sinusta.
Mukavaa illanjatkoa 😊Ole hyvä🤗
Aletheias kirjoitti:
Noinhan se menee. Kaikilla kiire paikasta toiseen eikä ehdi sen tarkemmin katsella ympärilleen, siihen syyllistyy itsekin. Auttaminen usein vie vain hetken ja onhan jokaisella ihan laillinenkin velvollisuus auttaa, jos havaitsee tilanteen, jossa henkilön terveys tai henki on uhattuna, mutta ensin täytyisi havaita, jotta voi auttaa. Miettimisen paikka itse kullekin..
Joo aika kiinni näissä omissa päissämme ollaan, joten paras vain yrittää tulla parhaansa mukaan toimeen oman päänsä kanssa 😂Sellaistahan se on. ADHD-oliolla tosin mikään ei jää huomaamatta, niin mahdollisuuksia olisi. Tosin usein tarkkailen noita jo kauempaa ja päättelen siitä onko tarvetta avulle vaiko vain vaipoille, sitten toimin sen mukaan.
Niin kai se on tän mollukan kanssa sitten pärjättävä, vaikka toki voisin huomauttaa valmistajialle että pikkasen on tehtaan vikaa pantu mukaan 😂randombypasser kirjoitti:
Sellaistahan se on. ADHD-oliolla tosin mikään ei jää huomaamatta, niin mahdollisuuksia olisi. Tosin usein tarkkailen noita jo kauempaa ja päättelen siitä onko tarvetta avulle vaiko vain vaipoille, sitten toimin sen mukaan.
Niin kai se on tän mollukan kanssa sitten pärjättävä, vaikka toki voisin huomauttaa valmistajialle että pikkasen on tehtaan vikaa pantu mukaan 😂Myönnän joskus olevani niin omissa ajatuksissani ja kiireessä, että on täysin mahdollista, että olen joskus "vain kävellyt ohi", mutta aina pysähdyn, kun näen jotain, mikä herättää huolta. En tiedä onko nykyään korkeampi kynnys puuttua esim tilanteisiin, joissa saattaa olla väkivallan uhka vai johtuuko vaikutelma siitä, että näitä uutisoidaan aivan eri tasolla kuin joskus muinoin..
Tehtaan viathan antaa vain sopivasti särmää 😂Aletheias kirjoitti:
Myönnän joskus olevani niin omissa ajatuksissani ja kiireessä, että on täysin mahdollista, että olen joskus "vain kävellyt ohi", mutta aina pysähdyn, kun näen jotain, mikä herättää huolta. En tiedä onko nykyään korkeampi kynnys puuttua esim tilanteisiin, joissa saattaa olla väkivallan uhka vai johtuuko vaikutelma siitä, että näitä uutisoidaan aivan eri tasolla kuin joskus muinoin..
Tehtaan viathan antaa vain sopivasti särmää 😂Elämä on. En minäkään pysähdy kuin satunnaisesti, mutta kyse on tosiaan enemmän jo etäämpää tehdystä tilanneanalyysistä. Hyvää ihmistä musta ei saa mitenkään, ei edes väkisin, mutta välillä inhimillisyys pirskahtelee pintaan eli kaikkea ei ole vielä menetetty.
Katukuvaan asti näkyvät ongelmat ovat varmaan kasvaneet, luulen, niin ehkä ongelmatapauksia sitten näkyykin enemmän. Ehkä.
Tehtaan vioilla pääsee korkeintaan Kellokoskelle hoitoon. Onneksi se on nykyään suljettu, niin ei tartte kuunnella hoitajienkaan lässytystä, saa vain olla lukkojen takana suu vaahdossa.randombypasser kirjoitti:
Elämä on. En minäkään pysähdy kuin satunnaisesti, mutta kyse on tosiaan enemmän jo etäämpää tehdystä tilanneanalyysistä. Hyvää ihmistä musta ei saa mitenkään, ei edes väkisin, mutta välillä inhimillisyys pirskahtelee pintaan eli kaikkea ei ole vielä menetetty.
Katukuvaan asti näkyvät ongelmat ovat varmaan kasvaneet, luulen, niin ehkä ongelmatapauksia sitten näkyykin enemmän. Ehkä.
Tehtaan vioilla pääsee korkeintaan Kellokoskelle hoitoon. Onneksi se on nykyään suljettu, niin ei tartte kuunnella hoitajienkaan lässytystä, saa vain olla lukkojen takana suu vaahdossa.Kuka meistä nyt sitten on hyvä, kuka paha.. Kun kohtelee kanssaihmisiään säädyllisesti eikä tarpeettomasti aiheuta pahaa, on jo aika paljon hyvän puolella 😊
On tapaukset lisääntyneet, ihan tilastollisesti ainakin esim nuorten tekemät ryöstöt, mutta varmaan samaan aikaan kynnys puuttua tuollaisiin on kasvanut. Itse en ole törmännyt vielä mihinkään aidosti pelottavaan, mutta voisihan sitä arkailla puuttua, kun nykyään enemmän kannetaan mukana teräaseita jne. Täysi puuttumattomuus silti on mielestäni raukkamaista. Jollei itse uskalla puuttua, niin vähintään soittaa häneen tms.
Täytyy harjoittaa mindfulnessia niin pärjää itsekseen tehtaan vikojen kanssa 😁- Anonyymi
Niin, elämä on vaan aika nopeaa nykyisin, niin tietyllä tapa ymmärrän miksi 99 sadasta kävelee ohi katsomattakaan. En vaan voinut, näytti siltä... Ja exän sisko on tuleva hoitsu ja saman sydäminen, niin sain ammattiapua mukaan nopeasti.
Aika paha tästä päästä olisi eroon päästäkään, voisi tehdä kipiää se irrottelu 🤣Minkä näköinen tyttö? Minkä väriset hiukset oli hänellä joka asemalla oli?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä näköinen tyttö? Minkä väriset hiukset oli hänellä joka asemalla oli?
Kuluneen näköinen, 35v ja päälle. Ei mikään pikkutyttö, aikuinen nainen, mutta mun ikään verrattuna "tyttö".
Aletheias kirjoitti:
Kuka meistä nyt sitten on hyvä, kuka paha.. Kun kohtelee kanssaihmisiään säädyllisesti eikä tarpeettomasti aiheuta pahaa, on jo aika paljon hyvän puolella 😊
On tapaukset lisääntyneet, ihan tilastollisesti ainakin esim nuorten tekemät ryöstöt, mutta varmaan samaan aikaan kynnys puuttua tuollaisiin on kasvanut. Itse en ole törmännyt vielä mihinkään aidosti pelottavaan, mutta voisihan sitä arkailla puuttua, kun nykyään enemmän kannetaan mukana teräaseita jne. Täysi puuttumattomuus silti on mielestäni raukkamaista. Jollei itse uskalla puuttua, niin vähintään soittaa häneen tms.
Täytyy harjoittaa mindfulnessia niin pärjää itsekseen tehtaan vikojen kanssa 😁Paha ja paha, hyvä ja hyvä... Mä en osaa sanoa. Äiti Teresa kai oli enemmän hyvä kuin muuta, mutta mitä se muuta siten oli hänen kohdallaan? Enpä tiedä.
No toi misukka taisi olla metoissa, sen verran skutsissa se oli vaikka samaan aikaan osin kartallakin, ainakin jos kysyi saman asian pari-kolme kertaa. Metoissa varmaan, brenkulta se ei tuoksahtanut yhtään hönkästessään. No tiiä, en ole ammattilainen, mutta tutkalla kuin tikka järven selällä.
Pärjää, ei pärjää, pääasia että auton avaimet on mulla 🤔😁randombypasser kirjoitti:
Paha ja paha, hyvä ja hyvä... Mä en osaa sanoa. Äiti Teresa kai oli enemmän hyvä kuin muuta, mutta mitä se muuta siten oli hänen kohdallaan? Enpä tiedä.
No toi misukka taisi olla metoissa, sen verran skutsissa se oli vaikka samaan aikaan osin kartallakin, ainakin jos kysyi saman asian pari-kolme kertaa. Metoissa varmaan, brenkulta se ei tuoksahtanut yhtään hönkästessään. No tiiä, en ole ammattilainen, mutta tutkalla kuin tikka järven selällä.
Pärjää, ei pärjää, pääasia että auton avaimet on mulla 🤔😁Äiti Teresa ja Dalai Lama. Heitä voisi pitää melko täydellisinä hyvyyden esikuvina, vaikka inhimillisiä piirteitä heistäkin tietenkin löytyy/löytyi. Kunpa saavuttaisi edes osan siitä mielen seesteisyydestä, mitä Dalai Lamasta huokuu.. Sitä tavoitellessa voi mennä tovi jos toinenkin 🙈 Aloitan seesteisyysharjoitukset vasta sen jälkeen, kun avain-episodille on saatu ratkaisu 🤣
Olen ollut todella vähän kanssakäymisissä kamoissa olevien ihmisten kanssa, mutta kyllähän heidät melko nopeasti erottaa siitä, etteivät ole ihan tässä maailmassa. Siinä on sävyero alkoholin aiheuttamaan päihtymystilaan. En todellakaan erota, mitä kamaa kukakin on mahdollisesti vetänyt, mutta harvoinpa se on kaunis näky, olipa vedetty mitä vain..Aletheias kirjoitti:
Äiti Teresa ja Dalai Lama. Heitä voisi pitää melko täydellisinä hyvyyden esikuvina, vaikka inhimillisiä piirteitä heistäkin tietenkin löytyy/löytyi. Kunpa saavuttaisi edes osan siitä mielen seesteisyydestä, mitä Dalai Lamasta huokuu.. Sitä tavoitellessa voi mennä tovi jos toinenkin 🙈 Aloitan seesteisyysharjoitukset vasta sen jälkeen, kun avain-episodille on saatu ratkaisu 🤣
Olen ollut todella vähän kanssakäymisissä kamoissa olevien ihmisten kanssa, mutta kyllähän heidät melko nopeasti erottaa siitä, etteivät ole ihan tässä maailmassa. Siinä on sävyero alkoholin aiheuttamaan päihtymystilaan. En todellakaan erota, mitä kamaa kukakin on mahdollisesti vetänyt, mutta harvoinpa se on kaunis näky, olipa vedetty mitä vain..En nyt suoriltaan lyttää kaikkea sanomaasi Dalai Lamasta, mutta mielestäni tämä temppu oli vähintäänkin hämmentävä:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/32c9af50-f01e-481e-8ef0-0317edfaffb6
Myös tämä lausunto saattanee viitata siihen, ettei kyseessä olisikaan mikään täydellinen pyhyys:
"Vuonna 2019 hengellinen johtaja oli sitä mieltä, että mikäli hänen seuraajansa on nainen, tulisi tämän olla viehättävä."
En tee tätä kettuillakseni, vaan haastaakseni näkemystä "hyvyyden esikuvista". Sen julkisuusimagon takana eivät liene sen erehtymättömämpiä kuin muutkaan ihmiset.Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
En nyt suoriltaan lyttää kaikkea sanomaasi Dalai Lamasta, mutta mielestäni tämä temppu oli vähintäänkin hämmentävä:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/32c9af50-f01e-481e-8ef0-0317edfaffb6
Myös tämä lausunto saattanee viitata siihen, ettei kyseessä olisikaan mikään täydellinen pyhyys:
"Vuonna 2019 hengellinen johtaja oli sitä mieltä, että mikäli hänen seuraajansa on nainen, tulisi tämän olla viehättävä."
En tee tätä kettuillakseni, vaan haastaakseni näkemystä "hyvyyden esikuvista". Sen julkisuusimagon takana eivät liene sen erehtymättömämpiä kuin muutkaan ihmiset.Kiitos linkeistä, nuo olivatkin itselle ennen näkmättömiä juttuja ja kieltämättä hämmentäviä. Tukevat siis tuota, mitä sanoin, että vaikka nuokin henkilöt ovat tehneet paljon hyvää, edistäneet rauhaa yma niin kyllä heistäkin se inhimillinen, ei niin pyhimysmäinen puoli löytyy.
Aletheias kirjoitti:
Äiti Teresa ja Dalai Lama. Heitä voisi pitää melko täydellisinä hyvyyden esikuvina, vaikka inhimillisiä piirteitä heistäkin tietenkin löytyy/löytyi. Kunpa saavuttaisi edes osan siitä mielen seesteisyydestä, mitä Dalai Lamasta huokuu.. Sitä tavoitellessa voi mennä tovi jos toinenkin 🙈 Aloitan seesteisyysharjoitukset vasta sen jälkeen, kun avain-episodille on saatu ratkaisu 🤣
Olen ollut todella vähän kanssakäymisissä kamoissa olevien ihmisten kanssa, mutta kyllähän heidät melko nopeasti erottaa siitä, etteivät ole ihan tässä maailmassa. Siinä on sävyero alkoholin aiheuttamaan päihtymystilaan. En todellakaan erota, mitä kamaa kukakin on mahdollisesti vetänyt, mutta harvoinpa se on kaunis näky, olipa vedetty mitä vain..Voit alottaa seesteisyysharjoitukset heti, koska avainasiahan on jo päivänselvä. Ei minä ajan ja sinä saat toimia kartturina 😂
Enpä minäkään liiemmin onneksi ole noita kaman käyttäjiä kohtaillut, mutta jokusen ja kyllä ne aika nopeasti erottuu joukosta. Tosin puli-Eeva on vetäny hillittömän parin viikon rännin ja juuri heräillyt, niin aika kuutamolla sekin on vaikkei viinalta edes tuohsahtaisi.randombypasser kirjoitti:
Voit alottaa seesteisyysharjoitukset heti, koska avainasiahan on jo päivänselvä. Ei minä ajan ja sinä saat toimia kartturina 😂
Enpä minäkään liiemmin onneksi ole noita kaman käyttäjiä kohtaillut, mutta jokusen ja kyllä ne aika nopeasti erottuu joukosta. Tosin puli-Eeva on vetäny hillittömän parin viikon rännin ja juuri heräillyt, niin aika kuutamolla sekin on vaikkei viinalta edes tuohsahtaisi.Olet kyllä harvinaisen kovapäinen, mutta unohdat, että olen harjaantunut vielä kovapäisemmän teinin kanssa, niin luovuttaminen ei ole vaihtoehto 🤣
Puli-Eeva?Aletheias kirjoitti:
Olet kyllä harvinaisen kovapäinen, mutta unohdat, että olen harjaantunut vielä kovapäisemmän teinin kanssa, niin luovuttaminen ei ole vaihtoehto 🤣
Puli-Eeva?Mä osaan kyllä tarvittaessa käyttäytyä kuin kovapäinen teinikänkkäränkkä 🤣
Kassi-Alma, puli_eeva, lähibaarin Ritu, mitä noita kutsumanimiä onkaan. Jäi se jos-sana sieltä välistä -> Tosin JOS puli-Eeva on vetäny... jne.
Noita on joskus nähty mm. töissä, ei tosin eevoja vaan erkkejä jotka oli kesäloman mökillä, Kanarialla tms. ja tiputti menemään sen 2+ viikkoa. Ne on aika hakusessa muutaman päivän töihin palattuaan, se on helposti sen ekan viikon mittaiset keräilyerät tiedossa 😂randombypasser kirjoitti:
Mä osaan kyllä tarvittaessa käyttäytyä kuin kovapäinen teinikänkkäränkkä 🤣
Kassi-Alma, puli_eeva, lähibaarin Ritu, mitä noita kutsumanimiä onkaan. Jäi se jos-sana sieltä välistä -> Tosin JOS puli-Eeva on vetäny... jne.
Noita on joskus nähty mm. töissä, ei tosin eevoja vaan erkkejä jotka oli kesäloman mökillä, Kanarialla tms. ja tiputti menemään sen 2 viikkoa. Ne on aika hakusessa muutaman päivän töihin palattuaan, se on helposti sen ekan viikon mittaiset keräilyerät tiedossa 😂Jostain syystä mulla ei ole vaikeuksia uskoa sua 🤣
Ahaa, selkis Eevan tarina 😊 Joillain tosiaan lähtee lomalla putki pyörimään ja monilla jää päällekin, kun työpaikalle palailee. Mitähän iloa siitäkin saa, että on päivästä toiseen pöydässä viikkokausia? Eihän lomasta edes muista kunnolla mitään ja kaikki lomarahat valuu kurkusta alas. Melekosen typerää touhua, mutta kukin tyylillään kai..Aletheias kirjoitti:
Jostain syystä mulla ei ole vaikeuksia uskoa sua 🤣
Ahaa, selkis Eevan tarina 😊 Joillain tosiaan lähtee lomalla putki pyörimään ja monilla jää päällekin, kun työpaikalle palailee. Mitähän iloa siitäkin saa, että on päivästä toiseen pöydässä viikkokausia? Eihän lomasta edes muista kunnolla mitään ja kaikki lomarahat valuu kurkusta alas. Melekosen typerää touhua, mutta kukin tyylillään kai..Niin, sen usko ja sen teinin tulet näkemään sitten avain-kaksintaistelussa, etenkin jos jotenkin täysin järjen vastaisesti häviän sen nurmimattopainin 🤣
Niin, sen usko ja sen teinin tulet näkemään sitten avain-kaksintaistelussa, etenkin jos jotenkin täysin järjen vastaisesti häviän sen nurmimattopainin 🤣
Korjaan sen verran, että KUN häviät 😑 Eihän sinulla ole mitään mahdollisuutta voittoon, kannattaa antaa luovutusvoitto vaan 🤭😆
Aletheias kirjoitti:
Korjaan sen verran, että KUN häviät 😑 Eihän sinulla ole mitään mahdollisuutta voittoon, kannattaa antaa luovutusvoitto vaan 🤭😆
JOS. Päivän, viikon, kuukauden ja vuoden sana, ehkä useammankin vuoden 🤣
Olen oppinut olemaan lupaamatta mitään mistä en voi mennä takuuseen, niin JOS on hyvä sana. Tosin sen olen oppinut, että oman voittoni kisailussa voin kyllä luvata 🤣randombypasser kirjoitti:
JOS. Päivän, viikon, kuukauden ja vuoden sana, ehkä useammankin vuoden 🤣
Olen oppinut olemaan lupaamatta mitään mistä en voi mennä takuuseen, niin JOS on hyvä sana. Tosin sen olen oppinut, että oman voittoni kisailussa voin kyllä luvata 🤣Suosittelisin vielä harkitsemaan, ihan sen takia, ettei pöksysl tuhriinnu vihreiksi, kun pöllyytän sua ympäri nurmikkoa 😑
Nyt ollaan jo niin pitkällä, että minähän vien tämän loppuun saakka puolustaakseni kunniaani ja periaatteitani ja kaikkia loistokuskeja 🤣Aletheias kirjoitti:
Suosittelisin vielä harkitsemaan, ihan sen takia, ettei pöksysl tuhriinnu vihreiksi, kun pöllyytän sua ympäri nurmikkoa 😑
Nyt ollaan jo niin pitkällä, että minähän vien tämän loppuun saakka puolustaakseni kunniaani ja periaatteitani ja kaikkia loistokuskeja 🤣Elä huoli mun pöksyistä, voin ottaa ne poiskin 🤣 Tosin otan silloin ehdottomasati päälle mustat keinokuituiset työhousut, niin niihin ei paska tartu. Kuin ehkä sisäpuolelle 🙄😂
Niin ollaan, periksi ei anneta, ei mistään hinnasta! Tai no, mä olen kyllä joustava, jokin hinta lienee mahdollinen... Sanotaan vaikka 2 miljoonaa euroa, tuleeko diili? 🤣randombypasser kirjoitti:
Elä huoli mun pöksyistä, voin ottaa ne poiskin 🤣 Tosin otan silloin ehdottomasati päälle mustat keinokuituiset työhousut, niin niihin ei paska tartu. Kuin ehkä sisäpuolelle 🙄😂
Niin ollaan, periksi ei anneta, ei mistään hinnasta! Tai no, mä olen kyllä joustava, jokin hinta lienee mahdollinen... Sanotaan vaikka 2 miljoonaa euroa, tuleeko diili? 🤣Ei mitään liukasta materiaalia päälle!! Se tulkitaan vilpiksi ja johtaa automaattiseen diskaukseen 😁
Vähän kuten terroristien kanssa, ei myöskään kovapäisten kaksilahkeisten kanssa neuvotella, joten ei tule diiliä 😆 Selkeästi merkki siitä, että alat epäillä itseäsi, kun etsit epätoivoista ulospääsyä.. 😏Aletheias kirjoitti:
Ei mitään liukasta materiaalia päälle!! Se tulkitaan vilpiksi ja johtaa automaattiseen diskaukseen 😁
Vähän kuten terroristien kanssa, ei myöskään kovapäisten kaksilahkeisten kanssa neuvotella, joten ei tule diiliä 😆 Selkeästi merkki siitä, että alat epäillä itseäsi, kun etsit epätoivoista ulospääsyä.. 😏Mitä!??!?! Nehän on *vain* naisen(kin) kestävät työhousut joihin ei tartu miltei mikää paska. Puhtaasti miehistä käytännöllisyyttä ja ovat jo sen verran kuluneet, että liukkaiksi niitä ei voi sanoa kuin laiskan ihmisen persauksen kohdalta 😂
Älä huoli suotta minun itseluottamuksestani, se oli vain avokätinen tarjous jotta voisit säilyttää itsekunnioituksesi ja välttyä Nöyryytykseltä Nurmikolla. Mutta jos et koe itsekunnioitustasi arvokkaaksi, niin se on oma valintasi, lady Sure Defeat on a Lawn 🤣randombypasser kirjoitti:
Mitä!??!?! Nehän on *vain* naisen(kin) kestävät työhousut joihin ei tartu miltei mikää paska. Puhtaasti miehistä käytännöllisyyttä ja ovat jo sen verran kuluneet, että liukkaiksi niitä ei voi sanoa kuin laiskan ihmisen persauksen kohdalta 😂
Älä huoli suotta minun itseluottamuksestani, se oli vain avokätinen tarjous jotta voisit säilyttää itsekunnioituksesi ja välttyä Nöyryytykseltä Nurmikolla. Mutta jos et koe itsekunnioitustasi arvokkaaksi, niin se on oma valintasi, lady Sure Defeat on a Lawn 🤣Säännöt on säännöt ja vilpillinen välineistö johtaa diskaukseen, joten pöksyt jää pois. Siis juuri nuo pöksyt, sääntöjen mukaiset pöksyt on sallittu 😂
Näen jo sieluni silmin, miten kaikki menee ja se päättyy siihen, että sinä olet solmussa nurmikolla ja minä tanssahtelen tyytyväisenä kohti autoa avaimet kädessä 🤗 Oioi, miten makeaa voitto tuleekaan olemaan 😂Aletheias kirjoitti:
Säännöt on säännöt ja vilpillinen välineistö johtaa diskaukseen, joten pöksyt jää pois. Siis juuri nuo pöksyt, sääntöjen mukaiset pöksyt on sallittu 😂
Näen jo sieluni silmin, miten kaikki menee ja se päättyy siihen, että sinä olet solmussa nurmikolla ja minä tanssahtelen tyytyväisenä kohti autoa avaimet kädessä 🤗 Oioi, miten makeaa voitto tuleekaan olemaan 😂Kenen säännöt ne on? Alkaa kuulostamaan mielivaltaisuudelta, toinen ei voi kisailla kuin ilman housuja ja toiselle ei sääntöjä olekaan... Mitä tapahtui tasa-arvolle, koskiko se vain naisia? 🤣
Otat ne peililasit pois silmiltä, niin näet todellisuuden. Niiden kanssa katsot non stopina vain oman mielesi nauhoitetta kuvittelemastasi optimituloksesta ja me molemmat tiedämme että se on fiktiota, vain illuusio itsesuggestion tueksi.
Btw, se 2M€ tarjous on voimassa edelleen...randombypasser kirjoitti:
Kenen säännöt ne on? Alkaa kuulostamaan mielivaltaisuudelta, toinen ei voi kisailla kuin ilman housuja ja toiselle ei sääntöjä olekaan... Mitä tapahtui tasa-arvolle, koskiko se vain naisia? 🤣
Otat ne peililasit pois silmiltä, niin näet todellisuuden. Niiden kanssa katsot non stopina vain oman mielesi nauhoitetta kuvittelemastasi optimituloksesta ja me molemmat tiedämme että se on fiktiota, vain illuusio itsesuggestion tueksi.
Btw, se 2M€ tarjous on voimassa edelleen...Eipäs nyt tartuta epäolennaisiin. Tämä, jos mikä, on tasa-arvoinen taistelu siinä mielessä, että molemmilla on samat aseet käytössään. Tosin tasapuolista siitä ei tule, kun pistän sut pakettiin 😁
Game on beibi vaan! 🤣
Ps: Hylkään tarjouksen 😑Aletheias kirjoitti:
Eipäs nyt tartuta epäolennaisiin. Tämä, jos mikä, on tasa-arvoinen taistelu siinä mielessä, että molemmilla on samat aseet käytössään. Tosin tasapuolista siitä ei tule, kun pistän sut pakettiin 😁
Game on beibi vaan! 🤣
Ps: Hylkään tarjouksen 😑Housut or no housut ei ole ihan epäolennaista, ainakaan poliisin mielestä ja In Virkavalta We Trust 🤣
Joten jos mä vedän kisan boksereissa, niin sinä sitten minihameessa tai vastaavassa. Tällä tavoin lähtotilanne on tasapuolinen, olkoonkin että lopputulos tiedettiin jo viikkoja sitten: Minä ajan, sinä vikiset 🤣
Ps. Saatat vielä katua harkitsemattomuuttasi tarjouksen osalta...randombypasser kirjoitti:
Housut or no housut ei ole ihan epäolennaista, ainakaan poliisin mielestä ja In Virkavalta We Trust 🤣
Joten jos mä vedän kisan boksereissa, niin sinä sitten minihameessa tai vastaavassa. Tällä tavoin lähtotilanne on tasapuolinen, olkoonkin että lopputulos tiedettiin jo viikkoja sitten: Minä ajan, sinä vikiset 🤣
Ps. Saatat vielä katua harkitsemattomuuttasi tarjouksen osalta...Poliisi on kiireinen kesästä intoutuneiden hunsvonttien kanssa eivätkä ehdi tarkistella housuttomuuttasi 😂 Mutta kisa paljain reisin sopii, siinähän saa sopivan napakan pihtiotteen reisillä aikaiseksi. Nopeuttaa vain väistämätöntä eli minun voittoani! 🤗🤣🎖🏆🏅🎉
Aletheias kirjoitti:
Poliisi on kiireinen kesästä intoutuneiden hunsvonttien kanssa eivätkä ehdi tarkistella housuttomuuttasi 😂 Mutta kisa paljain reisin sopii, siinähän saa sopivan napakan pihtiotteen reisillä aikaiseksi. Nopeuttaa vain väistämätöntä eli minun voittoani! 🤗🤣🎖🏆🏅🎉
Voi kyllä ehtivät, eiväthän ne kesällä juuri muuta jahtaakaan kuin housuttomia hunsvotteja 🤣
Höpsis, kuvittelet vain, paljaat reidet näetsen myös kutiavat hyvin herkästi, pihtiotteesi pettää ennen kuin kunnolla edes alkaa 😁
Voitosta on turha edes puhua. Siis samassa lauseessa sinun kanssasi, kun kyseessä on auton avaimet 😉😱randombypasser kirjoitti:
Voi kyllä ehtivät, eiväthän ne kesällä juuri muuta jahtaakaan kuin housuttomia hunsvotteja 🤣
Höpsis, kuvittelet vain, paljaat reidet näetsen myös kutiavat hyvin herkästi, pihtiotteesi pettää ennen kuin kunnolla edes alkaa 😁
Voitosta on turha edes puhua. Siis samassa lauseessa sinun kanssasi, kun kyseessä on auton avaimet 😉😱En peräänny enkä luovuta, vaikka miten yrität psyykata 😑 Tästä ei ole syytä enää jatkaa, lopputulos kertokoon totuuden. Eli sen, miten häviät noin kolmessa sekunnissa 🤣
Aletheias kirjoitti:
En peräänny enkä luovuta, vaikka miten yrität psyykata 😑 Tästä ei ole syytä enää jatkaa, lopputulos kertokoon totuuden. Eli sen, miten häviät noin kolmessa sekunnissa 🤣
No se 2M€ tarjous on voimassa juhannukseen asti, muuta en sano 😉
No se 2M€ tarjous on voimassa juhannukseen asti, muuta en sano 😉
Anti olla vaan, en sorru paineessa 😆
Aletheias kirjoitti:
Anti olla vaan, en sorru paineessa 😆
Sorrut sinä, pitää vain lisätä painetta 😉😂
Sorrut sinä, pitää vain lisätä painetta 😉😂
Hah, try me 🤣 Ei tee edes tiukkaa 😁
Only in Your dreams 😂
Miten kova pudotus todellisuuteen sulla tuleekaan olemaan 😇 😂
Aletheias kirjoitti:
Miten kova pudotus todellisuuteen sulla tuleekaan olemaan 😇 😂
Ei se poikkea normaalista maanantaista mitenkään, been there, done that 🤣
Ei se poikkea normaalista maanantaista mitenkään, been there, done that 🤣
Kerta se on ensimmäinenkin 😏🤣 Voi sun ilmettä, kun tajuat millaiseen pisteeseen itsesi laitoit 😁
Aletheias kirjoitti:
Kerta se on ensimmäinenkin 😏🤣 Voi sun ilmettä, kun tajuat millaiseen pisteeseen itsesi laitoit 😁
Niin, aina se on hämmentävää istua painin päätteksi toisen rinnalla ja katsella sitä rimpuilia. Ainoa hämmentävä seikka minun kohdallani siinä on se, että alla onkin nainen, kyllä siinä ilme muuttuu varmasti näkemisen arvoiseksi 🤣
Niin, aina se on hämmentävää istua painin päätteksi toisen rinnalla ja katsella sitä rimpuilia. Ainoa hämmentävä seikka minun kohdallani siinä on se, että alla onkin nainen, kyllä siinä ilme muuttuu varmasti näkemisen arvoiseksi 🤣
Kuvittelet liikoja itsestäsi etkä ole nähnyt painitekniikkaani. Se on pettämätön. Niskapersotteella kiinni ja sievällä kiepautuksella mattoon. Tai nurmikolle tai missä ikinä sitten painitaankaan. Ohi kahdessa sekunnissa 😑
Aletheias kirjoitti:
Kuvittelet liikoja itsestäsi etkä ole nähnyt painitekniikkaani. Se on pettämätön. Niskapersotteella kiinni ja sievällä kiepautuksella mattoon. Tai nurmikolle tai missä ikinä sitten painitaankaan. Ohi kahdessa sekunnissa 😑
Hmm... Havaitsen epävarmuutesi, viimeksi puhuit kolmesta sekunnista...
Hmm... Havaitsen epävarmuutesi, viimeksi puhuit kolmesta sekunnista...
Olen treenannut 💪 Tehokkaampaa toimintaa nääs 😁
Aletheias kirjoitti:
Olen treenannut 💪 Tehokkaampaa toimintaa nääs 😁
Mä tuun halvemmaksi kuin sun personal trainer ja salikortti... 2M€, muista 😉😂
Mä tuun halvemmaksi kuin sun personal trainer ja salikortti... 2M€, muista 😉😂
Houkuttelevaa, jos on heikkoluontoinen, mutta minähän en rahan edessä taivu 😑
Aletheias kirjoitti:
Houkuttelevaa, jos on heikkoluontoinen, mutta minähän en rahan edessä taivu 😑
Itsekunnioitus vai uusi asunto... Vaikea kysymys...
Itsekunnioitus vai uusi asunto... Vaikea kysymys...
Ei ole yhtään vaikea, olen vankkumaton 😁
Ei tuo ole vastaus 😁
Kyllä se on vastaukseksi tulkittavissa. Käytät vain vähän naisten logiikkaa 😁
Aletheias kirjoitti:
Kyllä se on vastaukseksi tulkittavissa. Käytät vain vähän naisten logiikkaa 😁
Käyttäisin, mutta sitä ei myydä miehille, vieläkään, trust me olen yrittänyt shoppailla sitä jo 35+ vuotta. Ei mikään määrä rahaa saa myyjiä heltymään, priceless 🤣
Käyttäisin, mutta sitä ei myydä miehille, vieläkään, trust me olen yrittänyt shoppailla sitä jo 35 vuotta. Ei mikään määrä rahaa saa myyjiä heltymään, priceless 🤣
Niin eli kannattaa vain uskoa naista, kun nainen puhuu. Sillähän se ongelma on ratkaistu, jättää naisen logiikan naisen hoidettavaksi 😁
Aletheias kirjoitti:
Niin eli kannattaa vain uskoa naista, kun nainen puhuu. Sillähän se ongelma on ratkaistu, jättää naisen logiikan naisen hoidettavaksi 😁
Vaikeneminen on kultaa... Mitenhän se sopii puhuvaan naiseen? 🤔
No taidan itse vaieta, se lienee viisainta oman turvallisuuden vuoksi 🤣randombypasser kirjoitti:
Vaikeneminen on kultaa... Mitenhän se sopii puhuvaan naiseen? 🤔
No taidan itse vaieta, se lienee viisainta oman turvallisuuden vuoksi 🤣No nyt ollaan suurten viisauksien äärellä 🤣 Annan naisen hoitaa vaan puhuminen 😄
Aletheias kirjoitti:
No nyt ollaan suurten viisauksien äärellä 🤣 Annan naisen hoitaa vaan puhuminen 😄
Akan pelko on viisauden alku, niinhän se tiettävästi on. Sitä tuo sanonta vaan ei kerro, että ennen vai jälkeen vihkimisen 🤔🤣
Akan pelko on viisauden alku, niinhän se tiettävästi on. Sitä tuo sanonta vaan ei kerro, että ennen vai jälkeen vihkimisen 🤔🤣
Kyllä se kannattaa jo ennen aloittaa. Naisen neuvo 😂
Aletheias kirjoitti:
Kyllä se kannattaa jo ennen aloittaa. Naisen neuvo 😂
Eli kun pelkää akka etukäteen, on hyvä? Koska silloinhan sitä pelkää niin, että ei lähelleen päästä eikä vihkimistäkään tapahdu. Kiitos, aivan mahtava vinkki! 🤣
Eli kun pelkää akka etukäteen, on hyvä? Koska silloinhan sitä pelkää niin, että ei lähelleen päästä eikä vihkimistäkään tapahdu. Kiitos, aivan mahtava vinkki! 🤣
Höh, eihän se nyt noin mene vaan niin, ettei uskalla akasta kovin kauas edes lähteä, ettei tule huutia 😏
Aletheias kirjoitti:
Höh, eihän se nyt noin mene vaan niin, ettei uskalla akasta kovin kauas edes lähteä, ettei tule huutia 😏
Höpsis, jos pelkää jo etukäteen, niin ei uskalla edes lähelleen päästää, vaan pysyy tiukasti peräkammarissaan katsomassa urheilua ja hinkkaamassa pleikkaria. No hinkkaamassa ainakin pleikkaria 😂
Höpsis, jos pelkää jo etukäteen, niin ei uskalla edes lähelleen päästää, vaan pysyy tiukasti peräkammarissaan katsomassa urheilua ja hinkkaamassa pleikkaria. No hinkkaamassa ainakin pleikkaria 😂
No joskus tuo pleikkarin hinkkaaminen voi olla ihan viisas valinta 😂
Aletheias kirjoitti:
No joskus tuo pleikkarin hinkkaaminen voi olla ihan viisas valinta 😂
Ainakin. 😂
- Anonyymi
Monetkin haluaa vain jutella ilotytön kanssa, ei se erityistä ole. Ja maksavatsiitä tietenkin.
Tuo on aivan totta, moni haluaa vain seuraa ja ehkä jopa olla hetken kainalossa. Surettaa kun ajattelee että jotkut ovat jopa tuollaista perusasiaa vailla.
- Anonyymi
Tuo on aivan totta, moni haluaa vain seuraa ja ehkä jopa olla hetken kainalossa. Surettaa kun ajattelee että jotkut ovat jopa tuollaista perusasiaa vailla.
Joo. Sitä saa ihan maksuttakin ja pyyteettömästi että voi voi. Jos se kuitenkaan ei riitä. Nyyh
- Anonyymi
No tuollaaisesta ei tarvii kenenkään maksaa että voi olla hetken kainalossa! Haloo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuollaaisesta ei tarvii kenenkään maksaa että voi olla hetken kainalossa! Haloo!
Tai seksisistä .haloo! Sitähän tyrkytetään ovista ja ikkunoista. Yäääk.
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin tarvitsee, siitä on ollut pirusti lehtijuttujakin viime vuosina. Se on hämmentävää, koska tuntuu että eihän nyt sellaisesta tarvitse maksaa. Mutta kaikilla on syynsä asioille omassa elämässään.
Minulla oli rakkauden ammattilainen naapurina. Otti asiakkaita vastaan kotonaan ja strippasi paikallisessa strippiklubissa. Kävin monesti kylässäkin, mutta ei me koskaan juteltu hänen työstään. Ihan puhtaasti oltiin kavereita. Sitten muutin toiseen kaupunkiin.
Muta juttelitte elämästä ylipäänsä, ymmärsinkö oikein? Eihän muakaan varsinaisesti noiden tyttöjen työ kiinnosta, muuten olisin ostanut jotain ihan muuta, vaan se millaisia ihmisiä he ovat ja miten ovat päätyneet valintaansa.
- Anonyymi
Muta juttelitte elämästä ylipäänsä, ymmärsinkö oikein? Eihän muakaan varsinaisesti noiden tyttöjen työ kiinnosta, muuten olisin ostanut jotain ihan muuta, vaan se millaisia ihmisiä he ovat ja miten ovat päätyneet valintaansa.
Niin ja miten tapaamisestanne viisastkuit. Kerro nyt toki muillekkin!
Ihan normaaleja juttuja juteltiin. En kysellyt miten hän oli ammattiinsa päätynyt. Joskus kyllä kertoi mitä palkkaa oli saanut. Joskus sai tavaraa, eikä pelkästään rahaa. Kerran sai pleikkarin.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja miten tapaamisestanne viisastkuit. Kerro nyt toki muillekkin!
Lue aloitus ja palaa sitten asiaan.
Palstakamu kirjoitti:
Ihan normaaleja juttuja juteltiin. En kysellyt miten hän oli ammattiinsa päätynyt. Joskus kyllä kertoi mitä palkkaa oli saanut. Joskus sai tavaraa, eikä pelkästään rahaa. Kerran sai pleikkarin.
No sitä just aattelinkin, puhuitte kuin kaksi naapuria, ihminen ihmiselle 👍🤗
- Anonyymi
Kummastuttaa kyllä, miksi valitsit tähän kokeeseen kaksi jo julkisuutta saanutta, ajatuksensa esiin tuonutta, nuorta viehättävää naishenkilöä. Olisit voinut saada laajempaa käsitystä aiheesta esimerkiksi miehiltä tai pidempään työtä tehneiltä vanhemmilta naisilta.
No osin tietenkin julkisuutensa johdosta, se on väistämätöntä, mutta osin myös siksi, että on jotain mihin verrata mahdollisesti käymäämme keskustelua.
Ja toisaalta juuri nämä elämänsä ja opintonsa seksillä rahoittavat nuoret naiset ovat olleet viime vuosina tapetilla, yleensä tuomittuina ja halveksuttuina koska nuorina ihmisinä "eivät ymmärrä mitä itselleen tekevät ja pilaavat koko elämänsä", asioita joista en itse todellakaan olisi varma.- Anonyymi
No osin tietenkin julkisuutensa johdosta, se on väistämätöntä, mutta osin myös siksi, että on jotain mihin verrata mahdollisesti käymäämme keskustelua.
Ja toisaalta juuri nämä elämänsä ja opintonsa seksillä rahoittavat nuoret naiset ovat olleet viime vuosina tapetilla, yleensä tuomittuina ja halveksuttuina koska nuorina ihmisinä "eivät ymmärrä mitä itselleen tekevät ja pilaavat koko elämänsä", asioita joista en itse todellakaan olisi varma.Näkisin että media on pyrkinyt viime aikoina jopa glorifioimaan tätä itsensä kauppatavarana käyttämistä niin perinteisessä kuin esimerkiksi myös verkossa tapahtuvassa muodossaan. Tosiasiassahan et saa tietää ymmärtävätkö he mitä tekevät ja pilaavatko elämänsä vai eivät ellet suorita seurantatutkimusta kymmenien vuosien kuluttua. Sen vuoksi kertaluontoisena haastatteluna vanhempien naisten ajatukset olisivat arvokkaampia. He olivat nuo nuoret naiset vuosikymmeniä sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Näkisin että media on pyrkinyt viime aikoina jopa glorifioimaan tätä itsensä kauppatavarana käyttämistä niin perinteisessä kuin esimerkiksi myös verkossa tapahtuvassa muodossaan. Tosiasiassahan et saa tietää ymmärtävätkö he mitä tekevät ja pilaavatko elämänsä vai eivät ellet suorita seurantatutkimusta kymmenien vuosien kuluttua. Sen vuoksi kertaluontoisena haastatteluna vanhempien naisten ajatukset olisivat arvokkaampia. He olivat nuo nuoret naiset vuosikymmeniä sitten.
Voi olla että ovat pyrkineet glorifioimaan, en osaa siihen ottaa kantaa. Tosin arvaisin, että ennemmin vain etsivät myyviä aiheita ja seksihän myy aina, etenkin jos se on jollain tavoin valtavirtaa vastaan olevaa.
Mä luotan kahvitteluilla ihmistuntemukseeni, se on harvemmin pettänyt, niin uskoakseni saan ihan riittävästi irti oman uteliaisuuteni tyydyttämiseksi yhdellä kerralla, joku toinen voi sitten tehdä seurantaa.
Voisin maksaa ammattilaiselle siitä että katsoisi kanssani elokuvan. En haluaisi välttämättä puhua mitään. Olisi sillein vain siinä lähellä kainalossa.
Aika monilla ymmärtääkseni on noita seksittömiä palveluita tarjolla, erilaisia, miten kukin asiakas niitä haluaa hyödyntää. Ja sehän se on se tuote joka minullekin tarjottiin, nimikkeenä oli "sosiaalinen tapaaminen", hinta riippuu pitkälti kestosta ja jossain määrin sisällöstäkin.
Aika monilla ymmärtääkseni on noita seksittömiä palveluita tarjolla, erilaisia, miten kukin asiakas niitä haluaa hyödyntää. Ja sehän se on se tuote joka minullekin tarjottiin, nimikkeenä oli "sosiaalinen tapaaminen", hinta riippuu pitkälti kestosta ja jossain määrin sisällöstäkin.
Ehkä se minulla jää vain fantasian tasolle. En oikein muutenkaan siedä kosketusta. Minulla on varmaan jotain nepsytaipumuksia.
Palstakamu kirjoitti:
Ehkä se minulla jää vain fantasian tasolle. En oikein muutenkaan siedä kosketusta. Minulla on varmaan jotain nepsytaipumuksia.
No ehkä niin, mutta pidä mielen ovi raollaan kuitenkin, eihän sitä koskaan tiedä. Nähdäkseni ne tapaamiset ovat pitkälti sovitettuina asiakkaan toiveisiin, kosketuksen täysi puuttuminen tuskin ainakaan tuottaa ongelmaa.
Itse päätelty nepsy-diagnoosi tuskin ainakaan kokonaan väärässä on 👍
- Anonyymi
Näitä nyt sun kirjoituksia luettuani se että sinä et ole saanu pillua kun siitä maksamalla on ihan sun omaa hölmöyttäs ja toi että yrität vielä puollustella sitä ettet muka ole pillusta suoraan maksanu ei todellakaan anna mitään muuta kuvaa kun sen että on häviävän pieni todennäköisyys ettäkö olisit koskaan edes pillua muuten saanu kun maksamalla siitä huoralle isikö sut ensikäynnille prostituoidulle vei oliko suomalainen vai venäläinen huora
Aaaaawwww, suloista, taas yksi syväluotaava analyysi. Mä olen taatusti maailman parhaiten tunnettu ja analysoitu täysin tuntematon henkilö. Hämmentävää, mutta mulle on lopulta melkein se ja sama millä pääsen Guinnessin tuop... ennätystenkirjaan.
No oletpa saanut aikaan...
Mun kiinnostus hommaan meni, kun katsoin "perseenmyynnin päiväkirjaa" hetken.
https://youtu.be/2Sc41RKWUjo
En oo tuotakaan pätkää loppuun asti katsonut, enkä ihan ainakaan heti katso. Suoranaisesti alkoi ahdistamaan ihan h.lvetisti.
Olisi tietysti hyvä, jos voisi heittää omat tunteet narikkaan ja oppia jotain, kun kerta joku tulee ihan vapaaehtoisesti kertomaan asioista niinkuin ne on, mutta mulla ei vaan kantti vielä riitä. Objektiivisuus ei pysy asiassa, vaan empatia p.skoo homman ja närästää..- Anonyymi
Mikä siinä niin paha oli? (En itse halua tuota avata).
No eihän tuo mitään, vähän piti saada jotain tohinaa, jotain erilaista.
No tuosta setistä en ollutkaan tietoinen, mutta pakkohan tuota on ainakin hiukan katsoa kun sen nyt linkkasit, kiitos! Ja voihan se saada mut perumaan tapaamiset, aivan mahdollista.
Mä kyllä pystyn toisen ihmisen kohdalla droppaamaan tunteet sivuun, mutta omalla kohdalla en, tilanne on tavallaan lievästi kimurantti. Seksin ostaminen ei siis tule kyseeseen nykyisellään, muunlainen tapaaminen kyllä tulee vaikka maksaisikin.Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä niin paha oli? (En itse halua tuota avata).
No hän ajautui seksityöhön ja sitten hänen seksuaalisuus muokkaantui sen mukaan.
Hänestä nykyään on ihanaa, että hän voi olla seksuaalisuutensa isöntä.. hän säätää mitä siihen kuuluu.
Vaikea selostaa se tunne, mikä minulle siitä tuli...sehän on mun tunne. 🙄
Minähän voin kokea pahempaa kuin mitä se oikeasti on ollut...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No hän ajautui seksityöhön ja sitten hänen seksuaalisuus muokkaantui sen mukaan.
Hänestä nykyään on ihanaa, että hän voi olla seksuaalisuutensa isöntä.. hän säätää mitä siihen kuuluu.
Vaikea selostaa se tunne, mikä minulle siitä tuli...sehän on mun tunne. 🙄
Minähän voin kokea pahempaa kuin mitä se oikeasti on ollut...Hmm.. Ei elämään alistumisen tunne ole mitenkään loistokas. Kaikki toivoo elämältään jotain parempaa... mut juu, eihän sitä voi saada kaikkea.
En osaa asettaa itseäni tuohon asemaan, eikä onneksi edes tarvitse.
Voin kuitenkin myös sanoa, et voin säädellä seksuaalisuuttani. Olen päättänyt hylätä sen, mutta ihan täysin en ole onnistunut ajatusten tasolla 😆 randombypasser kirjoitti:
No eihän tuo mitään, vähän piti saada jotain tohinaa, jotain erilaista.
No tuosta setistä en ollutkaan tietoinen, mutta pakkohan tuota on ainakin hiukan katsoa kun sen nyt linkkasit, kiitos! Ja voihan se saada mut perumaan tapaamiset, aivan mahdollista.
Mä kyllä pystyn toisen ihmisen kohdalla droppaamaan tunteet sivuun, mutta omalla kohdalla en, tilanne on tavallaan lievästi kimurantti. Seksin ostaminen ei siis tule kyseeseen nykyisellään, muunlainen tapaaminen kyllä tulee vaikka maksaisikin.No mä tuossa Harmikselle puhrlin vähän samasta...
Seksityöntekijät kyllä ottaa vastaan aika lailla kaikenlaisia toimeksiantoja. Tuokin linkkaamani tapaus h.oraa, strippaa, sugarbeibeilee, näyttelee pornoa, lisäksi myy pikkareita, kusta ja kai p.skaakin, kun hinnasta sovitaan. Sanoo rakastavansa hommaa... mut sit kuitenkin sanoo, että jos ois tapahtunut toisin, hänkin voisi olla normaali nainen....hermostuneesti nauraa...
Mä tuumin Harmikselle, että moni tupakoitsija vois vetää samantyyppisen setin, lopettamatta itse tupakointiaan...
Mä itse oon vetänyt röökiä kyllä. Jos olisin tietänyt, mikä vei mut tupakoijaksi, en olisi sitä tietä läpikäynyt. Tai tiefänhän mä nyt, mutta en tällä tiedolla sinne olis mennyt...olisin säästynyt paljolta pahalta. Ja minä vahvasti uskon, että h.orat on täysin samaa mieltä omasta valinnastaan.
Mut voin olla väärässäkin... voihan olla tupakoitsijoita, jotka polttavat vain hyvässä seurassa ja kohtuudella. 😁Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. Ei elämään alistumisen tunne ole mitenkään loistokas. Kaikki toivoo elämältään jotain parempaa... mut juu, eihän sitä voi saada kaikkea.
En osaa asettaa itseäni tuohon asemaan, eikä onneksi edes tarvitse.
Voin kuitenkin myös sanoa, et voin säädellä seksuaalisuuttani. Olen päättänyt hylätä sen, mutta ihan täysin en ole onnistunut ajatusten tasolla 😆Seksuaalisuutensa määrääminen ihan itse olis kyllä hienoa. 😁
Vois käyttää sitä, eikä se käyttäisi minua. Sitähän toi nainen minusta sanoi...
Mutta toisaalta... se mitä mun seksuaalisuus minulle vapaana on antanut, en ehkä haluisikaan, että se ois minun näpeissä. Se ei menisi virtauksien mukaan, vaan se olisi sitä mitä mä sen haluaisin olla olevan.
Mä ainakin haluan nähdä mitä se voi näyttää ja antaa mun kokea...enkä pakottaa sitä..tuli mieleen yks biisi...ootas...
https://youtu.be/zHsbeoAOC0Y
Jos uskallat kuunnella. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Seksuaalisuutensa määrääminen ihan itse olis kyllä hienoa. 😁
Vois käyttää sitä, eikä se käyttäisi minua. Sitähän toi nainen minusta sanoi...
Mutta toisaalta... se mitä mun seksuaalisuus minulle vapaana on antanut, en ehkä haluisikaan, että se ois minun näpeissä. Se ei menisi virtauksien mukaan, vaan se olisi sitä mitä mä sen haluaisin olla olevan.
Mä ainakin haluan nähdä mitä se voi näyttää ja antaa mun kokea...enkä pakottaa sitä..tuli mieleen yks biisi...ootas...
https://youtu.be/zHsbeoAOC0Y
Jos uskallat kuunnella. 😁Jos nyt iha oikeasgi näkisit muutskin kuim munasi ,voisit herätä
- Anonyymi
Sait joinkun dissebissenkin koukkuusi Bulsh chit böö.💩
- Anonyymi
Opetteles nyt käyttäytymään, tartte viikkotolkulla vouhkata samasta asiasta.
Kuka täällä vouhkaa. Minä ainoastaan kommentoin!💩
Joko ymmärsit kuinka hölmö tämä koko suunnitelma oli? Nyt maksat niille tytöille ja harrastat heidän kanssaan seksiä jos niin meinaat tehdä ja unohdat kaiken muun.
Erikoinen ajatuskulku.
Millä tavalla? Itse en harrastaisi seksiä heidän kanssaan, mutta se on kuitenkin heidän työtään. Se taas että heistä tekee koko palstan hupia halventaa mielestäni heitä ihmisinä.
Palstakamu kirjoitti:
Millä tavalla? Itse en harrastaisi seksiä heidän kanssaan, mutta se on kuitenkin heidän työtään. Se taas että heistä tekee koko palstan hupia halventaa mielestäni heitä ihmisinä.
Se hassu ajatuskulku jatkuu. Erittäin todennäköisesti sinulla, kuten 99,9% palstalaisista on todella vahvat ennakko-olettamat noista henkilöistä, heidän töistään ja siitä mitä minä (seksittömältä) kohtaamiselta haen. Ja koska se aikomani kohtaaminen on seksitön, on jo yksin se halventavaa, saati sitten mikään muu sen lisäksi.
En myöskään näe miten tuo kertomani asia voisi olla heitä halventavaa ja palstan hupia, haluaisitko valaista minua? Minä haluan vain päästä kiinni heidän ajatusmaailmansa ja se siitä. Se, että olen tiedottanut asiasta palstalla ei ole heille mitään muuta kuin parhaimmillaan markkinointia, koska kaikenhan he ovat jo medialle kertoneet aiemminkin, itse asiassa useampaan kertaankin. Se mitä minä heistä voisin saada henkilöinä irti ei todellakaan ilmesty palstalle, paitsi ehkä toteamuksensa että ei kannata uskoa kaikkea mitä mediasta lukee.randombypasser kirjoitti:
Se hassu ajatuskulku jatkuu. Erittäin todennäköisesti sinulla, kuten 99,9% palstalaisista on todella vahvat ennakko-olettamat noista henkilöistä, heidän töistään ja siitä mitä minä (seksittömältä) kohtaamiselta haen. Ja koska se aikomani kohtaaminen on seksitön, on jo yksin se halventavaa, saati sitten mikään muu sen lisäksi.
En myöskään näe miten tuo kertomani asia voisi olla heitä halventavaa ja palstan hupia, haluaisitko valaista minua? Minä haluan vain päästä kiinni heidän ajatusmaailmansa ja se siitä. Se, että olen tiedottanut asiasta palstalla ei ole heille mitään muuta kuin parhaimmillaan markkinointia, koska kaikenhan he ovat jo medialle kertoneet aiemminkin, itse asiassa useampaan kertaankin. Se mitä minä heistä voisin saada henkilöinä irti ei todellakaan ilmesty palstalle, paitsi ehkä toteamuksensa että ei kannata uskoa kaikkea mitä mediasta lukee.Ihmettelen vaan mitä sinä saat irti moisesta sirkuksesta? Vai onko se kenties joku perversio että haluat kuulla miten jotkut miehet ovat paukuttaneet heitä? Ja eikö sitä voi tehdä ilman että täällä revittelee aiheella? Minusta vaikuttaa ettet todellakaan suhtaudu heihin kuin kanssaihmiseen, vaan aivan kuin he olisivat tosiaan jotain sirkusfriikkejä.
- Anonyymi
En myöskään näe miten tuo kertomani asia voisi olla heitä halventavaa ja palstan hupia, haluaisitko valaista minua? Minä haluan vain päästä kiinni heidän ajatusmaailmansa ja se siitä. Se, että olen tiedottanut asiasta palstalla ei ole heille mitään muuta kuin parhaimmillaan markkinointia, koska kaikenhan he ovat jo medialle kertoneet aiemminkin, itse asiassa useampaan kertaankin. Se mitä minä heistä voisin saada henkilöinä irti ei todellakaan ilmesty palstalle, paitsi ehkä toteamuksensa että ei kannata uskoa kaikkea mitä mediasta lukee."En myöskään näe miten tuo kertomani asia voisi olla heitä halventavaa ja palstan hupia, haluaisitko valaista minua?"
Palstiksen kommentissa minustakin sillä tavalla on pointtia että joskus aikoinaanhan mm. alkuasukkaita rahdattiin sirkuksiin ihmeteltäväksi, vaikkapa amerikassa intiaaneja ja afrikkalaisia niin kyllähän siinä jos palstaihmettetelyn kohteeksi joutuu on sitten sitä samaa.
-harmiseikirj- Palstakamu kirjoitti:
Ihmettelen vaan mitä sinä saat irti moisesta sirkuksesta? Vai onko se kenties joku perversio että haluat kuulla miten jotkut miehet ovat paukuttaneet heitä? Ja eikö sitä voi tehdä ilman että täällä revittelee aiheella? Minusta vaikuttaa ettet todellakaan suhtaudu heihin kuin kanssaihmiseen, vaan aivan kuin he olisivat tosiaan jotain sirkusfriikkejä.
Musta tuntuu nyt siltä, että sun katsantokanta on lähtöjään niin syvästi vääristynyt ettei mua huvita jatkaa tätä keskustelua. Kuten tuossa edellä totesin, 99,9% eikä se ole lainkaan huono asia, mutta mä en jaksa enää keskustella sen prosenttilukeman kanssa. Jos ei ajatteleasiaa avoimesti ja objektiivisesti, niin sitten ei ajattele.
Musta tuntuu nyt siltä, että sun katsantokanta on lähtöjään niin syvästi vääristynyt ettei mua huvita jatkaa tätä keskustelua. Kuten tuossa edellä totesin, 99,9% eikä se ole lainkaan huono asia, mutta mä en jaksa enää keskustella sen prosenttilukeman kanssa. Jos ei ajatteleasiaa avoimesti ja objektiivisesti, niin sitten ei ajattele.
Millä tavalla vääristynyt? He tekevät vain työtään. Sinä teet täysin normaalista asiasta jotenkin outoa. Minusta se on meille kaikille kiusallista.
Itse suhtaudun prostituutioon kunnioituksella. Ei varmana ole helppo ammatti ja asiakkaat tuskin ovat mitään miesmalleja. Tarvitseeko siitä erikseen tehdä sosiaalipornoa. Varsinkaan kun tämä ei ole seksipalsta, eikä kaikki täällä ole antanut suostumustaan osallistua tällaiseen irstailuun.
Enkä nyt tarkoita hyökätä sinua vastaan ihmisenä. Minusta tämä aihe vaan on irstas.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En myöskään näe miten tuo kertomani asia voisi olla heitä halventavaa ja palstan hupia, haluaisitko valaista minua?"
Palstiksen kommentissa minustakin sillä tavalla on pointtia että joskus aikoinaanhan mm. alkuasukkaita rahdattiin sirkuksiin ihmeteltäväksi, vaikkapa amerikassa intiaaneja ja afrikkalaisia niin kyllähän siinä jos palstaihmettetelyn kohteeksi joutuu on sitten sitä samaa.
-harmiseikirj-Ihmisoikeusnäkökulma: alkuasukkaiden sirkukseen rahtaaminen oli eri asia kuin omaehtoisen ilotytön tuominen palstaihmettelyn kohteeksi.
Alkuasukkaita kohdeltiin kuten sirkuseläimiä, pidettiin vankina häkissä ja "näyttelyllä" tienattiin. Itse itsensä myyminen ei käy tähän ideaan. Sen sijaan nykyajan parittajalähtöinen tyttökauppa käy.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisoikeusnäkökulma: alkuasukkaiden sirkukseen rahtaaminen oli eri asia kuin omaehtoisen ilotytön tuominen palstaihmettelyn kohteeksi.
Alkuasukkaita kohdeltiin kuten sirkuseläimiä, pidettiin vankina häkissä ja "näyttelyllä" tienattiin. Itse itsensä myyminen ei käy tähän ideaan. Sen sijaan nykyajan parittajalähtöinen tyttökauppa käy.
- SheenaNo kyllä usa:ssa näyttelyiden mukana kiertävät intiianitkin teki tiliä sillä itsensä näyttelemisellä mutta jälkeenpäin se on tuomittu riistämiseksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Geronimo
"Geronimo omaksui Fort Sillissä uuden roolin kauppamiehenä huomatessaan miten kiinnostuneita ihmiset hänestä olivat. Kaikki halusivat nähdä maailman pahamaineisimman intiaanin ja rahan päälle ymmärtävänä ihmisenä Geronimo hyödynsi kuuluisuuttaan. Hän alkoi myydä nimikirjoituksiaan, jakaa valokuvia itsestään ja tehdä kauppaa valmistamillaan jousilla ja nuolilla. Ihmiset tulivat katsomaan paatunutta murhaajaa suurin joukoin reservaattiin tai rautatieasemille ja olivat valmiit ostamaan kaikkea, mitä tämä oli omistanut tai tehnyt omakätisesti."
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä usa:ssa näyttelyiden mukana kiertävät intiianitkin teki tiliä sillä itsensä näyttelemisellä mutta jälkeenpäin se on tuomittu riistämiseksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Geronimo
"Geronimo omaksui Fort Sillissä uuden roolin kauppamiehenä huomatessaan miten kiinnostuneita ihmiset hänestä olivat. Kaikki halusivat nähdä maailman pahamaineisimman intiaanin ja rahan päälle ymmärtävänä ihmisenä Geronimo hyödynsi kuuluisuuttaan. Hän alkoi myydä nimikirjoituksiaan, jakaa valokuvia itsestään ja tehdä kauppaa valmistamillaan jousilla ja nuolilla. Ihmiset tulivat katsomaan paatunutta murhaajaa suurin joukoin reservaattiin tai rautatieasemille ja olivat valmiit ostamaan kaikkea, mitä tämä oli omistanut tai tehnyt omakätisesti."
-harmiseikirj-Tätä se pahuus ja itsekkyys teettää. Juuri tätä💩
- Anonyymi
Selvä. Jatkossa lupaan randombypasser kohdata sinut vain henkilönä. 😲
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988