Mutta voi hitto että ottikin aikaa. Olen miettinyt jo pidempään, että miksi joidenkin kimppuun käydään, olivat he näkyvämpiä tai näkymättömämpiä palstalla. Näkyvämmät tietysti löytävät "seuraajansa" nopeammin/helpommin, mutta tuo näkymättömämpien rooli on saanut miettimään asiaa eri kantilta.
Kaikenlaista on tietenkin mielessä vilahtanut, kuten vaikka kateus, oma pahoinvointi ja niin edelleen, kaikki tietävät sen litanian. Mutta nyt hoksasin mikä se todellin kova ydin on.
Se on persoonallisuus ja uskallus näyttää se.
Kyse voi olla "vain" palstaroolista/hahmosta, todellisesta minuudesta tai jostain niiden väliltä, mutta se ei saisi näkyä, se ei saisi olla erottuva, eikä ainakaan huomiota herättävä mitenkään, silloin kaikki on ok. Jos noin ei ole, päätyy maalitauluksi.
Nymmää sen hokasin...
112
1466
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Miten on moraalinen puoli? Uskonnollinen? Ole rohkea ja kerro!
Kerro ensin millainen sinun moraalikäsityksesti on, niin voin vastata ja kertoa missä kohden poikkean siitä suuntaan tahi toiseen.
Uskon luontoon, en mihinkään ihmisen keksimään haihatteluun, joskin olen omaksunut lähimmäisenrakkauden ihmisuskoista. Mutta eipä meistä kukaan taida täydellinen ollakaan.- Anonyymi
Sivusta totean, että kaikki eivät ole uskonnollisia. Eikä kaikilla uskonnollisilla kovin kaksinen "moraali" ole. Uskonnot muutoinkin ovat varsin moraalittomia viritelmiä.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että kaikki eivät ole uskonnollisia. Eikä kaikilla uskonnollisilla kovin kaksinen "moraali" ole. Uskonnot muutoinkin ovat varsin moraalittomia viritelmiä.
Uskolla on saatu useimmat sodat aikaiseksi, niin ei se kauhean hieno track record ainakaan ole. Mutta muuten en niin välitä, uskokoon ken tahtoo mihin tahtoo jos se tuo voimaa selvitä arjesta muita vastaan rikkomatta.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874220n
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuohan se on hyvin usein ihan oikeassakin maailmassa se syy. Se, että on jollain tavalla oma persoonansa ja omanlaisensa ja uskaltaa näyttää sen. 🙂
Niin on. Kai se on jotain pois toisilta, en oikein muuten ymmärrä. Tai no en ymmärrä ollenkaan, mutta siksipä tämä aloitus.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Niin on. Kai se on jotain pois toisilta, en oikein muuten ymmärrä. Tai no en ymmärrä ollenkaan, mutta siksipä tämä aloitus.
Kai se on se, kun kehtaa erottua jotenkin joukosta.
Anonyymi kirjoitti:
Kai se on se, kun kehtaa erottua jotenkin joukosta.
Ehkä. Niinhän se oli aikoinaan vaatetuksenkin kanssa, erityisesti aikoinaan, mutta jossain määrin yhä edelleen.
- Anonyymi
Ja siis se erottuminen jo ihan itsessään tekee ihmisestä silmätikun, niin positiivisessa, kuin negatiivisessakin. Ei kukaan kiusaa täysin huomaamatonta, sillä kukaan ei oikeasti huomaa huomaamatonta. Jollakin tavalla täytyy erottua ja pistää silmään, jotta voi tulla kiusatuksi. Senkin voi siis ottaa kohteliaisuutena. 🤪
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis se erottuminen jo ihan itsessään tekee ihmisestä silmätikun, niin positiivisessa, kuin negatiivisessakin. Ei kukaan kiusaa täysin huomaamatonta, sillä kukaan ei oikeasti huomaa huomaamatonta. Jollakin tavalla täytyy erottua ja pistää silmään, jotta voi tulla kiusatuksi. Senkin voi siis ottaa kohteliaisuutena. 🤪
Hmm, oikein hyvää luovaa ajattelua, arvostan 👍🤗
Olen ollut ehkä noin 40 ekaa elinvuottani harmaa eminenssi, aina taustalla ja ehdottomasti poissa kameran edestä, mutta enemmän tai vähemmän naruista vetelemässä. Sitten se alkoi loppumaan vajaat kymmenen vuotta sitten, tajusin että turhaan otan mitä minulle kuuluu varjoista käsin kun voin tehdä sen avoimesti ja röyhkeästikin. Se siitä.
- Anonyymi
Älä valhettele itsellesi. Se on sinun egosi. Tahdot olla jotain ja niin pro.. saat siitä kiksejä että herätät tunteita. Voisit tuon turhanpäiväisyyden hyödyntää paremminkin. Mieti💩
En mä tahdo olla kuin eläkkeellä.
Mun egoni ei mahdu tähän galaksiin, niin siitä on turha puhua, ette kykene edes käsittämään sitä mittakaavaa. Persoonana mä olen paljon ja proplus, vastaan suunnilleen 666:tta keskivertopalstalaista ja sittenkin meinaa saumoista ratketa.
Mieti mitä? Mä mietin koko ajan, kaikenlaista, et todellakaan taida edes ymmärtää sitä että mieli on ADHD? Tai no siis voin sanoa ettet ymmärrä, sen verran uskallan olettaa. Niin älä tyule mulle puhumaan turhanpäiväisyydestä, en minäkään neuvo sinua sun harrastusten osalta.- Anonyymi
En mä tahdo olla kuin eläkkeellä.
Mun egoni ei mahdu tähän galaksiin, niin siitä on turha puhua, ette kykene edes käsittämään sitä mittakaavaa. Persoonana mä olen paljon ja proplus, vastaan suunnilleen 666:tta keskivertopalstalaista ja sittenkin meinaa saumoista ratketa.
Mieti mitä? Mä mietin koko ajan, kaikenlaista, et todellakaan taida edes ymmärtää sitä että mieli on ADHD? Tai no siis voin sanoa ettet ymmärrä, sen verran uskallan olettaa. Niin älä tyule mulle puhumaan turhanpäiväisyydestä, en minäkään neuvo sinua sun harrastusten osalta.Tunnistan taipumuksen...Antaa mielen heittää volttia jos se on siihen taipuvainen ja jos kielletään niin volttiin lisätään kierre mukaan, näin ihan sivuheittona 💪
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan taipumuksen...Antaa mielen heittää volttia jos se on siihen taipuvainen ja jos kielletään niin volttiin lisätään kierre mukaan, näin ihan sivuheittona 💪
No mä kyllä yritän aina potkia mieleni suohon, mutta kontrollia riittää vain tiettyyn pisteeseen asti ja sitten se on menoa. Eikä ajattelua voi vaan pysäyttää, se pitää vain koittaa suunnata johonkin sillä hetkellä vähemmän haitalliseen. Tai no tietty Burana 9mm ja kemialliset voi pysäyttää mielenkin, mutta en koe omiksi vaihtoehdoikseni noita, ainakaan vielä.
Voisinhan mä tietty lähteä anomaan virallista diagnoosiakin, mutta ne on pirun vastahankaisia siihen yli kolmekymppisten kanssa ja prosessi on pitkä joka tapauksessa, niin en nyt ole varma onko siitä vastaavaa hyötyä kun ratkaisu olisi vain lääkkeitä ja ehkä jotain terapian poikasta. Olen kuitenkin oppinut tämän kanssa elämään melko kohtuullisesti, niin menee se näinkin ne vuodet mitä vielä tarjolla on.
- Anonyymi
-rokotesekopäätä- siis
Sun tapauksessa olet, niin erikoinen palsta persoonana. Pistät silmään, niin hyvässä, kuin ”pahassa”. Eihän se silti oikein ole. 😕
Höpsis olen, ihan tavallinen Maija Mehiläinen vai oliko se Matti Meikäläinen.
En ole mitenkään erityinen tai erilainen, mutta mulla on munaa olla minä ja ottaa ns. tyhjä tila haltuuni. Ja ai vittu että se närästää monia. Mutta mä teen sen koska mä voin eikä kellään muulla ole munaa saati kykyä tehdä niin. Jos useammilla olisi munaa, niin palsta olisi tasapainossa, mutta nyt se ei ole koska mä imen kaiken hapen täältä ja näennäisesti istun kasan päällä, minkä huomaa jo siitä että saan sylkeä suustani kirosanoja solkenaan ilman että mua ihmeemmin moderoidaan. Miksi? Koska mä tuon tänne elämää ja liikennettä = mainostuloja. Helppoa, kun vaan viitsii hiukan ajatella miten palsta toimii.randombypasser kirjoitti:
En ole mitenkään erityinen tai erilainen, mutta mulla on munaa olla minä ja ottaa ns. tyhjä tila haltuuni. Ja ai vittu että se närästää monia. Mutta mä teen sen koska mä voin eikä kellään muulla ole munaa saati kykyä tehdä niin. Jos useammilla olisi munaa, niin palsta olisi tasapainossa, mutta nyt se ei ole koska mä imen kaiken hapen täältä ja näennäisesti istun kasan päällä, minkä huomaa jo siitä että saan sylkeä suustani kirosanoja solkenaan ilman että mua ihmeemmin moderoidaan. Miksi? Koska mä tuon tänne elämää ja liikennettä = mainostuloja. Helppoa, kun vaan viitsii hiukan ajatella miten palsta toimii.Joo no kyllähän mä nyt sen tiedän, että olet ihan tavallinen tallaaja. Sun lausahdukset vaan välillä on sitä luokkaa, että ne pistää silmään. 🙂 Ainahan se on parempi jos voi ilmaista itsensä juuri sellaisena, kuin on. Olet myös hyvin tunteellinen mies.
- Anonyymi
En ole mitenkään erityinen tai erilainen, mutta mulla on munaa olla minä ja ottaa ns. tyhjä tila haltuuni. Ja ai vittu että se närästää monia. Mutta mä teen sen koska mä voin eikä kellään muulla ole munaa saati kykyä tehdä niin. Jos useammilla olisi munaa, niin palsta olisi tasapainossa, mutta nyt se ei ole koska mä imen kaiken hapen täältä ja näennäisesti istun kasan päällä, minkä huomaa jo siitä että saan sylkeä suustani kirosanoja solkenaan ilman että mua ihmeemmin moderoidaan. Miksi? Koska mä tuon tänne elämää ja liikennettä = mainostuloja. Helppoa, kun vaan viitsii hiukan ajatella miten palsta toimii.On sulla suuret luulot itestäsi! Nyt on jo aika karmivaa.
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo no kyllähän mä nyt sen tiedän, että olet ihan tavallinen tallaaja. Sun lausahdukset vaan välillä on sitä luokkaa, että ne pistää silmään. 🙂 Ainahan se on parempi jos voi ilmaista itsensä juuri sellaisena, kuin on. Olet myös hyvin tunteellinen mies.
Niin, varsin tavallinen perusukkeli, harmiton hiirulainen kaiken kaikkiaan. Mutta vähän hulivili 😂
Tunteellinen kyllä, vaikkakin sen osan ilmaisemisessa on vielä paljon opeteltavaa. Taitaa olla aika tavanomaista miehille...Anonyymi kirjoitti:
On sulla suuret luulot itestäsi! Nyt on jo aika karmivaa.
Miksi olisi garmiwaa?
Jos ihminen tietää miten hommat toimii ja miten keskimäärin lähellä olevat muuttujat toimivat, mutta huomaa etteivät muut välttämättä tiedä samoja asioita, niin on aika ilmeistä että ihminen voi ottaa sen tilan itselleen. Ihan tavanomainen vallanjaon tila-paradoksi. Se jolla on vähiten menetettävää voi ottaa eniten (vapaasti otettavasta). Palsta on erittäin hyvä esimerkki vapaasti otettavasta tilasta. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä, vaan puhdasta sosiopsykologiaa. Ihan normipäivä, sanoisin.randombypasser kirjoitti:
Niin, varsin tavallinen perusukkeli, harmiton hiirulainen kaiken kaikkiaan. Mutta vähän hulivili 😂
Tunteellinen kyllä, vaikkakin sen osan ilmaisemisessa on vielä paljon opeteltavaa. Taitaa olla aika tavanomaista miehille...😘😘😘
- Anonyymi
No jaa, enpä tiedä, ei se taida olla kovin henkilökohtaista. Jos tuota aikomaasi haastattelua olisi joku muu rekkautunut miesoletettu tekemässä varmaan aikalailla samoin menisi kuin sinun kohdalla, tosin ne sinun vastaukset vaikuttaa ja jollain muulla ne voisi olla erilaisia, taas jos olisi rekkautumaton mies sekin varmaan johtaisi aikalailla samaan. Rekkautunut nainen tai rekkautumaton nainen, voisi olla hieman erilaista, ehkä ei ihan niin kiistävää välttämättä koska naisoletetut ehkä sitten vähän enemmän komppaisi ja miesoletetut myös.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Ole sinäkin nyt siinä hiljaa tai tulen ja tukin suuren suusi. Tuliko selväksi?💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukahdutan vastaväitteet... en kerro.. mihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀😃🙂
Appapapapaaa, nyt tuli looginen kömmähdys.
Nimittäin. Kuka tahansa tuon seksityöläinen-settini tekisikin, olisi heti selkeästi erottuva ja siten persoonallinen. Minä en puhunut aloituksessa itsestäni yksin, vaan ilmiöstä jota olen seurannut pari vuotta ihmeissäni. Ja siihen liittyy myös nippu muumeja, kuten esimerkiksi juuri sinä Harmis. Olet persoonallinen ja tuot sen esille = olet maalitaulu. Oletko huomannut? Samoin moni muu muumi on persoonallinen ja selkeä kohde kiusaamiselle, tosin harvempi yhtä erottuva kuin juuri sinä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukahdutan vastaväitteet... en kerro.. mihin.
Se poistikin minun kommentin, J.. taitaa olla kielletty sana jota ei robo hyväksy. Joo, sehän minua hirvittää kun et varmaan saippuaa tarjoaisi suun pesuun :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Appapapapaaa, nyt tuli looginen kömmähdys.
Nimittäin. Kuka tahansa tuon seksityöläinen-settini tekisikin, olisi heti selkeästi erottuva ja siten persoonallinen. Minä en puhunut aloituksessa itsestäni yksin, vaan ilmiöstä jota olen seurannut pari vuotta ihmeissäni. Ja siihen liittyy myös nippu muumeja, kuten esimerkiksi juuri sinä Harmis. Olet persoonallinen ja tuot sen esille = olet maalitaulu. Oletko huomannut? Samoin moni muu muumi on persoonallinen ja selkeä kohde kiusaamiselle, tosin harvempi yhtä erottuva kuin juuri sinä.Joo siis tottakai jollain tapaa maalitaulu mutta en sitä mitenkään henkilökohtaisesti ota, se kun on ihan selvä että jos/kun mielipiteet on erilaisia ja joskus jyrkkiä siitä seuraa paheksuntaa ja joskus maalittamista. Ei siinä mitään, jos joku jaksaa energiaansa käyttää maalittamiseen se on hänelle rasittavampaa kuin minulle :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Joo siis tottakai jollain tapaa maalitaulu mutta en sitä mitenkään henkilökohtaisesti ota, se kun on ihan selvä että jos/kun mielipiteet on erilaisia ja joskus jyrkkiä siitä seuraa paheksuntaa ja joskus maalittamista. Ei siinä mitään, jos joku jaksaa energiaansa käyttää maalittamiseen se on hänelle rasittavampaa kuin minulle :)
-harmiseikirj-Olethan sinä aika selkeästi maalitaulu, mutta hyvä kun jaksat ottaa sen noin lunkisti ja nauraa matkalla pankkiin, niin sanotusti 😁
- Anonyymi
Olethan sinä aika selkeästi maalitaulu, mutta hyvä kun jaksat ottaa sen noin lunkisti ja nauraa matkalla pankkiin, niin sanotusti 😁
Minä luulen että semmoiset jotka ei osaa ottaa suhteellisen lunkisti näitä palstajuttuja väkisin karsiutuvat pikkuhiljaa pois kun itsekin tajuavat että menee liiaksi ihon alle.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen että semmoiset jotka ei osaa ottaa suhteellisen lunkisti näitä palstajuttuja väkisin karsiutuvat pikkuhiljaa pois kun itsekin tajuavat että menee liiaksi ihon alle.
-harmiseikirj-Luultavasti. Tai ainakin ihme jos pitkään jaksavat itseään kiduttaa, niin aikamoisesta voimasta sekin kertoisi...
- Anonyymi
Onko pientä taas kiusittu? Ja tuli paha mieli? Anna äiskä puhaltaa pipin pois...
- Anonyymi
Huomionkipeytesi on ainakin omaa luokkaansa.
Ei se ole huomionkipeyttä vaan valtava ego. Se ei hae huomiota vaan se ottaa tilan haltuunsa ja huomio tulee sen jälkeen väistämättä. Ne on kaksi täysin eri asiaa.
- Anonyymi
No mutta, eikös tuossa taustalla perimmäisenä voikin sitten olla esimerkiksi kateus, jos vaikka tämä näkyvä persoona edustaa juuri sellaista henkilöä, jollainen haluaisi olla itsekin, mutta ei syystä tai toisesta ole? Jos taas tätä näkyvää henkilöä ei millään tavalla koe uhaksi itselle ja omalle miehisyydelle/naiseudelle niin uskon että monet antavat tällaisen henkilön olla aika äänekkäässäkin roolissa (palstalla).
Niin, mahdollisesti. En vaan ymmärrä miksi joku olisi jollekulle toiselle kateellinen tämän palstanäkyvyyden vuoksi. Muun näkyvyyden osalta se olisi ymmärrettävää, ainakin jossain mielessä, mutta palstalla?
- Anonyymi
Niin, mahdollisesti. En vaan ymmärrä miksi joku olisi jollekulle toiselle kateellinen tämän palstanäkyvyyden vuoksi. Muun näkyvyyden osalta se olisi ymmärrettävää, ainakin jossain mielessä, mutta palstalla?
Ehkä palstalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Paitsi se, että täällä on helpompi huudella typeryyksiä. Enkä tarkoittanut että olisi kateellinen palstalla näkymisen vuoksi, vaan jostain muusta syystä, mitä näiltä huutelijoilta puuttuu.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä palstalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Paitsi se, että täällä on helpompi huudella typeryyksiä. Enkä tarkoittanut että olisi kateellinen palstalla näkymisen vuoksi, vaan jostain muusta syystä, mitä näiltä huutelijoilta puuttuu.
Ei palstalla itsessän olekaan sen kanssa tekemistä, tämä on vain yksi mahdollinen alusta tuoda se ristiriita (?) näkyville. Tietenkin on mahdollista, että joku olisi vain palstanäkyvyydestä kateellinen, mutta mutta...
- Anonyymi
Olet itsekin sellainen henkilön kimppuun käyjä, aiheessa pysyminen jäänyt sivurooliin!
Käyn henkilöön kiinni vain jos minua kohtaan hyökätään tai tilanne näyttää siltä. Siinä on sio ero, maistelepa sitä.
- Anonyymi
Käyn henkilöön kiinni vain jos minua kohtaan hyökätään tai tilanne näyttää siltä. Siinä on sio ero, maistelepa sitä.
Nyt puhut paksua jöötiä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17867280/jokainen-anonyymi-on-arka-vastuunpakoilija#comment-121016023
Minä sain tänään ensimmäisen selkeästi negatiivisen palautteen 😄 Olen kuulemma lipeväkielinen pepunnuolija, joka kuvittelee olevansa enkeli. Olen ajatellut olevani aika neutraali palstailija, mutta näköjään näköjään herätän ainakin jossain aika paljonkin ärsytystä. Sellaista se joskus on 😊
- Anonyymi
Pusut😘😘😘😘 selittele itsellesi♥️
Anonyymi kirjoitti:
Pusut😘😘😘😘 selittele itsellesi♥️
Eikö sinulle ole opetettu, ettei ketään pussata lupaa kysymättä?
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Eikö sinulle ole opetettu, ettei ketään pussata lupaa kysymättä?
Minä en lupia kysele. Opetettiin tai ei😁💩
Jee! 🥳🥳🥳
Tervetuloa kerhoon, kauan se kestikin 🤣Kiitos! 😁 Hienoa tuntea kuuluvansa porukkaan, palstaan voi aina luottaa ❤️
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Aika junttia käytöstä.
😘😘😘puspus
Aletheias kirjoitti:
Kiitos! 😁 Hienoa tuntea kuuluvansa porukkaan, palstaan voi aina luottaa ❤️
Kyllä! Täällä pääsee vikkelästi mulk*ujen kerhoon kun eka rekkautuu ja sitten on keskusteleva, muuta ei tartte 😂
Kyllä! Täällä pääsee vikkelästi mulk*ujen kerhoon kun eka rekkautuu ja sitten on keskusteleva, muuta ei tartte 😂
Mulk*u-kerhossa en olekaan vielä ollut, mutta kerta se on ensimmäinenkin 😂
Vaikka onhan se aika mielenkiintoista, että mikä toisessa ihmisessä triggeröi joitain niin pahasti, että kokee tarvetta ruveta ihan ilkeilemään toiselle. Täällä palstallakin kun voi vapaasti valita mitä lukee ja mihin kommentoi, niin miksi joku jaksaa nähdä vaivaa juuttua jonkun kirjoittajan persoonaan? Eri mieltähän saa olla ja eriävistä mielipiteistä syntyykin usein hyviä keskusteluja, kun pysytään asiassa, mutta henkilön kimppuun käymisen motiivia on vaikea ymmärtää.Aletheias kirjoitti:
Mulk*u-kerhossa en olekaan vielä ollut, mutta kerta se on ensimmäinenkin 😂
Vaikka onhan se aika mielenkiintoista, että mikä toisessa ihmisessä triggeröi joitain niin pahasti, että kokee tarvetta ruveta ihan ilkeilemään toiselle. Täällä palstallakin kun voi vapaasti valita mitä lukee ja mihin kommentoi, niin miksi joku jaksaa nähdä vaivaa juuttua jonkun kirjoittajan persoonaan? Eri mieltähän saa olla ja eriävistä mielipiteistä syntyykin usein hyviä keskusteluja, kun pysytään asiassa, mutta henkilön kimppuun käymisen motiivia on vaikea ymmärtää.No kerta se on ensimmäinenkin 😂 Tosin noin naisoletetuna ymmärrän hämmenyksesi 🤣
Nyt osuit juurikin asian ytimeen! Miksi pitää ruveta kirjoituksesta vittuilemaan, koska ihan itse valitsi tulla palstalle ja lukea juuri sen kirjoituksen? Aivan sama kuin pettämiskeskustelussa, vahingossahan se pippeli ei naapurin haaroihin lipsahda...
Mutta josko sitten pitää vittuilla sen oman syyllisyyden takia, hävettää että tuli palstalle lukemaan juuri sen tietyn(kin) kommentin ja haaskasi aikaansa, oiva syy nettiraivolle?randombypasser kirjoitti:
No kerta se on ensimmäinenkin 😂 Tosin noin naisoletetuna ymmärrän hämmenyksesi 🤣
Nyt osuit juurikin asian ytimeen! Miksi pitää ruveta kirjoituksesta vittuilemaan, koska ihan itse valitsi tulla palstalle ja lukea juuri sen kirjoituksen? Aivan sama kuin pettämiskeskustelussa, vahingossahan se pippeli ei naapurin haaroihin lipsahda...
Mutta josko sitten pitää vittuilla sen oman syyllisyyden takia, hävettää että tuli palstalle lukemaan juuri sen tietyn(kin) kommentin ja haaskasi aikaansa, oiva syy nettiraivolle?Naiseksi identifioituvana kieltämättä aiheuttaa hämmennystä, mutta kaikkeen pitää suhtautua avarakatseisesti ja saattaa jopa oppia jotain 😂
Ehkä jotkut tulevat aukomaan päätänsä syyllisyyden takia, harmittaa tuhlattu aika jne, mutta luulen, että taustalla on usein sama syy, mikä valtaosassa kiusaamisia; oma paha olo. Jos ihmisellä on hyvä olla itsensä kanssa, ei tunne tarvetta loukata toisia. On eri asia olla asioista eri mieltä, provosoida tai sanoa kärkkäästi kuin suoranaisesti pyrkiä loukkaamaan henkilöä kohdistamalla kommentit tämän persoonaan. Itse olen kyllä jo niin vanha kurppa ja paljon nähnyt, että ikävät kommentit eivät tunnu enää missään 😁
Ja olet niin oikeassa, vahingossa ei mikään pettäminen tapahdu 👍🏻Aletheias kirjoitti:
Naiseksi identifioituvana kieltämättä aiheuttaa hämmennystä, mutta kaikkeen pitää suhtautua avarakatseisesti ja saattaa jopa oppia jotain 😂
Ehkä jotkut tulevat aukomaan päätänsä syyllisyyden takia, harmittaa tuhlattu aika jne, mutta luulen, että taustalla on usein sama syy, mikä valtaosassa kiusaamisia; oma paha olo. Jos ihmisellä on hyvä olla itsensä kanssa, ei tunne tarvetta loukata toisia. On eri asia olla asioista eri mieltä, provosoida tai sanoa kärkkäästi kuin suoranaisesti pyrkiä loukkaamaan henkilöä kohdistamalla kommentit tämän persoonaan. Itse olen kyllä jo niin vanha kurppa ja paljon nähnyt, että ikävät kommentit eivät tunnu enää missään 😁
Ja olet niin oikeassa, vahingossa ei mikään pettäminen tapahdu 👍🏻Niin, avarakatseisuus on hyvä asia silloin kun sitä muistaa käyttää 😂
Ja kuten eräs kaverini hieman hämillään totesi eräällä rimpsareissulla Vikingin laivaston kannatteleman noin vuonna -93 kopeloituaan hutikassa transhenkilöä paatin yökerhossa "jos tädillä on munat, onko täti setä?" 🤣
No se oli semmonen reissu se, tikulla silmään ja silleen 😁
En yhtään uskalla sanoa miksi joku vittuilee tai jopa sitkeämmin kiusaa. Mulle se on mysteeri. Mä tiedän ittestäni millä mut saa triggeröityä haista v -moodiin, mutta se on vain lyhytaikainen oire, kenenkään muun osalta en osaa edes arvata miksi menee vtuiluksi. Pois lukien ne tilanteet joissa on selkeää provosointia tai vittuilua ensin syydetty niskaan muiden toimesta.
Tuo persoonaan käyminen on selkeä merkki siitä, että keskustelu on loppunut ja jokin muu alkanut. Mun tarttis itse muistaa se aina kun alkaa tulemaan tietynlaista tavaraa silmille tai olen itse väärässä mielentilassa kommentoimassa. No oppia ikä kaikki.
Niin, kyllä se pettäminen aina on tavalla tai toisella tietoinen valinta, mitä nyt usein käytetään tekosyynä "hairahdin kännissä", joka taas on yks hirveimpiä loukkauksia, oikeastaan.randombypasser kirjoitti:
Niin, avarakatseisuus on hyvä asia silloin kun sitä muistaa käyttää 😂
Ja kuten eräs kaverini hieman hämillään totesi eräällä rimpsareissulla Vikingin laivaston kannatteleman noin vuonna -93 kopeloituaan hutikassa transhenkilöä paatin yökerhossa "jos tädillä on munat, onko täti setä?" 🤣
No se oli semmonen reissu se, tikulla silmään ja silleen 😁
En yhtään uskalla sanoa miksi joku vittuilee tai jopa sitkeämmin kiusaa. Mulle se on mysteeri. Mä tiedän ittestäni millä mut saa triggeröityä haista v -moodiin, mutta se on vain lyhytaikainen oire, kenenkään muun osalta en osaa edes arvata miksi menee vtuiluksi. Pois lukien ne tilanteet joissa on selkeää provosointia tai vittuilua ensin syydetty niskaan muiden toimesta.
Tuo persoonaan käyminen on selkeä merkki siitä, että keskustelu on loppunut ja jokin muu alkanut. Mun tarttis itse muistaa se aina kun alkaa tulemaan tietynlaista tavaraa silmille tai olen itse väärässä mielentilassa kommentoimassa. No oppia ikä kaikki.
Niin, kyllä se pettäminen aina on tavalla tai toisella tietoinen valinta, mitä nyt usein käytetään tekosyynä "hairahdin kännissä", joka taas on yks hirveimpiä loukkauksia, oikeastaan.Kuulostaa siltä, että parasta kun se, mitä tapahtuu laivalla, jää laivalle 😂 Onpahan ollut ainakin ikmuistoinen reissu 🤗
Vaatii aika paljon, että mut saa triggeröityä haistattelumoodiin. En itseasiassa muista, koska olisin ylipäätään haistatellut kenellekään 🤔 Osaan kyllä suuttua, rajustikin, mutta usein annan vain sitten olla, jollei asiallinen keskustelu onnistu. En jaksa tuhlata aikaa johonkin sellaiseen, mistä en koe saavani irti mitään positiivista.
Persoonaan käyminen on aina alhaista. Tuollainen käyttäytyminen kertoo ihmisestä sen , ettei hänellä ole mitään oikeaa sanottavaa. Kritiikkiä saa antaa, mutta se on eri asia kuin kiusaaminen.
Pettäjän kannattaisi vain reilusti myöntää, että tuli mokattua. Että oli harkitsematon, itsekäs, petollinen, julma, viettiensä vietävissä. Ei sitä voi selittää kauniiksi millään sanoilla, mutta vastuun ottaminen teoistaan on suoraselkäistä toimintaa. Taitaa vaik tapahtua aika vähän, enemmän kuulee noita koottuja selityksiä..Aletheias kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että parasta kun se, mitä tapahtuu laivalla, jää laivalle 😂 Onpahan ollut ainakin ikmuistoinen reissu 🤗
Vaatii aika paljon, että mut saa triggeröityä haistattelumoodiin. En itseasiassa muista, koska olisin ylipäätään haistatellut kenellekään 🤔 Osaan kyllä suuttua, rajustikin, mutta usein annan vain sitten olla, jollei asiallinen keskustelu onnistu. En jaksa tuhlata aikaa johonkin sellaiseen, mistä en koe saavani irti mitään positiivista.
Persoonaan käyminen on aina alhaista. Tuollainen käyttäytyminen kertoo ihmisestä sen , ettei hänellä ole mitään oikeaa sanottavaa. Kritiikkiä saa antaa, mutta se on eri asia kuin kiusaaminen.
Pettäjän kannattaisi vain reilusti myöntää, että tuli mokattua. Että oli harkitsematon, itsekäs, petollinen, julma, viettiensä vietävissä. Ei sitä voi selittää kauniiksi millään sanoilla, mutta vastuun ottaminen teoistaan on suoraselkäistä toimintaa. Taitaa vaik tapahtua aika vähän, enemmän kuulee noita koottuja selityksiä..No se on noilla sekoilureissuilla aina parasta että reissu kaikkinensa jää taakse. Mutta se nyt oli sitä villiä nuoruutta, reissu toisensa perään hullumpia, mikä milläkin tavoin.
Olen kohtalaisen varma, että ei ollut ikimuistoinen reissu, taisin olla ainoa joka muisti kohtuullisen paljon illasta/yöstä, muut vesselit sekoili täysillä 🤣
Mulla on ne omat naruni joista nykäisemällä pääsee iholle. Jos olen väsynyt tai muuten turhautunut, niin sitten ei enää montaa nykäisyä tarvitakaan. Pitäis jaksaa muistaa nukkua yön yli kun alkaa nyppimään, mutta aina ei muista sitä kultaista sääntöä.
Persoonaan käyminen on isku vyön alle kun itse asiasta ei pysty enää pysty tai halua vääntää. Mutta se nyt on arkista, tarttis vaan munkin huomata jättää keskustelu heti siihen eikä jatkaa, millään tavalla.
Pettäjä ehkä myöntäisi suoraan tapahtuneen jos ei tarvitsisi pelätä seuraamuksia ja/tai häpeän tunnetta, ne kai ne on koottujen selitysten takana. Harva vain sitäkään ymmärtää, että kielletty häpeä on pahempi kuin tunnustettu häpeä, se syö ihmisen sisältä hitaasti eikä jätä jälkeensä mitään, ei yhtään mitään.
Joo voipi tuo noinkin olla allekirjoitan tämän myös.🙂.
On se. Tai ainakin se on välitilinpäätökseni 😂
Ite ainakin oon tehnyt saman huomion ja päätelmän.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ite ainakin oon tehnyt saman huomion ja päätelmän.🙂.
No sitten meitä on kaksi. Tosin mehän ollaan molemmat jotain pasltanyhveröitä tms., että onkohan se edes validi päätelmä? 🤔😂
En nyt pääse kartalle, mitä kaikkea sulla on lähiviikkoina ollut täällä meneillään, mutta ilmeisesti paljon aloituksia, viimeiset seksityöhön liittyviä😅 Tuo on jo vähän masokistista palstakäyttäytymistä, mutta tietänet mitä teet 😉
Eiköhän nuo jollain tunnistettavalla nikillä, rekattuna tai ilman, saa aina lokaa niskaansa, mitä enemmän kirjoittaa, sen enemmän sitä kaadetaan, yleensä puskista...
Mulla on joskus ollut jopa ikävä niitä Miehen Logiikan aikoja, kun joka toinen aloitus oli analysointia, kuinka rasittava ja ruma on y.b ja mikä kaikki hänessä on huijausta, tylsää, tavallista tai noh... yksinkertaista 🥲Tuntui palkitsevalta, että olin keksinyt hahmon, joka herätti tunteita, olkoonkin että se hahmo olin osittain minä. Ei ollut siis tarvinnut edes juuri nähdä vaivaa, riitti kun oli lähes oma itsensä.
Nythän mua ei enää edes tunne kukaan (tällä palstalla) enkä siis herätä enää turhautumisen tunteita palstahahmokriitikoille. Vaan aika aikansa kutakin, ehkä kestän tämän menetyksen, pitkin hampain...😉YB ihanainen, mahtavaa kodata pitkästä aikaa 😘
No jaa, en pääse kartalle siitä minäkään, on tullut räiskittyä vähän isommilla pyssyillä. Mutta kaikenlaista on ollut ja hyvä niin, muutenhan tämä luola kuolisi pystyyn kun sinäkään et ole ehtinyt tänne härkkimään.
En näe sitä masokistisena, olkoonkin että sen myönnän että rajoilla ollaan, hiukan on paljon taas yhdelle pienelle pojalle nieltävää vaikka itse sopan keittikin...
Oikeastaan haluaisin olla harmaan aeminenssinä palstalla, kuten joskus aiemminkin, mutta... Palsta on niin täynnä munattomia ja persoonattomia haamuja, että pakostakin alkaa vituttamaan ja sitten on tarve vähän herätellä. Kyseessä on ns- valtatyhjiö-efekti, vaikkei nyt kyse olekaan vallasta vaan ainoastaan hulinasta.
Niin se menee, menneisyyden starat on jossain vaiheessa nykyisyyden stalaktiitteja elleivät ala uusiutumaan tavalla tai toisella 😘
Semmosta se on. Kaikista ei tietysti tykkää ja toisille tykkää sen tehdä selväksikin. Mutta eipä tuo haittaa, tykätään tai ei. Oli syy mikä vaan, niin en rupea itseäni muokkaamaan muuksi ollakseni enemmän mieleinen.
Ei tämä niin merkittävä yhteisö ole, että sen kautta omanarvontuntoa mittailisi.Maalitauluksi joutuminen palstalla ei oikeastaan kummoisia vaadi. Olit sitten liian kiltti, liian äänekäs, liian rohkea, liian tuittupäinen.. ihan mitä vaan pikkuisen enemmän kuin keskivertojamppa, niin joku vetää palkoa nenuunsa.
Kas.. ihminen on ihan perustuksiltaan sellainen olio, että vierautta karsastetaan. Kaikki mikä poikkeaa liiaksi itselleen tutusta ( eli itsestä ) on kuin suoraan lupa hyökätä kimppuun.
Nämä hyökkivät ihmiset eivät ole tajunneet vielä sitä tosiasiaa, ettei heidän maailmankuvansa ole se "ainoa ja oikea". Hyökkäämällä pyritään laittamaan poikkeava yksilö ruotuun, eli hyökkääjän maailmankuvan mukaiseksi.
Motiiveja henkilöhyökkäykselle on useita.. esmes se, että hyökkivän oma maailmanjärjestys on uhattuna (???) jos joku poikkeaa hänen näkemyksestään. Sehän kertoo vain oikeastaan hyökkivän epäkypsyydestä ihmisenä.
Toisekseen on ihmisiä, jotka huvittelevat toisilla immeisillä. Ja näkyvään persoonaan on helpompi iskeä. Mielipiteeni heistä onkin, että lapsonen on terve kun se leikkii, mutta sairas kun ei osaa lopettaa..
Kolmannekseen on pakko nostaa se, että joitakin ärsyttää pelkästään se persoonallisuudellisuus, ihan siksi, kun itse ei uskalla tai osaa olla persoonallinen.
On kai noita muitakin, nyt ei vaan jaksa miettiä asiaa tuon enempää. Minähän olen kuin olenkin ihan aito tyhjäpää.. ainakin iltavuoron jälkeen.Hyvin availtu siskoseni 👍
Mä luulen, että olen turhan sinisilmäinen ihmisten suhteen ja siksi petyn palstaan niin usein. IRL en niinkään pety kun ei ole odotuksia toisista ja saan kohdata suoraan sen ihmisen itsensä, osaan lukea toista eleistä ainakin hiukan, se helpottaa.
Pelkkä teksti... Yhtä hyvin voisin olla sokea, mulle kirjoitetut sanat ja kirjaimet on vain niitä, en lue legendaarisia rivien välejä koska niissä ei ole mitään oikeasti käyttökelpoista, niissä on parhaimmillaankin vain asioita joita ei uskalleta sanoa suoraan eivätkä sellaiset kiinnosta minua, ne ovat epätosia, silkkaa paskaa suoraan sanottuna.randombypasser kirjoitti:
Hyvin availtu siskoseni 👍
Mä luulen, että olen turhan sinisilmäinen ihmisten suhteen ja siksi petyn palstaan niin usein. IRL en niinkään pety kun ei ole odotuksia toisista ja saan kohdata suoraan sen ihmisen itsensä, osaan lukea toista eleistä ainakin hiukan, se helpottaa.
Pelkkä teksti... Yhtä hyvin voisin olla sokea, mulle kirjoitetut sanat ja kirjaimet on vain niitä, en lue legendaarisia rivien välejä koska niissä ei ole mitään oikeasti käyttökelpoista, niissä on parhaimmillaankin vain asioita joita ei uskalleta sanoa suoraan eivätkä sellaiset kiinnosta minua, ne ovat epätosia, silkkaa paskaa suoraan sanottuna.Sama mulla, en lue rivienvälejä, ne on paskaa. Jotakin mitä ei uskalleta suoraan sanoa. Nössöä.
- Anonyymi
"Se on persoonallisuus ja uskallus käyttää sitä".
Näin varmaan. Mutta on hyviä syitä myös sille, ettei halua olevan sen näkyvä :) Haluaa vaan olla hattiwattiSaat olla hattiwatti, sitä ei kukaan kiellä sinulta. Mä taas en niin välitä, mutta ihmettelen sitä että aina tarvii hyökätä kun voisi edes aloittaa kesksutelemalla ja vasta myöhemmin hyökätä jos siihen keskustelussa annetaan syitä. Ja mä olen hyvä antamaan niitä syitä, sitä en kiistä, päinvastoin, olen ylpeä siitä. Mutta voisko edes yrittää ensin?
- Anonyymi
Saat olla hattiwatti, sitä ei kukaan kiellä sinulta. Mä taas en niin välitä, mutta ihmettelen sitä että aina tarvii hyökätä kun voisi edes aloittaa kesksutelemalla ja vasta myöhemmin hyökätä jos siihen keskustelussa annetaan syitä. Ja mä olen hyvä antamaan niitä syitä, sitä en kiistä, päinvastoin, olen ylpeä siitä. Mutta voisko edes yrittää ensin?
🤔 jaa, en ole kyllä kimppuusi koskaan hyökännyt. Kerran yhdessä asiassa tukenut ja kerran jotain sekavaa sanaillut. Huomannut olen kyllä, et sinusta tehty monta analyysiä. Niin monta, et tekisi mieli nähdä sinut luonnossa, et tuossako se nyt on 😂 Mut juu, kyllä olen joku kerta voinut "hyökännyt" jonkun kirjoitukselle, jos jotenkin olen niitä pöyristynyt, jos mun marmarusta voi kutsua siksi 😀
En juurikaan osallistu keskusteluihin. Aika harvoin tunnen tarvetta sellaiseen. Anonyymi kirjoitti:
🤔 jaa, en ole kyllä kimppuusi koskaan hyökännyt. Kerran yhdessä asiassa tukenut ja kerran jotain sekavaa sanaillut. Huomannut olen kyllä, et sinusta tehty monta analyysiä. Niin monta, et tekisi mieli nähdä sinut luonnossa, et tuossako se nyt on 😂 Mut juu, kyllä olen joku kerta voinut "hyökännyt" jonkun kirjoitukselle, jos jotenkin olen niitä pöyristynyt, jos mun marmarusta voi kutsua siksi 😀
En juurikaan osallistu keskusteluihin. Aika harvoin tunnen tarvetta sellaiseen.Et sinä luultavasti olekaan, mutta kaikki anonyymit on täysin tunnistamattomia periatteessa, niin mahdotonhan se on sanoa.
Mutta se oli vain tuskastunut huokaisu siitä että voisiko kaikki ainakin aloittaa homman keskustelemalla ja vasta myöhemmin alkaa vinoilemaan jos alkaa turhauttamaan.
No mut saa kyllä nähtyä ihan vaivattomasti, sinne vaan meiliä. Mutta voin luvata, että kokemuksesi tulisi olemaan juuri tuo, "tuossako se nyt on?" sekä "oliko tässä nyt mitään näkemisen arvoista, näitähän on ainakin 13:sta tusinassa". Olen niin keskiverto kuin olla voi, ihan arkinen ukkeli ja siinä kaikki 😂
Kantsii kuule olla vaan tällainen pieni hiukkanen harmaassa massassa, jos haluaa pysyä rekattuna suht rauhassa.
Tylsä ja tunteita herättämätön.Pieni? No eipä tässä kukaan absoluuttisista arvoista tietty muistanut mainitakaan, niin sitten mittakaava on väistämättä suhteellinen 😂
Pieni? No eipä tässä kukaan absoluuttisista arvoista tietty muistanut mainitakaan, niin sitten mittakaava on väistämättä suhteellinen 😂
Kyllä. Pieni ja huomaamaton 😉
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä. Pieni ja huomaamaton 😉
Sä oot kyllä semmonen pieni keijukainen 🤗😘
Viimeksikin sain ettiä sua sieltä lakanoiden välistä kun katosin kokonaan ja huolestuin ettet van tukehdu kun sulla oli se tärkeä työkeikkakin sillon. No huh, et ollut tukehtunut. 😂- Anonyymi
Havaitsitko yllä olevan kommentin jälkeen muutosta tylsyydessä ja tunteita herättämättömyydessä jos sitä mitataan yksityisten yhteydenottojen määrässä?
Anonyymi kirjoitti:
Havaitsitko yllä olevan kommentin jälkeen muutosta tylsyydessä ja tunteita herättämättömyydessä jos sitä mitataan yksityisten yhteydenottojen määrässä?
Nope, viestitulva on jatkuvaa puhelimessani, palstakommenteilla ei ole siihen kuin marginaalinen vaikutus.
- Anonyymi
Nope, viestitulva on jatkuvaa puhelimessani, palstakommenteilla ei ole siihen kuin marginaalinen vaikutus.
Tarkoitti Xenaa liittyen lakanoiden heilutteluun.
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä huomannut mitään merkittävää piikkiä tuon jälkeen.🤔
Xena-183 kirjoitti:
En kyllä huomannut mitään merkittävää piikkiä tuon jälkeen.🤔
Höh. Eli hukkaan meni... 😂
Minun kimpussani ei olla nykyään läheskään tarpeeksi ja koen siksi osattomuutta palstahuomiosta.
Juu, itse olen mieltänyt itseni aika keskiverroksi kirjoittelijaksi. Mutta silti kettuillaan, useimmiten sillä klassisella "sä oot mies joka esittää naista" tai "sulla on multiniccejä". No eivätpä nuo nyt vielä mitään. Mutta tänään tuli kuitenkin rimanalistus, kun mustia miehiä koskeneessa ketjussa heitettiin "homon tytär tapa ittes". En tajua kellä voi olla niin paha olla, että tuollaisia näpppäimistöltään päästelee. Mutta kai tämä anonymiteetti sitten antaa sellaisen suojan, että osa kokee voivansa päästellä millaisia aivopieruja tahansa.
No varmaankin noin.
Täällä on ties miten pitkään ollut jotain takapiruja, jotka tiettyyn pisteeseen asti katsoo vielä kommentointia ookoona, kunnes se menee tietyllä tavoin heidän rajan yli, eikä kuulu heidän agendaansa, sitten alkaa jahtaaminen, tavalla tai toisella.
Jos olet nainen, sinun pitäisi vaan myönnellä tietynlaisten miesten kommentteja. Ei kannata puhua mitään oletettua "naisten hypergamiaa" vastaan. Voit tuumailla yksinkertaisiin kysymyksiin, kuten pidätkö voileivästä, mutta muuten kannattaa olla hiljaa.
Jos olet mies, sinun pitää tiedostaa, että olet biologiasi puolesta kiinnostunut vain p.llunsaamisesta, panemisesta ja viinanjuomisesta. Toki voit valittaa kun et saa p.llua mistään ja olet mielestäsi luomakunnan kruunu, mutta silti naiset ei sitä tajua. Naisia ei saa pitää tasavertaisena ja mistään ei pidä itse ottaa vastuuta, vaan aina kaikki elämässäsi tapahtuvat vääryydet on muitten syytä. P.llua saavien miesten ja yleensä naisten.
Lisäksi pitää olla rokotevastainen, venäjämielinen ja auta armias jos ei esilleräväytetty p.llu ole ainoa visuaalisesti viehättävä asia, niin sitten olet joko homo, nainen tai ihan mitä tahaansa liekään, muttet ainakaan missään tapauksessa mies. 🤣Jostain syystä näillä palstan harmailla eminensseillä on se taipumus, että mikään mitä joku palstalla sanoo ei voi olla totta, vaan asia on juuri päin vastoin. Paitsi jos on rasisitinen, seksistinen jne. 😂
- Anonyymi
Jostain syystä näillä palstan harmailla eminensseillä on se taipumus, että mikään mitä joku palstalla sanoo ei voi olla totta, vaan asia on juuri päin vastoin. Paitsi jos on rasisitinen, seksistinen jne. 😂
Mjaa
Minusta totuus ei ole oikein koskaan ollut muodissa.
Totuudessa on jotain… omituista.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
(naurua)Totuus on aiheuttaa herkästi itsetutkiskelua, vaikeaa ja vaarallista semmoinen, kuten totuuskin on.
Jostain syystä näillä palstan harmailla eminensseillä on se taipumus, että mikään mitä joku palstalla sanoo ei voi olla totta, vaan asia on juuri päin vastoin. Paitsi jos on rasisitinen, seksistinen jne. 😂
Joo. Millaisenhan vastaanoton saisi stereotyyppinen "jännämies" palstalla? Profiilikuvaksi Ano Turtiaisen näköinen mies ja kunnon nationaaliset puheet ja sovinistinen asenne naisiin...
Tietty aines palstalla varmaan tumputtaisi ajatuksesta jo innoissaan...
Sitten vielä sellainen 50-luvun usalaistyyppinen kotiäiti-tyyppi joka palvoo tätä... voi että ois palstasetille mannaa...😄
Mihinkähän muuten tämän "aineksen" tieteellinen jaos, eli "kynämies" hävis? Ei vissiin jaksanut enää sillä tuupata agendaansa läpi? 😁Disseisback kirjoitti:
Joo. Millaisenhan vastaanoton saisi stereotyyppinen "jännämies" palstalla? Profiilikuvaksi Ano Turtiaisen näköinen mies ja kunnon nationaaliset puheet ja sovinistinen asenne naisiin...
Tietty aines palstalla varmaan tumputtaisi ajatuksesta jo innoissaan...
Sitten vielä sellainen 50-luvun usalaistyyppinen kotiäiti-tyyppi joka palvoo tätä... voi että ois palstasetille mannaa...😄
Mihinkähän muuten tämän "aineksen" tieteellinen jaos, eli "kynämies" hävis? Ei vissiin jaksanut enää sillä tuupata agendaansa läpi? 😁Niin, Kynis kyllä katosi tuhnu tuuleen yhtäkkiä. Toivotaan nyt ettei mitään vakavampaa ole sattunut, vaan syyt olivat ihan puhtaasti rationaaliset.
Niin, Kynis kyllä katosi tuhnu tuuleen yhtäkkiä. Toivotaan nyt ettei mitään vakavampaa ole sattunut, vaan syyt olivat ihan puhtaasti rationaaliset.
No aika vinhasti veikkaan, ettei hahmo oikein lähtenyt vaan toimimaan oikein. Se toimi jotenkin, kun piti taukoja välissä. Viimesimmällään ei malttanut pitää tarpeeksi pitkiä taukoja, joten provoilu ei enää ottanut tuulta alleen satunnaiskävijöissäkään.
Voi olla, että nykyinen hajanainen kiukuttelu kielii vaan siitä, ettei ole oikein enää ideoita, millä tietty aines voisi provota. Kaukana on kulta-ajat kun naisasialooseri ja super-atm keitteli jo seksuaalisesti vapaita naisia tms. Kukaan ei lähde enää noihin räikeisiin mukaan. Viinamiehenkin marinat ei saa ketään syttymään.
Jumalaton inflaatio iskenyt nyt "ainekseen" palstalla. Menee epätoivoiseksi kiukutteluksi vaan touhu...😄Disseisback kirjoitti:
No aika vinhasti veikkaan, ettei hahmo oikein lähtenyt vaan toimimaan oikein. Se toimi jotenkin, kun piti taukoja välissä. Viimesimmällään ei malttanut pitää tarpeeksi pitkiä taukoja, joten provoilu ei enää ottanut tuulta alleen satunnaiskävijöissäkään.
Voi olla, että nykyinen hajanainen kiukuttelu kielii vaan siitä, ettei ole oikein enää ideoita, millä tietty aines voisi provota. Kaukana on kulta-ajat kun naisasialooseri ja super-atm keitteli jo seksuaalisesti vapaita naisia tms. Kukaan ei lähde enää noihin räikeisiin mukaan. Viinamiehenkin marinat ei saa ketään syttymään.
Jumalaton inflaatio iskenyt nyt "ainekseen" palstalla. Menee epätoivoiseksi kiukutteluksi vaan touhu...😄No ilmanko mäkin olen ollut viime aikoina niin kärkäs vtuilemaan 🤣
No ilmanko mäkin olen ollut viime aikoina niin kärkäs vtuilemaan 🤣
No minustakin on nyt kiva huudattaa joutessaan. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
(naurua)(voiko tähän vastata että totta muuten?) :-D
Koska Funeau on fiktiivinen hahmo, kaikki mun sanomani/oletukseni hänestä ovat olleet myös fiktiivisiä. Ihan vain tiedoksesi niille, jotka luulevat mun "pa pa paljastelleen" jotain hänestä.elisakettu kirjoitti:
(voiko tähän vastata että totta muuten?) :-D
Koska Funeau on fiktiivinen hahmo, kaikki mun sanomani/oletukseni hänestä ovat olleet myös fiktiivisiä. Ihan vain tiedoksesi niille, jotka luulevat mun "pa pa paljastelleen" jotain hänestä.Sinä paljastellut jotain? Ehkä pääsi kirkossa sanoisin, jos mitään 😂
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Koska Funeau on fiktiivinen hahmo, kaikki mun sanomani/oletukseni hänestä ovat olleet myös fiktiivisiä. Ihan vain tiedoksesi niille, jotka luulevat mun "pa pa paljastelleen" jotain hänestä.Mjoo
Kyllä voi.
Kun tuossa joku käytti vertausta ”heittää koiralle luu”, niin entä jos niitä kaataa tällaisen elikon eteen ämpärillisen.
Mitä sitten tapahtuu?
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Kyllä voi.
Kun tuossa joku käytti vertausta ”heittää koiralle luu”, niin entä jos niitä kaataa tällaisen elikon eteen ämpärillisen.
Mitä sitten tapahtuu?
(hihitystä)Sanoisin, että elikolle tulee tarve koettaa vetää ne kaikki ja heti, ennenkuin joku muu tulee apajille.
Jännä, ettei luontokappaleet mieti, että hienoa, tässähän on valinnanvaraa...- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Koska Funeau on fiktiivinen hahmo, kaikki mun sanomani/oletukseni hänestä ovat olleet myös fiktiivisiä. Ihan vain tiedoksesi niille, jotka luulevat mun "pa pa paljastelleen" jotain hänestä.Nyt jäit kiinni :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Kyllä voi.
Mitä sitten tapahtuu?
(hihitystä)Luurankohan siitä silloin rakennetaan, sääriluusta saa kuulemma tehtyä toimivan huilun...
Kyllä se taitaa niin olla. Pitäisi vaan sulautua massaan ja olla samaa kuin kaikki muutkin. Erilaisuus pelottaa.
- Anonyymi
Simppeliä, heitä koiralle luu ja kyllähän koira ryhtyy sitä pureksimaan jos vain tilaisuus on
Persoonallisuus tavallaan... mutta on muitakin syitä.
Kyse on huudattamisesta. Katsotaan miten pitkälle toinen on valmis menemään ja mihin suuntaan. Toisaalta jotkut ahdistettuina tulee timanttia ja dynamiittia, se on mitä haetaan. Ja sillä on juuri se etu mitä saavutetaan - lukijoita kiinnostaa vaikkei myöntäisikään vasta-argumentointi, kinastelu ym - kaikki se kirjallinen tuotos millä lukijoita saavutetaan. Ja mainostajia.
Eli trolleillekin on paikkansa.Trolleillekin on paikkansa. Saunan takana 😂
Onhan se aikamoista väriä ja välillä säpinääkin palstalla kun aletaan härkkimään. Ite en kyllä jaksa pätkääkään niitä juttuja seurata ellen ole itse osallisena.
- Anonyymi
Mitä merkitystä?!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747