Voiko olla niin

Anonyymi-ap

Että tämän palstan jokainen "nainen" on kuin onkin incel ätmi 🤔? Jos joku on samaan aikaan ätmi + incel niin hän on ätmel. Alan viljelemään kyseistä konseptia tästä lähtien, sillä nuo käsitteet ovat faktuaalisesti niin lähellä toisiaan. Mikä on ätmel? Se on sama kuin mieshenkilö joka on elämäänsä pettynyt, katkera, naisia vihaava, puutteessa elävä sekä syrjäytymisvaarassa oleva mt-ongelmainen itseinhoaja. Tunnistitko itsesi? Onnea! Olet järjestelmän onnistunut luomus 🤗! Nyt joku alkaa tietysti maalittamaan minua kutsuen minua juuri tuoksi kuvailemakseni ihmishirviöksi 😅. Siitä vaan, sehän olisi terapeuttista ihan kaikkien kannalta. Frustraatioista eroon 👌. Olen valmis vaikka äärimmäiseen roastiin sillä olin valmis esittämään tämän julistukseni.

68

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnistan tästä tuon puutteessa elämisen.
      Tämä olotila on käytännössä jatkuva.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Monet miehet kuten sinäkin tekevät liian vähän oikeita asioita, elävät vain pikkuriikkisen murehtien puutettaan. Kun elää vahvaa elämää tehden kokoajan itselle merkityksellisiä asioita, ei edes mieti seksin tai muuta puutetta, ei ehdi kertakaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet miehet kuten sinäkin tekevät liian vähän oikeita asioita, elävät vain pikkuriikkisen murehtien puutettaan. Kun elää vahvaa elämää tehden kokoajan itselle merkityksellisiä asioita, ei edes mieti seksin tai muuta puutetta, ei ehdi kertakaikkiaan.

        Näin on.
        Heikkopäiset hankkivat itselleen tarpeeksi sijaistekemistä, niin eivät ehdi keskittyä elämässä oikeasti tärkeisiin asioihin, kuten seksin määrään ja laatuun :)

        Olen minäkin aikoinaan paennut tarpeitani hulluna tekemiseen ja todennut sen täysin vääräksi elämänfilosofiaksi.

        Elämässä tärkeintä on nauttia ja kukin tietää itse mistä oikeasti nauttii.

        Jos olisin juoppo, en pakenisi juoppouttani työnarkomaniaan niin kuin monet heistä tekevät, vaan joisin viinaa elämi loppuun asti.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17874980i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      veikkaan että tuo sama jannu esittää aika montaa naista. hän on mental illness tai muuten vaan erillainen sojottaja

      • Anonyymi

        Jotenkin typerryttävää luettavaa sama jargon ja sama hoopo ilmaisutyyli ja vaihtuvat kirjaimet ja ”tunnisteet”😂


    • Anonyymi

      Sen verran monta vuotta olen ollut palstalla että osaa jo tunnistaa palstaätmin. Vauhkoaa milloin mistäkin mutta siinä vaiheessa ylittyi raja kun alkoi provoamaan lapsista, katkeruuden kohteina olevista naisista kyseinen runkku on jauhanut jo niin kauan kuin jaksan muistaa ja myös heitä esittää sekä moraalisesti kyseenalaisesti että lainvastaisesti. Toivottavasti joku leidi vie raastupaan niin päästään näkemään mikä tämä kuikelo on miehiään vaikka ei ole vaikea arvata terkkui jyskylästä

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa pitäisi kyetä todistamaan, että jotkut tolvanat on kuin onkin yhdistäneet tämän individuaalin tähän ätmiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa pitäisi kyetä todistamaan, että jotkut tolvanat on kuin onkin yhdistäneet tämän individuaalin tähän ätmiin

        Jos lapsista provoaa niin ne menevät automaattisesti tutkintaan ei poikkeusta ja muu jää viranomaisten hoidettavaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lapsista provoaa niin ne menevät automaattisesti tutkintaan ei poikkeusta ja muu jää viranomaisten hoidettavaksi

        Juu, mutta jos sun päämäärä on kerran saada tuo nalkkiin, niin auttaisitko esim tällaista daamia viemään asian eteenpäin? Pallon heittäminen hyvin laveasti toiselle laidalle ei ole ehkä optimaalinen esim siihen, että viranomainen tutkisi ja veisi asian syyttäjälle vatuloivaksi eli arvioitavaksi yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta jos sun päämäärä on kerran saada tuo nalkkiin, niin auttaisitko esim tällaista daamia viemään asian eteenpäin? Pallon heittäminen hyvin laveasti toiselle laidalle ei ole ehkä optimaalinen esim siihen, että viranomainen tutkisi ja veisi asian syyttäjälle vatuloivaksi eli arvioitavaksi yms.

        Miliisit kuten rivikansalaisetkin halveksivat lapsiin kohdistuvia rikoksia yli kaiken muun eikä naisia ahdistelevat mikki hiiret saa yhtään helläkätisempää kohtelua luota siihen


    • Anonyymi

      Jos jokainen naiseksi tekeytyvä on oikeasti mies kuten esim. TosiTypy onkin oikeasti noin 57-vuotias yksinäinen mies?

    • Anonyymi

      Ei hyvä päivää tätä oletettua huttua.
      En missään mielessä lukeudu incellin luokitukseen, vaan pysyn hyvänlaisena daamina jokaista sanaani myöden!

    • Anonyymi

      Eiköhän ätmillä ole jokin patoutunut halu olla nainen joka sitten tulee todella saastaisella tavalla palstalla esille mutta siinä vaiheessa kun aiheet käsittelevät lapsia on raja ylitetty kirkkaasti ja voi heittää hyvästit kaikelle ihmisarvolle näin se menee

    • Anonyymi

      Äijä on aivan huuhkajan näköinen. hu-huu

    • Anonyymi

      Naisten mielenvikaisuus johtuu niistä komeista jännämiehistä jotka pettivät teitä naisia.

    • Anonyymi

      Joo tämä täysin harhainen patu luo erittäin epäuskottavia henkilöhahmoja ja on erityisen fiksoitunut rekkautumiseen, se ehkä tekee nämä sivupersoonat hänelle todellisemmaksi kun hän luo jonkun onton profiilin. Vain misogyynit pitää hänen juttujaan uskottavina. Itseinhoa poteva nainen voi myös olla misogyyni, joka yrittää siirtyä itseinhonss toiseen kohteeseen.

      • Anonyymi

        Esim toi Xena-183 ja muuten aika rankkaa ylimielisyyttä ja muiden aliarviointia ätmiltä tulla luennoimaan, mutta


    • Siis luulen, että ei, mutta en ole ihan varma? 🤔
      On liian monimutkaisia tuollaiset kauheat sanahirviöt (incel ätmi) tällaiselle ikääntyneelle palsakurpalle.. 🪿

      • Mä oon ihan tippunut kärryiltä mitä nämä nimitykset oikein on?😃


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä oon ihan tippunut kärryiltä mitä nämä nimitykset oikein on?😃

        Ja tässä toinen osoitus ätmin ylimielisydestä ja muiden tyhmänä pitämisestä tämä itsensä kanssa keskusteleminen😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä toinen osoitus ätmin ylimielisydestä ja muiden tyhmänä pitämisestä tämä itsensä kanssa keskusteleminen😃

        Elämämkolu ei tietenkään vieläkään tahdo sisäistää, että ei tällaista kirjekerhoa ei ole olemassakaan. Myös tohtori voi olla henkisesti elämänkoulutasolle taantunut ja lapsekkaan riehakas esim netissä elämyksiä hakiessaan😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä toinen osoitus ätmin ylimielisydestä ja muiden tyhmänä pitämisestä tämä itsensä kanssa keskusteleminen😃

        🤣🤣🤣🤣🤣🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä toinen osoitus ätmin ylimielisydestä ja muiden tyhmänä pitämisestä tämä itsensä kanssa keskusteleminen😃

        Juu aiemminhan tällä haaveilijalla oli joku kaihoinen junakuva ja sen jälkeen omista sukkahousukintuista. Ätmi luulee muiden ulvovan yhtä kuutamolla mitä itse on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu aiemminhan tällä haaveilijalla oli joku kaihoinen junakuva ja sen jälkeen omista sukkahousukintuista. Ätmi luulee muiden ulvovan yhtä kuutamolla mitä itse on

        Ehkä tällainen optisen harhan luominen tuo jotain mielihyvää sille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä toinen osoitus ätmin ylimielisydestä ja muiden tyhmänä pitämisestä tämä itsensä kanssa keskusteleminen😃

        Ai niinkuin että Haaveilija39 ja minä olisimme yksi ja sama? 😁 Ihanaa, kiitos 👍
        Enää puuttuu, että minulta kysytään paperit, kun ostan saunasiiderin ruokakaupasta.. 🤣


    • Anonyymi

      Onko teidän mielestänne luulo viisauden alku?

      • Anonyymi

        Eri konsepti, kuka ketäkin sekundasosiopaattia uskoo. En puhu aloituksesta nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri konsepti, kuka ketäkin sekundasosiopaattia uskoo. En puhu aloituksesta nyt

        Pakkotoistopoitsuko? Ei Kai


    • Eikö noihin harhoihin ole minkäänlaista toimivaa lääkitystä saatavilla?

      • Valittaa ylläpidolle, että ja sitten katosi viesti ketjusta.


      • Anonyymi

        Millaiset välit sinulla ätmi on tämän ns ylläpidon kanssa? Luulisi että persuhu*ramoden julkinen puhuttelu (oma ilmaisusi) viilentäisi välejä. Sivusta tämä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset välit sinulla ätmi on tämän ns ylläpidon kanssa? Luulisi että persuhu*ramoden julkinen puhuttelu (oma ilmaisusi) viilentäisi välejä. Sivusta tämä

        Miksi nimittelet minua ätmiksi? Ja väität minun ilmaisseen jotain noin mautonta. Törkymöykky!


      • Anonyymi

        Tämä aloituksiin reagoiminen tietyllä tavalla on kuin aikoinaan narsistien uhrien tuki ry:n sivulle ilmestyneet spämmääjät. Aloitus on mainio työkalu esim tällä tavalla ongelmallisten ihmisten esiintuomiseen. En ole aloittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloituksiin reagoiminen tietyllä tavalla on kuin aikoinaan narsistien uhrien tuki ry:n sivulle ilmestyneet spämmääjät. Aloitus on mainio työkalu esim tällä tavalla ongelmallisten ihmisten esiintuomiseen. En ole aloittaja.

        Ihmettelen lähinnä miten avohoito toimii, kun lääkitystä tarvitsevat ei ole minkäänlaisessa balansessa ja kontrollissa, vaan huuhailevat pitkin nettiä pseudotieteilijöinä ja asiantuntijoina esiintyen. Harhoihinsa nojaten.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ihmettelen lähinnä miten avohoito toimii, kun lääkitystä tarvitsevat ei ole minkäänlaisessa balansessa ja kontrollissa, vaan huuhailevat pitkin nettiä pseudotieteilijöinä ja asiantuntijoina esiintyen. Harhoihinsa nojaten.

        Mielenkiintoinen ilmaisu osaltasi mm tämä kontrolli🤔 Muutenkin ns jakolinjasi tuntuu aika suurpiirteisiltä ja kiihtyneiltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ilmaisu osaltasi mm tämä kontrolli🤔 Muutenkin ns jakolinjasi tuntuu aika suurpiirteisiltä ja kiihtyneiltä

        Oldn enemmänkin huolissani maamme skitsofreenikkojen hoitotasapainosta. Hölinöistä huomaa monenlaista epäsymmetriaa mielenterveyksissä.


      • Huitale kirjoitti:

        Oldn enemmänkin huolissani maamme skitsofreenikkojen hoitotasapainosta. Hölinöistä huomaa monenlaista epäsymmetriaa mielenterveyksissä.

        Siis näennäisesti älykäs, mutta ihan kuutamolla.


      • Huitale kirjoitti:

        Siis näennäisesti älykäs, mutta ihan kuutamolla.

        "Skitsofrenia on yleensä nuorella iällä alkava ja psykoosiksi luokiteltava sairaus, jossa henkilö arvioi ja tulkitsee ulkoista todellisuutta selvästi muista ihmisistä poikkeavalla tavalla ja hänellä esiintyy harhaluuloja sekä aistiharhoja. Skitsofreenikon ajattelu, tunne-elämä sekä yleinen toiminta on epänormaalia ja katkonaista. Hän saattaa esimerkiksi yhdistellä eri asioita ja asiayhteyksiä todellisuudenvastaiseen muotoon. Tunteiden muuttumisen ja epäloogisuuden lisääntyessä skitsofreenikko on usein hyvin sisäänpäin suuntautunut ja passiivinen."

        Terve.fi


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Oldn enemmänkin huolissani maamme skitsofreenikkojen hoitotasapainosta. Hölinöistä huomaa monenlaista epäsymmetriaa mielenterveyksissä.

        Et siis omissa hölinöissäsi huomaa tätä, vaan olet esim kirjoitushetkellä vakuuttunut, että olet juuri se mitä annat varjoidentiteetilläsi ymmärtää, että kun se kerran nettiin on kirjoitettu, niin se on nyt näin ja sillä sipuli?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Valittaa ylläpidolle, että ja sitten katosi viesti ketjusta.

        Aa, okei. Katson tämän klo. 16.51. Aika mielenkiintoista ! Tämä siis Huitaleen kommenttiin klo 15.37. Noh, katsotaan miten homma etenee ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis omissa hölinöissäsi huomaa tätä, vaan olet esim kirjoitushetkellä vakuuttunut, että olet juuri se mitä annat varjoidentiteetilläsi ymmärtää, että kun se kerran nettiin on kirjoitettu, niin se on nyt näin ja sillä sipuli?

        Minut on tutkittu ja minkäänlaista mielenterveyden häikkää ei löydetty. Joten en diagnosoidu kategoriaan mielenterveyspotilaat. Noin muuten eriä mieltä voi olla.


      • Huitale kirjoitti:

        Minut on tutkittu ja minkäänlaista mielenterveyden häikkää ei löydetty. Joten en diagnosoidu kategoriaan mielenterveyspotilaat. Noin muuten eriä mieltä voi olla.

        Masennuskin todettiin uupumukseksi. 🤷🏼‍♂️


    • Ei plstala ol niassia!

    • Anonyymi

      Pakko tähän on ilmeisesti kommentoida tuota aloitustani. Se oli vain vitsi enkä uskonut saavani juuri yhtään kommenttia aloitukseeni. Lapsijutut eivät kuulu repertuaariini, olen tosin arvostellut välillä ankarasti namusetiä tällä palstalla. Skitsofreniasta kun oli puhe niin se ei ole leikin asia. Olen nähnyt vierestä kun porukka on seonnut. Yhdistävä tekijä on ollut aina kannabiksen käyttö, yhden tapauksen kohdalla oletan siis että hän on pössytellyt. Itse en siihen kamaan aio ikinä koskea. Jos ihminen on oikeasti hullu niin hän voi kuvitella aloitukseni olevan totta. Mies olen ja samalla ätmi. En ole kuitenkaan mikään vuosikausia täällä ollut nettikiusaaja. Näiden juttujen lukeminen vaikuttaa silti omaan nettikäyttäytymiseeni ja samaa pätee teihin muihinkin. - Aloittaja.

      • Kyllä mä sen tiesin. kun oikeesti Ätmi, niin ku mä, on ihan vaaraton. ja sellaset, jotka eniten paasaa vihaa vastaan, niin heillä on jotain ongelmaa. Otetaanko vaikka Halme. Kovasti oli pitävinään naisten puolta, mutta toisenlainen oli.


      • Anonyymi

        Ei mene läpi ätmi ja itseironiasi aloituksessa on läpinäkyvää myös. Sinulla näitä sekakäyttömummo fobioita ja pössytteleviä pölvästejä aiheena ollut vuosien saatossa sen verran runsaasti että kyllä me tajutaan tämäkin mustamaalauskampanja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene läpi ätmi ja itseironiasi aloituksessa on läpinäkyvää myös. Sinulla näitä sekakäyttömummo fobioita ja pössytteleviä pölvästejä aiheena ollut vuosien saatossa sen verran runsaasti että kyllä me tajutaan tämäkin mustamaalauskampanja

        Juu minäkin tunnistin tuosta silmiäsärkevästä emojityylistä, että ätmi yrittää olla strateginen ensin esittää asian ja sitten kumoaa muka tyylikkäästi sen tms. Itseasiassa kun aloitusta hieman kehaisi jalka irtosi kytkimestä nopeammin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minäkin tunnistin tuosta silmiäsärkevästä emojityylistä, että ätmi yrittää olla strateginen ensin esittää asian ja sitten kumoaa muka tyylikkäästi sen tms. Itseasiassa kun aloitusta hieman kehaisi jalka irtosi kytkimestä nopeammin

        Faktuaali ja frustraatio sekä muut väkisin väännetyt vierasperäiset sanat paljastaa ätmikäisen. Positiivista tässä on se että ätmi kyllä tajuaa ja tietää olevansa pershäirioinen ätmikäs mutta provoilunsa aiheet ja mustamaalaukset tekee rotasta rikollisen. Olisi kannattanut äimöätmin miettiä kahteen kertaan ennen kuin päästi näppikseltään saastaista lapsiteiniprovoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktuaali ja frustraatio sekä muut väkisin väännetyt vierasperäiset sanat paljastaa ätmikäisen. Positiivista tässä on se että ätmi kyllä tajuaa ja tietää olevansa pershäirioinen ätmikäs mutta provoilunsa aiheet ja mustamaalaukset tekee rotasta rikollisen. Olisi kannattanut äimöätmin miettiä kahteen kertaan ennen kuin päästi näppikseltään saastaista lapsiteiniprovoa

        Niin luulis että vähemmästäkin saa nenän kipeäksi


    • Anonyymi

      Palstan jokainen naisoletettu on oikeasti hikinen trollaava ätmi, niin se on aina ollut ja tulee olemaan :D

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Lisään että jos profiilissa on kuva ja mitä kauniimpi kuva sitä rumempi on ätmi siellä trollauksen taustalla :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään että jos profiilissa on kuva ja mitä kauniimpi kuva sitä rumempi on ätmi siellä trollauksen taustalla :D

        -harmiseikirj-

        Joo, kaikki ihmiset ajattelee tasan samalla tavalla kuin pinnallinen keskivertoincel- liian hyvännäköinen, joten ei käy. Eipä sillä, etteikö naisten ulkonäöllä tai ulkonäön perusteella tehtäisi sitä sun tätä arkipäivän politiikkaa yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kaikki ihmiset ajattelee tasan samalla tavalla kuin pinnallinen keskivertoincel- liian hyvännäköinen, joten ei käy. Eipä sillä, etteikö naisten ulkonäöllä tai ulkonäön perusteella tehtäisi sitä sun tätä arkipäivän politiikkaa yms

        Jaa näitä rostiruuttiväitteitä yms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa näitä rostiruuttiväitteitä yms?

        Tulee mieleen kokonainen instituutio mikä voisi sellaiset riteerit jopa täyttää


    • Anonyymi

      ..mutta vielä autoistakin... niin kun itse niin joudun ajelemaan jätisuurilla mersu-autoillakin suurinta korimalliakin sitten niin.

      Olisiko hyvä perheauto joku Citroen C3?

      • Ei, mieluummin DS tai CX. Jälkimmäisestä löytyy kolmeakselinen versio vähän isommallekin perheelle.


    • Anonyymi

      Mutta autoilussa totuushan on tämä: kuljettaja on aina orja, asiakas on eritisasemassa aina, jos maksaa, varsinkin jos käteisellä maksaa...

      Kuljettaja ja matkustaja ovat eri kastia kokonaan.

      • Anonyymi

        Ladoja vois yrittää kaupata vaikka tuolla rajan takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladoja vois yrittää kaupata vaikka tuolla rajan takana?

        Polkuautokin käy, jos kylkeen kirjoittaa ”lada” väärennökset menneet läpi ennenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Polkuautokin käy, jos kylkeen kirjoittaa ”lada” väärennökset menneet läpi ennenkin

        Mulla oli lapsena polkuauto Mosse.


    • Anonyymi

      tuli mieleeni vain tuollainen totuuskin, kun jos jonkun "viinameä joiehen" pitää lähteä yökerhoihinkin etsimään naisia,

      Itselleni naiset seksikkäät tuleva ja aivan selvinpäin itse...

    • Anonyymi

      Näin on todistettu tuokin juttu "viinamiehell" viina on tärkeämpää kuin nainen, aqina ja ikusestfri hänelle se on.

      Itselleni taas päinvqwstoin kuin viinamies, nainen on tärkeämpi kuin viina ja jopa tärkeämpi kuin tupakan polttaqminenkin on.

    • Olen syvästi vakuuttunut siitä, että palstan jokainen nainen on mies ja jokainen mies on nainen.

    • " Mikä on ätmel? Se on sama kuin mieshenkilö joka on elämäänsä pettynyt, katkera, naisia vihaava, puutteessa elävä sekä syrjäytymisvaarassa oleva mt-ongelmainen itseinhoaja. Tunnistitko itsesi?"

      En tunnista. Mulla on ihan omat ongelmani.

    • Anonyymi

      ".. mieshenkilö joka on elämäänsä pettynyt, katkera, naisia vihaava, puutteessa elävä sekä syrjäytymisvaarassa oleva mt-ongelmainen itseinhoaja"
      Sopii aika hyvin monee parisuhdemieheen myöskin,
      Ätmi-vaahtoaminen sinkkupalstalla vain vahvistaa diagnoosia, kenties.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      277
      2445
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      151
      1376
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1271
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1144
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      926
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      5
      885
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      254
      851
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      832
    9. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      59
      831
    10. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      801
    Aihe