Miehen tarve kohdella paremmin

Anonyymi-ap

Tuli vaan mieleen tuolla randen ketjussa palstakamun kommentista:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17874063/aihe-seksityontekijan-kohtaaminenvain-henkilona

Rande siellä vakuuttelee tahtovansa vain haastatella, ja palstakamu kommentoi että voisi katsella elokuvaa kaupallisen kanssa, kukaan ei ole tainnut mainita että panisi. Eli ikäänkuin nähdään se kaupallista toimintaa ainakin väitteidensä mukaan omasta halustaan tekevä kuitenkin uhrina eikä missään tapauksessa alettaisi tekemään sitä millä hän elantonsa tienaa.

Eikö tuossa nyt ole melkoinen ristiriita, siinähän käy kaupanteon kannalta huonosti jos kaikki alkaa olla niin herrasmiehiä ettei tavara käy kaupaksi. Ongelma ei olekaan tarjonta vaan kysyntä, kun miehet ei olekaan hyvöksikäyttäviä sikoja vaan viimeisen päälle ihmisarvoa kunnioittavia kohteliaita herrasmiehiä markkinathan pikkuhiljaa sitten tyrehtyy.

-harmiseikirj-

84

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis ammattilainenhan varmasti keksisi hinnan myös konsultaatiolle ja elokuvan yhdessäseuraamiselle.

      Mä katsoin podcastia, minkä nimi taisi olla; "perseenmyynnin päiväkirja" ja siinä nuori nainen sanoi olevansa seksityön moniosaaja tms. Strippaa, h.oraa, on sugarbaby ja ties mitä... niin ja myy kusta ja pikkuhousuja, ihan mitä vaan herrat halajaa....

      Kertoi, että oli isänsä maksamassa kämpässä, mut ei ollut rahaa ruokaan, eikä halunnut sotkea äitiä mukaan, niinpä keksi alkaa myydä itseään...

      Vois varmaan sullekin sopivasta summasta paistaa pullia kellohameessa. 😄

      • Anonyymi

        Minä vähän luulen etten saisi psyykattua itseäni uskomaan että "perseenmyynnin päiväkirja":n pitäjä voisi olla kiltti & kunnollinen 50-luvun vaimoihminen vaikka miten tuoksuttaisi itsensä kardemummalla :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän luulen etten saisi psyykattua itseäni uskomaan että "perseenmyynnin päiväkirja":n pitäjä voisi olla kiltti & kunnollinen 50-luvun vaimoihminen vaikka miten tuoksuttaisi itsensä kardemummalla :)

        -harmiseikirj-

        Ihan varmasti sellaisiakin löytyy, jotka myyvät vain tuollaisia kokemuksia, vaikka perseen myymistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän luulen etten saisi psyykattua itseäni uskomaan että "perseenmyynnin päiväkirja":n pitäjä voisi olla kiltti & kunnollinen 50-luvun vaimoihminen vaikka miten tuoksuttaisi itsensä kardemummalla :)

        -harmiseikirj-

        No luultavasti kun hinnasta sovitaan, hän on vaikka sun mummo. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti sellaisiakin löytyy, jotka myyvät vain tuollaisia kokemuksia, vaikka perseen myymistä.

        Itseasiassa kertoi tapauksesta, missä oli saanut 7000 € joltain vanhalta jenkkipatulta, kun oli jonkun viikon vain ollut hänen tyttö käsipuolessa...

        Piti sitä oikeastaan skitsoimpana hommana, mitä ikinä on tehnyt...

        Mitään seksiin liittyvää ei ollut kuulunut toimeksiantoon. Vain pelkkä seura. .


      • Disseisback kirjoitti:

        Itseasiassa kertoi tapauksesta, missä oli saanut 7000 € joltain vanhalta jenkkipatulta, kun oli jonkun viikon vain ollut hänen tyttö käsipuolessa...

        Piti sitä oikeastaan skitsoimpana hommana, mitä ikinä on tehnyt...

        Mitään seksiin liittyvää ei ollut kuulunut toimeksiantoon. Vain pelkkä seura. .

        Tässäpä tämä video siitä...

        https://youtu.be/2Sc41RKWUjo

        Taitaa kertoa kyseisestä hommasta 03:00 lähtien...noin suurinpiirtein...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Itseasiassa kertoi tapauksesta, missä oli saanut 7000 € joltain vanhalta jenkkipatulta, kun oli jonkun viikon vain ollut hänen tyttö käsipuolessa...

        Piti sitä oikeastaan skitsoimpana hommana, mitä ikinä on tehnyt...

        Mitään seksiin liittyvää ei ollut kuulunut toimeksiantoon. Vain pelkkä seura. .

        Jenkkipatu halusi tutustua ihmisenä :D Saammepa nähdä mihin randen kahvittelut johtaa, tuleeko siitäkin loputon kierre? jos ottaa leivoksen kanssa molemmat se on jotain 15e per kahvittelu, eihän siinä tarvitse kuin muutama sata kerta tutustella :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No luultavasti kun hinnasta sovitaan, hän on vaikka sun mummo. 😁

        Noin karkeapuheisen naisen kanssa ei sovita yhtään mistään :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jenkkipatu halusi tutustua ihmisenä :D Saammepa nähdä mihin randen kahvittelut johtaa, tuleeko siitäkin loputon kierre? jos ottaa leivoksen kanssa molemmat se on jotain 15e per kahvittelu, eihän siinä tarvitse kuin muutama sata kerta tutustella :D

        -harmiseikirj-

        No katso toi pätkä... oikeastaan 3:30 lähtien...

        Kiihkouskovainen ja raivoraitis...eikä se halunnut tutustua vaan hommata kauniin nuoren naisen itselleen. No tällä patulla oli pistää 7000 e lapaan 6 päivästä...

        Luultavasti jos sulle ei raha olis mitään, tekisit juttujesi mukaan samoin. Soittaisit pari puhelua ja se haluamasi nainen olisi siinä...eikä sun tarttis kysellä mitä hän lopulta on... hymyilee ja on vaan söpö. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tässäpä tämä video siitä...

        https://youtu.be/2Sc41RKWUjo

        Taitaa kertoa kyseisestä hommasta 03:00 lähtien...noin suurinpiirtein...

        Oletko tilannut kanavan? Randen ainakin pitää tilata :D tuossahan nyt tulee rehellisesti juuri sitä asiaa mitä rande haluaa selvittää. Kertoi että 99% on p..kaa jos siitä maksetaan vaikka ei ei muuta kuin olisi seurana.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin karkeapuheisen naisen kanssa ei sovita yhtään mistään :D

        -harmiseikirj-

        No ei tarttekaan hoidella hänen kanssaan..tai yleensä.... soittaa vaan agentille ja sanoo mitä haluaa ja miten. Kunhan on lyömäkettäkin. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tilannut kanavan? Randen ainakin pitää tilata :D tuossahan nyt tulee rehellisesti juuri sitä asiaa mitä rande haluaa selvittää. Kertoi että 99% on p..kaa jos siitä maksetaan vaikka ei ei muuta kuin olisi seurana.

        -harmiseikirj-

        Siis tuohan on Raniset Podkti tms... sen oon tilannut, mutta en mä noita oo pystynyt kaikkea katsomaan... tekee vähän pahaa, kun kertoi miten tuohon on päätynyt ja miten se muovas hänen seksuaalisuuden...

        Varmaan ihan rehellinen nuori nainen, ei siinä mitään, mutta mä en pysty ihan tunteettomasti keskittyy vain asiaan jne.

        Mutta Ranisen haastatteluja oon katsonut. Viimeimmäksi siellä oli se naispoliisi, joka otti luotia sen painilooserin aseesta ja on taistellut vaikka mitä läpi.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No katso toi pätkä... oikeastaan 3:30 lähtien...

        Kiihkouskovainen ja raivoraitis...eikä se halunnut tutustua vaan hommata kauniin nuoren naisen itselleen. No tällä patulla oli pistää 7000 e lapaan 6 päivästä...

        Luultavasti jos sulle ei raha olis mitään, tekisit juttujesi mukaan samoin. Soittaisit pari puhelua ja se haluamasi nainen olisi siinä...eikä sun tarttis kysellä mitä hän lopulta on... hymyilee ja on vaan söpö. 😊

        No jaa, tuskinpa tekisin. Miten niin juttujeni mukaan? en tietenkään voi sanoa ettenkö voisi ajautua tilanteeseen jossa jos rahaa olisi taskut täynnä ja tulisi tarjous seurausta, ja en tajuaisi että se on tarjoajalle vastenmielistä niin sitten voisin olla hyvinkin olla suostuteltavissa mutta se vaatisi sen tilanteen. Että itse vasiten hakisin seuraa se tuntuu kyllä aika etäiseltä ajatukselta enkä kyllä sitten mitään teatteria ainakaan siitä tekisi josta kuitenkin kumpainenkin tietää mihin se johtaa vaan se olisi sitten kauppaneuvottelut koko paketista jo lähdössä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, tuskinpa tekisin. Miten niin juttujeni mukaan? en tietenkään voi sanoa ettenkö voisi ajautua tilanteeseen jossa jos rahaa olisi taskut täynnä ja tulisi tarjous seurausta, ja en tajuaisi että se on tarjoajalle vastenmielistä niin sitten voisin olla hyvinkin olla suostuteltavissa mutta se vaatisi sen tilanteen. Että itse vasiten hakisin seuraa se tuntuu kyllä aika etäiseltä ajatukselta enkä kyllä sitten mitään teatteria ainakaan siitä tekisi josta kuitenkin kumpainenkin tietää mihin se johtaa vaan se olisi sitten kauppaneuvottelut koko paketista jo lähdössä.

        -harmiseikirj-

        No joskus kirjoitit, että olisi hyvä, kun nainen vain ymmärtäisi kaikki seksijututkin hoitaa ja sillä siisti.

        Eli hyvin minulle on tullut se kuva, että jos sinä selostaisit kolmannelle osapuolelle mitä haluat, antaisit vaikka sen sinulle mitäänsanomattoman summan ja kohta tulisi joku, joka vastaisi siihen täysin. Sinun ei tarvitse tietää mitään miten se on hoidettu, eikä sinulle siitä puhuttaisikaan. Ei tunnontuskia, vaan juuri sitä mitä haluat... vaikka se 50-luvun kellohamenainen isoine ryntäineen tyrkkäämässä nenän alle pullaa pellillisen.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No joskus kirjoitit, että olisi hyvä, kun nainen vain ymmärtäisi kaikki seksijututkin hoitaa ja sillä siisti.

        Eli hyvin minulle on tullut se kuva, että jos sinä selostaisit kolmannelle osapuolelle mitä haluat, antaisit vaikka sen sinulle mitäänsanomattoman summan ja kohta tulisi joku, joka vastaisi siihen täysin. Sinun ei tarvitse tietää mitään miten se on hoidettu, eikä sinulle siitä puhuttaisikaan. Ei tunnontuskia, vaan juuri sitä mitä haluat... vaikka se 50-luvun kellohamenainen isoine ryntäineen tyrkkäämässä nenän alle pullaa pellillisen.

        Enpäs muista tuommoista mutta se vain todistaa miten ohkainen ihmisten käsitys täällä toisista kirjoittajista voi olla. Randekin kieltämättä etäsuhdeketjussa kertoi yllätyneensä kun minä kerroin että en lähtisi kun ajattelen ihan liikaakin asioita sen toisen kannalta, sama se olisi tuollaisessa toiminnassa. Sitten jos olen vakuuttunut ettei minusta ole haittaa vaan hyötyä se voisi kyllä onnistua. Ehkä tuollainen pullanpaisto voisi olla sellainen josta uskoisin ettei siitä isoa arpea sieluun jää :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siis tuohan on Raniset Podkti tms... sen oon tilannut, mutta en mä noita oo pystynyt kaikkea katsomaan... tekee vähän pahaa, kun kertoi miten tuohon on päätynyt ja miten se muovas hänen seksuaalisuuden...

        Varmaan ihan rehellinen nuori nainen, ei siinä mitään, mutta mä en pysty ihan tunteettomasti keskittyy vain asiaan jne.

        Mutta Ranisen haastatteluja oon katsonut. Viimeimmäksi siellä oli se naispoliisi, joka otti luotia sen painilooserin aseesta ja on taistellut vaikka mitä läpi.

        Joo, tavallaan jotenkin semmoinen haavoittuvaisen oloinen oli vaikka ihan nätti ja ulkoisesti ok tuossa videolla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs muista tuommoista mutta se vain todistaa miten ohkainen ihmisten käsitys täällä toisista kirjoittajista voi olla. Randekin kieltämättä etäsuhdeketjussa kertoi yllätyneensä kun minä kerroin että en lähtisi kun ajattelen ihan liikaakin asioita sen toisen kannalta, sama se olisi tuollaisessa toiminnassa. Sitten jos olen vakuuttunut ettei minusta ole haittaa vaan hyötyä se voisi kyllä onnistua. Ehkä tuollainen pullanpaisto voisi olla sellainen josta uskoisin ettei siitä isoa arpea sieluun jää :D

        -harmiseikirj-

        No se voi olla, että sulla oli joko vähän provo fiilis tai jotain...

        Mutta noin se oikeesti menee... ei noi "asiakkaat" usein mieti mitään vaan tilaavat jutun ja se tulee...hymyilee ja se on sovittu ja kumpikin saa sen mitä on sovittu kolmannen osapuolen kanssa. Eikä kukaan kysele mitään.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No se voi olla, että sulla oli joko vähän provo fiilis tai jotain...

        Mutta noin se oikeesti menee... ei noi "asiakkaat" usein mieti mitään vaan tilaavat jutun ja se tulee...hymyilee ja se on sovittu ja kumpikin saa sen mitä on sovittu kolmannen osapuolen kanssa. Eikä kukaan kysele mitään.

        Niinhän se menee, monilla ihmisillä kai on taito tukahduttaa epäilyt oman toimintansa moraalisuudesta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tavallaan jotenkin semmoinen haavoittuvaisen oloinen oli vaikka ihan nätti ja ulkoisesti ok tuossa videolla.

        -harmiseikirj-

        No mulle jäi mieleen hermostunut ja vaivaantunut, vaikka rohkea nainen...

        Jotenkin hänen kerronta kertoi, että on hyväksynyt mihin hänen elämänsä hänet on vienyt, mutta ehkä haluaa kertoa kaiken, ennemmin kuin kaivautua ulos itse oikeasti.

        Moni tupakoija esimerkiksi ei mainosta tupakointia hyvänä. Mutta ei itse oikeasti halua pois siitä... vähän sama...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mulle jäi mieleen hermostunut ja vaivaantunut, vaikka rohkea nainen...

        Jotenkin hänen kerronta kertoi, että on hyväksynyt mihin hänen elämänsä hänet on vienyt, mutta ehkä haluaa kertoa kaiken, ennemmin kuin kaivautua ulos itse oikeasti.

        Moni tupakoija esimerkiksi ei mainosta tupakointia hyvänä. Mutta ei itse oikeasti halua pois siitä... vähän sama...

        No joo, jotenkin syntyi vaikutelma ettei ihan oikeasti olisi halunnut olla siinä kuvattavana mutta ehkä siitä maksettiin sen verrran että oli kuitenkin. Tuotahan se on että hyväksyy tilanteensa ja mitä tekee mutta ei ehkä kuitenkaan mielellään, jos jotain muuta tekemällä tienaisi voisi tehdä luultavasti mieluummin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se menee, monilla ihmisillä kai on taito tukahduttaa epäilyt oman toimintansa moraalisuudesta.

        -harmiseikirj-

        Joo. Tuohon ei juuri lisättävää ole.

        Btw. Tämäkään ei olisi tullut eetteriin ilman sua. 😊

        Minunlaisetkaan kirjoittajat ei olisi täällä mitään, ilman sinulaisia kirjoittajia. Tiedä se. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, jotenkin syntyi vaikutelma ettei ihan oikeasti olisi halunnut olla siinä kuvattavana mutta ehkä siitä maksettiin sen verrran että oli kuitenkin. Tuotahan se on että hyväksyy tilanteensa ja mitä tekee mutta ei ehkä kuitenkaan mielellään, jos jotain muuta tekemällä tienaisi voisi tehdä luultavasti mieluummin.

        -harmiseikirj-

        No mä luulen, ettei saa tuosta mitään sen kummemmin kuin mitä ohjautuu podcastin katsomisista.

        En oo katsonut, että mitä tuota yleensä on katsottu edes... mä törmäsin tuohon Ranisen haastatteluja katsoen...ja Janne on tuotakin mainostanut. Ranen aloituksen ja oman aloituksen innoittamana katsoin vähän, mutta en mä kokonaan noita kärsi katsoa... jotenkin tökkii, vaikka en mä ihan pienestä säikähdä...

        On vaan liian raffia...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Tuohon ei juuri lisättävää ole.

        Btw. Tämäkään ei olisi tullut eetteriin ilman sua. 😊

        Minunlaisetkaan kirjoittajat ei olisi täällä mitään, ilman sinulaisia kirjoittajia. Tiedä se. 😄

        Äläs ny :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny :D

        -harmiseikirj-

        No tottahan se... ilman sua lähinnä just vaan nyökyttelisin kaikille, että näinhän se on...

        Tylsistyisin...

        Joskus tulee mieleen, että miten sä jaksatkin olla niin vastarannankiiski. 🤣

        Melkrin jo huolestuin tuossa korona-aikaan, kun et ollutkaan rokotevastainen...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No tottahan se... ilman sua lähinnä just vaan nyökyttelisin kaikille, että näinhän se on...

        Tylsistyisin...

        Joskus tulee mieleen, että miten sä jaksatkin olla niin vastarannankiiski. 🤣

        Melkrin jo huolestuin tuossa korona-aikaan, kun et ollutkaan rokotevastainen...😁

        Niin ja välillä oon ihmetellyt mun palstamasterin reagointia sinuun...siis Linerin... sekinhän buustaa, ettei Harmista mihinkään pidä sotkee... nyt alan hiffailee. 😄

        Jotkut oikeesti perseilijät kyyristelee ihan pusikossa, äijä kuiten viskaa tuon tunnisteen ja kyllä sut tunnistaa jutuista...samoin kuin Linerin...ei mee läpi fuula.

        Kyllä mä näen sut vastustajana, tavallaan, mutta harvoja, jotka hyväksyn ja oikeasti haluankin sut sinne vääntämään, vaikka välillä luikitkin karkuun...😄

        Paiysi joskus mäkin skippaan jo, kun ei jaksa tai huvita vääntää...😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tottahan se... ilman sua lähinnä just vaan nyökyttelisin kaikille, että näinhän se on...

        Tylsistyisin...

        Joskus tulee mieleen, että miten sä jaksatkin olla niin vastarannankiiski. 🤣

        Melkrin jo huolestuin tuossa korona-aikaan, kun et ollutkaan rokotevastainen...😁

        Sinähän se vastarannankiiski olet, ja sulla on muutamia lajitodvereita :D

        Miksi olisi pitänyt olla niin selvässä asiassa :D Yksi kaverini kyllä oli/on. "Minun nenään ei mitään tikkuja työnnellä" :D Sen siskon lapsen melkein murhasivat kun houkuttelivat kuolemanpiikille :D Jonkin aikaa sitten se oli flunssassa "Ihan tavallinen flunssa" "Saatana kun kestää tämä flunssa, se on teidän myrkkypiikin ottajien vika että flunssatkin kestää nykyään niin pitkään, ennen oli vain pari päivää". "Jos nyt kuitenkin tekisit sen pikatestin" "Ei niihin oo mitään luottamista, antavat valetuloksia ihan tavallisella flunssalla" :D


        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se vastarannankiiski olet, ja sulla on muutamia lajitodvereita :D

        Miksi olisi pitänyt olla niin selvässä asiassa :D Yksi kaverini kyllä oli/on. "Minun nenään ei mitään tikkuja työnnellä" :D Sen siskon lapsen melkein murhasivat kun houkuttelivat kuolemanpiikille :D Jonkin aikaa sitten se oli flunssassa "Ihan tavallinen flunssa" "Saatana kun kestää tämä flunssa, se on teidän myrkkypiikin ottajien vika että flunssatkin kestää nykyään niin pitkään, ennen oli vain pari päivää". "Jos nyt kuitenkin tekisit sen pikatestin" "Ei niihin oo mitään luottamista, antavat valetuloksia ihan tavallisella flunssalla" :D


        -harmiseikirj-

        Heh.. olet sinä vaan niin...no...Harmis. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin ja välillä oon ihmetellyt mun palstamasterin reagointia sinuun...siis Linerin... sekinhän buustaa, ettei Harmista mihinkään pidä sotkee... nyt alan hiffailee. 😄

        Jotkut oikeesti perseilijät kyyristelee ihan pusikossa, äijä kuiten viskaa tuon tunnisteen ja kyllä sut tunnistaa jutuista...samoin kuin Linerin...ei mee läpi fuula.

        Kyllä mä näen sut vastustajana, tavallaan, mutta harvoja, jotka hyväksyn ja oikeasti haluankin sut sinne vääntämään, vaikka välillä luikitkin karkuun...😄

        Paiysi joskus mäkin skippaan jo, kun ei jaksa tai huvita vääntää...😄

        ei se ole karkuun luikkimista jos ei vaan jaksa enää jängätä kun näkee että ei siitä valmiimpaa tule. Sulle jonkun Ukrainan tilanteen selittämisen yrittäminen on sama kuin yrittäisi työntää pyöreää palikkaa neliskanttiseen reikään :D mikkojuhani on samanlainen pökkelö siinä asiassa, ei vaan jaksa teidän kanssa jängätä :D

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä myöntää, että sinulla on taito kaivella erilaisia näkökulmia asiaan kuin asiaan.
      Sanoisin jopa virkistävää, kun ottaa huomioon palstan nykyisen olemuksen.

      Mutta asioista voidaan olla montaa mieltä:
      Maailman vanhin ammatti ei ole minnekään häviämässä ja kysyntää on jatkossakin.

      Ja sehän on myyjän kannalta ihan sama, että ostaako asiakas tikkarin (eli keittiöterapiaa) vai makkaraa (eli seksiä). Tuolla alalla kate on aina valtava.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Kaikissa asioissa on aina monta puolta, ei ole pelkkää mustaa ja valkoista.

        -harmiseikirj-


    • Myyjä itse valitsee mitä tuotetta/tuotteita myy ja millä hintaa, kysyntä sitten ratkaisee sen mikä käy kaupaksi parhaiten ja myyjän on syytä pysähtyä miettimään mikä hänelle on tuottoisinta/kannattavinta.

      Markkinaevoluution periaatteen mukaisesti osa myy mitä tahansa, osa halvinta, osa kalleinta ja jotkut harvat erikoistuvat vain tiettyihin tarkoin yksilöityihin tuotteisiin ja niin edelleen. Jos jonkin tuotteen kysyntä nousee selvästi yli muiden, sen hinta hetkellisesti nousee pilviin kunnes kaikki palveluntarjoajat myyvät (myös) sitä kysytyintä tuotetta, jolloin sen hinta ja katteet romahtavat mikä pakottaa osan toimijoista erikoistumaan paremman katteen tuotteisiin.

      En mä ole sanonut ettenkö voisi naida kummankin nuoren neidin kanssa, en todellakaan, onhan ne nättejä tyttöjä mun silmääni molemmat. Mä en vaan nykyisellään tarvitse sitä palvelua, mutta paha sanoa miten asiani ovat vaikkapa kymmenen vuoden päästä.

    • Anonyymi

      Ota rahat ja juokse!

    • Anonyymi

      Oikeasti tuollainen militaristinen täsmällisyys, pidän... ei odotella taksia minuutia kuin joku HOMO Sampo Kaupanen Farmi-ohjelmassakaan... auto on ovella kun kävelet raput alas jo het alle 10s pitää olla :D

      ...nooh mitäs siitä jokainen taaplaa tyylillään, ja ruiskii minne sattuukin hehehehehe ..

    • Anonyymi

      ,,, niin pitää olla joku hammaslääkäritaksi-kyytikin 19s viimeistään pitää olla kyyti paikalla...

      Oikeasti tuo Farmi-ohjelma, unohdin katsoa viimeisimmän luuserin eli putoajan tuosta.. niin kipeänä, mutta olen aivan varma että Sampo sekä Janne ovat jo ennakolta sopineet että jos jompi kumpi heist'ä voittaa niin jakavat potin.

    • Voihan se olla tarve kohdella kunnioittavasti, mutta luulen että useampi mies haluaa kuitenkin sen aidon kosketuksen. Kosketa minua minuna ja kosketan sinua sinuna, jotenkin näin.

      Kuten meillä naisillakin. En viitsisi käydä maksullisilla jos haluan aitoa kosketusta, läheisyyttä.

      Sitä en kiellä etteikö seksi- ja seuralaispalveluille olisi tarvetta. Onhan niille. Se että saataisiin se laillistettua sellaiseksi että se turvaisi työntekijän ja olosuhteet paremmin.

      Summasummarum. Joskus on tietysti mukava käydä ravintolassa syömässä, mutta onko kotioloissa sittenkin parempi ateria?

      • No täällä on käyty keskustelua lähinnnä toisesta suunnasta...

        Mikä saa myymään itseään...voiko se olla vapaa halu, vai muuta..

        Siitä tääkin aloitus juontaa...


      • Disseisback kirjoitti:

        No täällä on käyty keskustelua lähinnnä toisesta suunnasta...

        Mikä saa myymään itseään...voiko se olla vapaa halu, vai muuta..

        Siitä tääkin aloitus juontaa...

        Niin se Rantun ketju. Olihan siinä syitä arvioitu. Mutta mikä saa kieltäytymään?

        Uskollisuus, haluttomuus ostoon, ei kunnioita myyjää, ...

        Itse menin siinä veikkauksessa sille kannalle, ettei kaikki halua seksin olevan kauppatapahtuma.


      • elisakettu kirjoitti:

        Niin se Rantun ketju. Olihan siinä syitä arvioitu. Mutta mikä saa kieltäytymään?

        Uskollisuus, haluttomuus ostoon, ei kunnioita myyjää, ...

        Itse menin siinä veikkauksessa sille kannalle, ettei kaikki halua seksin olevan kauppatapahtuma.

        Harmis miettii myyjää... mäkään en voisi. Toisaalta mun seksuaalisuus tarviis halun...muun kun lompakon.

        Mutta entäs jos on sinkku? Ei petä ketään....ainakaan ulkopuolista.

        Ja mä yhä mietin miten voisin myydä itseäni...mun pitäisi osata ohjata mun seksuaalisuuttani...🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Harmis miettii myyjää... mäkään en voisi. Toisaalta mun seksuaalisuus tarviis halun...muun kun lompakon.

        Mutta entäs jos on sinkku? Ei petä ketään....ainakaan ulkopuolista.

        Ja mä yhä mietin miten voisin myydä itseäni...mun pitäisi osata ohjata mun seksuaalisuuttani...🤔

        Sullakin oli joku ketju aiheesta. Juu, sut mä tiedät. Haluat olla haluttu. Ymmärrän sen.

        Entä sitten jos on haluttu, mutta toinen ei vain pysty?


      • elisakettu kirjoitti:

        Sullakin oli joku ketju aiheesta. Juu, sut mä tiedät. Haluat olla haluttu. Ymmärrän sen.

        Entä sitten jos on haluttu, mutta toinen ei vain pysty?

        Haluhan ei pääty kykenemättömyyteen. Se on tunne.


      • Disseisback kirjoitti:

        Haluhan ei pääty kykenemättömyyteen. Se on tunne.

        Parempaan mä en yllä...


      • Disseisback kirjoitti:

        Haluhan ei pääty kykenemättömyyteen. Se on tunne.

        Onko sulle koskaan käynyt niin? Tai jos ei ollut liian henkkohtaista...


      • elisakettu kirjoitti:

        Onko sulle koskaan käynyt niin? Tai jos ei ollut liian henkkohtaista...

        On. Mutta mä oon ottanut sen itteeni. Että en oo haluttu. Jälkeenpäin on myöhäistä räpiköidä...


      • Disseisback kirjoitti:

        On. Mutta mä oon ottanut sen itteeni. Että en oo haluttu. Jälkeenpäin on myöhäistä räpiköidä...

        Onhan meille kaikille ehkä käynyt niin. Että kokee olevansa ei-haluttu.

        Mutta jos haluaa toista, ja tietää toisenkin haluavan, mutta ei kykene?


      • elisakettu kirjoitti:

        Onhan meille kaikille ehkä käynyt niin. Että kokee olevansa ei-haluttu.

        Mutta jos haluaa toista, ja tietää toisenkin haluavan, mutta ei kykene?

        Onhan se halu.... mä en tuosta edes kykene hässä vaiheessa etenee... se olis jo hyvä, kun tietäis olevansa haluttu, vaikka ei kykene tulee edes lähelle...mä kynnän siellä vasta.. 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Onhan se halu.... mä en tuosta edes kykene hässä vaiheessa etenee... se olis jo hyvä, kun tietäis olevansa haluttu, vaikka ei kykene tulee edes lähelle...mä kynnän siellä vasta.. 🤔

        Mutta halusmiseen liittyy paljon...se on tuonut mulle mahkut kokea monrlla tapaa sen halun....se on kuin sipuli...kerroksellinen...


      • Disseisback kirjoitti:

        Mutta halusmiseen liittyy paljon...se on tuonut mulle mahkut kokea monrlla tapaa sen halun....se on kuin sipuli...kerroksellinen...

        Huomaan miten vaikea on mennä kenenkään pään sisään. Onkohan aihe liian intiimi? Näen aika paljon juuri niitä kerroksia, joista ei tiedä hittojakaan mitä ne tarkoittaa.

        Siis ei ainoastaan sun kohdalla, tarkoitan laajemmalti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Huomaan miten vaikea on mennä kenenkään pään sisään. Onkohan aihe liian intiimi? Näen aika paljon juuri niitä kerroksia, joista ei tiedä hittojakaan mitä ne tarkoittaa.

        Siis ei ainoastaan sun kohdalla, tarkoitan laajemmalti.

        No yleensäkin halu on jokaisen oma kerrostunut tunnetila, mutta niin on halutuksi tulemisenkin tunnetila ja yhtälailla sekin on keroksellinen.

        Usein sitä ihmiset peilaa omaa haluaan ja sen osoittamista toiselle siihen omaan haluttavaksi kokemiseen... mutta toiset välittää halujaan eritavoin. On siis tärkeämpää tutkia se, miten toinen osoittaa tunteensa, kuin sitä, miten ne itselle pitäisi esittää...

        Intiimejähän ne on, mutta parisuhteessa keskenään niiden pitää olla täysin alasti toiselle avoinna.

        Itse muuten oon huomannut oman ikäryhmän nsisista, että he haluisivat paljon, mutta ajan kuvan mukaan se tuntuu heistä tyrkyltä...kokevat itsensä likaisiksi tms. Se on tosi harmi. Kulttuurin mukanaantuomaa höpöhöpöä, mutta kun on johonkin kasvanut, on siitä vaikeaa päästä eroon.


    • Anonyymi

      Teot voi olla ihan muuta kuin sanat. En ainakaan itse ole kuullut kenenkään omalla naamallaan sanovan että käyttäisivät tällaisia maksullisia palveluita, vaikka niitä mitä ilmeisimmin runsaasti käytetään. Tietysti tuo toiminta on oletusarvona tiettyjen ulkomaanmatkojen taustalla, että voihan sen rivien välistä lukea.

    • Anonyymi

      Siis hänhän on kertonut maksavasta siitä kahvihetkestä ihan taksan mukaisen hinnan. Missä tuossa muka on ongelma?

    • Anonyymi

      Se, että ostaa vapaaehtoiselta ammattilaiselta, jos ylipäänsä ostaa - eikö se juuri ole ihmisarvon kunnioittamista?

    • Anonyymi

      No tuolla alalla markkinat tuskin tyrehtyvät 😄

      Mutta jonkinlaista tehopyhyyttä, ylemmyyden osoittamista ja (sosiaali)pornon siivellä muka suvaitsevaiduutta... En tiedä, mutta kuulostaa pahalta.

      Mä en omia rahojani ja aikaani tuhlaisi kukkakauppiaan haastatteluun. Jos siis oikeasti ja aidosti ajattelisin että prostituoitu on samanlainen työntekijä kuin kuka tahansa muukin.

      Vähän ylimielistä kuvitella, että toinen ihminen tuosta noin vaan avautuu pyynnöstä ja korvauksesta elämänsä kipukohdista tuntemattomalle ihmiselle.

      No, mä en siis vain ymmärrä koko tapaamisen ideaa. Muuta kuin liiallinen uteliaisuus ja esineellistäminen, tai toisen käyttäminen omiin tarkoituksiin. Mun näkemykseni.

      xLiner

      • Anonyymi

        Sivusta totean, että en minäkään tajua lainkaan koko tapaamisen tarkoitusta. Se on minusta kuitenkin selvä, että suhtautuminen ei ole, että samanlainen työntekijä kuin kuka tahansa muukin. Muutoinhan tuollaista tapaamista, joka on vähän tyyyliin "tapaa kummajainen", ei järjestäisi. No mutta ehkä tuon tapaamisen jälkeen sitten kykenee suhtautumaan kuten keneen tahansa muuhunkin?

        Tosin en nyt ehkä ymmärrä sitäkään, että miksi kukaan edes haluaisi jonkun tuntemattoman avautuvan elämänsä kipukohdista. Jos olet terapaeutti, niin ehkä sitten, mutta kuvittelen, että ei se aina heillekään ihan kivutonta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että en minäkään tajua lainkaan koko tapaamisen tarkoitusta. Se on minusta kuitenkin selvä, että suhtautuminen ei ole, että samanlainen työntekijä kuin kuka tahansa muukin. Muutoinhan tuollaista tapaamista, joka on vähän tyyyliin "tapaa kummajainen", ei järjestäisi. No mutta ehkä tuon tapaamisen jälkeen sitten kykenee suhtautumaan kuten keneen tahansa muuhunkin?

        Tosin en nyt ehkä ymmärrä sitäkään, että miksi kukaan edes haluaisi jonkun tuntemattoman avautuvan elämänsä kipukohdista. Jos olet terapaeutti, niin ehkä sitten, mutta kuvittelen, että ei se aina heillekään ihan kivutonta ole.

        Juu, tässä sitä vaan todetaan sivusta, mutta yhtä suurella oikeudella kuin päältä toteajat 😄.

        Työroolissa kahville. Voihan sitä miettiä, miten töissä kuuluu käyttäytyä ja minkälaista tarinaa työn puolesta täytyy jokaisen kysyjälle kertoa. Ja miten siitä saadaan henkilökohtaisesti koskettava palvelutilanne.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tässä sitä vaan todetaan sivusta, mutta yhtä suurella oikeudella kuin päältä toteajat 😄.

        Työroolissa kahville. Voihan sitä miettiä, miten töissä kuuluu käyttäytyä ja minkälaista tarinaa työn puolesta täytyy jokaisen kysyjälle kertoa. Ja miten siitä saadaan henkilökohtaisesti koskettava palvelutilanne.

        xLiner

        No siis nimenomaan. Tuohan on työtapaaminen mahdollien asiakkaan kanssa. Jokainen voi sitten tuon toteaman jälkeen pohtia, että millaista tarinaa puhutaan työtapaamisella mahdollisen asiakkaan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis nimenomaan. Tuohan on työtapaaminen mahdollien asiakkaan kanssa. Jokainen voi sitten tuon toteaman jälkeen pohtia, että millaista tarinaa puhutaan työtapaamisella mahdollisen asiakkaan kanssa.

        Ainahan sitä voi kuvitella, että yksityinen ja henkilökohtainen tapaaminen. Aivan samoin, kuin seksipalveluja käyttävät haluavat väkisin uskoa, että maksulliset nauttivat juuri heidän seurastaan.

        Ja kun käyt kaupassa, myyjän mielestä on niiiin kiva nähdä juuri sinut siellä 😄

        xLiner


      • Anonyymi

        Sikälihän tuo kyllä on vähän ristiriitaista että kun rande käsittääkseni on kertonut suhtautuvansa seksin myyjiin ihan samalla tavalla kuin muihinkin ammattikuntiin, niin sittenhän ei luulisi olevan mitään haastateltavaa tai olla yhtä kiinnostunut haastattelemaan kukkakauppaista, postinkantajaa, bussikuskia tms. Samalla rahalla joku muunkin ammattikunnan edustaja varmaan mielellään antaisi haastattelun.

        -harmiseikirj.-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä voi kuvitella, että yksityinen ja henkilökohtainen tapaaminen. Aivan samoin, kuin seksipalveluja käyttävät haluavat väkisin uskoa, että maksulliset nauttivat juuri heidän seurastaan.

        Ja kun käyt kaupassa, myyjän mielestä on niiiin kiva nähdä juuri sinut siellä 😄

        xLiner

        No niinhn moni niistä kaupan kassoistakin luulee. Jos kassa hymyilee, niin tämän täytyy olla henkilökohtaisella tasolla kiinnostunut. Eihän tämä tokiksan siellä töissä ole ja yritä vaan olla asiakkaille ystävällinen ja pitää nämä tyytyväisinä.


    • Tossa ylempänä kun kerrottiin että jenkkipatu maksanu kuudesta päivästä 7000, niin jos siihen ei kerran seksiä liittyny, niin ois varmaan saanu, jonkun muun alan ammattilaisen halvemmalla. Vaikka näyttelijän, ei nyt mitään filmirähteä vaan harrastaja teatterista. Mä ainakin tykkäisin että jos ois sellanen juhla missä pitää olla kumppani. Niin mulla vois olla näyttelijä ja se vetäis aina kaikki överiksi, joku oikeen kunnon draamanäyttelijä.

    • Anonyymi

      Mulla on tähän "seksi työnä" tai no ylipäänsä aiheeseen "seksi" sellainen mielipide, että jostain syystä valtaosa ihmisistä tuntuu tekevän siitä aivan liian vaikeaa ja monimutkaista. Välillä kun näitä keskusteluja lukee, niin tulee tunne, että kuinka hiivatillisessa umpisolmussa niin monet ovat kaiken seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvän kanssa. Siitä tupataan puhumaan jonain valtavana möykkynä ja vyyhtinä ongelmia - ei kykenisi sitä tai tätä, halu on kerroksellista ja seksi vaatii altavia tunnehyökyjä ja aiheuttaa valtavia (ja ilmeisesti hallitsemattomia) tunnehyökyjä. Olen välillä jopa miettinyt, että mistä kaikki tämän monimutkaisuus johtuu. Uskontoko seksistä on tehnyt niin ylikorostetun vaikean aiheen ja kulttuuri vai mikä?

      Sitten kun on esimerkiksi itseni kaltainen (enkä minä väitä läheskään olevani aiheen kanssa aivan täysin kivuton) ja ajattelee seksiä hyvinkin simppelisti ja suoraviivaisesti, niin aina on joku aivan ihmeissään ja kummissaan. Kun ei seksi tosiaan ole minulle mitenkään monimutkainen aihe (ja kuulemma pitäisi olla). Mä tiedän mikä tuntuu itsestäni hyvältä (ja monesti myös mikä tuntuu toisesta hyvältä) ja tiedän mitä haluan ja mitä haluan, minulle ai ole mitään tarvetta kokeiluille (vaan siis sehän on tietenkin ehsyneisyyttä). Jos haluan seksi, niin sitten harrastan sitä, jos en niin en siihen rupea ja ainakin tähän asti elämässäni se on ollutt hyvin yksinkertaista. Mä en ahdistu siitä, jos joku himoitsee ja mua ei kiinnosta ja voin jopa ihan täysin suruttaa käytää sitä tilannetta edukseni ... voi voi. Jos olisin rahapulassa, niin mä voisin aivan hyvin etsiä helppoa rahaa seksistä. Se akti ja touhu itsessään ei aiheuttaisi mulle sen kummempia pohdinnan paikkoja, vaan olisi työsuoritus siinä missä mikä tahansa muukin. Itseni kanssa en siinä onnistuisi mitään ongelmavyyhteä kasaamaan, mutta yhteiskunta ja muiden ihmisten ongelmavyyhdet ovat sitten ihna oma lukunsa, joka pitäisi ottaa huomioon. Mitä aloittajan sanomisiisn tulee, niin minä en kokisi olevani hyväksikäytetty, vaan enemmän hyväksikäyttäjä, tuollaisessa tilanteessa.

      Tässä nyt muutama herännyt ajatus. Aiheestahan voisi helposti kirjoittaa ainakin esseen verran tekstiä.

    • Anonyymi

      "Miehen tarve kohdella paremmin."

      Silti olette jokainen vähintään samanlaisia sikoja kuin kaikki muutkin 😂

      xLiner

      • Anonyymi

        Paitsi minä :) Vaikka sekin kyllä leimattiin naista aliastavaksi kun haluan ajatella myös hänen kannaltaan asioita. Varmaan randekin nyt sitten kahvitellessa alistaa oikein urakalla kun on pyytänyt haastattelutuokion ja maksaa siitä taksan mukaisen hinnan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi minä :) Vaikka sekin kyllä leimattiin naista aliastavaksi kun haluan ajatella myös hänen kannaltaan asioita. Varmaan randekin nyt sitten kahvitellessa alistaa oikein urakalla kun on pyytänyt haastattelutuokion ja maksaa siitä taksan mukaisen hinnan.

        -harmiseikirj-

        Kyllä sinä vaikutat kiukkuiselta sovinistipossulta.
        - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi minä :) Vaikka sekin kyllä leimattiin naista aliastavaksi kun haluan ajatella myös hänen kannaltaan asioita. Varmaan randekin nyt sitten kahvitellessa alistaa oikein urakalla kun on pyytänyt haastattelutuokion ja maksaa siitä taksan mukaisen hinnan.

        -harmiseikirj-

        Siis tuo toisen puolesta ajattelu on todella typerää. Teeppä ens kerralla niin, että kysy mitä se kumppaniehdokas itse ajattelee!☝️😤

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuo toisen puolesta ajattelu on todella typerää. Teeppä ens kerralla niin, että kysy mitä se kumppaniehdokas itse ajattelee!☝️😤

        xLiner

        Meillä on ollut Linerin kanssa erimielisyyksiä matkan varrella, mutta nykyään nyökyttelen lukiessani hänen kommenttejaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Meillä on ollut Linerin kanssa erimielisyyksiä matkan varrella, mutta nykyään nyökyttelen lukiessani hänen kommenttejaan.

        Lineristäkin on tullut pullea kaveripoika :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuo toisen puolesta ajattelu on todella typerää. Teeppä ens kerralla niin, että kysy mitä se kumppaniehdokas itse ajattelee!☝️😤

        xLiner

        No en todellakaan ala kyselemään, ihmiset harvoin ymmärtää omaa parastaan :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan ala kyselemään, ihmiset harvoin ymmärtää omaa parastaan :D

        -harmiseikirj-

        Katsos kun kaikki eivät edes halua optimoida sitä "omaa parastaan", joka on siis sinun näkemyksesi toisen "parhaasta".

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan ala kyselemään, ihmiset harvoin ymmärtää omaa parastaan :D

        -harmiseikirj-

        Taidat puhua itsestäsi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Meillä on ollut Linerin kanssa erimielisyyksiä matkan varrella, mutta nykyään nyökyttelen lukiessani hänen kommenttejaan.

        Mitä erimielisyyksiä? Muistuta vähän, kun ei tuu mitään mieleen. Jos enää kehtaat 😂

        Oot sit vissiin saanu vähän järkeä päähäs 😇

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lineristäkin on tullut pullea kaveripoika :D

        -harmiseikirj-

        Hehe.. Voi olla joo 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi minä :) Vaikka sekin kyllä leimattiin naista aliastavaksi kun haluan ajatella myös hänen kannaltaan asioita. Varmaan randekin nyt sitten kahvitellessa alistaa oikein urakalla kun on pyytänyt haastattelutuokion ja maksaa siitä taksan mukaisen hinnan.

        -harmiseikirj-

        No sehän olikin sinulta alentuvaa ja holhoavaa ajattelua, joka ei jätä tilaa sille, että toisellakin osapuolella olisi aivot.

        Oletan Randen kysyneen ko. naisilta ja varmaankin ovat ihan itse omilla aivoillaan ajatelleen sitten tuohon suostuneet, Mitään alistamista ei siis tapahdu, koska ei Rande pysty ketään kanssaan kahville pakottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan ala kyselemään, ihmiset harvoin ymmärtää omaa parastaan :D

        -harmiseikirj-

        Eli siellä taas iski holhoaja, joka ei anna toiselle lainkaan omaa tilaa eikä arvosta tätä pennin vertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä erimielisyyksiä? Muistuta vähän, kun ei tuu mitään mieleen. Jos enää kehtaat 😂

        Oot sit vissiin saanu vähän järkeä päähäs 😇

        xLiner

        En muista enää. Mutta sellainen kuva minulla on, että ollaan joskus kalisteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siellä taas iski holhoaja, joka ei anna toiselle lainkaan omaa tilaa eikä arvosta tätä pennin vertaa.

        Joo pidä toi. Sehän on hyvä että minusta pääsee helposti eroon kun olen näin kamala :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan ala kyselemään, ihmiset harvoin ymmärtää omaa parastaan :D

        -harmiseikirj-

        Fiksu ihminen tajuaisi senkin, että me kaikki emme määrittele "omaa parastamme" samalla tavalla. Tyhmä taas kuvittelee kykenevänsä määrittämään toisen puolesta mikä tälle on parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pidä toi. Sehän on hyvä että minusta pääsee helposti eroon kun olen näin kamala :D

        -harmiseikirj-

        Mahtaisikohan päästä sittenkään. Sähän pian määrittäisit, että se ei ole "toisen parhaaksi", jollet sinä jatka hänen asioistaan huolehtimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pidä toi. Sehän on hyvä että minusta pääsee helposti eroon kun olen näin kamala :D

        -harmiseikirj-

        Ja siis eihän se toinen tokikaan ole kykenevä sitä asiaa päättämään, että haluaisi sinusta eroon. Eihän hän ole kerta kykenevä tekemään päätöksiä itse missään muussakaan asiassa, joten miten ihmeessä sä nyt tuossa asiassa häntä muka kuuntelisit. Sinähän tiedät kaiken häntä paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pidä toi. Sehän on hyvä että minusta pääsee helposti eroon kun olen näin kamala :D

        -harmiseikirj-

        Niin siis sinun mukaasihan toinen osapuoli ei olisi itse kykenevä päättämään parisuhteen aloittamisestakaan (siis omalta puoleltaan). Miten siis hän muka voisi olla kykenevä päättämään parisuhteen mahdollisesta päättämisestäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis sinun mukaasihan toinen osapuoli ei olisi itse kykenevä päättämään parisuhteen aloittamisestakaan (siis omalta puoleltaan). Miten siis hän muka voisi olla kykenevä päättämään parisuhteen mahdollisesta päättämisestäkään?

        🤣 No nyt meni Harmis hiljaiseksi!

        xLiner


    • Anonyymi

      Jos on työnantajansa (eli ko. tapauksessa itsensä) edustajana jossakin tapaamassa mahdollista uutta asiakasta, niin aletaanko siinä tilanteessa ensimmäisenä (tai edes kymmenentenä) ruotia työnantajaan ja hänen palveluidensa käyttämiseen liittyviä mahdollisia negatiivisia kulmia? No ei tietenkään.

    • Puhuin siitä mitä itse haluaisin. Minua ei kiinnosta seksi tuntemattoman kanssa. Onko siinä jotain väärää?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään, sehän on jopa ylevää. Kuten kirjoitin "Ongelma ei olekaan tarjonta vaan kysyntä, kun miehet ei olekaan hyvöksikäyttäviä sikoja vaan viimeisen päälle ihmisarvoa kunnioittavia kohteliaita herrasmiehiä".

        -harmiseikirj-


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      262
      2364
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1322
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1261
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1114
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      906
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      4
      867
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      245
      827
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      802
    9. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      781
    10. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      55
      780
    Aihe