Ihanaa ja aurinkoista pikkulauantaita kaikille.
T. Pullea Kaveripoika
Hyvää huomenta.
15
246
Vastaukset
Oikein pulleaa huomenta! Laitetaanpa taas aivot narikkaan heti aamusta ja ruvetaan nuoleskelemaan perseitä!
- Anonyymi
PikkuLauantaina saa otta "PikkuKopallisen" ja isonaLauantaina saa ottaa "isonKopallisen" nimittäin KALJAA ! - (laatikon)
Oikein mukavaa ja aurinkoista päivää myös sulle ja kaikille muillekin palstalla.😊.
- Anonyymi
Teidän pulleiden kaveripoikien yhteisö on ihanan tiivis <3
Anonyymi kirjoitti:
Teidän pulleiden kaveripoikien yhteisö on ihanan tiivis <3
Eikö vaan. Pulleat kaveripojat hallitsevat palstaa.
- Anonyymi
Oikein rattoisaa päivää kaikille palstalaisille! Kiitos toivotuksista.
Nypertelin juuri maissipätkän ja muitakin jämiä kaapista, Hyvä aamupala siitä tuli. Nyt päivän töihin, voi olla viimeinen näinkään lämmin vähään aikaan. - Anonyymi
valvomisleikki ja oireet, joo... jos valvoo useampia vuorokausia täysin valvoo, alkaa tulemaan oireita... 72 tuntia niin sen jälkeen aivojen yrirasitustila-juttuja ja sitten jos vieläkin yhden vuorokauden lisää eli 96 tuntia niin tulee jo jotain paranoidisia kuvitelmiakin jo päähän.
72 tuntia kerran kokeilin, eikä huvita kokeilla toista kertaa kuin vahingossa tai pakosti jotenkin, ei ole mukavaaPisin aika, jonka olen valvonut putkeen, on 24h tai yli, alle 30h kuitenkin… enkä ole mitenkään väkisin tietystikään itseäni pitänyt hereillä, on siihen aina joku syy ollut. Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä niitä ylirasituksesta johtuvia oireita ja harhoja tulee jo vuorokauden valvomisella:
Toisen puhetta on vaikea ymmärtää, omakin puhe on hyvin takkuista. Ympärillä tapahtuvia asioita ei tahdo huomata, eikä tajuta. Aivan kuin humalassa olisi, eikä mitenkään ihan lievässä sellaisessa.
Olen myös harhoja kokenut valvomisen takia. Olen ollut ihan varma että kuulen puhetta tai joku puhuu minulle, vaikkei ketään ole lähimaillakaan.
- Anonyymi
Tänään vietetään hymyn päivää 😊
- Anonyymi
Kiitos ja samoin joo, arvon PK. N50
- Anonyymi
Hyvää Viimevuottaq Sinulle myös!
- Anonyymi
Hyvää Eilispäivää kaikille!
- Anonyymi
Hyvää Ylihuomenta!
Kiitoksia samoin🤗
- Anonyymi
Kyllä tänään on melko tuulinen päivä mutta aion saunoa mökillä silti ja juoda olutta. Ei mikään lämmin päivä +11 on mittarissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363