Hyvää huomenta.

Anonyymi-ap

Ihanaa ja aurinkoista pikkulauantaita kaikille.

T. Pullea Kaveripoika

15

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein pulleaa huomenta! Laitetaanpa taas aivot narikkaan heti aamusta ja ruvetaan nuoleskelemaan perseitä!

      • Anonyymi

        PikkuLauantaina saa otta "PikkuKopallisen" ja isonaLauantaina saa ottaa "isonKopallisen" nimittäin KALJAA ! - (laatikon)


    • Oikein mukavaa ja aurinkoista päivää myös sulle ja kaikille muillekin palstalla.😊.

      • Anonyymi

        Teidän pulleiden kaveripoikien yhteisö on ihanan tiivis <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pulleiden kaveripoikien yhteisö on ihanan tiivis <3

        Eikö vaan. Pulleat kaveripojat hallitsevat palstaa.


    • Anonyymi

      Oikein rattoisaa päivää kaikille palstalaisille! Kiitos toivotuksista.
      Nypertelin juuri maissipätkän ja muitakin jämiä kaapista, Hyvä aamupala siitä tuli. Nyt päivän töihin, voi olla viimeinen näinkään lämmin vähään aikaan.

    • Anonyymi

      valvomisleikki ja oireet, joo... jos valvoo useampia vuorokausia täysin valvoo, alkaa tulemaan oireita... 72 tuntia niin sen jälkeen aivojen yrirasitustila-juttuja ja sitten jos vieläkin yhden vuorokauden lisää eli 96 tuntia niin tulee jo jotain paranoidisia kuvitelmiakin jo päähän.

      72 tuntia kerran kokeilin, eikä huvita kokeilla toista kertaa kuin vahingossa tai pakosti jotenkin, ei ole mukavaa

      • Pisin aika, jonka olen valvonut putkeen, on 24h tai yli, alle 30h kuitenkin… enkä ole mitenkään väkisin tietystikään itseäni pitänyt hereillä, on siihen aina joku syy ollut. Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä niitä ylirasituksesta johtuvia oireita ja harhoja tulee jo vuorokauden valvomisella:
        Toisen puhetta on vaikea ymmärtää, omakin puhe on hyvin takkuista. Ympärillä tapahtuvia asioita ei tahdo huomata, eikä tajuta. Aivan kuin humalassa olisi, eikä mitenkään ihan lievässä sellaisessa.

        Olen myös harhoja kokenut valvomisen takia. Olen ollut ihan varma että kuulen puhetta tai joku puhuu minulle, vaikkei ketään ole lähimaillakaan.


    • Anonyymi

      Tänään vietetään hymyn päivää 😊

    • Anonyymi

      Kiitos ja samoin joo, arvon PK. N50

    • Anonyymi

      Hyvää Viimevuottaq Sinulle myös!

    • Anonyymi

      Hyvää Eilispäivää kaikille!

    • Anonyymi

      Hyvää Ylihuomenta!

    • Kiitoksia samoin🤗

    • Anonyymi

      Kyllä tänään on melko tuulinen päivä mutta aion saunoa mökillä silti ja juoda olutta. Ei mikään lämmin päivä +11 on mittarissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe